Jump to content

F10 525 D20D


claudium1981

Recommended Posts

  • 4 months later...

Dupa 4 ani, masina a ajuns prima data in viata ei intr-un service pt o problema mai serioasa. Cirmustantele le-am descris intr-un alt topic

Ideea e ca, la o masina care are doar 73500 de km, are toate reviziile facute la reprezentanta inainte de termen si de care s-a avut foarte mare grija pana acum e INADMISiBIL ca sa se strice turbina mica. Pur si simplu, la o firma serioasa, asa ceva nu se poate intampla.

Precizez faptul ca la fiecare 2 saptamani ies din oras si o turez un pic la un drum mai lung, fiind constient de oroblemele cu filtrul de oarticule si turbina.

Culmea e ca mai am un prieten tot cu un 525 si lui i s-a stricat turbina. Pe firumurile din afara sunt mai multe cazuri.

As pune un pariu ca problema asta va fii pentru 525 la fel ca cea a distributiei pt motoarele n47 asa ca aviz amatorilor.

In fine turbina se va schimba sapt viitoare. Toata distractia ( inclusiv platforma de tractare ) ma costa in jur de 6000 de lei din banii mei.

 

RUSINE BMW

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa 4 ani, masina a ajuns prima data in viata ei intr-un service pt o problema mai serioasa. Cirmustantele le-am descris intr-un alt topic

Ideea e ca, la o masina care are doar 73500 de km, are toate reviziile facute la reprezentanta inainte de termen si de care s-a avut foarte mare grija pana acum e INADMISiBIL ca sa se strice turbina mica. Pur si simplu, la o firma serioasa, asa ceva nu se poate intampla.

Precizez faptul ca la fiecare 2 saptamani ies din oras si o turez un pic la un drum mai lung, fiind constient de oroblemele cu filtrul de oarticule si turbina.

Culmea e ca mai am un prieten tot cu un 525 si lui i s-a stricat turbina. Pe firumurile din afara sunt mai multe cazuri.

As pune un pariu ca problema asta va fii pentru 525 la fel ca cea a distributiei pt motoarele n47 asa ca aviz amatorilor.

In fine turbina se va schimba sapt viitoare. Toata distractia ( inclusiv platforma de tractare ) ma costa in jur de 6000 de lei din banii mei.

 

RUSINE BMW

 

Pai vezi ca si tu ai pe masina tot o varianta de N47, deci ai si buba respectiva.

Din ce vad, 525d biturbo sunt ceva mai sensibile decat 520d.

Link to comment
Share on other sites

acel plus de putere pe acel motor de 2.0 se pare ca se plateste destul de scump, stau si ma gandesc atunci daca nu e mai rentabil un 3.0, si aici ma refer strict la partea financiara nu la performantele motorului

nu prea am vazut colegi sa se planga de acele motoare, nici nu sunt asa de raspandite cei drept din cauza taxelor

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@cristian o Stiu, am vazut, dar probabil doar costul turbinei a fost 4400 lei, mai adauga platforma, schimb ulei si filtru, factura si tot pe acolo ajungi

@ mase Da, am motorul n47, dar pentru distributie voi solicita culanta de la bmw si cred ca mi-o vor acorda. Pe cat de mult am laudat motorul asta, pe atat de mult incep sa regret alegerea facuta. O sa vedeti, problema se va generaliza la toti cu 525

Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

Am.citit si eu pe forumuri din afara de multe cazuri cu turbina la biturbo de pe 525.

E trist ca are asa probleme. Eu mai am si un Merc, 2.2 litri tot biturbo, are doar 204 cai insa 500 nm si sincer este foarte fiabil. Inainte am avut acelasi motor pe un E. La 240 de mii l-am vandut si iesise cu 0 faults la diagnoza.

Dar de curiozitate cine fabrica turbinele pt acest n47? La Merc sunt Borgwarner. Insa nici inainte la cele cu Kkk nu aveau probleme.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@quze daca aveai tu masina si la 70 de mii iti pica turbina fac pariu ca nu mai ziceai asta.

 

Asta este parerea mea si asa o gandeam si daca eram eu in situatia asta. Daca o luam noua, poate ma deranja dar cred ca pica sub incidenta garantiei in cazul asta. De aici incolo are toate sansele sa nu se mai strice nimic inca cativa ani iar atunci cei 6000 lei vor fi impartiti pe si mai multi ani

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@lowlife mai devreme decat indicatiile computerului de bord.De ex la 60000 de km facuti de mine, ma pregateam de al 3 lea schimb. Nu mai e cazul pentru ca odata cu inlocuirea trbinei, am schimbat si uleiul si filtrul.

Ce pot spune cu siguranta este ca urmatoarea masina NU va mai fi bmw

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nu am mai scris de mult pe aici pt ca nu a mai fost nimic notabil. Ma pregatesc de revizia de 80 k si de schimbarea placutelor fata si de geometrie roti, pt ca am trecut pe cauciucurile de vara.

Cred ca voi merge tot pe mana reprezentantei de la craiova.

Totusi a aparut o problema atipica: duzele de la stropitoarele de la parbriz nu mai arunca decat cativa stropi de lichid. Cele de la faruri merg iar vasul de lichid e plin. Se aude zgomotul specific ( un bazait) si nu se vad urme de lichid de spalare pe traseul instalatiei.

Aveti idee ce ar putea fi?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Am mai scris prin alte topicuri dar voi face un rezumat cu ce s-a mai întâmplat pe la mașina in perioada asta:

- schimbat cauciucuri: am pus goodyear assymetric 3 NON runflat 245/45/18; alta viața in ceea ce privește confortul, parca consuma si mai puțin cu 0, 5 l la suta

- reglat geometrie roti, aproape totul a fost in parametrii

- verificat distribuția la reprezentanta; spre surprinderea mea totul e ok, mi-au dat si un document in acest sens

- pana la urma am rezolvat si problema duzelor de la stropitoare; am schimbat pompița ; cost : 140 lei

- schimbat plăcute fata- am pus Brembo

- singura chestie ciudata: pe autostrada in Austria am alimentat de la Omv si peste 100 de km mi s-a aprins martorul de emisii( robinetul galben) care a rămas aprins câteva sute de km pana am ajuns in România si am alimentat de la Rompetrol ( de unde alimentez de obicei). De atunci ( aproape o luna) nu s- a mai întâmplat nimic.

Cel mai ciudat este faptul ca in computerul de bord apărea ,, no faults" ( când martorul era aprins) . Nu ar fi trebuit sa apara ceva si acolo?Mașina mergea normal, trăgea la fel, singurul lucru ciudat era acel martor aprins.

Mașina are acum 85000 km

Overall am inceput sa bag ceva bani in ea însă nu îmi pare rău la cum merge

Edited by claudium1981
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Între timp am ajuns la 94k km si a reapărut eroarea de Chuck engine ( martorul galben) care a mai apărut si anul trecut

.De data asta, am alimentat ca de obicei (Rompetrol) deci e puțin probabil sa fie din cauza motorinei.

Ce e ciudat: si atunci si acum, eroarea dispare după ce mașina e oprita aproximativ 2-3 ore.

Any ideas?Oricum sâmbăta sunt programat la reprezentanta la Craiova si vedem despre ce e vorba

Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.