Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Am mentionat ca am spalat masina acolo de cateva ori,deci ce as mai putea experimenta ar fi cum sa dau jos straturile de protectie de pe masina :flowers: La sugestia lui Acero,mi-am cumparat tot ce imi este necesar pentru a spala si sterge/usca masina in siguranta.
Link to comment
Share on other sites

Azi am trecut de 22.000 km si ca sa marchez evenimentul,se pare ca am facut pana,probabil vreun cui sau ceva de genul.Nu am avut timp sa merg sa vad ce si cum,probabil pe dupa amiaza,insa vreau sa subliniez ca nu as alege alte anvelope decat runflat,era cam frigut dimineata sa ma apuc sa dau la cric sau chiar sa incep procedura cu kitul de pana.
Link to comment
Share on other sites

Pai altfel nu procedez,treaba cu snurul am inteles ca este temporara,dar nu stiu ce sa zic,parerile sunt impartite,eu unul nu imi pun snur.Treaba mai urata este ca trebuie dejantata,jantata si asta imi da emotii de fiecare data cu oamenii astia de pe la vulcanizari......fiind runflat este destul de rigida si se scoate ceva mai greu.

Acero - nu are rost Casco,e pacat de anvelopa ca are rulaj ca cateva mii de km in plus nu cred ca schimba pentru un cui.

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Desi am zis ca e mai bine cu non-runflat, recunosc ca nu e foarte placut pe frig sau ploaie sa stai sa scoti tu roata, sa pui rezerva (daca ai), etc...

 

De exemplu eu am avut o supriza foarte neplacuta cand am inlocuit rotile de vara cu cele de iarna, 2 prezoane de la 2 roti diferite nu se dadeau desfacute sub nicio forma...a crapat baiatul ala saracul 3 tubulare cu pistol profi cu aer comprimat, se mira si el ca nu i s-a mai intamplat asa ceva (probabil baietii le-au strans cu simt de raspundere cand am pus anvelopele astea noi).

 

Imi imaginam cat m-as fi chinuit eu pe marginea drumului sa desfac o roata deaia daca faceam pana, tot la platforma ajungeam :(

 

Acum mi le-a strans oricum pe toate cu cheie dinamometrica, treaba nemteasca :)

Link to comment
Share on other sites

Casco pentru anvelopa nu se merita, iar ca sa iti schimbe anvelopa pe casco trebuie sa fie bulita si janta(iti spun din proprie experienta cu cei de la groupama).

 

Cand fac schimbul de roti tot timpul ii cer tipului de acolo sa nu le stranga maxim si sa ma lase pe mine sa mi le strang cu cheia.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gata,am rezolvat....nu era nici un cui se pare,doar rasufla foarte putin pe la ventil si cum a scazut pe la 2 bar de la 2,2 bar cat era initial mi s-a aprins martorul in bord :rolleyes: Bine ca am scapat fara sa desfac anvelopa de pe janta.
Link to comment
Share on other sites

eu am avut snur de cateva ori nici o problema . E f comod de montat nu dejanteaza . nu te lua dupa urban legends

Cauciuc normal sau RFT? La RFT ii strapungi sarmele din interior deci nu e prea ok desi tine si asa. Nici eu n-am avut vreo problema cu snurul dar am renuntat de cativa ani. ;)

FRE,presiunea poate s-o piarda nu numai din valva. Eu masor presiunea cel putin o data la 2 luni si observ diferente la unele anvelope, cateodata chiar maricele. Probabil o fi vorba si de etansarea cauciucului sau naiba stie.

Link to comment
Share on other sites

Andrei,preventiv am desfacut si anvelopa de pe janta si am pus smac din ala dupa care am umflat-o la 2,5 bar si am lasat-o asa cateva ore,apoi am coborat presiunea la 2,2 bar.acum am ajuns acasa si am masurat din nou si totul este ok :flowers:
Link to comment
Share on other sites

Pai altfel nu procedez,treaba cu snurul am inteles ca este temporara,dar nu stiu ce sa zic,parerile sunt impartite,eu unul nu imi pun snur.Treaba mai urata este ca trebuie dejantata,jantata si asta imi da emotii de fiecare data cu oamenii astia de pe la vulcanizari......fiind runflat este destul de rigida si se scoate ceva mai greu.

