Jump to content

bmw e 39 merita?


cata_meu_blue

Recommended Posts

salut!vreau sa cumpar un e 39 din '97 si as dori sa stau la ce sa ma astept de la aceasta masina?am gasit un e 39 albastru 520i 150 hp '97 176.000k km piele,abs,asc,jante aliaj facelift 2002....impecabil la prima vedere.ce ma sfatuity avnd in vedere ca va fi prima masina personala :) costa 9500e care e putin cam mult ?c ziceti?orice parere e binevenita si multumesc tuturor celor care care vor raspunde la acest subiect :blink: :) :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut!vreau sa cumpar un e 39 din '97 si as dori sa stau la ce sa ma astept de la aceasta masina?am gasit un e 39 albastru 520i 150 hp '97 176.000k km piele,abs,asc,jante aliaj facelift 2002....impecabil la prima vedere.ce ma sfatuity avnd in vedere ca va fi prima masina personala :) costa 9500e care e putin cam mult ?c ziceti?orice parere e binevenita si multumesc tuturor celor care care vor raspunde la acest subiect :blink:  :)  :)

191418[/snapback]

sal ,eu zic ca pretul e cam mare....singura mea parere ar fi sa nu te grabesti!

Link to comment
Share on other sites

bun am inteles cam mult la pret,dar ce puteti sa-mi spuneti despre motor e bun?cam c probleme apar si la ce sa fiu atent daca e sa-l cumpar ?dispun de max 10 mii e

191450[/snapback]

MARE ATENTIE !!! daca motorul e cel original .adica cel cu care bmw a echipat acest e 39 in fabrica nu este bun 206s3 e praf.. blocul motor are probleme .. cam toate din 96-98 ( cand a aparut dublu vanos adica 206s4 -cod motor ) au avut probleme mari .. adica ori oamenii le bucsau " pe genunchi" ori reprezentanta inlocuia motorul

motorul 206S3 a fost un motor nereusit ( blocul din aliaj era "praf")

daca ai acest cod motor in CIV si daca seria motorului corespunde cu cea de pe masina nu lua masina .. ori e bucsata ori e poansonata aiurea si motorul e schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Daca are motorul original nu merita, pentru ca are blocul motor din nikasil si probabil are sau va avea probleme.

Un vecin al meu are o masina identica si imi povestea acum vreo 2 ani ca stia de problemele motorului cand a luat-o si a negociat la pret cateva mii de euro, si primul lucru pe care l-a facut a fost sa inlocuiasca motorul cu unul de 520i E39 de 170 CP (2.2 litri). Si imi mai spunea ca in momentul in care masina o sa implineasca 10 ani ar vrea sa o vanda cu 8000 de Euro (motivul: i se pare mult la o masina sa aiba 10 ani vechime, are mai multe masini in familie). Masina o are in continuare, nu a scos-o la vanzare. Dar presupun ca poti gasi la un pret mai bun un E39 pe benzina de dinainte de 2000.

Link to comment
Share on other sites

Daca are motorul original nu merita, pentru ca are blocul motor din nikasil si probabil are sau va avea probleme.

Un vecin al meu are o masina identica si imi povestea acum vreo 2 ani ca stia de problemele motorului cand a luat-o si a negociat la pret cateva mii de euro, si primul lucru pe care l-a facut a fost sa inlocuiasca motorul cu unul de 520i E39 de 170 CP (2.2 litri). Si imi mai spunea ca in momentul in care masina o sa implineasca 10 ani ar vrea sa o vanda cu 8000 de Euro (motivul: i se pare mult la o masina sa aiba 10 ani vechime, are mai multe masini in familie). Masina o are in continuare, nu a scos-o la vanzare. Dar presupun ca poti gasi la un pret mai bun un E39 pe benzina de dinainte de 2000.

191489[/snapback]

prin ce se manifesta aceste probleme ?...tota lumea vb din auzite dar nici unu nu zice ce si cum!!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

pretul cam mare la banii astia mai pui 1000 si cumperi din 2000

citeste si tu ghidul cumparatorului de e39 si ai sa vezi pe langa discutii care nu au nici o legatura cu subiectul ca nimeni nu te sfatuieste sa cumperi un e39decat dupa 2000.

mai cauta si daca vrei mai asteapta sa vezi ce se intampla cu taxele astea de prima inmatriculare

succese :blink:

Link to comment
Share on other sites

MARE ATENTIE !!!  daca motorul e cel original .adica cel cu care bmw a echipat acest e 39 in fabrica nu este bun 206s3 e praf.. blocul motor  are probleme  .. cam toate din 96-98 ( cand a aparut dublu vanos adica 206s4 -cod motor ) au avut probleme mari .. adica ori oamenii le bucsau " pe genunchi" ori reprezentanta inlocuia motorul

motorul 206S3 a fost un motor nereusit ( blocul din aliaj era "praf")

daca ai acest cod motor in CIV si daca seria  motorului corespunde cu cea de pe masina  nu lua masina .. ori e bucsata ori e poansonata aiurea si motorul e schimbat.

