Jump to content

turbina dusa


Recommended Posts

salutere tuturor membrilor ascestui forum, in legatura cu problema pe care o aveam de vreo 3 saptamani iconita check engine aprinsa in bord,dupa ce a fost schimbata electrovalvola egr la reprezentanta bmw,iconita aprinzandu-se iar a doua zi ,am fost la un mecanic facandu-mi testul mi-a spus ca cei de la reprezentanta nu mi-a sters eroarea ,mi-a sters-o el iar s-a aprins dupa 2 zile,tin sa va spun ca ieri mi-a CAZUT TURBINA :cry:.cateva sfaturi; avea oare legatura cu turbina acea iconita,de la ce ar putea fi cauza ,ce ar mai trebui schimbat inafara de turbina,turbina din cate stiu eu trebuie sa fie cu actuator mecanic(320d berlina an 2003 150 hp)
Link to comment
Share on other sites

salut andrei,pe cea veche nu mi-a dat-o inapoi,defapt nici o piesa veche nu ti-o da inapoi,mi-au spus ca asta da pe tester,de schimbat au schiombat-o, se vede ca este noua,plus de asta se auzea un zgomot foarte ciudat cand opreai motorul(bazait mai mult)eu am crezut ca este de la electromotor dupa ce am schimbat-o nu se mai aude,problema mai mare este ca ieri mi-a picat turbina asa dintr-o data m-am si speriat sincer sa fiu in prima faza,tin sa precizez ca iconita check engine s-a aprins din nou dupa ce a fost schimbata electrovalvola,o avea legatura si cu turbina????:cray:
Link to comment
Share on other sites

Pai EGR-ul a zis ca l-a schimbat, e nou, ce sa mai curete?

 

catu am schimbat electrovalvola egr(pierburg)nu valvola egr

 

Exact astea sunt simptomele unui EGR infundat si care are valva blocata si nu se mai poate deschide.

 

ma faci curios,cred ca am sa dau o fuga la masina sa dau egr-ul jos sa vad daca chiar este infundat, cu toate ca l-am curatat de putin timp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare tuturor,in legatura cu acest topic 'TURBINA DUSA",as dori sa va spun in cateva cuvinte cam tot ce mi s-a intamplat de la ce a plecat tot,acum cand intr-un final se stie cam 99 la suta din cauze.Intr-o duminica acum vreo trei saptamani dupa vreo 3km parcursi de acasa,am auzit dintr-o data un zgomot ciudat la motor ca si cum ceva s-a rupt(spart)masina s-a zdruncinat tremurand toata.Am tras cat mai repede pe dreapta,speriindu-ma putin la inceput,ce sa mai :a picat turbina.Luni dimineata la ora 8 eram deja pe internet sa caut turbina.Intr-un final am gasit o oferta turbina noua garret garantie 2 ani de la 950E la 750E cu conditia sa o dau pe a mea inapoi,in fine am ordinat turbina.In timp ce mecanicul imi monta turbina noua pe masina plus schimbat filtrul epurator,curatat intercooler,schimb ulei plus filtre,eu acasa inainte sa o trimit pe cea veche inapoi am desfacu-o de curios sa vad care ar putea fi cauza:pot spune ca nu avea joc in ax in schimb geometria variabila era blocata,am desfacut-o la partea unde este evacuarea(si geomeria variabila) si surpriza:paletele aveau o urme serioase de lovitura.Bun,masina intr-un final este gata,foarte bucuros nu vedeam odata ziua :D,cand am ajuns la mecanic acesta spunandu-mi ca eu am (aveam) o problema cu injectoarele ca imi merge in" trei" cum se spune.In fine am luat-o putin in probe,ramanand complet dezamagit :censored:simptome:1-tremura la relantiu.2-merge in trei pistoane.3-mult,mult fum negru la plecarea dupa loc si in special la schimbarea treptelor 1,2 si 3.4-la plecarea dupa loc se balbaie putin se mai si opreste,ce sa mai nu o mai cunosteam parca nu era masina mea,in schimb si un lucru pozitiv motorul trage bine turbina se simte pe toata plaja de turatii.Am plecat dezamagit sa-i fac un test sa vad care dintre injectoare nu merge in parametri.Pe test nu dadea nimic,le-au verificat manual cu niste borcanase sa vada care dintre ele recupereaza mai multa motorina,in fine injectoarele le-am dus la revizionat toate 4 spunandu-mi ca nu se revizioneaza numai unul singur,alti bani alta distractie vreo 350E,dar asta e am intrat in hora tre' sa joc. Si acum la final CAUZELE:-dupa ce am dat jos galeria de admisie,pentru a scoate injectoarele normal,am intors-o cu 'fundul in sus' si surpriza:-o faimoasa clapeta (SWIRL FLAPS) lipsea ramanand cu gurile cascate si eu si mecanicul.Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu povestea mea,iar posesorii de e46 320d(150hp) sa inteleaga ceva din tot ce am spus si sa previna aceasta paguba si sa nu pateasca ce am patit si eu.Astept pareri la ce as putea sa ma astept in continuare,sfaturi,inrebari sunt bine venite ...........o zi buna tuturor
Link to comment
Share on other sites

