Jump to content

320d intrerupe la acceleratii usoare


Recommended Posts

Salut,

 

Revin cu ceva info. Am blocat EGR-ul (scotand furtunul de vacuum, pe care l-am infundat cu un cui).

Am mers +250 km asa, masina se comporta foarte ok, problema nu a aparut deloc. Nici eroarea de debitmetru nu a mai aparut in acesti km.

Consumul nu pare sa fi crescut, nu l-am resetat dar media a scazut putin (inainte aveam ceva mai mult mers in oras).

 

Puteti sa incercati asta.

 

PS: cand mi-a fost oprit EGR-ul din soft de cei de la Bavaria nu eram foarte sigur ca s-a manifestat problema, dar mi s-a parut ca da.

Edited by alexandru138
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca asa va ramane? Cu EGR-ul blocat? :getlost: Dupa cate am citit si auzit chiar de la un mecanic cu experienta, anularea EGR-ului afecteaza in timp si alte piese , cea mai importanta fiind turbina.
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa induc in eroare pe nimeni mai ales ca multi citesc astfel de topicuri. Spun doar ce am citit si auzit de la mecanic. Anuland EGR se obtine un amestec de oxigen mai bun, masina pare mai vioaie, dar asta pentru ca gazele nu mai sunt recirculate (rolul ecologic al EGR-ului). Avantajul anularii EGR este ca depunerile de funingine de pe traseu dispar insa apare o problema: cresterea temperaturii gazelor de evacuare, lucru ce afecteaza turbinaturbina. Nu stiu exact daca asta se aplica doar in cazul anularii fizice sau a celei soft + fizice. Poate ma corecteaza cineva.
Link to comment
Share on other sites

Trask, mecanicul nostru si cei care au mai scris nu stiu ca EGR-ul sta deschis la ralanti si se deschide doar la turatii mici, in rest sta inchis adica in majoritatea timpului de functionare a motorului. Ma indoiesc ca mecanicul tau poate sa afirme ca temperatura gazelor de evacuare cu EGR-ul anulat, la turatii mici, este mai mare decat temperatura gazelor la 3000-4000rpm cu EGR-ul functional dar inchis.

Ma vad nevoit sa repet, EGR-ul nu a fost introdus sa protejeze motorul sau parti din el sau, mai mult, cu vreo utilitate. A fost introdus ca sa satisfaca normele de poulare.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Masina va ramane momentan asa, cu EGR-ul inchis. Daca o sa descopar exact ce cauzeaza problema, o sa o rezolv.

Sunt de acord cu djtaotao, la 3000 de ture gazele au o temperatura mai mare decat la 1500 rpm.

 

O sa verific si injectoarele, nu stiu cand inca...

Edited by alexandru138
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut!

 

Revin dupa ceva timp, cu EGR-ul blocat masina inca se comporta ok.

 

Am primit astazi mesaj de la djtaotao:

Informatie noua: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98729-intreruperi-motor-e46-150hp/page__st__100__p__1970821#entry1970821

 

Poate vom reusi sa aflam exact cauza problemei, sa nu folosim workaround-uri.

Edited by alexandru138
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ai studiat si problema garniturilor de injectoare? Masina tot cu EGR blocat merge?

Sper sa reusesc si eu cat de curand sa schimb intercoolerul fisurat, sa verific furtunele de vacuum, poate rezolv ceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.