Jump to content

318i Facelift - o mare implinire


Cosmin316

Recommended Posts

E adevarat, nu trage cum ar trebui in ture joase, daca nu stau cu pedala la fund imi da impresia ca intrerupe uneori.

Roland mi a zis ca a bagat 5w40. n am cum sa completez cu altceva ca face spuma.

 

 

cum sa bage 5w40 in n42??...sa spuna exact ce marca

Link to comment
Share on other sites

N42 0w40 folosit de mine 3 schimburi deja , sa ceri initializare din tester a valvetronicului , colaboreaza el cu cineva care are tester . Posibil sa fie nevoie de garnitura capac , eu am schimbat dupa pt ca nu mai etansa si ma chinuia o scurgere pe la colt, ulterior am schimbat si surubul de la coltul respectiv si garniturile suruburilor . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Sal baieti, ma asteptam la blue6 si prietenii sai sa scrie mai multe aici. Se pare ca au fost finuti.

 

Eu cu masina am facut 2500 km de oras cu maxim 90 la ora NICI UN KM afara din oras, problema cu uleiul nu a aparut. Masina la mine nu a vazut forja deloc, iar eu masina am tinut-o la vanzare o luna jumate in care nu m-am oprit sa bag bani.

De asemenea va rog sa intelegeti ca nu este o teapa, pentru ca este o problema comuna pe care o au toate motoarele N42, deci nu doar asta. Intr-adevar eu nu am depistat aceasta problema, din simplul fapt ca nu am avut ocazia. Masina nu a dat in viata ei gram de fum, daca dadea intram in panica instant.

Nu a fost cosmetizata de vanzare, nici in ziua de azi nu a vazut polish niciodata de cand o am, nu am spalat motorul sau dat cu silicon sa luceasca, si nu am ascuns nimic.

Plus ca 1l in 2000 km de forja (daca a fost forja) la un motor cu 220 mii km eu am impresia ca nu e mult, insa nu sunt mecanic sa fiu sigur. Motoarele de la v8 in sus papa 1l la 1000 km.

Astept si eu sa aflu ce e, insa nu cred ca sare din problemele standard ale acestui motor si nu cred ca trebuie schimbati segmentii si prostii atata vreme cat masina nu da fum, undeva uleiul ala trebuie sa se duca nu?

 

Cosmin, ai rabdarica si nu intra in panica. Si eu dupa ce am luat-o m-a lasat ala de la valvetronic si era check engine aprins si miscata distributia si se comprota in ultimul hal, toti mecanicii ma puneau sa caut alt motor pe okazii ca asta s-a dus, si cand incolo am rezolvat problema cu cateva sute de lei.

La fel si cu alternatorul, toti imi faceau pret la un alternator nou, unul singur mi-a spus ca se repara, la fel cu cateva sute de lei.

Rabdare si nu te arunca la bani

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

Sal baieti, ma asteptam la blue6 si prietenii sai sa scrie mai multe aici. Se pare ca au fost finuti.

 

Eu cu masina am facut 2500 km de oras cu maxim 90 la ora NICI UN KM afara din oras, problema cu uleiul nu a aparut. Masina la mine nu a vazut forja deloc, iar eu masina am tinut-o la vanzare o luna jumate in care nu m-am oprit sa bag bani.

De asemenea va rog sa intelegeti ca nu este o teapa, pentru ca este o problema comuna pe care o au toate motoarele N42, deci nu doar asta. Intr-adevar eu nu am depistat aceasta problema, din simplul fapt ca nu am avut ocazia. Masina nu a dat in viata ei gram de fum, daca dadea intram in panica instant.

Nu a fost cosmetizata de vanzare, nici in ziua de azi nu a vazut polish niciodata de cand o am, nu am spalat motorul sau dat cu silicon sa luceasca, si nu am ascuns nimic.

Plus ca 1l in 2000 km de forja (daca a fost forja) la un motor cu 220 mii km eu am impresia ca nu e mult, insa nu sunt mecanic sa fiu sigur. Motoarele de la v8 in sus papa 1l la 1000 km.

