Jump to content

Achizitie X5(E70) 3.0si 2008


traian_m

Recommended Posts

Vreau sa imi cumpar un X5(E70) dupa 2008 cu pana in 50.000 de km pe la 26.000 de euro si am tot studiat aici forumul si am vazut ca dieselurile au probleme cu turbinele, benzinarele biturbo la fel. Pana la urma m-am gandit la motorul standard 3.0is de 272 de cai care mie mi se pare cel mai fiabil dintre toate. La urma urmei poti sa montezi si instalatie GPL pe el daca te supara consumul tare.

Am gasit de exemplu anuntul acesta: http://www.autovit.ro/bmw-x5-C25271998.html pare interesanta masina. Ii lipsesc doar capacelele de la spalatoarele de faruri.

Cei care stiu mai multe despre motorizarea aceasta va rog sa ma sfatuiti.

Link to comment
Share on other sites

Eu in locul tau as evita suv'urile care au carlig, e semn de forja. Cu atat mai mult suv'urile cu carlig aduse din State :frantics:

Nu e un motiv, pana la urma e SUV si asta e inca una din menirile sale,multi si le pun pentru a fi protejati de tamponarile din spate.

 

Daca era pus pe vreun rahat 1.6 mai ziceam .

 

Cand am tras platforma cu masina , ce-i drept are mai mult cuplu decat asta (640Nm),are atata cuplu ca numai era mult si rupea protapu.

Link to comment
Share on other sites

X5 cu 3.0i cred ca ti se va parea cam lent si gurmand, mie nu imi place nici 3.5i cum trage pe X6 cu care am mers, vezi turometrul cum urca dar vitezometrul e cam anemic, masina e grea, aerodinamica de caramida, trebuie un motor cu cuplu, ori un 4.8i ori un 3.0d, iar cel din urma e varianta cea mai inteleapta! Daca ai avea doar drumuri pe autostrada, ar fi ok si un 3.0i, dar la regimul de mers din Ro o sa ai un consum destul de mare!
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am auzit de treaba cu turbina la diesel, asta depinde si de cum ai noroc,cum mergi cu ea, oricum tot pica odata si odata.. Eu am 190.000 km cu al meu din noiembrie 2008 si pana acum nu am avut nici o problema cu el, doar galeria de admisie.
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca la 25k euro nu cumpara un x5 diesel cu km putini si decat un x5 cu 150-200k km mai bine unul cu 50k km,chiar daca este pe benzina.

 

Daca doreste x5 diesel si bun se duce frumos in de. la reprezentanta cumpara unul cu garantie 2 ani sub 100k km si gata,insa costa in jur de 28-30k euro,la care mai se adauga taxa 2k euro si ceva+drum 6-700.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Negru + piele=HOT/BOIL SUMMER :)

Intelegi ce vreau sa zic.

Eu am asa ceva si abia astept sa scap cat de curand. Trec la alb fara piele.

De scaune ventilate ai auzit ?

Vara asta nu am avut nici o jena cu pielea daca mai stateam putin(max 1min) sa se raceasca inainte sa plec la drum

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.