Jump to content

Unbelievable... GOLF GTD rupt in accident


X X L

Recommended Posts

Pe 10 Februarie 2013 Piatra Neamt accident cu e39 din 1996 la 200km/h. Soferul si pasagerul din dreapta au murit, iar pasagerul din spate a scapat doar cu un picior rupt. Masina s-a lovit lateral de un stalp de beton si s-a imprastiat bucati pe aprox 250 metri.
Link to comment
Share on other sites

am intrebat la specialisti si cica testele EuroNCAP de impact lateral sunt facute la viteze mici, cca 30 si 45 km/h... in impacturi laterale la viteze mai mari de 80 km/h cica majoritatea turismelor chiar se pot... rupe :blink:

 

nasol :angel:

Link to comment
Share on other sites

The frontal tests are performed at 64 km/h (40 mph) into an offset deformable barrier. This is designed to represent an impact with a vehicle of similar mass and structure as the car itself.[6] The side impact tests are performed at 50 km/h (31 mph), but the side impact pole test is performed at 29 km/h (18 mph). The pedestrian safety tests are performed at 40 km/h (25 mph).

De la aceste viteze pana la 200 e cale lunga si doar norocul te mai poate salva indiferent ce bolid conduci.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

in impacturi laterale la viteze mai mari de 80 km/h cica majoritatea turismelor chiar se pot... rupe :blink:

Absolut normal, la ce forte sunt implicate si ca protectie ai 2 foi de tabla si 2 perne.

 

Daca te simti talpa grea cusca de protectie, ceva bare prin masina in x pe lateral si poate ai sanse.

Link to comment
Share on other sites

Absolut normal, la ce forte sunt implicate si ca protectie ai 2 foi de tabla si 2 perne.

 

Daca te simti talpa grea cusca de protectie, ceva bare prin masina in x pe lateral si poate ai sanse.

La 200 ai sanse sa te recunoasca familia :)

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La 200 ai sanse sa te recunoasca familia :)

stii ca a fost un accident in germania in care un mosulica cu un m5 a facut, la viteza mai mare de 200, triplu surub rasturnat inapoi cu grad de dificultate 4,7 si a trait.

ai sanse sa supravietuiesti oricarui accident, dar ca pot sa fie mari sau mici.

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pe 10 Februarie 2013 Piatra Neamt accident cu e39 din 1996 la 200km/h. Soferul si pasagerul din dreapta au murit, iar pasagerul din spate a scapat doar cu un picior rupt. Masina s-a lovit lateral de un stalp de beton si s-a imprastiat bucati pe aprox 250 metri.

Inseamna, fara nici un dubiu, ca acel supravietuitor a fost aruncat din masina, sau din acel impact masina a continuat sa se mai deplaseze.In cazul unei deceleratii de la 200km/h cu oprire in acel obstacol, te faci pilaf.Nemtii de la ADAC au stabilit ca, in cazul unui impact cu un obiect nedeplasabil (adica lovesti si te opresti acolo), pe la 90 km/h esti la limita sa mori iar la 100km/h mori sigur.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna, fara nici un dubiu, ca acel supravietuitor a fost aruncat din masina, sau din acel impact masina a continuat sa se mai deplaseze.In cazul unei deceleratii de la 200km/h cu oprire in acel obstacol, te faci pilaf.Nemtii de la ADAC au stabilit ca, in cazul unui impact cu un obiect nedeplasabil (adica lovesti si te opresti acolo), pe la 90 km/h esti la limita sa mori iar la 100km/h mori sigur.

 

90 iti iese creiaru pe nas

 

pe la 30 ti se rup organe interne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.