Astept si eu sa aflu ce e, insa nu cred ca sare din problemele standard ale acestui motor si nu cred ca trebuie schimbati segmentii si prostii atata vreme cat masina nu da fum, undeva uleiul ala trebuie sa se duca nu?

se duce pe la ssimeringuri , la km aia asta e problema man ... daca nu a schimbt cineva inainte simeringurile

 

edit e vb de simeringuri ,

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

cum sa bage 5w40 in n42??...sa spuna exact ce marca

 

Se baga 5w40 in felul urmator: se da jos busonul ala, se scurge uleiul, se schmba filtrul si se toarna uleiul 5w40 pe gaura de sus unde scrie Engine Oil, se da o cheie sa intre si prin filtru, se verifica la joja bla bla. Asa se baga

 

se duce pe la segmenti , la km aia asta e problema man ... daca nu a schimbt cineva inainte segmentii

 

Din pacate eu nu am de unde sa stiu daca a schimbat cineva segmentii, nu am umblat acolo. Cand au schimbat nush ce intinzator sau rola la distributie odata cu calculatorul vtt i-am rugat pe baieti sa se uite si mi-au spus ca motorul e foarte uscat nu au vazut nici o neregula.

Din cate stiu eu un motor segmentat nu mai are puterea care o avea inainte se pierde putin, poate am auzit gresit eu nu am facut niciodata segmentare la nici o masina.

Sper sa nu fie nevoie la asta ca stiu ca-i scumpa.

 

S-au mai discuatt km la masina asta, sincer crede cineva pe forumul asta ca o masina din 2002 adusa din germania ar putea avea mai putini km?

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

simeringuri am editat , faza cu fumul e ciudata , eu am observat la ceva timp dupa ce am cumparat am umplut strada de fum si apoi am inceput sa studiez :))) Pana la urma nu e mare lucru 1000 ron sa fie ok . Consumul ala de ulei e chiar stresant stiu ca am stat 2 luni asa si ma disperase lua 1 l la 1000 km , eram fumigena , am mai facut si 2 schimburi de ulei inutile cred ca per total am mai bagat 1000 ron in scamatoria asta . Daca stiam de la inceput era mai simplu. Se vede in pozele de l mine din topic , niste rahaturi cu un cauciuc cat dracu sa tina ma mir ca rezista 170k Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nici eu n-as suporta o masina sa mance ulei dar e65 papa 1 litru la miuta si mai mult la mega forja insa la capacitatea aia era normal, dar era deranjant sa tot umblu cu uleiu dupa mine.

In schimb un prieten mi-a povestit de o masina ce manca ulei cica i-a dat forja pe strada si cand s-a intors nu si-a mai gasit casa :)

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa nu te arunci direct la reparatii scumpe. mai analizeaza problema.

 

nu stiu daca iti vine sa crezi dar am un opel astra h 2008 1.6 cumparat de mine personal din germania la 110.000 km - masina mi-a facut foarte multe probleme pe drum, mi-a mancat foarte mult ulei. am crezut ca mi-am luat teapa cu masina.

 

am ajuns acasa am facut 1000 de km prin oras nu a mancat gram de ulei. doar daca mergeam cu ea peste 110 km/h manca. nu stiu ce ulei a avut inauntru cert este ca prin Austria aproape ca nu mai aveam ulei deloc. acum se face revizia cu ulei GM si nu mai mananca gram de ulei (adevaru e ca ies si rar cu ea din oras). eu zic sa incerci si cu alt ulei si vezi ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

Eu am vorbit cu mecanicul asta Florin la telefon, i'am explicat ca masina nu da fum deloc, i'am spus ce ulei am in ea si mi'a zis ca e clar de la simeringuri. Cred ca as arunca banii aiurea sa fac din nou schimbul de ulei acum. Cel mai sigur e sa schimb simeringurile astea.

 

Toata lumea il lauda pe mecanicul asta cand vine vorba de acest. Azi cand l'am sunat mi'a zis ca asa ceva repara. Nu vreau sa ma grabesc facand reparatii inutile, dar la cat m'a uns pe suflet masina asta in astia 2000 de km parca apare un gust amar sa umblu cu baxu' de ulei dupa mine.

 

Dimineata cand o pornesc o sa'i fac testul si la rece sa vad daca da fum.

Link to comment
Share on other sites

Consum de ulei...la 2000 de km 0.5 litri?? Am avut un Sharan 1.9 tdi din 2004 la 1000 de km un litru, aia de la vag dadeau din umeri...baga-mi-as....

 

Ma batea gandul sa iau un 318 ...m-am razgandit...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Salut Cosmin,

 

In primu rand iti urez un bine ai venit ! si felicitari pentru masina aleasa deoarece arata foarte bine si arata intretinuta .

