Jump to content

Taxele de inmatriculare...


Apple

Recommended Posts

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu ma bag oricum mai ales k vreau sa-mi iau bmw...de mic copil visam la asa o masina si n-am incetat sa visez...si sper sa se implineasca acest vis...si cu atat mai bine sa scap de taxe... :blink:..io nustiu dar mi se pare imposibil sa dai peste 100 de milioane sa inmatriculez o masina...IMPOSIBIL...nerealizabil...daca si la noi s-a ajuns asa e pacat... Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

pai mai nou la dacie platesti nustiu ce taxa k si la mertzan si alte marci de lux...ce sa mai comentez... :blink:...eu ar trebui sa dau 2988 de euro parca...si asta fiind euro 4...la euro 3 e dublu aproape....sacali de oameni :) Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

corect...deci concluzia...nu va luati logan :blink:...ca sa nu mai zic ca am vazut azi vreo 10 loganuri 1.5 diesel...si vreo 4 bmw-uri 318D...mi se pare zgarcenie totala... Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

sper sa nu fiu asaltat acum...

dar am io o explicatie logica. sunt in oarecare masura de acord cu ce injurati acolo dar pe alte planuri.

explicatie:

baietii "rari" vor ca Romania sa nu ajunga un fel de cimitir de masini vechi. ma gandesc ca daca nu ar fi introduse taxele "de descurajare", toata lumea si-ar cumpara care mai de care toate natiile de masini cu ani de fabricatie la fel de variati. eu ii inteleg. nici eu nu as vrea ca romania sa ajunga punctul terminus al masinilor de tot cac@tul. si atunci au gasit o cale legala, care oricum contravine legilor europene, cea a taxei primei inmatriculari. o masina veche, "poluanta", ajunge la pret cu una mai nou "mai putin poluanta". omul in mod cert va alege varianta a doua. care, dupa mine, e cea mai buna solutie din orice punct de vedere (poluare, intretinere, aspect, etc).

sper ca e destul de logic :blink:

Link to comment
Share on other sites

atunci sa ne luam logan si nu bmw k polueaza mai putin ? oricum loganu e praf dupa nici 30k de km cred....dar sa nu mai comentez...cum adiq sa se umple romania de rable te duci inafara sa-ti iei un amarat de bmw din '60 sau te duci sa-ti iei ceva calumea euro 4 de 5 ani vechime (2002)...mie nu mi se pare deloc normal...ca sa nu mai zic k ei pun toate taxele astea ca sa se vanda MASINA TARII (daca ai cap ia-ti alta a.k.a DACIA) si sa nu-ti iei asa zisele "rable poluante" din afara...care de fapt sunt de 10 ori mai fiabile ca ale noastre... :blink:
Link to comment
Share on other sites

si taxa asta "de smecher", dupa mine, va disparea. pentru ca cei de la bruxelles au dat deja cateva avertizari (a se citi amenintari cu sanctiuni de milioane de euro), avand deja experienta Poloniei. pe urma cred ca odata ce romanii vor da de gustul "premiumului" nu se vor mai intoarce la vechituri, macar si din orgoliu.
Link to comment
Share on other sites

atunci sa ne luam logan si nu bmw k polueaza mai putin ? oricum loganu e praf dupa nici 30k de km cred....dar sa nu mai comentez...cum adiq sa se umple romania de rable te duci inafara sa-ti iei un amarat de bmw din '60 sau te duci sa-ti iei ceva calumea euro 4 de 5 ani vechime (2002)...mie nu mi se pare deloc normal...ca sa nu mai zic k ei pun toate taxele astea ca sa se vanda MASINA TARII (daca ai cap ia-ti alta a.k.a DACIA) si sa nu-ti iei asa zisele "rable poluante" din afara...care de fapt sunt de 10 ori mai fiabile ca ale noastre... :blink:

173792[/snapback]

dar ia spune tu... daca ai avea 2000 de euro toti banii si ai avea posibilitatea sa iti iei o rabla din afara cu 1800 de euro, iar 200 de euro toate cheltuielile... nu ti-ai lua-o? probabil ca nu! ca zici tu ca astepti sa faci bani de o masina ca lumea... dar nu toata lumea e ca tine. sigur ar fi altii... ar lasa ei daciile si ar lua alte "dacii", dar din afara... aia din afara ar scapa de vechituri si la cine ar veni? la noi... ar face un fel de muzeu al antichitatilor... "hai copile in romania sa iti arat ce conducea bunica-to in tinerete!!!"

asa ca taxa asta e binevenita din punctul asta de vedere... normal ca nimanui nu-i place sa fie taxat in plus...

si io as vrea sa imi iau de afara un BMW(e46) neforjat la un pret de nimic, adica fara taxe. si ca tot veni vorba... cu cat e taxa de inmatriculare mai mare la sa zicem un e46 - din 2000, 2000cc -decat era vama???

