Jump to content

Entering: Helen. e34


Bgy666

Recommended Posts

pai deja intoarce lumea capul dupa ea :), a atins deja obiectivul asta :) ! Lasand gluma, masina arata destul de rau si daca ai de gand sa o restaurezi, in cazul de fata cam despre asta este vorba, ai de munca si de cheltuit, bafta multa!! :thumbsup:

 

Din poze arata foarte rau cum am si vrut, sa vedeti tot ce e rau la ea nu ce este bun.

Puteam sa ma prefac fotograf si sa fac poze din lumini si unghiuri sa para foarte ok, dar nu asta era idea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Succes cu proiectul, parerea mea o stii de la intalnirea de saptamana trecuta; nu are sens sa te apuci de restaurat masina asta, doar la partea de vopsit te sare de 5-6000 de lei lejer, trebuie demontata toata si sablata caroseria, are urme de rugina in multe locuri, cu siguranta si sasiul este ruginit.

Referitor la aproximarea ta de 8000 de lei ca sa fie bine, urmareste topicul meu ( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/113504-primul-meu-bmw-prima-provocare/page__st__140 ) si tine cont ca am plecat de la o masina fara gram de rugina si am ajuns la vreo 15.000 de lei pe langa pretul masinii.

Link to comment
Share on other sites

bgy si cand o sa-ti dai seama ca ce a scris DYC mai sus acolo e adevarat probabil ca o sa vrei si vreun motor mai mare si o sa mai fie si ala+anexe vreo 1500-2000. Nu mai retin acum, cu cat vindea Cristi Nitoiu E38'u ala? :p
Link to comment
Share on other sites

Succes cu proiectul, parerea mea o stii de la intalnirea de saptamana trecuta; nu are sens sa te apuci de restaurat masina asta, doar la partea de vopsit te sare de 5-6000 de lei lejer, trebuie demontata toata si sablata caroseria, are urme de rugina in multe locuri, cu siguranta si sasiul este ruginit.

Referitor la aproximarea ta de 8000 de lei ca sa fie bine, urmareste topicul meu ( http://www.bmwclub.r...e/page__st__140 ) si tine cont ca am plecat de la o masina fara gram de rugina si am ajuns la vreo 15.000 de lei pe langa pretul masinii.

 

Am vazut topicul tau si ai dreptate in ceea ce spui, dar eu cum am spus, voi face foarte multe cu mana mea, deci multa manopera va fi scutita de $.

Cu 8000lei sunt convins ca va fi OK, nu foarte ok sau ca a ta dar ok. Dupa inca 8000lei deja va fi superba :flowers:.

Link to comment
Share on other sites

E34 cu motor schimbat (stiu ce inseamna asta pentru fiabilitate si compatibilitate) presupun ca nu si in talon/omologat samd, interior din 3 masini, in 2 culori la exterior, are motor de 2.0, dar scrie 535i pe ea, rugina, eleron, plafonul dat cu bidineaua, interior de piele... in stare proasta, cu traistele lasate prin masina si nici macar n-ai spalat-o putin inainte sa-i faci poze.

 

Daca intentia era sa ne arati cat de jegoasa e in stare actuala ca un fel de "before" ca sa para "after"-ul mai bun... Misiune indeplinita!

 

 

Mie masina imi aduce aminte de un episod din Pimp my ride cand se taraste Xzibit cu o masina la garajul ala si toti mecanicii aveau o fata cazuta care exprima doar "no fucking way".

 

 

 

Serios vorbind, iti spun din experienta cu o masina cu motor schimbat si umblat la ea... si oriunde ma uitam gaseam ceva care nu era la locul lui, ceva non-oem. Am bagat peste 3000 euro in masina aia si nici nu ma apucasem de aspectul masinii, nici interior, nici exterior. Si a mea arata mai bine.