191476[/snapback]

dap, asa e ai mare grija cu treaba asta ca asa am patit si eu, blocul motor era sch cu unul din fonta (M50) pt ca cel original s-a facut praf dupa 130.000 si acum am probleme la inscriere. Cel mai bine e sa o duci la test. La E39 din 96'-98' e o problema cu motoarele M52 ai sa vezi daca dai un search pe google la "nikasil problem" (asta e una din ele), din motivul asta nici nu au mai ajuns in SUA motoarele astea. Ori cauti ceva de prin 2000-2001(M54) ori iti iei diesel. Stiu pe cineva care a avut probleme...blocul e din aliaj iar stratul de nikasil s-a deteriorat si a inceput sa piarda din compresie, nu mai pornea iarna...etc. In rest E39 e o masina rezistenta care iti da o oarecare siguranta :blink:

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
MARE ATENTIE !!!  daca motorul e cel original .adica cel cu care bmw a echipat acest e 39 in fabrica nu este bun 206s3 e praf.. blocul motor  are probleme  .. cam toate din 96-98 ( cand a aparut dublu vanos adica 206s4 -cod motor ) au avut probleme mari .. adica ori oamenii le bucsau " pe genunchi" ori reprezentanta inlocuia motorul

motorul 206S3 a fost un motor nereusit ( blocul din aliaj era "praf")

daca ai acest cod motor in CIV si daca seria  motorului corespunde cu cea de pe masina  nu lua masina .. ori e bucsata ori e poansonata aiurea si motorul e schimbat.

191476[/snapback]

 

Demult cautam un topic despre "PROBLEMELE E39-lui din primi ani" nu am gasit ceva concret asa ca o sa postez aici intrebarile mele .......Am 2 intrebari care demult vreau sa le aflu raspunsul.. Va rog cine stie sa-mi spuna si mie:

 

1.Motoarele din primii ani 97-98(E39) care spun majoritatea ca au aparut probleme la ele sunt <<STRICT 520>> sau pot aparea probleme si la 523;528????

2.Dupa Facelift-ul E39 sa modificat si altceva in afara de:Faruri;Stopuri;Si Proiectoare???/Ma refer la EXTERIOR LA CAROSERIE???/Aripi;Bara fata\spate Sa modificat ceva????

 

Astept raspunsurile voastre si imi cer scz ca am postat arici..... :blink: :) :)

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

probleme la ele sunt <<STRICT 520>> sau pot aparea probleme si la 523;528????

nu conteaza 520, 523 sau 528 de ex. pe e39 pana in 2001 la motoarele pe benzina avem M52 (cel cu problema) iar incepand cu 2001 avem M54 (double vanos) - motor bun . Primul cu vanos a fost M50 (pe e34) de asemenea un motor bun. Deci aici e vb de an.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

nu conteaza 520, 523 sau 528 de ex. pe e39 pana in 2001 la motoarele pe benzina avem M52 (cel cu problema) iar incepand cu 2001 avem M54 (double vanos) - motor bun . Primul cu vanos a fost M50 (pe e34) de asemenea un motor bun. Deci aici e vb de an.

198991[/snapback]

 

Si problema asta e Adevarata sau sunt doar vorbe???... Dupa 2001 in nici un caz nu imi permit un E39 :blink: ....Eu ma gandeam la un 528 de 193 cai din 97...O fi bun?? :) ....Dar problemele la acceste motoare mai vechi presupun ca nu sau intamplat la toti nu???

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Si problema asta e Adevarata sau sunt doar vorbe

pai da si u un search la "nikasil problem" pe google si ai sa vezi. E o problema la aliajul motorului. In timp se deterioreaza si mot. pierde din compresie, porneste greu la rece...etc pana nu mai merge deloc:P. Tu acum trebuie sa te gandesti la faptul ca orice 520 523 cu M52 are deja peste 100.000 de km la bord si nu poti sa stii exact care e treaba cu el. Poate sa mai mearca 30 de mii si dupaia sa ai probleme....si astea sunt probleme pe care le rezolvi doar cu sch. motorului deci costa :blink:

Ai sa intelegi mai multe cand citesti articolele d p google. bafta

Link to comment
Share on other sites

pai da si u un search la "nikasil problem" pe google si ai sa vezi. E o problema la aliajul motorului. In timp se deterioreaza si mot. pierde din compresie, porneste greu la rece...etc pana nu mai merge deloc:P. Tu acum trebuie sa te gandesti la faptul ca orice 520 523 cu M52 are deja peste 100.000 de km la bord si nu poti sa stii exact care e treaba cu el. Poate sa mai mearca 30 de mii si dupaia sa ai probleme....si astea sunt probleme pe care le rezolvi doar cu sch. motorului deci costa :)

Ai sa intelegi mai multe cand citesti articolele d p google. bafta

198997[/snapback]

 

Ok asta o sa fac acum dau un search pe google :blink: :) .....100.000 nu ma deranjeaza daca are...sa nu depaseasca 200.000 km...ca il mai tin si eu 100.000 si dupa cu 300.000 e cam greu sal dau....Ms pt sfaturi

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

ce mult ma bucura faptul ca se vorbeste despre E 39 din primi ani!!!!!! :blink: caut sa ma documentez dar mereu raman in ceata;asa ca acu poate imi va fi mai usor sa inteleg toate problemele legate de primi ani.Asa cum a spus si Alex4Tuning nu-mi pot permite unul peste anul 2000 si mi-as dori foarte mult sa aflam ceva poate chiar de la un proprietar.......toate cele bune
Link to comment
Share on other sites

ce mult ma bucura faptul ca se vorbeste despre E 39 din primi ani!!!!!! :) caut sa ma documentez dar mereu raman in ceata;asa ca acu poate imi va fi mai usor sa inteleg toate problemele legate de primi ani.Asa cum a spus si Alex4Tuning nu-mi pot permite unul peste anul 2000 si mi-as dori foarte mult sa aflam ceva poate chiar de la un proprietar.......toate cele bune

199009[/snapback]

 

Ar fi bine deschis un topic "E39 din Primii lui ani" probleme aparute\neaparute etc....am cautat si ceva concret nu am gasit despre primele modele :) ..Eu max imi pot permite din 98 max.....Evident sa scoata si taxa stupida ne inmatriculare ca la un motor de 3000 si euro 2 :) :) Nici nu mai spun cat e Taxa ca va ia ameteala :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.