Jump to content

sapphire e90 LCI


TudorMTS

Recommended Posts

ciao,

masina mea e aproape identica!, doar navigatia e cea mica!, CE MA ENERVEAZA E CA NU ARE SUPORT DE PAHARE!!! si incalzire in scaune!

 

P.S. unii carkotasi sugereaza ideea k instalatia electrica nu suporta xenoane!....le arde des!

Edited by murry
Link to comment
Share on other sites

ciao,

masina mea e aproape identica!, doar navigatia e cea mica!, CE MA ENERVEAZA E CA NU ARE SUPORT DE PAHARE!!! si incalzire in scaune!

 

P.S. unii carkotasi sugereaza ideea k instalatia electrica nu suporta xenoane!....le arde des!

 

Si eu urasc faptul ca nu are suport de pahare, nu pot pleca cu suculetul de la Mc... :frantics: Cu incalzirea in scaune, nu am treaba.

In legatura cu xenonul, iti garantez ca se poate, sunt cativa chiar pe forum care au facut acest pas, insa cunosc si personal un baiat care a trecut de la halogen de e90, la xenon de e90 lci, fara probleme. Singura problema este scorul, care e undeva intre 2500-3000e :)

 

reusita poza

 

 

frumoasa si masina

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

-costa farurile undeva la 1000 euro complete LCI

-modul de lumini,dar din ce stiu FRM 3 care este montat pe LCI nu mai este pentru masinile cu xenon si pentru masinile fara xenon.un singur tip gasesc pe realoem.deci cred ca se poate folosi al tau

-instalatia de spalat faruri

-butonul de comanda lumini

-codarea masinii pentru xenon

 

cred ca asta este tot,in mare;daca am omis ceva sa mai completeze cine stie.

Link to comment
Share on other sites

Si eu urasc faptul ca nu are suport de pahare, nu pot pleca cu suculetul de la Mc... :frantics: Cu incalzirea in scaune, nu am treaba.

In legatura cu xenonul, iti garantez ca se poate, sunt cativa chiar pe forum care au facut acest pas, insa cunosc si personal un baiat care a trecut de la halogen de e90, la xenon de e90 lci, fara probleme. Singura problema este scorul, care e undeva intre 2500-3000e :)

 

 

 

Multumesc !

 

ooo da...scorul e cam ustarator!!!...

Link to comment
Share on other sites

-costa farurile undeva la 1000 euro complete LCI

-modul de lumini,dar din ce stiu FRM 3 care este montat pe LCI nu mai este pentru masinile cu xenon si pentru masinile fara xenon.un singur tip gasesc pe realoem.deci cred ca se poate folosi al tau

-instalatia de spalat faruri

-butonul de comanda lumini

-codarea masinii pentru xenon

 

cred ca asta este tot,in mare;daca am omis ceva sa mai completeze cine stie.

 

Alex iti dau o lada de bere daca imi gasesti tu faruri cu 1k :D

Link to comment
Share on other sites

oglinzile de M3 sunt 2000 de euro.

cel putin ale mele electrice,incalzite si electrocrome atat sunt.nu stiu daca se merita.

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/P1070030.jpg

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/P1070031.jpg

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/P1070036.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu e originala, sunt doar tips-uri. Perechea de tips-uri originale ca la 330 i/d era vreo 220 lei ultima data cand am intrebat eu pe unul din baietii care vand piese pe forum. Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

este borla,dar este la fel a la 330.nu sunt in linie.

oricum tips-urile de 330 nu merg pe finala OEM la 2000 cmc.

 

 

pe mine m-a costat mai mult.am montat prima data tipsurl.a costat 250 de lei tipsul + manopera.

apoi am dat 200 de lei sa il tai si sa il modific ca la 330.

asa arata acum:

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/P1060260.jpg

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@alex, de'a dreptul izbitoare diferenta intre cum arata masina inainte si cum este acum, felicitari inca o data ;)

 

Am uitat sa postez, am plecat la drum lung in Grecia, insa chiar inainte de plecare am fost la reprezentanta si am dezactivat acel "Power reduction" specific pt Belgia si Olanda. In concluzie acum am 143cp, in loc de 136cp, insa diferenta este =0, cel putin eu nu simt nimic. Ma asteptam la asta, am facut'o mai mult din principiu.

Sunt curios cum e softul Hamann care ar duce'o la ~180cp, trebuie sa ma interesez de'un scor la Bavaria.

 

O sa revin cu niste poze din Thassos, sunt niste peisaje superbe aici :)

Edited by opkbv
Link to comment
Share on other sites

@alex, de'a dreptul izbitoare diferenta intre cum arata masina inainte si cum este acum, felicitari inca o data ;)

 

Am uitat sa postez, am plecat la drum lung in Grecia, insa chiar inainte de plecare am fost la reprezentanta si am dezactivat acel "Power reduction" specific pt Belgia si Olanda. In concluzie acum am 143cp, in loc de 136cp, insa diferenta este =0, cel putin eu nu simt nimic. Ma asteptam la asta, am facut'o mai mult din principiu.

