Jump to content

De la E46 la E90


roshu2010

Recommended Posts

Pole dar vad ca ai un E87, care ar fi pentru mie ca o a 3-a optiune...cum este un seria 1 ca masina de zi cu zi ?? Probleme ceva specific seriei 1 ?

numai bine!

 

masina foarte buna de zi cu zi, manevrabila, nu am avut probleme cu ea, nu s-a defectat nimic de cand o am, din 2007 adica. Doar s-au facut revizii, schimburi de discuri, placute, ah si volanta + kit ambreiaj.

 

motorul 2.0 d de 163 de cai, il gasesc cat se poate de fiabil si potrivit pentru caroserie. consumul in Bucurest este peste 11% oricum, mai degraba 12-13 daca mergi mai agresiv. In afara foarte putin, plm, nu am stat sa urmaresc, ceva gen 7%.

 

Ma rog, revizii facute la timp, probabil si asta conteaza si motorina buna.

 

si turbina n-are nici pe dracu, mai ales ca in 2008 am resoftat-o la 200 de cai si nu s-a intamplat absolut nimic rau.

 

pe seria 1 s-a pus motorul de 163 de cai, cat si cel de 177.

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

masina foarte buna de zi cu zi, manevrabila, nu am avut probleme cu ea, nu s-a defectat nimic de cand o am, din 2007 adica. Doar s-au facut revizii, schimburi de discuri, placute, ah si volanta + kit ambreiaj.

 

motorul 2.0 d de 163 de cai, il gasesc cat se poate de fiabil si potrivit pentru caroserie. consumul in Bucurest este peste 11% oricum, mai degraba 12-13 daca mergi mai agresiv. In afara foarte putin, plm, nu am stat sa urmaresc, ceva gen 7%.

 

Ma rog, revizii facute la timp, probabil si asta conteaza si motorina buna.

 

si turbina n-are nici pe dracu, mai ales ca in 2008 am resoftat-o la 200 de cai si nu s-a intamplat absolut nimic rau.

 

pe seria 1 s-a pus motorul de 163 de cai, cat si cel de 177.

 

mersi pt raspuns, asta este tot ce conteaza la o masina, intretinerea, nu cati km are ! Un bun prieten are E46 si 450 mii km in bord. A luat-o la 180 mii km reali cu ani buni in urma si inca este masina pt ca a avut grija sa-i faca schimburile intotdeauna mai devreme de termen :)

numai bine !

Link to comment
Share on other sites

 

si turbina n-are nici pe dracu, mai ales ca in 2008 am resoftat-o la 200 de cai si nu s-a intamplat absolut nimic rau.

 

Pe e87 s-a pus si turbina Garrett la motorul M47 de 163cp, la e90 e numai Mitsubishi, la e60 doar Garrett. Posibil sa ai Garrett pe masina... sau sufletul bun :laugh:

Nici la mine n-a picat inca (am 202.000km) si am si ridicat usor presiunea (0,1Bar)...

Link to comment
Share on other sites

Pe e87 s-a pus si turbina Garrett la motorul M47 de 163cp, la e90 e numai Mitsubishi, la e60 doar Garrett. Posibil sa ai Garrett pe masina... sau sufletul bun :laugh:

Nici la mine n-a picat inca (am 202.000km) si am si ridicat usor presiunea (0,1Bar)...

al tau e90 are M47 sa inteleg...o ai demult ? ai avut ceva probleme ? cum e ca masina de zi cu zi ?

numai bine

Link to comment
Share on other sites

al tau e90 are M47 sa inteleg...o ai demult ? ai avut ceva probleme ? cum e ca masina de zi cu zi ?

numai bine

 

O am de aproape 2 ani. Merge bine, consuma ~12 la mersul meu in Bucuresti (mers alert spre agresiv)... Nu mi-a facut probleme deosebite. Uleiul il schimb la 10.000km, restul filtrelor la 15.000km.

 

@Pole: Acum au aparut epuratoarele din plastic si nu mai necesita inlocuire periodica...

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

va multumesc pentru raspunsuri, acum urmeaza cautarile, sper ca nu foarte indelungate.

Nu exclud niciuna din variantele E46 coupe, E90 sau E87, acum in functie de dotari si starea ''de spirit''....o sa va prezint castigatoarea cat de curand sper :)

numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Si eu am e90 320d M47 163cp si sunt foarte multumit de el rolleyes.gif

Singura hiba ar fi turbina(mitsubishi) dar si aici depinde de cum a fost intretinuta ,filtre,ulei s.a.m.d.....oricum am inteles ca ar fi aparut kit-ul original ptr reconditionare.

e90-ul isi merita toti banii din toate punctele de vedere ,este muuult peste un e46...parerea mea persoanala...nu stiu daca ai condus un e90 dar odata ce ai demarat iti vei da seama ca este masina care ai cautat-othumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Ca fost posesor de E90 il recomand cu caldura.L-am tinut 2 ani,a fost fabricat in 2006 cu motorul de 163de cai redus din fabrica la 150.In doi ani de zile,in afara de schimbat uleiul si inlocuit 2 becuri de la stop nu am bagat nici macar un surub in el.Masina s-a comportat impecabil,este o alegere mult mai buna decat E46 coupe sau nu.
Link to comment
Share on other sites

Mi-am adus aminte... Daca iti iei cu navi tre` sa ai in vedere ca aceasta se poate strica (costa 350-400euro SH). Dar nu e lege, ca si turbina, e "dupa sufletul omului". :sorcerer:

Eu sunt patit...si inca vreo cativa colegi de pe forum.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza ce masina iei,la toate exista riscul sa pice ceva ieftin sau scump,depinde si de noroc si de faptul cum a fost intretinuta de fostul proprietar.

