Jump to content

UN BATRAN IN PUTERE 540I


r0n1n

Recommended Posts

Multumesc pt aprecieri baieti.

In legatura cu taxele am inteles ca ma duce cam 300E asig+impozit+itp, mai sunt valabile pana in feb, deci nu stiu concret.

 

O intrebare, nu mai pot sa reglez volumul de la butonul din bord, desi initial mergea.

Ceva idei?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt aprecieri baieti.

In legatura cu taxele am inteles ca ma duce cam 300E asig+impozit+itp, mai sunt valabile pana in feb, deci nu stiu concret.

 

 

Ar trebui sa te interesezi din timp sa vezi cat sunt. App, te-a oprit vreodata politia cu masina asta? Intreb pt ca sunt curios daca ar "clantani" ceva in legatura cu numerele....

Link to comment
Share on other sites

M-a oprit politia, mi-a dat si amenda pt viteza, nu mi-au zis nimic de numere.

In legatura cu butonul pt volum ai idee?

 

 

Mie mi-a ramas radioul aprins chiar si atunci cand am scos cheia din contact si am pus din nou contactul si si-a revenit, adica s-a inchis aparatul. La tine nu stiu cum e, incearca sa.i scoti borna de la baterie ( un fel de restart) sau/si umbla prin meniul ascuns, poate ai vreo functie activata/dezactivata.

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

@ pharmacistu: da, asta e masina.

 

@ktl: in mod sigur merita, dar inca nu m-am hotarat daca sa ma apuc eu sau sa o duc la cineva speializat.

 

@ nitoi cristi: singura manuala care o stiu este una argintie din Buc, care a fost a userului Piratu si apoi Alex L, s-au investit ceva bani in masina dar acum a ajuns cam rau.

 

@mdln: da, eram destul de hotarat, am fost chiar pana la Brasov pt una, dar uite ca n-a fost sa fie, poate in viitorul apropiat un e60 sau un e92.

 

 

 

Are cineva idee ce sa fac sa pot regla volumul de la butonul din bord?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca Pole ti-a cam taiat elanul...

dar cum trage masina fata de 2.8?

Eu m-am dat cu un 540 manual si se tine bine, nu de speriat, dar ok.

 

Alta chestie? cum mama naibii intra pe e39 jante mai mici de 17? la mine nu intra... 324mm vs 325mm discul..

 

nu-mi spune ca intra si 15...

Link to comment
Share on other sites

Ma asteptam sa fie si colegi care nu apreciaza masina din cauza varstei sau a numerelor.

Masina trage mai bine clar decat 2.8, doar sunt vreo 100cp diferenta.

Oricum pana in a 3-a nu cred ca e diferenta mare la o liniuta, dar dupa, 2.8 oboseste.

V8 trage mai de jos si la viteza mare nu isi pierde din suflu.

Oricum e diferenta mare de feeling, e36 e mult mai sport/spartan decat e39.

Am facut o manevrea mai stransa de pe banda 1 pe banda 2 si am crezut ca se rastoarna e39, se simte mult mai greoi decat e36.

Pe orice e39 540i stock intra jante pe 16.

Si pe 2.8 am jante pe 16.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Ma asteptam sa fie si colegi care nu apreciaza masina din cauza varstei sau a numerelor.

Masina trage mai bine clar decat 2.8, doar sunt vreo 100cp diferenta.

Oricum pana in a 3-a nu cred ca e diferenta mare la o liniuta, dar dupa, 2.8 oboseste.

V8 trage mai de jos si la viteza mare nu isi pierde din suflu.

Oricum e diferenta mare de feeling, e36 e mult mai sport/spartan decat e39.

Am facut o manevrea mai stransa de pe banda 1 pe banda 2 si am crezut ca se rastoarna e39, se simte mult mai greoi decat e36.

Pe orice e39 540i stock intra jante pe 16.

Si pe 2.8 am jante pe 16.

Nu are importanta unde e inmatriculata, tot ce conteaza e sa fi multumit.

Eu am frane de 330 e46 de aia spuneam.

stock cu stock clar nu e nicio sansa pt e36.

Link to comment
Share on other sites

sa o stapanesti sanatos.

versiunea automata de e39 540i iti consuma mai putin, a fost prima de genul asta care halea mai putin decat versiunea manuala, avea un convertizor special in cutie, care amplifica cuplul la ture mici.