Da-o si uita de ea. Cat de putin imi plac mie E36, dar as lua oricand un E36 ingrijit cat de cat, fie si 316i, decat struto-camila asta. E un eufemism extrem sa zici ca masina ta e "neingrijita". Mai degraba zici ca-i sabotata.

Da-o, strange bani si ia-ti una mai ca lumea.

 

 

Apropo, nu erai tu ala care facea burnout-uri pe drum public si ai plecat pe contrasens de la intalnire?

 

 

 

 

PS: Similea, zi tu sincer... cam asa arata si masina ta dupa ce ai tarat-o 1Km prin Dunare?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E34 cu motor schimbat (stiu ce inseamna asta pentru fiabilitate si compatibilitate) presupun ca nu si in talon/omologat samd, interior din 3 masini, in 2 culori la exterior, are motor de 2.0, dar scrie 535i pe ea, rugina, eleron, plafonul dat cu bidineaua, interior de piele... in stare proasta, cu traistele lasate prin masina si nici macar n-ai spalat-o putin inainte sa-i faci poze.

 

Daca intentia era sa ne arati cat de jegoasa e in stare actuala ca un fel de "before" ca sa para "after"-ul mai bun... Misiune indeplinita!

 

 

Mie masina imi aduce aminte de un episod din Pimp my ride cand se taraste Xzibit cu o masina la garajul ala si toti mecanicii aveau o fata cazuta care exprima doar "no fucking way".

 

 

 

Serios vorbind, iti spun din experienta cu o masina cu motor schimbat si umblat la ea... si oriunde ma uitam gaseam ceva care nu era la locul lui, ceva non-oem. Am bagat peste 3000 euro in masina aia si nici nu ma apucasem de aspectul masinii, nici interior, nici exterior. Si a mea arata mai bine.

Da-o si uita de ea. Cat de putin imi plac mie E36, dar as lua oricand un E36 ingrijit cat de cat, fie si 316i, decat struto-camila asta. E un eufemism extrem sa zici ca masina ta e "neingrijita". Mai degraba zici ca-i sabotata.

Da-o, strange bani si ia-ti una mai ca lumea.

 

Apropo, nu erai tu ala care facea burnout-uri pe drum public si ai plecat pe contrasens de la intalnire?

 

Motorul este 2.0 omologat cu seria corodata.....inteleg ce zici tu la capitolul NU ERA LA LOCUL LUI, dar are un motor mai mic pe o articulatie facuta pentru motor mai mare rau nu poate fi.

Bordul, usile si scaunele sunt schimbate ca estetic..rugina nu are asa RAU! am vazut muuult mai rau si nu este facuta din 2,3,10 masini cum crede-ti cel de la care am luat-o incepuse restaurarea dar cu partea mecanica care este extrem de ok motorul merge ceas,nu bate nimic.

 

 

 

 

PS: Similea, zi tu sincer... cam asa arata si masina ta dupa ce ai tarat-o 1Km prin Dunare?

 

BGY are un suflet mare, vrea sa salveze o epava.

macar de era ceva e21

 

http://farm6.staticflickr.com/5056/5531684990_09ce240031_b.jpg

 

Da vreau sa o salvez :cry:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si pe mine ma tot deprima ideea ca am o aripa ruginita si vopseaua matuita. Mersi, m-ai facut sa ma simt mai bine.

 

Poza in care va arat rugina este singurul loc in care are RUGINA in rest sunt cateva puncte foarte mici.

Vopseaua e deprimanta.

 

Ce-i cu tigania aia mov, daca vrei sa faci ceva frumos vezi topicul lui 88DYC ala da e34

 

Calm ca nici batut nu as face-o asa.

Link to comment
Share on other sites

A spus pe placul lui. Bgy666, asta nu e forum de pasionati, e forum de OE-isti. Daca nu ai o masina stoc esti proscris. De asemenea, cei de aici sunt mai ceva ca si banca. Te verifica bine de tot daca iti permiti sa intretii o masina. Dar tot ei cumpara pe rupte piese sh de la binecunoscutii vanzatori de sh-uri pe care poti sa ii deranjezi doar de la 12 la 14. Asta ca sa nu iti iei injuraturi.

