Jump to content

DDE aprins(?)


cosmynu89

Recommended Posts

Buna,

Am un 320d 150 cp 2003 si am patit urmatoarea problema....

Dupa ce am parcurs vreo 50 km inainte sa ajung la destinatie masina a dat semne de "zmuceala" parca se inneca...imediat sa aprins DDE si nu mai aveam acceleratie....problema a disparut dupa ce am oprit masina si am repornito(bec stins si functionare ok a masinii)

Ceea ce cred eu ca a cauzat aceste probleme la masina ar fi 1-2 injectoare urmare a unui test care a aratat niste cifre neconforme...

Credeti ca ar putea fi altceva la simtomele descrise de mine mai sus???

Astept pareri....Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca piesa 1 este problema ta.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0957&hg=13&fg=10

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/w/s/195.png

 

la un service vei afla exact problema, dupa ce iti pune masina pe tester , daca iesi bine la tester sa-ti testeze ce bari baga pompa aia.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

filtrul de motorina l-am schimbat de cateva zile ....

nu am mai avut ocazia sa ies la distante lungi cu masina dar momentan nu a mai aparut problema...

eu ma gandeam a fi totusi de la injectoare...rezultand pe tester acele valori putin ridicate la unul din injectoare...

cred ca ar merita sa schimb cel putin injectorul poblema...

ce parere aveti e ok dak incerc cu unul SH ???

Link to comment
Share on other sites

filtrul de motorina l-am schimbat de cateva zile ....

nu am mai avut ocazia sa ies la distante lungi cu masina dar momentan nu a mai aparut problema...

eu ma gandeam a fi totusi de la injectoare...rezultand pe tester acele valori putin ridicate la unul din injectoare...

cred ca ar merita sa schimb cel putin injectorul poblema...

ce parere aveti e ok dak incerc cu unul SH ???

Mie dupa o plecare in forta ( l-am turat la maxim 4800 in treapta 1 si 2) in rampa pe un drum betonat in viraj stanga si mi-au patinat rotile destul de mult, dar cand am ajuns in treapta 3 am observat ca nu mai trage si cand ma uit in bord era DDE aprins. Apoi masina nu mai tragea bine nici in treapta 1, 2 , se tura peste 4000 dar nu tragea, iar relantiul era bun si nu oscila. Si in gol se tura in 4000 dar tot nu vroia sa traga. Habar nu am ce are :p.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

nu am reusit sa remediez prolema....

a mai aparut o poblema: s-a oprit masina in mers, culmea chiar pe calea ferata :frantics: .pornire greoaie,cand porneste cade puterea brusc si se opreste ...(toate astea de vreo 2-3 ori )pe urma mers perfect.astazi am patit la fel la semafor ...(sa fie totusi de la injectoare toate simptomele astea?)

trebuie sa rezolv problema asta.

ajutati-ma cu sfaturi !!!

va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

nu am reusit sa remediez prolema....

a mai aparut o poblema: s-a oprit masina in mers, culmea chiar pe calea ferata :frantics: .pornire greoaie,cand porneste cade puterea brusc si se opreste ...(toate astea de vreo 2-3 ori )pe urma mers perfect.astazi am patit la fel la semafor ...(sa fie totusi de la injectoare toate simptomele astea?)

trebuie sa rezolv problema asta.

ajutati-ma cu sfaturi !!!

va multumesc!

Asta suna a Final Destination 6!!!!

Scuze de offtopic

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Multumesc celor ce au dat un sfat... am sa inlocuiesc injectorul 3 in prima faza si pe urma o sa verific si pompele ...

Asta e cel mai nasol, sa schimbi aproape tot motorul pana sa se remedieze problema

tocmai din cauza asta cer mai multe sfaturi de la cei ce au mai patit sau sunt cunoscatori...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Si eu am patit la fe. Cu treapta a 2-a a trecut de 3000 rpm s-a re dus puterea si DDE aprins. Am oprit, pornit, s-a stins si nu mai facea. Am mai mers 500 m am oprit acolo pana am schimbat filtrul de motorina, cu care facusem in jur de 15 000 de km. Ulterior am realizat ca nici motorina nu tragea din rezervor, iar ceasul mi-arata ce mai e ceva. Am scos sorbul din rezervor cu intentia sa l curat dar nu mai aveam ce. Din cate am aflat martorul DDE, indinca faptul ca nu ajunge necesarul de motorina in pompa. Incercati prin shimbarea filtrului, curatarea sitei de la sorb, si nu mai mergeri cu becul aprins.
Link to comment
Share on other sites

E simplu. Dai salteaua din spate jos, care stai pe ea. In partea dreapta e sorbul Pe partea stanga e returul, nu ai treaba cu el. Scoti furtunul de alimentare apoi mufa, cu un ciocan si o surubelnita desfaci capaul poti sa dai cu incredere ca e din metal. Il scoti si in partea de jos are sita. Daca e infundata o cureti. O solutie mai e sa verifici pomepele, una e in rezervor, la sorb iar una e sub scaunul soferului in spatele filtrului de motorina. Poti face asa. Scori turul de la filtru, pui contactul si verifici daca scuipa motorina. Daca scuipa si auzi pompa cum bazaie, e in regula.Si nu trebuie sa scoti motorina afara . Edited by Cristophor
Link to comment
Share on other sites

E simplu. Dai salteaua din spate jos, care stai pe ea. In partea dreapta e sorbul Pe partea stanga e returul, nu ai treaba cu el. Scoti furtunul de alimentare apoi mufa, cu un ciocan si o surubelnita desfaci capaul poti sa dai cu incredere ca e din metal. Il scoti si in partea de jos are sita. Daca e infundata o cureti. O solutie mai e sa verifici pomepele, una e in rezervor, la sorb iar una e sub scaunul soferului in spatele filtrului de motorina. Poti face asa. Scori turul de la filtru, pui contactul si verifici daca scuipa motorina. Daca scuipa si auzi pompa cum bazaie, e in regula.Si nu trebuie sa scoti motorina afara .

Super explicatia; multumesc!

Vreau doar sa verific sita de la sorb.. PREA MULTE sunt din 2005 (originale) pe masina ce o conduc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.