Jump to content

Nu porneste deloc 525d


Recommended Posts

Salut!Sunt de o luna posesorul unui BMW 525D din 2002!Am cumparat-o personal din belgia,234.000 km reali,cu carte service,toate reviziile facute doar in reprezentanta!O masina foarte frumoasa,full,M paket,puternica, o placere sa o conduci...pana apar problemele!:( acum doua saptamanni veneam de la bacau spre suceava,mai aveam putina motorina si am alimemtat la un partener rompetrol in apropiere de roman! cand sa plec de la pompa masina nu mai pornea!prima impresie a fost ca am pus benzina,dar nu...era motorina,mai scumpa, cu aditivi! a pornit pe la a10a cheie si pana in suceava a mers foarte bine,a tras,nu intreruperi,nimic!in suceava am oprit-o din nou dar nu a mai pornit deloc!m-a tractat un mecanic la un garaj,a pus-o pe tester dar nu a iesit nici o eroare! parerea lui era ca erau injectoarele asa ca lea scos,am fost si le-am curatat la ultrasunete,mi-a zis ca erau blocate si un timp mi-a pornit bine masina!Odata cu curatarea injectoarelor,am schimbat la ea toate 6 buji ca erau arse,toate filtrele,uleiul si i-am reconditionat si turbina!a mers cateva zile,cam cat am pus aditivi de injectoare,am venit inapoi cu ea in belgia,iar pe drum,in austria,in peco iar nu mi-a pornit!am pornit-o pana la urma cu un start spray si,am ajuns cu bn in belgia!masina mi se pare cam puturoasa acum,nu trage decat dupa 2500 de turatii,in rest nu sunt alte probleme!doar ca nu porneste! sa trebuiasca schimbate injectoarele sau sa fie altceva? electromotorul invarte,bateria e super,pompele sunt bune,nu imi da nici o eroare in bord...ma speria ideea ca ar fi injectoarele ca e peste 200 de euro unul...:(
Link to comment
Share on other sites

Salut!Sunt de o luna posesorul unui BMW 525D din 2002!Am cumparat-o personal din belgia,234.000 km reali,cu carte service,toate reviziile facute doar in reprezentanta!O masina foarte frumoasa,full,M paket,puternica, o placere sa o conduci...pana apar problemele!:( acum doua saptamanni veneam de la bacau spre suceava,mai aveam putina motorina si am alimemtat la un partener rompetrol in apropiere de roman! cand sa plec de la pompa masina nu mai pornea!prima impresie a fost ca am pus benzina,dar nu...era motorina,mai scumpa, cu aditivi! a pornit pe la a10a cheie si pana in suceava a mers foarte bine,a tras,nu intreruperi,nimic!in suceava am oprit-o din nou dar nu a mai pornit deloc!m-a tractat un mecanic la un garaj,a pus-o pe tester dar nu a iesit nici o eroare! parerea lui era ca erau injectoarele asa ca lea scos,am fost si le-am curatat la ultrasunete,mi-a zis ca erau blocate si un timp mi-a pornit bine masina!Odata cu curatarea injectoarelor,am schimbat la ea toate 6 buji ca erau arse,toate filtrele,uleiul si i-am reconditionat si turbina!a mers cateva zile,cam cat am pus aditivi de injectoare,am venit inapoi cu ea in belgia,iar pe drum,in austria,in peco iar nu mi-a pornit!am pornit-o pana la urma cu un start spray si,am ajuns cu bn in belgia!masina mi se pare cam puturoasa acum,nu trage decat dupa 2500 de turatii,in rest nu sunt alte probleme!doar ca nu porneste! sa trebuiasca schimbate injectoarele sau sa fie altceva? electromotorul invarte,bateria e super,pompele sunt bune,nu imi da nici o eroare in bord...ma speria ideea ca ar fi injectoarele ca e peste 200 de euro unul...:(

 

sa nu fie de la senzorul de pe axul cu came,dar ar fi trebuit sa ai eroare la el,poate nu a vazut-o mecanicul.

daca nu porneste ceva eroare tot inregistreaza.

injectoarele le puteai verifica pe tester inainte de a umbla la ele.cat ai dat pt curatat?

la turbina de ce ai umblat?

Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi mai pornea, problema era regulatorul de presiune, nu stiu eu la ce mecanici te duci, dar dute la unul bun e imposibil sa nu gasesti problema.

 

Injectoarele nu se duc de pe o zi pe alta, adica zi merg perfect si maine nu mai merg si nu porneste masina, it dau semne, porneste masina greoi pana nu mai porneste, asta pe partea mecanica, pe partea electrica nu mai merg si gata.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi mai pornea, problema era regulatorul de presiune, nu stiu eu la ce mecanici te duci, dar dute la unul bun e imposibil sa nu gasesti problema.

 

Injectoarele nu se duc de pe o zi pe alta, adica zi merg perfect si maine nu mai merg si nu porneste masina, it dau semne, porneste masina greoi pana nu mai porneste, asta pe partea mecanica, pe partea electrica nu mai merg si gata.

 

iti dai seama ce mecanic a fost de a pus-o pe tester si nu avea nici o eroare desi masina nu a pornit.

Link to comment
Share on other sites

multumesc tuturor pentru raspunsuri!pentru curatat am dat 50rom de bucata...300 total! Am dus azi masina la un service,la un tip care lucreaza in reprezentanta AUDI,dar are si service privat acasa!o sa o verifice el si ma suna cand afla ce si e si cat costa...desi si el mi-a zis de injectoare!Tipul e neamt,mutat de cativa ani din germania,asa ca masina e pe maine bune!in cateva zile voi avea raspunsul...
Link to comment
Share on other sites

mie pt reconditionat un injector exact ca al tau mi-au zis ca daca cumva se reuseste o sa coste 600ron,iar nou era 1300ron,asta la un service bosch specializar pe sisteme de injectie.de aia am intrebat cat te-a costat curatatul.la banii aia nu prea le-a facut nimic.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut. La seria 5 e39 sunt 2 probleme. Prima si cea mai comuna inclusiv la tds, e pompa de motorina din rezervor. Masina nu mai porneste daca ai mai putin de un sfert de rezervor. A doua problema comuna la 525d si la 530d e pompa de motorina de sub scaunul soferului. Daca este defecta nu mai porneste. In cazul meu pornea daca o loveam usor. Am schimbat pompa din rezervor si pompa de sub scaun si masina merge perfect si porneste oricand. Legat de injectoare, gasiti multe diesel point pe internet, la Cluj reconditionarea pt injectoarele bosch costa 320 de lei, propriu zis se schimba doar diuzele, care se mai infunda. Dupa parerea mea nu ai probleme cu injectoarele, problemele tale vin de la una dintre pompe sau ambele. Daca aveai motorina in momentul in care a refuzat sa porneasca cred ca problema vine de la pompa de sub scaun.
Link to comment
Share on other sites

Salut. La seria 5 e39 sunt 2 probleme. Prima si cea mai comuna inclusiv la tds, e pompa de motorina din rezervor. Masina nu mai porneste daca ai mai putin de un sfert de rezervor. A doua problema comuna la 525d si la 530d e pompa de motorina de sub scaunul soferului. Daca este defecta nu mai porneste. In cazul meu pornea daca o loveam usor. Am schimbat pompa din rezervor si pompa de sub scaun si masina merge perfect si porneste oricand. Legat de injectoare, gasiti multe diesel point pe internet, la Cluj reconditionarea pt injectoarele bosch costa 320 de lei, propriu zis se schimba doar diuzele, care se mai infunda. Dupa parerea mea nu ai probleme cu injectoarele, problemele tale vin de la una dintre pompe sau ambele. Daca aveai motorina in momentul in care a refuzat sa porneasca cred ca problema vine de la pompa de sub scaun.

Cine ti-o zis tie ca schimba doar diuzele?se schimba tot interiorul practic doar carcasa ramane,sunt mai mult de 10 componente in total, mici ce-i drept.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.