Jump to content

Urca greu acul de apa


Recommended Posts

  • 8 months later...
SALUT.Am si eu o problema cu masina bmw118D. Temperatura nu ajungea niciodata la 90 grade. Am schimbat ambele termostate iar efectele sunt urmatoarele: temperatura ajunge la 90 grade dupa 30 minute de mers(-5 grade afara), la relanti temperatura scade , iar in interior baga un aer rece mai ales la picioare.consumul este undeva la 12 in oras.care pot fi cauzele ?? multumesc Edited by andrei118D
Link to comment
Share on other sites

Am avut 320d e90 si 325d si in 5 km apa e la 90 grade . Simptomele descrise de tine ( urca greu temp) le aveam cand erau defecte termostatele. Pune amandoua originale bmw si verifica sa nu fie defecte. Eu am cumparat termostat egr de la bmw si era defect din fabrica. Sufla prin el, daca trece aerul e dus. Si apropo daca i-ai scos clema metalica si ai puso iarasi nu mai inchide ermetic

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cum am zis mai zis in postul anterior, poti sa verifici acasa termostatul egr. Dureaza 5-10 min toata treaba. Astfel iti dai seama daca e bun sau nu, chiar daca e nou.

 

La -5 -2 grade dupa aprox 15-20 min de mers cu masina ar trebui sa ajunga la 87-90 grade. Mers cu masina, adica rulaj,nu stat in aglomeratie cu motorul la relanti. De asemena temp setata pe climatronic la 19-20 grade pe treapta 1 sau 2.

In acestr conditii trebuie sa ajunga la 90 grade. Testat pe e46 320d euro 4.

Link to comment
Share on other sites

ventilatia e la 21 pe prima treapta...dar simt un aer rece la picioare..chiar daca cand pun mana acolo jos e baga caldura.

 

pe mine ma deranjeaza consumul... merg distante scurte 7-10 km iar apa nu creste la temperatura optima....si mereu consumul e undeva la 11-12 in oras

 

cand e motorul la 90 grade am scos 4.3 consum in exterior

Link to comment
Share on other sites

Colegul zice 'imediat ce ai pornit motorul'. Pornesti motorul, il lasi sa mearga putin dai drumul la ventilatie si apoi pleci.

Personal stateam 1-3 min dupa ce porneam motorul, apoi dat drumul la ventilatie si plecat de pe loc.

 

 

Senzorul de temp g62 este la vw.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine se incalzeste greu , termostate originale noi montate anul trecut . Pocnitori de piese , altfel nu-mi explic .

 

tie ti a influentat consumul ? eu acum iarna am consum de 12 in oras ...mi se pare prea mult..

 

in exterior mi-a scos 4.3 consum...dupa ce apa a ajuns la 90 grade

Edited by andrei118D
Link to comment
Share on other sites

Am avut 320d e90 si 325d si in 5 km apa e la 90 grade . Simptomele descrise de tine ( urca greu temp) le aveam cand erau defecte termostatele. Pune amandoua originale bmw si verifica sa nu fie defecte. Eu am cumparat termostat egr de la bmw si era defect din fabrica. Sufla prin el, daca trece aerul e dus. Si apropo daca i-ai scos clema metalica si ai puso iarasi nu mai inchide ermetic

Aveai Webasto. Altfel dureaza...

 

La mine pe E60 cu webasto (si o preincalzire de 25 minute acasa in curte) dureaza vreo 7-8km (extraurban) pana ajunge apa la 80. Termostatul (eu am doar unul pe N47) are 4 ani. Credeam ca e defect dar daca ar fi asa, temperatura n-ar ramane peste 85 odata ajunsa acolo.

Ieri am fost cu alt E60 pe acelasi traseu, ambele termostate schimbate pe Gates acum 2 saptamani, fara Webasto, si in 20km extraurban, apa n-a trecut de 50 grade. Afara erau -8 grade.

Link to comment
Share on other sites

In 20 km ar fi trebuit sa urce temp apei aproape de 90 grade. Daca a ramas la 50, ceva nu e ok, mai ales daca ventilata era pe treapta 1, 2.

Mi-au trecut prin mana 2 M47N E4 si nu dureaza atat de mult sa se incalzeasca apa, avand termostatele functionabile. In 10-12km era la cel putin 85 grade si temp ext -5.

Edited by v@sy
Link to comment
Share on other sites

In cazul relatat de mine, nu stiu ce sa spun. Omul zice ca i-a scazut dramatic consumul de cand a schimbat termostatele si ca apa ii sta la 90.

Poate faptul ca e automata si eu nu m-am dat tare la ea sa aiba vreo influenta...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu este sa verifici termostatul egr daca functioneaza. La temp mici -8, -10, -12, M47N consuma destul de bine, asa ca nu te astepta la 8-9L /100 in oras. Mai ales ca faci si drumuri relativ scurte va consuma mai mult, 10l si chiar peste.

Daca pe vreme calda 10-20 grade consumul iti peste ok, atunci n-ai de ce sa iti faci griji.

 

@Cosmin - ale mele sunt manuale si nu m-am dat nici eu la ele, tinand cont ca temp motorului nu era la 90 grade. Automata mai are un radiator care face schimb de caldura cu lichidul de racire(asa stiu). Dar si asa, e foarte ciudat faptul ca dupa 20km nu a ajuns la cel putin 80 gade.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.