Jump to content

318i Facelift - o mare implinire


Cosmin316

Recommended Posts

acum nu ma apuc eu sa iti dau sfaturi, dar util era sa fi mentionat asta pe topicul de vanzare al masinii, ca eventualii cumparatori sa caste ochii bine.

 

aici ai dreptate. chestia e ca el s-a deconspirat mai demult pe forum, si a fost scandal atunci. m-am mirat si eu ca mai are tupeul sa mai puna masina pe forum la vanzare. mi-a fost rusine de rusinea lui, gen. de aia nu i-am zis nimic. puteam sa-i sterg si anuntu', da' el tot crede ca am ceva cu el.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Azi noapte cand am ajuns acasa cand am oprit motorul mi s-a aprins becul galben de ulei. Asta dupa apoape 2000 de km de la schimb. E clar, nu scap de problema asta. Saptamana viitoare intra in service. O sa ma documentez mai intai pe ce mi-a indicat colegul @Krebs
Link to comment
Share on other sites

Asta dupa apoape 2000 de km de la schimb.

 

schimba simeringurile de la supape :) daca vrei il poti intreba pe Myx el a trecut prin asta

 

p.s. nivelul de ulei l-ai verificat pe joja ? poate fi si senzorul de nivel dus, dar asta in cazuri rare.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Era normal sa se intample asta la km aia... ori separatorul de ulei ori simeringurile... as zice sa incepi cu ce este mai ieftin (separatorul).

 

Sincer nu m-as panica deloc in locul tau... e normal.

 

LE: fa testul urmator, porneste-o dimineata, lasa motorul la relanti 8 minute si apoi accelereaza puternic pana la 5000 ture, daca iese fum cred ca te poti pregati si de simeringuri (desi stiu un caz cand a scapat si de fum doar cu separatorul), de asta ziceam sa incepi cu separatorul si neaparat cele 3 furtune.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

@Kip, ifx: Mari carcotasi sunteti. Nu ma consider tepuit, iar masina inca reprezinta o mare implinire pentru mine.

 

Multumesc baieti, i-am trimis mesaj lui Myx, o sa revin cu detalii dupa ce rezolv problema.

 

 

Stim ca e, pentru ca esti incantat de masina si se vede :). Si chiar iti dorim sa te bucuri de ea.

 

Da totusi, ti-a zis ca in 2000km ramai fara ulei? Sa nu se-nteleaga ca am ceva cu Roland dar e imposibil sa nu-si fi dat seama de asta daca a mers cu ea.

 

Ma gandesc ca e senzorul, ca doar nu-ti vindea masina cu problema asta daca stia. In fine, nu-i nimic de nerezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat uleiul pe joja, e la minim. In cazul asta, cat trebuie sa completez? 0,5 l? 1l?

completezi pana la semnul "maxim" de pe joja de ulei; oricum.......ai grija sa pui 0w30, 0w40, astea sunt uleiurile recomandate pentru motorul asta , bineinteles dupa ce verifici ce ulei a fost pus inainte in masina, ca nu cumva sa fie si acolo o surpriza

 

apuca-te si verifica de ce dispare uleiul....dar cel mai probabil sunt simeringurile supape, desi mai da rateuri si valva pcv dupa o vreme, nici un N42 cu varsta si km nu scapa de boala asta;dupa ce am schimbat si eu simeringuri si valva pcv(cu furtunele aferente) masina mea (la 182 000 km) nu consuma deloc ulei.

Link to comment
Share on other sites

completezi pana la semnul "maxim" de pe joja de ulei; oricum.......ai grija sa pui 0w30, 0w40, astea sunt uleiurile recomandate pentru motorul asta , bineinteles dupa ce verifici ce ulei a fost pus inainte in masina, ca nu cumva sa fie si acolo o surpriza

 

apuca-te si verifica de ce dispare uleiul....dar cel mai probabil sunt simeringurile supape, desi mai da rateuri si valva pcv dupa o vreme, nici un N42 cu varsta si km nu scapa de boala asta;dupa ce am schimbat si eu simeringuri si valva pcv(cu furtunele aferente) masina mea (la 182 000 km) nu consuma deloc ulei.

Am mai auzit varianta ca daca simti ca nu prea mai trage cum tragea in ture joase (1000-2000 ture) .. ma rog cat poate sa traga un n42 :D, cica ar fi separatorul, se strica membrana din el... Gresesc?

Ar putea sa vada si aspectul asta Cosmin.

Link to comment
Share on other sites

Fa testul ala lasand masina la relanti 5minute si apoi o turezi aproape de limitare 3s. Daca scoate fum inseamna ca e de la semeringuri.

In orice caz in prima faza eu as schimba separatorul si furtunele de acolo (nu e asa scump) si poate cu ocazia asta as baga un 0w40, ce trebuie pt motorul asta.

Link to comment
Share on other sites

Roland mi a zis ca a bagat 5w40. n am cum sa completez cu altceva ca face spuma.