 

@Alex Nastase-sa inteleg ca nu ne recomanzi sa mai cumparam masini cu navigatie deoarece e posibil sa se strice? :pardon:

Link to comment
Share on other sites

 

 

@Alex Nastase-sa inteleg ca nu ne recomanzi sa mai cumparam masini cu navigatie deoarece e posibil sa se strice? :pardon:

 

Nu nene, m-ai inteles gresit. Omu intreba ce probleme pot aparea, iar asta e una din ele. Eu, desi sunt patit, daca ar fi sa cumpar din nou un e90, l-as lua tot cu navi professional. :)

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa ii atrageti atentia cam ce ar putea pica la ele,ma refer la problemele majore,ca in rest daca e sa o luam asa poate pica orice piesa la o masina.In rest eu as merge pe E90 cu o verificare in prealabil la un mecanic care se pricepe si stie la ce sa sa uite sau sa asculte :popcorn:
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa ii atrageti atentia cam ce ar putea pica la ele,ma refer la problemele majore,ca in rest daca e sa o luam asa poate pica orice piesa la o masina.In rest eu as merge pe E90 cu o verificare in prealabil la un mecanic care se pricepe si stie la ce sa sa uite sau sa asculte :popcorn:

 

oricum spre e90 sau e87 ma orientez, e46 e ultima optiune....dar tu de ce te-ai intors la e46 sau de ce ai ramas cu e46? conform semnaturii tale te intreb :) ??

 

Mi-am adus aminte... Daca iti iei cu navi tre` sa ai in vedere ca aceasta se poate strica (costa 350-400euro SH). Dar nu e lege, ca si turbina, e "dupa sufletul omului". :sorcerer:

Eu sunt patit...si inca vreo cativa colegi de pe forum.

cum adica se strica? tu ce ai patit la ea ?? cat a costat reparatia? doar de curios, pt ca nu ma las influentat de astfel de problema. Navi cred ca se strica exclusiv din modul in care a fost folosita...sau nu?

Edited by roshu2010
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

cum adica se strica? tu ce ai patit la ea ?? cat a costat reparatia? doar de curios, pt ca nu ma las influentat de astfel de problema. Navi cred ca se strica exclusiv din modul in care a fost folosita...sau nu?

 

 

N-are legatura cu modul de folosire...ca doar nu-i dai pumni si picioare :)

Pur si simplu moare, de inima rea... si NU se repara! Trebuie inlocuita unitatea, una SH costa ~350-400 euro. Eu am dat 400 cu tot cu montaj si codare.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

N-are legatura cu modul de folosire...ca doar nu-i dai pumni si picioare :)

Pur si simplu moare, de inima rea... si NU se repara! Trebuie inlocuita unitatea, una SH costa ~350-400 euro. Eu am dat 400 cu tot cu montaj si codare.

 

si avea vreun simptom ceva inainte sa faca infarct ? sau pur si simplu da coltu'?

Link to comment
Share on other sites

si avea vreun simptom ceva inainte sa faca infarct ? sau pur si simplu da coltu'?

 

Da, se stinge si se aprinde ecranul ori nu se mai aprinde deloc...sau se aprinde doar logo-ul BMW/ecran alb, dupa care se stinge. Nu mai canta muzica, nu mai ai PDC, etc...

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Mergi linistit pe n47 .

1.La m47 din cate stiu turbinele Mitsubishi sunt slabute, sau oricum mai sensibile decat cele de pe n47 si NU se reconditioneaza . Asa ca e cam acelasi drac , ca-l dai pe distributie noua sau pe turbina ...

2.Ai sanse mai bune sa prinzi un n47 cu km mai putini .

Ca si disclaimer n-am nimic cu m47 dar constat ca e o aversiune generala fata de n47 pe care nu o inteleg . Incepad de la motorul de 1.6 pana la motorul de pe m5/m6 fiecare motor are cate o "mica" hiba si culmea !!!!!!!!!!!! Reparatia/inlouirea te costa cam la fel .

Link to comment
Share on other sites

N-are legatura cu modul de folosire...ca doar nu-i dai pumni si picioare :)

Pur si simplu moare, de inima rea... si NU se repara! Trebuie inlocuita unitatea, una SH costa ~350-400 euro. Eu am dat 400 cu tot cu montaj si codare.

 

...sau 1800 euro la reprezentanta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.