Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Razvan sunt de acord cu tine,cel putin la acest motor nu cred sa poata obtine un castig mai mare de 0,2 sec,de la 0-100 km/h,dar oricum nu ma intereseaza,conteaza ca masina merge foarte bine,ma pot baza pe ea,iar un plus de putere ma face pe mine sa stau linistit.Nu stiu de ce la motorul pus inainte de 09/2012 puterea urca la 290 cp si 415 nm iar la mine " doar " 286 cp si 410 nm ? Nu ca as simti diferenta de 4 caluti si 5 nm :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

FRE, box-ul are in el cumva trepte de putere selectabile analogic sau digital?

De obicei mai toate au optiunea asta si sunt setate sa dea cam cu 20% in plus la putere dar trebuie citit in instructiuni sau poti sa-l desfaci sa ajungi la circuit sa vezi daca are 2 potentiometre.

 

Sau trepte selectabile digital printr-un buton intern.

Link to comment
Share on other sites

Andrei,cum probabil ai vazut in poze,cutia respectiva este sigilata in ambele parti,cu sarma si sigiliu de plumb,deci nu cred ca are rost sa ma apuc sa le rup.Este setat asa cum trebuie,nici nu ma gandesc sa umblu la el,am preferat sa platesc un pret mare dar sa stau linistit,altfel luam de la burgertuning,racechip sau altii.Cei de la Hartge au conceput ceva mai complex din punctul meu de vedere,gandeste-te ca se leaga in vreo sase locuri plus la bornele de la baterie.Ziceam eu ca il scot la revizii,dar la cum este montat,acolo ramane,cel putin cat masina este la mine.Masina merge foarte bine,este mai mult decat mi-am dorit,sunt totusi 286 cp,din pacate pe o masina nu chiar usoara,aproximativ 1600 kg,dar care accelereaza de la 0-100 km/h in vreo 5,8 sec ( hai acum sa fie vreo 5,6 sec,dar chiar nu conteaza ) :drinks:
Link to comment
Share on other sites

Nu am primit instructiuni,au corespondat doar cu cei care l-au montat si fara de care nu puteam beneficia de garantia Hartge,ti-am spus doar ce am vazut eu pe cablajul ala,mufele ....Garantia ramane,atata timp cat nu se face prea multa discutie pe aceasta tema iar Hartge garanteaza ca orice update de soft BMW nu il va afecta.

 

misto !

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere,doar acolo se simte intradevar schimbarea,chiar se misca foarte bine,am avut unde sa il testez pe drumul de la Braila catre A2,am depasit tot ce se putea depasi !
Link to comment
Share on other sites

Nu pot spune ca sunt 4 secunde ca si aia cand au masurat cu Racelogicul,nu stiu daca au mers pe confort sau sport in ambele situatii cu/fara,sunt ei nemti,dar trebuie sa faca si business..... :flowers:

 

Alex,am dormit asa de bine aseara.....nu conteaza niste cifre,atat cat nu folosesc masina la adevarata ei putere,chiar ma amuzam singur gandindu-ma ca am upgradat dar chiar nu aveam nevoie...

Link to comment
Share on other sites

Perfect de acord cu tine, insa macar din curiozitate as fi incercat, sa vad daca intr-adevar ce spun aia in reclama corespunde cu realitatea, si daca isi merita banii.

Daca te uiti la alti tuneri seriosi,cred ca pretul este mare spre exagerat.....Daca aveam VW puneam REVO instant la jumatate din pretul platit pe Hartge !

 

Am primit pe mail de la un prieten un articol interesant si o descriere si mai si,o sa pun linkul :

 

 

http://www.automarket.ro/test-drive/bmw-328i-xdrive-sport-line-performance-51557.html

Link to comment
Share on other sites

Diferenta cu box-ul instalat ar trebui sa se simta pur si simplu. Eu n-as sta cu timer-ul sa testez. N-are si F30-ul timer in i-drive?

Apropo,ce motor ai pe Polo?

 

".... în timp ce pe autostradă, la 120 km/h, modelul afişează 2.000 rpm în treapta a opta şi prezintă un consum de 7.9 litri la sută "

 

Consumul la turatia aia mi se pare cam mare in comparatie cu alte motoare, cu atat mai mult ca turatia e destul de joasa, aproape ca la un diesel.

 

Depinde si unde au testat-o dar pe A2 spre exemplu sincer nu cred ca ia asa mult in conditiile date.

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Andrei,diferenta se simte clar,dar nu ma da pe spate fiindca masina oricum mergea foarte bine.Polo nu are motor :laugh: ,e un 1,4 85 cp,masina de femeie,care,ca tot vorbeam de consum,este destul de apropiat de BMW.

Cat despre 328-ul meu,nu consuma afara asa mult cat au dat ei,sa fim seriosi....imi aduc aminte cand au testat X6 M50d au dat un consum de 18 in Bucuresti,ori realitatea este alta,nu sare de 14- 15,dar ma rog,asta este ! Restul articolului este bun,m-ar face sa cumpar aceasta masina :console:

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma ca si 12% este exagerat,in sensul in care daca tragi de masina si mai prinzi si aglomerat,nu cred ca poti merge sub 13% sau chiar 14% in Bucuresti. Eu sunt o persoana care in oras circul destul de temperat si linistit si in conditiile astea merg cu o medie de 11,5% cu EcoPro activ mai tot timpul.
Link to comment
Share on other sites

Se joaca astia cu cp si nm de zici ca nu e adevarat si apoi te miri de ce iti cade turbina,probleme la cutie,etc. Nu prea sunt adeptul softului after market,dar daca astia de la M Performance nu au scos nimic inca pentru motorul meu,am ales si eu o varianta cat de cat sigura si cu ceva ani de experienta,cam din 1971,din ce vad eu pe sigla de pe factura,in josul paginii prefer sa nu ma uit,ca e pretul si ma zgarie pe retina,oricum bine ca mi l-au vandut fara TVA,ca altfel nu cred ca il luam.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.