Link to comment
Share on other sites

vad k parerile sunt impartite....eu sincer sa fiu nu mi-as lua alta dacie fiindca asta am acu si bineinteles k am avut dacie prima oara k asa e cel mai bine...cel putin din punctu meu de vedere faci experienta pe dacie...si dupa poti aspira la ceva mult mai bun...asta daca iti permiti daca nu..asta e astepti...si eu nu-mi permiteam anumite lucruri si a trebuit sa astept sa mi le pot permite...si sincer imi pare rau pt. cei care isi doresc ceva si nu pot sa aiba...acum se plateste si taxa de inmatriculare care e un kkt 100 % , taxa facuta de tariceanu...si + ca se plateste si vama daca nu stiti in continuare....de la 30 % au scazut-o la 10 % k deh...e nevoie de bani domne pentru stat ca sa sii bage ei in buzunar...sa fim seriosi... :blink:
Link to comment
Share on other sites

deci eu ce-am vazut la realitatea tv, m-a infuriat atunci cand Vardie, daca nu gresesc a spus ca daca cineva isi ia o masina la 40.000 de euro cica "este un moft", este dreptul fiecaruia sa-si ia ce-i place nu logan, si daca asa stau treburile, atunci Basescu si cei care il protejeaza sa nu mai mearga cu S Klasse (presedintele) si cu serii 3 (gaborii), si sa mearga cu Logan :blink:, si cred ca o solutie la taxele astea ar fi ca fiecare automobil oricat de vechi ar fi sa-si bage GPL euro 4 pt inmatriculare, dar lumea sa mearga tot pe benzina, stiu ca suna cam ciudat GPL pe BMW, dar cat timp mergi cu el pe benzina, merita ca taxa sa fie 1.000 de euro, cel putin atat am calculat pt un motor de 2.000 cmc iar masina sa fie euro 4 cu o vechime mai mare de 10 ani :). Aici am calculat, daca vreti si voi sa calculati intrati aici (nu vreau sa fac publicitate): http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php. Succes all si ma alatur FSF (Frontul Salvarii Fierului :) )
Link to comment
Share on other sites

am calculat pt o dacie mai veche de 10 ani non euro si a iesit 3720 de euro :blink: :) :) :D de vreo 4 ori mai mare decat pretul masinii :) , (vorbind de DACIE)
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca principalul e: cu taxa "de protectie" o masina veche ajunge cat una mai noua, ceea ce impinge cuparatorul spre masini mai noi.

iar pentru ca legea sa nu fie neconstitutionala a trebuit sa includa toate masinile, indiferent de an.

ca acum sunt o groaza de alte dedesubturi si multe nedreptati, fiindca mai sunt taxe care scot bani pe aceleasi motive, dar cu denumiri diferite... asta e cu totul alta poveste... stiti voi!!! e la fel ca omul: in adancul lui el e o fiinta buna!!!

Link to comment
Share on other sites

am calculat pt o dacie mai veche de 10 ani non euro si a iesit 3720 de euro  :blink:  :)  :D  :D  de vreo 4 ori mai mare decat pretul masinii :) , (vorbind de DACIE)

173815[/snapback]

asa am facut si o calculele... dar erau datele gresite...

e vorba de prima inmatriculare in ROMANIA... nu cred ca vrei sa te duci in ungaria sa iti iei de acolo o dacie s-o inmatriculezi aici prima oara ca atunci asa e: 3000 de euro in plus... :)

si ca veni discutia in partea asta... am auzit ca va veni o lege care va interzice sa "iti pastrezi tu numarul ca e bengos". cand vinzi masina o vinzi cu totul... dar asta e offtopic.