 

Chiar nu am inteles de ce atata inversunare impotriva acestei masini. E mai mult murdara decat cazatura. Nu arata chiar asa de rau si nu e prima de acest fel care a fost prezentata pe forum cu titlu de restaurare. Userul insa e nou si e tratat in stilul caracteristic BMWCLUB.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

mai bine mai negociaza cu DYC si p-asta o face tichet :)

 

Nu ma bagati pe mine in treaba asta, nu vreau sa se faca o comparatie intre cele 2 proiecte, cel putin nu asa :thumbsup: ; eu am sugerat decat ca ar fi mult mai usor sa se porneasca de la o masina fara rugina, in rest si eu am schimbat cam tot la ea, chiar nu mai conteaza de unde am plecat.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

A spus pe placul lui. Bgy666, asta nu e forum de pasionati, e forum de OE-isti. Daca nu ai o masina stoc esti proscris. De asemenea, cei de aici sunt mai ceva ca si banca. Te verifica bine de tot daca iti permiti sa intretii o masina. Dar tot ei cumpara pe rupte piese sh de la binecunoscutii vanzatori de sh-uri pe care poti sa ii deranjezi doar de la 12 la 14. Asta ca sa nu iti iei injuraturi.

 

Chiar nu am inteles de ce atata inversunare impotriva acestei masini. E mai mult murdara decat cazatura. Nu arata chiar asa de rau si nu e prima de acest fel care a fost prezentata pe forum cu titlu de restaurare. Userul insa e nou si e tratat in stilul caracteristic BMWCLUB.

asta am observat si eu,ai un like mare de la mine!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A spus pe placul lui. Bgy666, asta nu e forum de pasionati, e forum de OE-isti. Daca nu ai o masina stoc esti proscris. De asemenea, cei de aici sunt mai ceva ca si banca. Te verifica bine de tot daca iti permiti sa intretii o masina. Dar tot ei cumpara pe rupte piese sh de la binecunoscutii vanzatori de sh-uri pe care poti sa ii deranjezi doar de la 12 la 14. Asta ca sa nu iti iei injuraturi.

 

Chiar nu am inteles de ce atata inversunare impotriva acestei masini. E mai mult murdara decat cazatura. Nu arata chiar asa de rau si nu e prima de acest fel care a fost prezentata pe forum cu titlu de restaurare. Userul insa e nou si e tratat in stilul caracteristic BMWCLUB.

Double like ! Mult succes cu proiectul , nu iti face griji ... indiferent ce masina ai avea tot te vor critica.

Edited by hotpharao
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Depinde de gusturile fiecaruia. Unii opteaza pentru restaurare in forma originala interior, exterior, motor+transmisie. Altii schimba cel putin un aspect. Mie mi-ar placea sa fie sleeper daca m-as lua de asa ceva. Ai forma aia clasica si draguta de E34 si performante aduse la zi.

Cumparator gasesti ulterior desi in opinia mea aici se puncteaza OE. Oamenii platesc mai mult daca vad originalitate in general.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca nu merita :no: investiti bani in exemplarul ce-l deti avand in vedere starea jalnica in care se afla

mai bine iti cauti unul mult mai intretinut pentru ca sigurat vei gasi si la pret ok cu care sa-ti indeplinesti visul daca tot ai aceasta dorinta

E de apreciat ce doresti sa faci insa cauta unul ok :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Succes cu restaurarea!! Ai nevoie de ceva bani nu gluma. Daca vrei sa il faci sa arate bine o sa ai nevoie de banii de pe E46 second de pe Germania, dar te sustin. Pune macar un motor de 2.5 24V. Motoru de 2.0 e bun doar daca nu ai ceva stil racing de condus.

P.S. Si eu is fan E34 drinks.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.