Cosmin, este cvasi-normal sa te astepti la diverse probleme tehnice, dupa ce cumperi o masina second-hand. Totodata, nu uita ca este o practica frecvent intalnita ca, atunci cand o masina are probleme tehnice majore, proprietarul sa o "cosmetizeze" superficial si sa o vanda rapid - situatie denumita "teapa". Sper sa nu fie si in cazul tau.

 

Cu foarte putine exceptii, din momentul in care un proprietar a decis sa isi vanda masina, acesta prefera sa neglijeze intretinerea si reparatiile, economisind bani.

Pana la vanzare insa pot trece luni, sau chiar ani. Cu cat mai mult timp, cu atat mai grav pentru masina.

De aceea este o buna practica sa inlocuiesti toate fluidele, de indata ce cumperi o masina second-hand. Costa ceva bani, dar este o buna asigurare impotriva unor probleme majore in viitor.

Ai de inlocuit: ulei motor + filtru ulei, filtru de aer motor, ulei cutie viteze, ulei diferential, lichid de frana, lichid de racire (antigel). Daca servodirectia este hidraulica, atunci este o idee buna sa schimbi si uleiul de servo, sau macar sa verifici nivelul acestuia. O parte dintre acestea (ulei cutie, ulei dif, antigel), odata schimbate acum, nu vor mai necesita inlocuirea timp de 4-6 ani, posibil chiar pana vinzi masina.

Indiferent ce ce ti-a spus proprietarul anterior, atat timp cat nu exista o dovada scrisa si incontestabila asupra inlocuirii unui fluid, trebuie sa iti asumi costul si sa o efectuezi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

E adevarat, nu trage cum ar trebui in ture joase, daca nu stau cu pedala la fund imi da impresia ca intrerupe uneori.

Roland mi a zis ca a bagat 5w40. n am cum sa completez cu altceva ca face spuma.

 

pai in cazul asta in primul rand schimba si tu ulei+filtru, pune ce trebuie si apoi vezi de unde incepi

Link to comment
Share on other sites

I-am completat ulei si am facut si testul cu pornitul, lasat la relanti 5 min si accelerat blana cateva secunde. Nu da fum. De fapt, nu am observat sa dea fum deloc, niciodata. Am sunat pe Ilie de la Cioplai, un mecanic foarte bun de pe forum, si mi-a zis ca trebuie sa schimb pe langa semeringuri si segmentii, iar toata treaba ma duce la 1000 de euro.

 

Gata, am rezolvat, marti am programat masina la Florin, mecanic recomandat de colegul Myx.

 

Costa 700 lei manopera si 130 de lei semeringurile. Se lucreaza FARA a da jos chiulasa.

 

Cu ce mecanici am mai vorbit pana acum, toti dau jos chiulasa si in cazul asta mai sunt necesare si alte piese (garnituri, oringuri).

 

Abia astept! :)

Edited by Cosmin316
Link to comment
Share on other sites

I-am completat ulei si am facut si testul cu pornitul, lasat la relanti 5 min si accelerat blana cateva secunde. Nu da fum. De fapt, nu am observat sa dea fum deloc, niciodata. Am sunat pe Ilie de la Cioplai, un mecanic foarte bun de pe forum, si mi-a zis ca trebuie sa schimb pe langa semeringuri si segmentii, iar toata treaba ma duce la 1000 de euro.

 

Gata, am rezolvat, marti am programat masina la Florin, mecanic recomandat de colegul Myx.

 

Costa 700 lei manopera si 130 de lei semeringurile. Se lucreaza FARA a da jos chiulasa.

 

Cu ce mecanici am mai vorbit pana acum, toti dau jos chiulasa si in cazul asta mai sunt necesare si alte piese (garnituri, oringuri).

 

Abia astept! :)

Eu nu inteleg nimic din ce spui tu acolo, daca nu apare fum (desi acest test ar trebui sa il faci cu motorul rece, dupa ce masina a stat cel putin cateva ore, altfel nu e relevant), atunci nu ar trebui sa fie simeringurile, si oricum, cred ca relevant va fi cand vei avea in masina ulei 0w40.

 

In alta ordine de idei, exista o sansa sa trebuiasca inlocuita si garnitura capac culbutori, nu cred ca o garnitura veche va mai etansa bine, asa ca daca tot te apuci sa schimbi piese fara sa stii sigur ca trebuiesc schimbate, macar schimba cat mai multe......daca ti-ar trece putin euforia si ai gandi calm ai citi frumos toate topicurile legate de motorul asta si ai si sta o perioada sa vezi care sunt problemele masinii, ca ma indoiesc ca ti-ar fi vandut un coleg de forum de altfel foarte activ in a semnala probleme ale masinilor puse la vanzare o masina cu probleme ascunse, nu?

 

 

Nu te ambala prea tare cu masina si schimbatul pieselor....ca ajungi sa cheltui aiurea darul de la nunta si intri si in conflict cu familia :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.