Sunt curios cum e softul Hamann care ar duce'o la ~180cp, trebuie sa ma interesez de'un scor la Bavaria.

 

O sa revin cu niste poze din Thassos, sunt niste peisaje superbe aici :)

Superba masina! sa o "stapanesti" cu placere! cat te-a dus dezactivarea "power reduction" la reprezentanta?

Link to comment
Share on other sites

Superba masina! sa o "stapanesti" cu placere! cat te-a dus dezactivarea "power reduction" la reprezentanta?

 

Multumesc, dezactivarea "optiunii" a fost 220RON, pret specific Bavaria.

 

 

Sistemul start/stop poate fi codat ca atunci cand pornesti motorul sa fie default OFF si din buton sa il activezi daca vrei.

 

Asa stiam si eu, din moment ce in SUA bmw'urile MT6+1 vin cu sistemul dezactivat din fabrica si se activeaza din buton. Dar la reprezentanta mi s'a spus ca este imposibil :)

Link to comment
Share on other sites

Salut am si eu una identica ma tot bate gandu sa ii fac un soft 175-180 cp + 60-80 nm oscileaza valorile oferite de firmele de tuning din romania, intreb are cineva soft? cum se comporta masina?? se schimba total ?? ps sa o stapanesti sanatos eu o am cam de 6 luni super multumit de tinuta de drum si mai ales de consum nu regert nici un pic alegerea facuta !!
Link to comment
Share on other sites

Da, draguta masina....dar de ce, de ce 318d???

143 cai pe un bmw pe care mai vrei sa ii pui si "performance package"! e jenant;

e ca si cum ti-ai pune pe un Opel Corsa 1.2 placute de frana ceramice!!

In fine, eu am 163 de cai...si tot putin mi se pare;

sa iti iei motoru ala pe un BMW mi se pare "outrageous"

 

Lasand asta la o parte, masina arata foarte bine, doar ca o strica motoru!

Link to comment
Share on other sites

Da, draguta masina....dar de ce, de ce 318d???

143 cai pe un bmw pe care mai vrei sa ii pui si "performance package"! e jenant;

e ca si cum ti-ai pune pe un Opel Corsa 1.2 placute de frana ceramice!!

In fine, eu am 163 de cai...si tot putin mi se pare;

sa iti iei motoru ala pe un BMW mi se pare "outrageous"

 

Lasand asta la o parte, masina arata foarte bine, doar ca o strica motoru!

 

Si de ce spui tu ca e "jenant: performance pachet sau ce vrea el sa faca, pe un 318d? sunt curios , trebuie sa aiba de la 3.0 in sus sa poata sa puna performance sau M pachet pe masina?

La ce vremuri ne asteapta, cu 6 lei si ceva motorina, este ideal motorul,consum mic si putere suficienta.Masina trage destul de bine cu motorul ala..

Link to comment
Share on other sites

@alex, de'a dreptul izbitoare diferenta intre cum arata masina inainte si cum este acum, felicitari inca o data ;)

 

Am uitat sa postez, am plecat la drum lung in Grecia, insa chiar inainte de plecare am fost la reprezentanta si am dezactivat acel "Power reduction" specific pt Belgia si Olanda. In concluzie acum am 143cp, in loc de 136cp, insa diferenta este =0, cel putin eu nu simt nimic. Ma asteptam la asta, am facut'o mai mult din principiu.

Sunt curios cum e softul Hamann care ar duce'o la ~180cp, trebuie sa ma interesez de'un scor la Bavaria.

 

O sa revin cu niste poze din Thassos, sunt niste peisaje superbe aici :)

 

 

Salut! Imi spui si mie mai multe cum e cu acest "Power Reduction"? Am tot un E90, 320D 2007 adusa din Belgia si are 150CP, iar in specificatii pe bmwparts apare acest Power Reduction. Fara, trebuie sa aibe nominal 163CP. Am sunt si eu la Banat CAr si i-am intrebat si m-a cam speriat oarecum acel "specialist" ca sunt riscuri ....ca daca pica ceva modul trebuie sa le repar pe barba mea. Nici nu mi-a zis daca au avut ceva experiente sa pice ceva la cei care si-au facut sau nu. Trebuie practic resoftarea in totalitate? sau cumva partial? Acest Power Reduction este ceva "aditional" sa zicem...?!?!? Oricum zicea tipul asta ca momentan au blocat aceasta operatiune in asteptarea unei decizii de la Bucuresti, daca o mai fac sau nu, intrucat nu stiu ce reclamatii au fost si ca pe la final de august/inceput de sept sa sun din nou si sa-i intreb daca mai au voie sau nu sa faca treaba asta. Merci!

Link to comment
Share on other sites

Unii faceau aceasta operatiune insa altii nu. De aici si discutiile dintre ei.

 

Cand se resofteaza un modul, daca exista o eroare pe parcursul resoftarii, unele module se pot bloca pentru ca se corupe o parte din soft care este responsabila de secventa de resoftare. In general reprezentantele nu isi asuma acest risc.

 

Se intampla destul de rar sa crape ceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.