Jump to content

Bujie rupta in chiulasa


Recommended Posts

aceasi problema am avut-o eu acum 2 luni la schimbarea bujiilor ...ultima sa rupt in chiulasa...practic a ramas doar filetul si jumatate de electrod

Peste tot numa teori aiurea ca: las-o acolo si mergi in 3 ceea ce mi se pare tiganie...si in rest tot raspunsuri ca nu se poate numa dat jos chiulasa

Am intrat pe internet am vazut ca exista trusa speciala pentru asa ceva si costa 300 euro iar prin cineva am reusit sa dau de un mecanic profesionist care detinea o astfel de trusa si in 1 ora mio-a scoso fara probleme totul costand 150 ron avand in vedere ca i-am dus masina cu admisia data jos ca sa nu mai imi ia mnopera la demontat iar + montat

oricum la schimbarea bujiilor si in manualul de repararii BMW da 2 variante prima cea de desfacere cu cheia aferenta si 2 folosira unui mijloc de scoatere respectiv a unei truse...deci au fost constienti si cei din fabrica ca e o problema generala

Ce ar fi pentru fiecare bujiie sa dam chiulasa jos? :getlost:

Problema e ca la noi nu gasesti mecanici care sa fie si profesionisti sa aiba scule si mai ales cunostiinta ...doar foarte rar

+ ca daca cine iti da jos chiulasa nu ti-o pune corect nu o sa mai ai compresie buna

in link am postat o trusa profesionala si intructiunile de folosire pentru cei interesati

Trusa scos bujii rupte

 

pe youtube exista mai multe clipuri demonstrative ale unor astfel de truse si se face prezentare exact pe masina in cauza cu bujiile rupte

 

primu lucru cand mergeti la un mecanic cu problema asta intrebati daca are trusa pentru asa ceva...eu asa am facut si credeti-ma am dat de mecanici habarnisti care m-au intrebat ca de unde am scos eu treaba cu trusa ca el na auzit de asa ceva si ca eu vorbesc prosti :laugh:

si tot ma aburea ca nu se poate numa daca imi da chiulasa jos

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ce am patit la o masina din famile, un renault clio, s-a ars o bujie la sfarsitul iernii trecute si deabia mai pornea, am schimbat-o si dupa a pornit imediat, acum depinde de la masina la masina, nu mai generalizati, nu intotdeauna este la fel.

La fostul e39 imi pornea chiar cu toate arse, dupa le-am schimbat , doar 5 ca una nu sa desfacut nu am riscat, pornea perfect.

 

Tu compari clio cu BMW? :shifty:

 

Hai sa fim seriosi... "te'ai luat aiurea" :poke:

Link to comment
Share on other sites

Era o aluzie la colegul care ne "invata" ca o masina nu porneste in 3 bujii (a generalizat dupa ce patise el la clio {etc.}) :pardon:

 

Cu ganduri bune...

 

Mai nou decat bmw-ul e masina, restul sunt jucarii pentru copii:)), nu era vorba de comparat clio cu bmw....Am avut si bmw si japoneza si frantuzesti si sincer cea mai stricacioasa era bmw-ul asa ca shhh. Oricum eu am zis ca pornea greu, nu ca nu pornea.

Nimeni nu a generalizat nimic, mai lasa tu aluzile pentru tine, nu pentru mine.

 

 

DYC88 incearca sa scoti bujia rupta cu acel aparat, trebuie sa gasesti pe cineva priceput pana la urma, suna-l pe baiatul de la Urziceni sa iti dea mai multe idei, el stie sigur mai bine decat noi.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

De curand am schimbat si eu bujiile la E46 2.0d. Toate 4 erau arse si,chiar si asa, masina pornea la -5 grade. Producatorul recomanda schimbarea bujiilor la 100.000km, si asta nu pentru ca aceasta este neaparat durata lor de viata ci, pentru ca acestea se coxeaza, se lipesc si, prin urmare apar astfel de situatii neplacute. Mecanicul inainte de a infileta noile bujii le-a uns cu o vaselina de culoare alba. Asta ar trebui sa faca schimbarea lor mult mai usoara pe viitor.

Succes in gasirea unui mecanic bun si in rezolvarea problemei!

Link to comment
Share on other sites

porneste si in 3 buji dar are o trepidartie pana isi revine, io cu bateria pe duca anu trecut trebuia sa tin mai mult pe automat altfel dadea sa porneasca si se oprea, cu 2 nu cred ca ar mai porni la -5grade, sau ar porni destul de greu

 

fara buji poate vara porneste, iarna nici o sansa!!! m-am chinuit la un golf care avea toate 4 bujiile arse, cand le-am schimbat 2sau rupt, am vrut sa-l pornesc cu 2 buji dar nu a vrut... platforma pana la service unde a fost inlocuita chiulasa

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

porneste si in 3 buji dar are o trepidartie pana isi revine, io cu bateria pe duca anu trecut trebuia sa tin mai mult pe automat altfel dadea sa porneasca si se oprea, cu 2 nu cred ca ar mai porni la -5grade, sau ar porni destul de greu

 

fara buji poate vara porneste, iarna nici o sansa!!! m-am chinuit la un golf care avea toate 4 bujiile arse, cand le-am schimbat 2sau rupt, am vrut sa-l pornesc cu 2 buji dar nu a vrut... platforma pana la service unde a fost inlocuita chiulasa

eu am pornit 2 ani fara nici o bujie ;) ...toate 4 erau arse + 3 puscate in varf...si am avut si -18 grade dar ce e derept din a 5-a cheie la -18

numa daca nu ai compresie buna nu porneste deloc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.