Link to comment
Share on other sites

Dar de exemplu daca eu pers fizica as cumpara o masina din Bucuresti la mana a doua si ii pastrez nr de inmatriculare pe care il avea, se mai aplica acea taxa?? :blink:
Link to comment
Share on other sites

Dar de exemplu daca eu pers fizica as cumpara o masina din Bucuresti la mana a doua si ii pastrez nr de inmatriculare pe care il avea, se mai aplica acea taxa?? :)

173824[/snapback]

ar fi strigator la cer sa se mai aplice taxa...si chiar dak ai vrea sa-i schimbi numarul masina e deja imnatriculata ar fi ilogic sa platesti taxa speciala :blink: pe site-ul http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php precizeaza mai jos "Nota: Taxa calculata (afisata) nu contine TVA"...astia au luat-o razna...

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

concluzii??? deci cel mai bine luam masini din judetul in care locuim sau judetele vecine si nu schimbam nr de inmatriculare pt ca acea taxa sa nu se mai aplice :blink:
Link to comment
Share on other sites

concluzii??? deci cel mai bine luam masini din judetul in care locuim sau judetele vecine si nu schimbam nr de inmatriculare pt ca acea taxa sa nu se mai aplice :blink:

173846[/snapback]

nu stiu ce ai inteles tu, dar mai explic o data. daca masina e inmatriculata in romania, nu se aplica taxa de inmatriculare.

ceea ce am vrut sa zic cu numarul de inmatriculare e ca nu se va mai putea sa ti-l pastrezi. pur si simplu! ai vandut masina, ai dat si numarul. ai cumparat masina, ai luat-o cu numarul ala.

dar cum am zis: asta nu e sotto! am prins si io un zvon!

Link to comment
Share on other sites

credeam ca taxa se aplica si pt masinile sh cumparate din Romania daca le schimbi nr de inmatriculare nu doar pt cele aduse din strainatate :). Multumesc de lamuriri, si am inteles ca de ex un om cu cateva mii de euro pleaca pana in Germania, ia un seria 5 sa zicem e39 de prin 2001 si cand ajunge la noi sa o inmatriculeze afla ca mai are sa dea cateva mii de euro pe inmatriculare ca e "rabla" chiar daca masina e in stare perfecta. Jeguri, dorm toata ziua in Parlament :blink: :)
Link to comment
Share on other sites

sper sa nu fiu asaltat acum...

dar am io o explicatie logica. sunt in oarecare masura de acord cu ce injurati acolo dar pe alte planuri.

explicatie:

                baietii "rari" vor ca Romania sa nu ajunga un fel de cimitir de masini vechi. ma gandesc ca daca nu ar fi introduse taxele "de descurajare", toata lumea si-ar cumpara care mai de care toate natiile de masini cu ani de fabricatie la fel de variati. eu ii inteleg. nici eu nu as vrea ca romania sa ajunga punctul terminus al masinilor de tot cac@tul. si atunci au gasit o cale legala, care oricum contravine legilor europene, cea a taxei primei inmatriculari. o masina veche, "poluanta", ajunge la pret cu una mai nou "mai putin poluanta". omul in mod cert va alege varianta a doua. care, dupa mine, e cea mai buna solutie din orice punct de vedere (poluare, intretinere, aspect, etc).

sper ca e destul de logic :blink:

173788[/snapback]

 

bai baiatule.. taxa asta ne opreste sa luam niste masini adevarate si chiar nepoluante. eu n-am zis sa mergem sa ne luam masini din anii 90 dar nici sa ne fie mai greu acuma ca suntem in ue sa luam masini dupa 2000 cu euro 3. normal era sa ne permita sa aducem masini sub euro 3 dar sa platim mai mult pt asta. deci e mai greu acuma in ue sa luam o masina ca inainte. deci care mai e rostu? EU VREAU AFARA DIN UE!

Link to comment
Share on other sites

bai baiatule.. taxa asta ne opreste sa luam niste masini adevarate si chiar nepoluante. eu n-am zis sa mergem sa ne luam masini din anii 90 dar nici sa ne fie mai greu acuma ca suntem in ue sa luam masini dupa 2000 cu euro 3. normal era sa ne permita sa aducem masini sub euro 3 dar sa platim mai mult pt asta. deci e mai greu acuma in ue sa luam o masina ca inainte. deci care mai e rostu? EU VREAU AFARA DIN UE!

173858[/snapback]

de acord cu u....nu era de noi UE si nici momentu...aia in curand o sa ne dea "MURE"...k sa nu zik altceva... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.