 

Iar in legatura cu motorul nuti face griji deoarece este un motor foarte bun,dar ca orice masina mai are si niste hibe sau sa le numim niste consumabile. Sa iti spun ce am patit eu :masina luata personal din germania ,adusa in tara , dupa vreo 1000km facuti pac bec galben ulei...mers in service mau speriat oameni ca vai ce ma asteapta ca mai bine o vand..si alte tampeni ,dupa ce m-am lamurit cum sta treaba si ma lamurit colegul Myx m-am linistit si iam facut toate schimburile si iam pus ulei 0w40(ea avea agatat un bilet in care scria ca in germania ia pus 5w40) si dupa ce am terminat revizia pana in ziua de azi facuti 7000km nu a papat nici un gram de ulei si credema ca merg regulat la service la Robert_tau si mi-a verificato cap coada si mia zis ca nu are nici o problema.

 

Deci inainte sa te apuci de alte nebuni eu stau in zona ta ...daca vrei ne putem vedea sa facem anumite comparati si sa te ajut (lasami un msg privat cu nr tau)

 

Mult noroc

Link to comment
Share on other sites

DeCi pana la urma ce sa inteleg? Ca n-ai schimbat simeringurile si problema a fost doar din ulei?

 

 

in cazul meu nu ,nu am schimbat inca simeringurile...dar eu zic ca din testu cu motoru la rece si turat iti poti da seama daca e nevoie sau nu

 

rapy, tu esti rapper? scrisul te da de gol.

 

 

nu as spune rapper... dar la ce te referi ca scrisul ma da de gol?;))

Link to comment
Share on other sites

Eu am vorbit cu mecanicul asta Florin la telefon, i'am explicat ca masina nu da fum deloc, i'am spus ce ulei am in ea si mi'a zis ca e clar de la simeringuri. Cred ca as arunca banii aiurea sa fac din nou schimbul de ulei acum. Cel mai sigur e sa schimb simeringurile astea.

 

Toata lumea il lauda pe mecanicul asta cand vine vorba de acest. Azi cand l'am sunat mi'a zis ca asa ceva repara. Nu vreau sa ma grabesc facand reparatii inutile, dar la cat m'a uns pe suflet masina asta in astia 2000 de km parca apare un gust amar sa umblu cu baxu' de ulei dupa mine.

 

Dimineata cand o pornesc o sa'i fac testul si la rece sa vad daca da fum.

 

In cazul in care ajungi pe la el si incerci sa-i faci schimbul ala de semeringuri,sa ne tii la curent cu ce se intampla. Daca iti rezolva problema consumului,trebuie sa ajung pe la bucuresti si eu neaparat. Oricum,ciudata treaba la tine daca nu scoate fum. Poate e din cauza ca a fost cald afara si nu a apucat sa se raceasca prea mult tot canaletul ala care iese la esapament. Eu dimineata pe la ora 4,dupa mers cu ea prin oras,cand s-o bag in parcare,vad in spate ditamai fumul alb :)) ,asta fiindca era cam rece afara si se pusese deja pe ea roua.

 

On: sa te duca multi km masina !

Link to comment
Share on other sites

Adica, ori n-ai luat bacalaureatul, ori l-ai luat pe pile/spagi !

 

Am inteles.

Scuzele mele probabil ca din oboseala care o am si totodata si graba sa ii intind colegului o mana de ajutor am facut niste greseli de exprimare.

Dar intamplarea face ca am luat Bacalaureatul si am terminat si o facultate fara spaga deci te rog nu te arunca la niste vorbe fara acoperire. Ms

Link to comment
Share on other sites

Daca nu iti scoate fum albastru la "magicul test" eu as merge pe separator ulei...

Ti-am zis un amic ii dadea si un pic de fum si ii papa 1l/1000 km , s-a rezolvat doar cu separatorul, fara schimbat simeringuri.

Eu as incerca intai cu separatorul, costa undeva la 500 lei cu tot cu cele 3 furtune.

 

Zicea cineva mai sus, o data segmentat motorul nu mai trage la fel, schimbare simeringuri nu e tot una cu segmentare... segmentare este schimbare de segmenti.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Dar intamplarea face ca am luat Bacalaureatul si am terminat si o facultate fara spaga deci te rog nu te arunca la niste vorbe fara acoperire. Ms

Bv. :thumbsup:

Pai ala intreba pt ca el probabil asa le-a luat, pe spaga.

Si cand faci o facultate privata de 2 lei numita romano-americana cu bani de la mami si tati, scuza-ma frate, esti praf. :LMAO:

Nu e pentru tine Rapy22. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.