Jump to content

Sfat achizitie e39 - 530D


CoK 525td

Recommended Posts

Eu nu stiu masina decat la primu si la ultimu proprietar, cine a mai fost intre habarnam. Primu care a avut-o e un tip super si nu umbla cu masini cu km multi, iar asta ultimu cand a vandut-o avea 230k pe bord. Ce a fost intre, nu se stie.

 

Si Sepu il stie pe ultimul proprietar, se pare ca suntem toti 3 prieteni, ca sa vezi coincidenta. :)

Link to comment
Share on other sites

Uite, o vindea mai demult si pe forum, userul Brutus: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/107187-vand-e39-530i-m-pack-manual/page__p__1517209__hl__530i*__fromsearch__1#entry1517209

 

Lol, are tot 150 de mii de km azi, la fel cat avea in 2011. :)

La KM ma uitam si eu acum si ma gandeam ca o fi masina de salon :)

Link to comment
Share on other sites

Sa fiu sincer, mi se pare frumos 530i si dotat si ieftin. Si daca e sa te gandesti, orice E39 cu tapiterie de piele ai gasi, va arata foarte uzat comparativ cu o tapiterie de stofa.

Impozit mare, consum mai maricel, singurele dezavantaje.

Link to comment
Share on other sites

Eu chiar nu caut tapiserie din piele, dar de obicei o masina cu motor mare si cu asemenea dotari are si piele. La masina mai sus mentionata singurul lucru pe care-l vroiam era cutia automata. Am batut cu TD-ul meu vreo 120k km in 3 ani si m-am cam saturat de manuala.
Link to comment
Share on other sites

te intereseaza un 530dA facelift cu destule dotari(xenon,piele,scaune incalzite cu memorii,trapa,suspensie si volan M , perdelute,PDC,webasto,telefon,etc ) ? deocamdata nu am poze ... am bara fata lovita intr o parte, dar i am cumparat M pack oem cu ocazia asta, si o oglinda electrocrom cu memorie furata ieri in fata casei :| (pe care caut sa o cumpar)... am "investit dragoste" in ea si tot le patesc ! Nu sunt samsar, imi doresc sa o dau unui pasionat si prefer sa nu o pun pe forumuri pt ca sunt destui critici de arta! Da mi un mesaj privat daca esti interesat ... Edited by smbogdan
Link to comment
Share on other sites

Ai facut ce trebuie. Bravo. Arata chiar bine masina. Se vaita omul ca nu vine nimeni s-o vada si uite ca avut parte de un proprietar bun masina. Sa o stapanesti sanatos! Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Sa ai parte de ea. Dar trebuie s-o prezinti. Sunt curios un 3 litri benzina cat consuma. Nu de alta dar ma bate si pe mine gandu. 3 benzina sau 3 diesel?!

 

 

Eu am 530 diesel, sunt multumit cu consumul (nu spun ca sunt FOARTE multumit, ca aici s-ar intelege altceva :D ), dar oricum este diferenta destul de mare intre motoarele de aceeasi capacitate dar cu combustibili diferiti. Ca sa-ti dau un exemplu, un 530 benzina la o ora de varf intr-un oras cum e bucurestiul, si daca mai esti si grabit, sare lejer de 17-18%, cu un diesel ajungi undeva la 13-14%.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma asteptam undeva la 15 maxim cu benzina. Facand un calcul la ce spui tu si luand 14 diesel si 18 benzina vin 4 litri x 15.000km pe an cat fac eu( 65-70% sunt in afara - acolo e jobu` si sunt din TM ). Undeva la 36 de milioane pe an daca-m facut bine socoata. Si intretinerea cu e la dieselul tau? Ai avut parte de o investitie neprevazuta si majora decat o ai care sa zicem ar compensa cu diferenta dintre carburanti?
Link to comment
Share on other sites

Eu ma asteptam undeva la 15 maxim cu benzina. Facand un calcul la ce spui tu si luand 14 diesel si 18 benzina vin 4 litri x 15.000km pe an cat fac eu( 65-70% sunt in afara - acolo e jobu` si sunt din TM ). Undeva la 36 de milioane pe an daca-m facut bine socoata. Si intretinerea cu e la dieselul tau? Ai avut parte de o investitie neprevazuta si majora decat o ai care sa zicem ar compensa cu diferenta dintre carburanti?

 

 

Poti scoate si 15l/100km cu un benzinar de 3 litri, ca sa nu mai zic ca extra urban la o viteza constanta mai mult de 9-9,5l% nu are voie sa consume; eu am specificat un maxim de consum intr-un anumit context, asta nu inseamna ca iti va consuma 18% tot timpul.

Pt moment cu intretinerea la dieselul meu stau destul de bine in ciuda faptului ca am luat-o cu km f multi (247000) si acum am 280000. Nu i-am schimbat decat consumabilele, + 4 discuri cu placute, si reparat DSC-ul care era defect de cand am luat-o,in rest n-am avut nici-o problema majora. Aa, si i-am inlocuit bateria de curand ca am facut eu o prostie.

 

Dar si cand o pica ceva gen turbina,sau pompa de injectie sau injectoare sau cine mai stie ce,doamne fereste....atunci sa te tii...

Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam si eu la turbin, pompa, injectoare etc. Tre sa caut eventual daca exista posibilitatea de a le intretine in vreun fel. Intretinere adica un fel de mentenanta preventiva nu discutam de "mers incet sub turat si din cand in cand mers cu 100 in a 2-a sa-i cureti turbina" Edited by Lomax8
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca o sa ii consume 530ul ala mai mult de 13-14 in oras. O sa consuma cat un 520 de 2.2

 

Eu aveam acum vreo 5 ani, 330xi din 2004, cutie manuala, dar totusi era 4x4, si imi lua 8 afara si maxim 15 in oras cand era aglomerat. Cu siguranta unul fara 4x4 consuma mai putin. Si nu e mare diferenta de greutate intre 530i si 330xi.

Link to comment
Share on other sites

Lomax, intai trebuie sa mergi cu amandoua ca sa vezi cam ce te aranjeaza pe tine, sau cel putin asa as proceda eu. Frica mare nu tb sa-ti fie de motorizare pe benzina pentru ca nu cred ca o sa te falimenteze din moment ce am vazut ca nu-ti pasa de impozit. La o medie de 40km/zi cat zici tu acolo ca faci eu nu as lua diesel. Daca vrei sa te lamuresti cu consumul, fa-i plinul cand te duci s-o cumperi, te invarti 50km si pe urma revizitezi peco. Aici nu poate sa te pacaleasca nimeni. Pana la urma tot ce iti place o sa-ti iei.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

WLF banuiesc ca ai avut aia manuala in 6 viteze. De s-a facut intre 2003 si 2005 ( 2979 cmc ). 13,6 in oras conform producatorului si 1515 kg.

 

In timp ce un 530i din 2004,2005 e mai usoara si conform producatorului consuma cu un litru mai putin. In realitate cred ca e putin altfel. In ce oras stai? Daca-mi zici Bucuresti scad doi litri din start. E destul de blasfemie sa zici ca in Bucuresti poti sa circula cu masina.

 

Ideea mea era ca imi permit sa platesc undeva pana-n 15% consum in oras pentru ca oricum majoritatea timpului il voi petrece in afara. Sunt vreo 3 km in oras si vreo 10 in afara pana la job. Ce nu stiu e daca-mi permit sa platesc cash dintr-o data o consumabila la un 330d care, cf producatorului mananca cu 2 litri mai putin insa daca-n realitate sunt 4,5 e de luat in serios la cel 15 mii cat ii fac eu pe an ( fara iesire din tara ).

Edited by Lomax8
Link to comment
Share on other sites

Eu vad lucrurile simplu. Pe E38 am cel mai idiot motor de 3 litri benzina facut vreodata de bmw si anume m60b30, adica V8. Destul de aiurea combinatia. Scade si tu diferenta de greutate semnificativa dintre un e39 si un e38, lipsa a doua pistoane si mai ia in calcul si ca am automata. Si acum eu o sa zic ca a mea in afara consuma 9.5. Cat poate sa consume e39 ala? mai mult de 7 eu nu prea vad daca nu o fugaresti, hai sa zic 8 maxim. In oras probabil ca a mea e pe la 17-18. Deci te incadrezi cu 15 fara probleme.
Link to comment
Share on other sites

motorul M57, la clasa motoarelor de 2,5 - 3 litri, a castigat premiul international de Motorul Anului in 1999, 2000, 2001 si 2002, in ceea ce priveste raportul pret / performante.

Singurul motiv pentru care mi-a parut vreodata rau ca am luat un 525d a fost acela ca nu am luat 530d.

L-am luat de la dealer din Germania, cu putin peste 100k km, cu garantie 6 luni pentru motor si transmisie. Singura eroare pe care a avut-o masina in momentul cumpararii a fost aceea ce bec ars la stopul de sub luneta. Am tinut masina destul de mult si am facut destui km cu ea, in aproape 3 ani cat a fost la mine. In primul an, i-am facut o resoftare si a ajus sa aiba caracteristicile unui motor de 530d, adica 190CP si 450Nm, testat pe dyno inainte si dupa resoftare.

In afara de revizii, placute frana, telescoape fata, bielete antiruliu spate si un schimb lichid de frana, masina aia nu a necesitat absolut nicio reparatie. Am fost FOARTE multumit de ea.

 

Nu am facut niciodata consumul la pompa, deoarece la nicio masina nu m-a interesat cat consuma exact.

Pe BC, in Cluj-Napoca, imi arata undeva la 8,5%, iar la drumuri externe imi arata FOARTE putin. Cred ca am si acuma o poza facuta la BC, dupa o resetare a consumului si un drum de CJ - CT plus plimbat prin statiuni, sa zicem aprox. 1500km, in care BC imi arata 5,7%.

Orice masina alegi, trebuie verificata atent si minutios. Eu as merge pe diesel.

Multa lume zice ca un motor diesel e mai scump de reparat. Probabil ca asa e. Dar nu inteleg de ce unii spun sa iei pe benzina, care clar consuma mai mult, doar in eventualitatatea in care daca iei diesel e mai scump sa-l repari. Pai daca nu se strica cum ramane? Asa-i ca arunci o gramada de bani in plus pe benzina?

In cazul meu, mi-am luat diesel, am avut un consum mai mult decat decent pentru performantele masinii, si nu am avut nicio problema cu ea. Daca as fi luat pe benzina, asa-i ca as fi aruncat bani in plus, comparand consumurile intre in 525d si un 525i?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.