Si acum iti merge bine?deci swuirflapsu ala sa dus in turbina,in geometria variabila?nu e cam lung drumul pina acolo,credeam ca clapetele astea se duc in supape/piston

 

oare 320d de 136 de cai are dastea?

salut cata,tocmai asta e problema ca dupa ce am pus turbina noua imi merge in trei pistoane,cred ca doar surubelul ala mic cu care sunt prinse a ajuns la turbina clapeta fiind cum spui tu pe piston ramasa,supape,acel model nu are nenorocitele alea de clapete

 

pai care din cele 4 s-a rupt ? 1? 2? 3? 4? de pe care piston? acolo ai probleme...oricum...naspa...bafta in continuare

 

deci cum se vede si in poza nr.3,

 

Inhectoarele erau ok pana la urma?

 

injectoarele imi ajung maine seara de la revizionat,dar dupa ce am dat jos admisia fara o clapeta,eu cred ca ele erau ok,macar de-ar fi din cauza lor.....:sweat:

Link to comment
Share on other sites

salut cata,tocmai asta e problema ca dupa ce am pus turbina noua imi merge in trei pistoane,cred ca doar surubelul ala mic cu care sunt prinse a ajuns la turbina clapeta fiind cum spui tu pe piston ramasa,supape,acel model nu are nenorocitele alea de clapete

 

 

 

deci cum se vede si in poza nr.3,

 

 

 

injectoarele imi ajung maine seara de la revizionat,dar dupa ce am dat jos admisia fara o clapeta,eu cred ca ele erau ok,macar de-ar fi din cauza lor.....:sweat:

 

 

E problema veche la e46 cu clapetele, dai search pe forum o sa vezi o gramanda de cazuri. Acum trebuie sa schimbi si galeria de admisie, sau scoti clapetele de tot. Vezi sa nu ai supape strambe sau alte chestii.

Link to comment
Share on other sites

Demonteaza chiulasa de pe masina, ai mai mult ca sigur o supapa stramba si poate pistonul avariat.

 

+1 mai mult ca sigur are ceva la supape sau piston :mellow:

 

la e90 m47 163cp exista aceste clapete sau nu sunt probleme cu ele?
nu sunt probleme cu ele :thumbsup: Edited by ELNA
Link to comment
Share on other sites

Pai cum nu, ca is cazuri cand au fost aspirate in capul pistonului si l-a facut praf.

Sau schimbat modelul clapetelor, s-a facut axul mai gros, schimbati galeria cu modelul nou ( asta la e46 ) la e90 cred ca au venit din fabrica cu problema rezolvata.

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pai cum nu, ca is cazuri cand au fost aspirate in capul pistonului si l-a facut praf.

Sau schimbat modelul clapetelor, s-a facut axul mai gros, schimbati galeria cu modelul nou ( asta la e46 ) la e90 cred ca au venit din fabrica cu problema rezolvata.

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

 

 

pai a mea e e90 nu e46 asta spuneam ... ca la e90 sunt altfel clapetele :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

cu siguranta cipri ca am s-o schimb cu una noua,daca stiam nu o schimbam inainte ,oricum sunt curios ce s-a intamplat la mine ,o intrebare facandu-se bucatele mici in motor clapeta poate afecta si alte pistoate sau ramane in ala unde a cazut??oricum surubelele cu care este prinsa a iesit pe evacuare facandu-mi praf si turbina :sweat:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.