Jump to content

Probleme, probleme, probleme


Recommended Posts

Atunci, cand ai schimbat ulei ultima data..? Faci foarte multe drumuri scurte, nu se incalzeste motorul?

 

Anul trecut prin august l-am schimbat, tot in vara vreau sa-l schimb. Pai nu prea apuca sa se incalzeasca, ca locul de munca e aproape de mine.

Link to comment
Share on other sites

Choby, on 03 April 2013 - 15:28, said:

 

 

Salutare!Exact, dar exact aceeasi problema o am si eu, singura diferenta ar fi ca la mine e pe partea stanga.Am masina, e39, 525, 2002, de vreo 2 ani si am problema asta tot de atuci.Am schimbat discurile si placutele noi, dar producator si ulterior le-am mai schimbat inca o data cu discuri si placute originale, dar problema a revenit si tot am rectificat discuri de frana de 2 ani incoace.Acum, chiar astazi am luat o fuzeta la mana a doua si maine voi merge sa o schimb pentru ca pur si simplu m-am saturat de dardaiala in masina.Sper sa se remedieze.Mersi si bafta multa.

 

 

 

Sa revii cu un reply dupa ce schimbi fuzeta, sa ne spui daca s-a remediat problema. Bafta.

 

Salut!Astazi am fost la un alt mecanic ca sa schimb fuzeta.Dupa mai multe masuratori cu nu stiu ce aparat care masura cat de tare sunt duse discurile si fuzetele, am ajuns la concluzia ca fuzeta nu trebuie schimbata.Sfatul lor a fost sa iau niste discuri second, deoarece discurile de pe masina le-am rectificat de vreo 2-3 ori si nu mai sunt ok, chiar daca in carne sunt bune.Asadar, m-am dus si am luat un disc la mana a doua, care cica sunt mult mai bune, deoarece sunt "imbatranite" si mai rezistente totodata.Am schimbat discul si acum astept sa vad daca se va ovaliza si asta.Revin cu detalii.Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Asadar, sa revin cu niste update-uri, in data de 6 aprilie am completat cu antigel pana la a 6 liniuta de sus, azi am verificat pentru prima data dupa completare si am constatat ca nivelul e scazut destul de mult, a ajuns undeva la a 13-14 liniuta de sus (deci aproape jumate a scazut), totul s-a facut cu motorul rece evident. Ce am mai observat pe langa, nu mai scoate "fum alb", temperatura apei creste destul de repede (nu trece peste limite ci ramane la temperatura normala), dupa 5-6 km parcursi. Din ce vad eu am 2 optiuni, ori am o fisura si pierd pe undeva antigel sau in cel mai rau caz e ciupita/dusa garnitura de _chiulasa_. O sa mai monitorizez nivelul antigelului zielele astea si daca mai continua de scada, direct in service o bag. Pareri?
Link to comment
Share on other sites

fum alb nu mai vezi ca e cald afara..

daca ai fisura in radiator, pe acolo nu vezi sa se scurga nimic, doar se evapora cand circula pe acolo.. e greu de detecta.

Sunt mai multe variante..

daca vrei sa excluzi garnitura de chiulasa fa un test de compresie/leak down

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.