Acero - nu are rost Casco,e pacat de anvelopa ca are rulaj ca cateva mii de km in plus nu cred ca schimba pentru un cui.

daca au aparat de calitate cu suficienta forta (de fapt cred ca presiune ar fi corect) poate sa o dejanteze fara nicio problema altfel se chinuie cu "ranga" pana se plictisesc si iti si zgarie buza jantei;

eu stiu ca la E90 am fost la o vulcanizare (chiar in regula) si cum nu s-au descurcat sa scoata anvelopa de pe janta m-au trimis la alta care se ocupa de camioane ca aveau ceva aparate cu mai multa presiune si acolo a fost ok;

deci depinde mai mult de aparat.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jumatate din ziua de azi mi-am dedicat-o masinii,astfel la indrumarile lui Acero si avand complicitatea vremii superbe de afara m-am apucat de treaba ca un adevarat profesionist :LMAO:

Caroserie :

1.Prespalat cu Autobrite Magifoam

2.Spalat cu Wolf”s Wash & Wax

3.Uscat cu Chemical Guy”s Wooly Mammoth

4.Aplicat Sonax Brillant Shine Detailer

Roti :

1.Sonax Full Effect Wheel Cleaner

2.Meguiar's Endurance High Gloss Tyre Gel

Interior :

1.Leatherique Prestine Clean

Poze nu am mai facut,masina e tot neagra....cum o stiti !

Sarbatori Fericite tuturor !

Link to comment
Share on other sites

Jumatate din ziua de azi mi-am dedicat-o masinii,astfel la indrumarile lui Acero si avand complicitatea vremii superbe de afara m-am apucat de treaba ca un adevarat profesionist :LMAO:

Caroserie :

1.Prespalat cu Autobrite Magifoam

2.Spalat cu Wolf”s Wash & Wax

3.Uscat cu Chemical Guy”s Wooly Mammoth

4.Aplicat Sonax Brillant Shine Detailer

Roti :

1.Sonax Full Effect Wheel Cleaner

2.Meguiar's Endurance High Gloss Tyre Gel

Interior :

1.Leatherique Prestine Clean

Poze nu am mai facut,masina e tot neagra....cum o stiti !

Sarbatori Fericite tuturor !

si? merita tot efortul si produsele? sunt sigur ca arata foarte bine dar la timp pierdur/rezultat se merita?

Link to comment
Share on other sites

Pai eu zic ca se merita,am facut cu drag si in plus de asta m-am rupt cateva ore de rutina zilnica.Produsele au fost o investitie buna,fiindca ma tin destul de mult,tinand cont ca o spal 1 data pe saptamana,iar vara probabil de 2 ori.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si? merita tot efortul si produsele? sunt sigur ca arata foarte bine dar la timp pierdur/rezultat se merita?

esti departe de a intelege ce inseamna genul asta de atentie acordata unui ...simplu obiect pt tine . :drinks:

 

Si eu astept vremea mai buna sa o spal singur ca nu mai suport spalatoriile :pardon:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mergi la Alex teille sa-ti dea un set suporti frumos , e gratuit si arata f bine , vezi la mine pe topic modelul . E similar cu cel de la Bavaria . Si o sa-ti placa si service

 

Xenonul face toti banii , clar :p

Edited by Myx
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Referitor la suportul de numar.cum mi-a spus cineva de pe aici ” e unul de doi lei ” cu toate ca eu am dat mai mult ( nici macar nu e luat din RO ),si este simplu fara nici un scris,mie asa imi place ! Myx,asa imi urezi tu,sa merg sa vizitez service-uri :LMAO:

Andrei,discutia cu xenonul este alta,tu nu o stii,in alta ordine de idei vreau sa imi pastrez masina 100% OEM,iar evacuarea M Performance mi se pare cam scumpa pentru ce ofera,deci nu fac pasul,de fapt chiar nu am de gand sa mai fac alte upgrade-uri in viitorul apropiat.

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.