 

e inca o masina foarte performanta si placuta la condus..

daca nu faci foarte multi km si intretinerea e ok.

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Merci domi.

Automata am exclus-o din start la cautari.

 

Totusi imi vine greu sa cred ca steptronicul consuma mai putin decat manuala.

La manuala sungt 6 viteze pe cand la automata daca nu ma insel sunt 5.

 

Deci, spui ca pe automat 540i avea mai mult cuplu dect pe maunual?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

cuplul motor e acelasi, ce pleaca din volant, la roata, e demultiplicat in cutie diferential etc..pe tot lantul transmisie.

Cutia automata de pe 540i a fost revolutionara, ca avea un fel de elice suplimentara in convertizor actionata de un ambreiaj electromagnetic care se cupla la ture mici si amplifica cuplul transmis la ture mici, si la peste x ture se decupla. Asta iti permitea rularea si aceleratiile usoare mai de jos, deci puteai rula fara efort la 60 km/h in a IV sa zicem.. de unde si consumul mai redus

Poti sa verifici in datele oficiale., la BMW a fost prima combinatie motor+cutie automata care a avea dat oficial un consum o idee mai mic decat de la versiunea manuala.

Chestia asta e valabila doar la 540i, la celalate versiuni de e39, cutia automata aduce un consum suplimentar.

totusi versiunilem manuale de 540i sunt foarte cautate si rare.

Apropo de ce zicea Pole, generatiile ulterioare nu au fost mul mai performante, dar cu siguranta ca au un consum mai mic.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos, cat mai multa vreme!

 

Oricum e diferenta mare de feeling, e36 e mult mai sport/spartan decat e39.

Am facut o manevrea mai stransa de pe banda 1 pe banda 2 si am crezut ca se rastoarna e39, se simte mult mai greoi decat e36.

 

E39 nu e mult mai stabil decat e36? Adica sa faca fata mai bine virajelor.

Sau pe e36 parca ai suspensie sport?

Link to comment
Share on other sites

Merci pt urare.

Nu stiu cum sa explic exact.

La manevre bruste de schimbat directia, e39 se simte mult mai greoi decat e36, am povestit cat de mult m-a surprins prima data, eu fiind obisnuit cu e36.

Dar pe viraje parca sta mai bine e39.

E39 are suspensie normala iar e36 sport.

Nu am mers ata de mult cu e39 incat sa-mi fac o idee buna despre tinuta de drum, este prima masina pe care o detin cu suspensie normala.

Link to comment
Share on other sites

Pot sa imi dau si eu parerea despre comportamentul celor doua modele, pt ca am detinut un e36 timp de 2 ani iar asta acum il am de 10 luni, ce-i drept nu motoare f puternice ( 318i e36 si 530d e39 ambele breack); faza sta in felul urmator: ambele se apleaca destul de mult in curbe stranse sau in sensuri giratorii, e39 se simte ca aste o masina grea, dar am avantajul suspensiei sport si rotilor. E36 si aia o masina destul de grea fiind breack aveam suspensie normala si roti standard pe 15, pot sa spun ca nu e chiar atat de stabila, se apleca destul de mult chiar f mult, iar daca insistai si mai mult, pot sa spun ca iesea din traiectorie mai ales ca nu aveam nici macar ASC; la viteze mari nu excela in stabilitate...de la 150-160 in sus (deja la 190 era barca intr-un lac agitat) imi spuneam rugaciunea. La e39 situatia se schimba, am mers cu 230 si nu schita o miscare, adica mi s-a parut destul de stabila. Astazi de ex am probat pe ploaie masina (mi-am facut DSC-ul) sa vad cum se comporta...e minunat, am luat curbe care nici nu visam sa le iau fara DSC activat...pur si simplu nu a deviat de pe traiectorie. Deci dpmdv e39 e cu mult superior e36-ului. Singura masina care mi s-a parut cu adevarat smechere, adica cu mult fata de e36 si e39, a fost un e46 320Ci cabrio cu suspensie sport si roti pe 18, ala pot sa spun ca era stabil in orice situatie, pur si simplu nu se inclina pe curbe, fie ele si f stransa si luate cu viteza mare; nu excela la capitolul motor (era si obosit) dar ca stabilitate m-a lasat masca.

 

Scuze pt carnat, dar sunt cat de cat on topic :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.