Jump to content

bmw e46 320d 136cp nu trage bine


Recommended Posts

Salut

 

Tija in sine nu se probeaza..se probeaza daca chiar vrei VTG-ul(geometria variabila) la turbo. Poti incerca sa tragi cu o pompita de vacuum...acea tija trebuie sa se miste pe toata cursa usor si sa nu agete.Daca este asa inseamna ca Turbo-ul tau fizic nu are nici o problema si geometria variabila functioneaza.Daca ea este actionata corect este cu totul alta problema si de obicei un pic mai complexa.

 

Salutari

Link to comment
Share on other sites

geometria variabila e controlata de axul ala cu palete?

am verificat axul ala care se vede cand scoti cotul de la debitmetru si nu are joc deloc,,apoi am invartit de el si se roteste usor

asta inseamna ca am geometria variabila blocata?

Salut!Nu prea le ai cu mecanica,stiu ,iti este cam greu pana le inveti pe toate.Ai verificat jocul la axul turbinei prin ceea ce ai facut tu.Pentru a vedea daca geometria variabila este ok,incearca sa faci tu vacuum direct la turbo prin introducerea unui furtun in actuator (tulumba de unde iese tija care se misca in turbina)si actionarea lui prin tragerea de aer cu gura pe acel furtun si vezi daca se misca tija.DAca se misca usor este ok.

 

ce vroiam sa va mai intreb dragi colegi!!!

daca am obturat egr mai am nevoie de electrovalva dinaintea lui,aia care il deschide?

Daca ai opturat EGR-ul nu mai este nevoie de acel convertor de presiune,dar s-ar putea ca prin anularea lui sa-ti apara eroare in bord

Link to comment
Share on other sites

mersi mult colegu ca ma ajuti!

asta e,,n-ai cum sa le stii pe toate!usor,usor inveti si pe viitor stii

azi am probat actuatorul de la turbina cum mi-ai spus tu si se misca putin la vacuumul facut de gura

dar daca bag furtunasul de la electrovalva tija se trage.

oare nu e de ajuns vacuumul facut cu gura si trebuie mai mult?sau am gometria variabila blocata?

axul l-am verificat si are f putin joc stanga dreapta,,,e normal nu?

Link to comment
Share on other sites

ma ajuta cineva?

apreciez orice parere

Salut!Eu am dat jos turbina la o masina cu motor ca al tau,am curatat geometria variabila si dupa ce am curat-o tija de la turbo se misca foarte usor,chiar la vacuum facut cu gura.Acum nu stiu cata forta ai tu dat ar trebui sa se miste pe toata lungimea cursei tija de la turbo,chiar de faci vacuum tragand cu gura.Ar trebui sa dai jos de pe masina acel rezervor de vacuum (care face vacuum la turbo)si sa-l probezi daca nu este spart.Ii bagi un furtun la capat,cuplezi la o sursa de aer(compresor)celalalt capat obturat cu ceva (tii cu degetul sa nu iasa aerul),bagi intr-un vas cu apa si vezi daca pierde pe undeva aer.Poate si acel rezervor are vreo problema la tine.Sunt programe de diagnoza care pot sa-ti spuna cat baga turbina incearca sa gasesti un meserias care sa faca aceasta operatiune,si apoi posteaza pe forum ce presiune ai in turbo,relanti si in sarcina.Fa diagnoza!!!!!

 

mersi mult colegu ca ma ajuti!

asta e,,n-ai cum sa le stii pe toate!usor,usor inveti si pe viitor stii

azi am probat actuatorul de la turbina cum mi-ai spus tu si se misca putin la vacuumul facut de gura

dar daca bag furtunasul de la electrovalva tija se trage.

oare nu e de ajuns vacuumul facut cu gura si trebuie mai mult?sau am gometria variabila blocata?

axul l-am verificat si are f putin joc stanga dreapta,,,e normal nu?

CE ax ai verificat?La turbo?Daca are joc stanga dreapta incearca sa verifici si jocul(fata-spate)nu trebuie sa aiba joc fata-spate.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

nu are joc decat stanga dreapta,,fata spate deloc

rezervorul de vacuum l-am verificat altfel,,dupa ce opresti motorul lasi 20 de sec ,apoi am scos furtunasul ce duce la convertor si am vazut ca tinea vacuum

sa auzit fasait cand am scos furtunasul,inseamna ca tine vacuum si nu pierde nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut, am si eu o problema ce ma enerveaza foarte tare cu al meu E46 320d 136cp. Masina nu trage si pe de alta parte mi-a crescut mult consumul pe bord fata de ce consum aveam inainte. Imi puteti zice cam ce sa verific. Furtunele de vacuum sunt bune. De curand am schimbat si turbina. Va multumesc!

 

p.s.: imi puteti da totusi o schema cu ce furtune sa verific?

Edited by vladigrec
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
La mine ( 320d e46 1/2000) am problema la plecatul de pe loc. Pleaca greu si pare complet fara putere, dar dupa 20 de metrii o ia si urca pana la 170km/h destul de ok. De ce pare moarta la plecarea de pe loc. Debitmetrul e nou. Furtunele vacuum mi se par ok. Sunt cam de 2 ani.
Link to comment
Share on other sites

Nu trage normal. Ci slab pana atunci pt 136 cai.

 

Buna seara , se chinuie sa mearga in aia 20 de metri ? merge infundat? .. incearca o diagnoza , verifica senzori admisie , EGR-ul , furtunase admisie , epuratorul ..

Link to comment
Share on other sites

Multe chinuri cu astea de 136 cai ca-s greu de diagnostica :)..Pe a mea am dus-o in stadiul sanatos, zboara din 1500 ture fara ezitari insa n-o apas eu. Geometria se mai blocheaza la ele, electrovanlvele nu-si fac treaba, mai ai cate-un furtun turbo sau intercooler cu sparturi si uite-asa se aduna. Cel mai bine un test, presiune, debitmetru si grame motorina, si poti sti toata treaba, eventual si duty cycle pe valva turbo si egr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.