Jump to content

BMW E90 LCI 330xD


Calin.

Recommended Posts

Salutare!

 

Dupa lungi cautari, investigatii si teste, m-am hotarat sa parasesc familia VAG (al carei membru am fost ani buni) si sa trec la BMW.

Astfel, de saptamana trecuta sunt posesorul unui seria 3 E90 facelift (2009), 330xD.

 

Esentialele sunt : este manuala - o placere in combinatie cu 3.0d, BMW Profesional Navi + Logic 7, Bi-Xenon, pachet M all-around.

 

Primele impresii?

Incredibil :) Masina este senzationala din toate punctele de vedere.

Suspensia de M in combinatie cu tractiunea integrala fac minuni.

Cei 245 CP si 520 nM isi fac treaba foarte bine.

Logic 7 - nu ma asteptam la performanta asta din punct de vedere al sunetului (cu setari corecte nu distorsioneaza indiferent de volum).

M-am bucurat ca are scaunele sport cu memorie si mai ales de faptul ca sunt Alcantara + Stofa si nu piele.

 

In rest ce pot zice? Stiti cu totii aici ce inseamna placerea de a conduce un BMW...de aceea am si ales seria 3 in fata "concurentilor".

 

Si acum, cateva poze...

 

 

post-62146-13708497810891_thumb.jpg

post-62146-13708497930993_thumb.jpg

post-62146-13708498025764_thumb.jpg

post-62146-13708498219052_thumb.jpg

 

 

Drive safe everyone!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Pff..belea. Iar la dotari no comment ;)

De unde ai luat-o?

S-o stapanesti sanatos !

 

Mersi Andrei. Am ajuns la ea printr-o cunostinta. Prietenul aceste cunostinte avea masina, pe care a cumparat-o noua din Germania. E foarte, foarte intretinuta si istoricul e foarte ok.

Mersi mult Smiley!

Link to comment
Share on other sites

Mersi Alex :D

 

Ca sa adaug si ce planuri am :

 

Luna viitoare vine difuzorul de Performance (cel de 335). Sper sa pot achizitiona si evacuarea activa Performance.

As vrea si volanul de Performance, dar nu stiu daca am buget suficient momentan. Daca nu, macar unul de M.

O sa urmeze si prelungirile de bara fata, cele mici de jos.

 

Momentan atata am in gand. Ma bate gandul mai tarziu la soft si DPF off...aici vine intrebarea grea. Suporta ambreiajul stock atatia Newtoni? :)

 

L.E. Mersi mult Arabu09.

Edited by Calin.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cei 245 CP si 520 nM isi fac treaba foarte bine.

 

Drive safe everyone!

 

si totusi de ce resoftare ...din moment ce te declari multumit . Mie-mi pare ca masina asta are cam tot ce trebuie sa faca un sofer multumit . Sa o stapanesti sanatos . :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca faci vreo combinatie cu volanul, imi dai mie covrigul tau (contra cost evident). M-am anuntat primul! :)

 

Parerea mea e ca tine ambreiajul, atata vreme cat nu faci plecari in forta de la semafoare, de dimineata pana seara...

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Mihai, ai dreptate, are cam tot ce trebuie masina...mi-as fi dorit trapa, dar na, SH e mai greu sa ai tot ce iti doresti :)

De ce software? Am vazut ce face un 530XD cu soft...si ma gandesc ca seria 3 e mai usoara. E senzatie, urca undeva la 300CP si 700-710 NM.

 

Va multumesc amandurora pentru urarile de bine :D

 

L.E. @Alex - nu, nu fac plecari si protejez chiar si acum ambreiajul cat de bine pot (nu de alta dar am avut experiente ciudate pe 2TDI stage 2 :D). S-a abonat deja Dan la volan, dar negociem :)

Edited by Calin.
Link to comment
Share on other sites

Inca o parere vreau sa va cer. As lasa-o mai jos. Fiind xDrive, chiar daca are suspensia de M, e inaltuta.

Ce arcuri imi recomandati? Sau chiar si coil-overs (desi imi place maxim stabilitatea si comfortul oferit de suspensia actuala)...

Edited by Calin.
Link to comment
Share on other sites

Modelul din clip e 91 (touring) asa ca la tine s-ar putea sa fie putin mai rapid, avand in vedere ca tu ai sedan.

 

LE: Eu unul iti recomand arcuri H&R. Sunt intr-adevar progresive si ofera un aspect foarte frumos + ca iti ofera un plus de stabilitate.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Pfff...ce bine urca :D Multumesc pentru urari Kenbobo :)

Acum ma gandesc serios la soft...

 

@alex230ro - intr-adevar am dubii daca sa o cobor. Inainte de asta am avut un Golf GTI lasat mai jos decat prevede legea :D si asta imi dadea mari batai de cap...ma mai gandesc :) Multumesc pentru sfaturi!

Edited by Calin.
Link to comment
Share on other sites

Momentan nu simt nevoia...dar stii cum e. Daca se poate mai mult, de ce nu? Am avut un GTI inainte care la 200 CP era foarte multumitor...in 2 ani avea in jur de 300 si devenise iar nemultumitor :)

Cand o sa invat masina cum trebuie si o sa ma obisnuiesc cu ea, cred ca voi simti nevoia de software...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.