Jump to content

Sfat achizitionare x6


hotpharao

Recommended Posts

Am hotarât ,merg pe 4.0D. Va multumesc

 

citesc topicul asta si am impresia ca unii traiesc in alta tara. Pe langa faptul ca un Q5 cu incalzire auxiliara, scaune incalzite si jdemii de senzori este o masina "cheala", deh n-ar "prologic psihologic 7 la patrat", se vorbeste de nevoia de a avea sute de cai si mai multe sute de newtoni cuplu. Pentru Romania? nu sunt de ajuns 286 de cai, trebuie 400, o janta nu se indoaie bine decat la peste 300 de cai, un logan nu se spoieste destul de bine pe A1 decat cu X6... of off, ce probleme au unii. A juns si BMW sa produca masini de lux slab motorizate? inclin sa cred ca problema nu e la ei.

Multumesc... Esti tare priceput,mi-au fost de mare folos sfaturile tale. Alte detalii imi poti da despre aceasta masina ?

Link to comment
Share on other sites

citesc topicul asta si am impresia ca unii traiesc in alta tara. Pe langa faptul ca un Q5 cu incalzire auxiliara, scaune incalzite si jdemii de senzori este o masina "cheala", deh n-ar "prologic psihologic 7 la patrat", se vorbeste de nevoia de a avea sute de cai si mai multe sute de newtoni cuplu. Pentru Romania? nu sunt de ajuns 286 de cai, trebuie 400, o janta nu se indoaie bine decat la peste 300 de cai, un logan nu se spoieste destul de bine pe A1 decat cu X6... of off, ce probleme au unii. A juns si BMW sa produca masini de lux slab motorizate? inclin sa cred ca problema nu e la ei.

 

in principiu , in ansamblu , teorie si practica fiecare face ce vrea cu banii lui . Si aici e game over . :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

citesc topicul asta si am impresia ca unii traiesc in alta tara. Pe langa faptul ca un Q5 cu incalzire auxiliara, scaune incalzite si jdemii de senzori este o masina "cheala", deh n-ar "prologic psihologic 7 la patrat", se vorbeste de nevoia de a avea sute de cai si mai multe sute de newtoni cuplu. Pentru Romania? nu sunt de ajuns 286 de cai, trebuie 400, o janta nu se indoaie bine decat la peste 300 de cai, un logan nu se spoieste destul de bine pe A1 decat cu X6... of off, ce probleme au unii. A juns si BMW sa produca masini de lux slab motorizate? inclin sa cred ca problema nu e la ei.

 

penibil :console:

Link to comment
Share on other sites

Doresc sa achizitionez un x6 bi turbo, dar sunt foarte indecis intre a ,alege x6 benzina 3,5bi turbo euro4 sau x6 diesel euro 5 motor 4,0 bi turbo

 

 

Vroiam sa stiu care este diferenta intre euro 4 si euro 5 la x6 .

Masina pe care o sa o iau va fii sh

Benzina nu gasesc cum vreau eu,nu am gasit nici unul euro 5 ... Negru ,piele crem perforata ,plafon negru,trapa,navigatia noua etc...

Diesel gasesc exact cum vreau euro 5, negru cu piele crem,perfoarta , navigatia hd,trapa ,8 trepte,dar nu prea imi mai doresc diesel.

Ma interesa foarte mult sa aflu fiabilitate , nu impozit,nu casco,nu intretinere ... Deoarece sunt familiarizat cu costurile de intretinere.

 

 

Il iei tu pentru prietena ta, dar sigur vrei sa te plimbi cu el din cand in cand, il iei cred mai mult pe gustul tau... bafta la cumparare, ia 4.0d, se preteaza mai bine un diesel cu cuplu mare la un suv.

Link to comment
Share on other sites

citesc topicul asta si am impresia ca unii traiesc in alta tara. Pe langa faptul ca un Q5 cu incalzire auxiliara, scaune incalzite si jdemii de senzori este o masina "cheala", deh n-ar "prologic psihologic 7 la patrat", se vorbeste de nevoia de a avea sute de cai si mai multe sute de newtoni cuplu. Pentru Romania? nu sunt de ajuns 286 de cai, trebuie 400, o janta nu se indoaie bine decat la peste 300 de cai, un logan nu se spoieste destul de bine pe A1 decat cu X6... of off, ce probleme au unii. A juns si BMW sa produca masini de lux slab motorizate? inclin sa cred ca problema nu e la ei.

 

Da colegule,fiecare cu pb lui,unii nu au ce manca si altii isi fac pb de genul celor de mai sus :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Gasisem unul foarte frumos, foarte dotat eram dispus sa fac un compromis cumparandu-l cu interior negru.

http://cautare.mobil...r=1&tabNumber=1

Am sunat dealerul si culmea,era roman ...

Am vb cu el, am rezervat masina, i-am cerut seria caroseriei pentru a o verifica.

Masina a fost achizitionata din italia,are cateva intrari in service germania in luna ianuarie 2012 avea 55-60 k nu mai tin minte exact cati in luna 06 undeva la aproximativ 62-65 k,urmatoarea revizie tot in luna 6 , tot in germania la diferenta de vre-o doua saptamani avea gen 75 k ...

Este posibil sa faci 10k , km in 2 saptamani ?! iar in momentul de fata are 89 k. Mi se pare foarte dubioasa masina provenind din italia vanduta in germania de un roman...

Edited by hotpharao
Link to comment
Share on other sites

 

Este posibil sa faci 10k , km in 2 saptamani ?! iar in momentul de fata are 89 k. Mi se pare foarte dubioasa masina provenind din italia vanduta in germania de un roman...

 

nu iti recomand masini din italia. motivele sunt diverse: intretinere precara, si multe dintre ele sunt declarate furate.

Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa faci 10k , km in 2 saptamani ?! iar in momentul de fata are 89 k. Mi se pare foarte dubioasa masina provenind din italia vanduta in germania de un roman...

 

Da. Eu am facut 6 mii in 10 zile. Si am mai si stat cu ea.

 

Eram intr-un concediu gen tur al Europei.

Link to comment
Share on other sites

KIP, daca intrebarea ta e adresata mie,raspunsul e urmatorul: Am mers cu 5-6 motorizari diferite de X5/X6 si 3 2 de Cayenne (penultima generatie). Din punctul meu de vedere, Bmw-ul nu e superior la nici un capitol. :rolleyes:

 

QED: X-drive tour: X5 4.0d, X6 4.0d + X6 3.0i, X5 3.0d, X5 4.8i; Cayenne: TurboS si Cayenne simplu (doar 2) :thumbsup:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.