Jump to content

Ca naiba.. un pic de ajutor daca se poate


Criss88

Recommended Posts

Mi-e greu sa merg asa cu ea jeezy,crede-ma. Azi,mai mult de 20 nici nu puteam sa-i dau pentru ca abia vad cum trebuie. Una peste alta,am reusit de am gasit un loc neasteptat pentru mine,chiar aici. Se da pe comanda de parbrize Pilkington,ghici de unde : din Cluj-Napoca,adica locul de unde pomeneai tu. Acum,eu te intreb pe tine,tu pana la urma ai o parere buna despre tipul asta de parbrize? Sunt bune? Se merita sa dau? Parbrizele sunt noi,mi-a aratat femeia acolo pentru alte masini,Dacia,Opel,dar acelasi tip de parbriz. Se asigura montaj etc. Iar acolo,e si tinichigerie/vopsitorie. Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca are ventuze dinalea,se poate indrepta stalpul,o sa incerce sa dea prima oara un polish cum trebuie pe capota sa vada care e treaba cu zgarieturile alea si daca nu ies,tot se ajunge la vopsea oricum,se aranjeaza cum trebuie. Vopsitorie am inteles ca e pe mai multe zile,una trebuie sa se intareasca nu stiu ce,vopsitul in sine,apoi cuptor etc. Ar fi super sa ma scuteasca de un drum aiurea la Craiova.

 

Sunt convivs ca e greu de condus masina mai ales pe soarele asta. Eu ma refeream la faptul ca daca ai o urgenta grava in familie si trebuie sa te deplasezi, de bine de rau, masina e utilizabila pe distante scurte.

 

Legat de cei de la Pilkington, nu am avut de-a face cu cei din Cluj-Napoca dar am avut de-a face, de la servici, cu cei din Satu-Mare. Foarte ok oamenii (acum 3 ani), fara impresii si vorbit aiurea, cat am stat la ei, ~30min aveau trafic destul de bun si masini destule in curte. Chiar atunci intreba un domn cu un BMW X5 de inlocuirea parbrizului.

 

Eu in locul tau l-as schimba la ei, e doar parerea mea, nu trebuie sa faci ce as face eu pentru ca sunt banii tai. Toata ideea e sa il puna corect si sa nu ai probleme ulterioare cu apa.

 

Faptul ca iti aduc ei parbrizul si ti-l monteaza conteaza mult si mai ales ca dau garantie la lucrare. Daca o sa ai vreo problema, montaj incorect, trebuie sa repare corect. Au fost pe forum mai multe cazuri de parbrize SH trimise prin curieri, parbrize care nu ajungeau intregi la destinatie, capote deformate si altele.

 

Si faptul ca se ocupa si de tinighigerie conteaza pentru ca la stalpi e de lucru in zona de langa parbriz. Probabil o sa dea jos parbrizul, repara la stalpi ce este de reparat si apoi monteaza parbrizul fara sa-l zgarie sau ceva chestii nefericite.

 

LE: Sa ii intrebi cum vor sa repare zona afectata la stalpi, cu sau fara parbrizul nou pus, de nuanta de culoare daca o pot face dupa o mostra de pe masina, micile detalii care tin de calitatea lucrarii.

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Reparatul il vor face inainte sa puna parbrizul,mi-a si spus omul. Sa vina parbrizul si apoi dat ala jos,indreptat cu metoda aia cu ventuze sau cum se numeste,apoi retusurile aferente zonei aleia,apoi se pune parbrizul si apoi toate nebuniile de la capota,stalp etc. Singura chestie de ma pune pe ganduri e la capota,cu cuptor. Adica,nu afecteaza chedere sau alte chestii ale masinii? Ca si-asa e destul de cald afara si cum nu se vopseste masina integral,ma gandesc ca n-ar fi poate cazul utilizarii unui cuptor,poate doar un loc special,ferit de vant sau alte probleme de genul..
Link to comment
Share on other sites

Reparatul il vor face inainte sa puna parbrizul,mi-a si spus omul. Sa vina parbrizul si apoi dat ala jos,indreptat cu metoda aia cu ventuze sau cum se numeste,apoi retusurile aferente zonei aleia,apoi se pune parbrizul si apoi toate nebuniile de la capota,stalp etc. Singura chestie de ma pune pe ganduri e la capota,cu cuptor. Adica,nu afecteaza chedere sau alte chestii ale masinii? Ca si-asa e destul de cald afara si cum nu se vopseste masina integral,ma gandesc ca n-ar fi poate cazul utilizarii unui cuptor,poate doar un loc special,ferit de vant sau alte probleme de genul..

 

Nu te pot lamuri cu problema asta dar ma gandesc asa: masina intra cu totul la cuptor, daca anvelopele nu patesc nimic, nu vad de ce chederele vor fi afectate. Mai ales ca cel mai probabil capota va fi vopsita doar pe exterior, deci nu si unde prinde chederul ca sa se lipeasca si mai tarziu sa se rupa.

 

Vezi daca nu vor sa iti demonteze capota si sa o bage la cuptor singura, fara masina. Doar ca apoi nu e garantat ca iti aliniaza corect toate cele si e ideal sa nu iti faci de lucru singur :) .

 

Intai incearca polish-ul si apoi te hotarasti daca merita vopsita capota sau nu. Masina noua nu e, nu cred ca niste zgarieturi ies in evidenta. Si eu am niste urme de pietricele pe capota, dar pana nu ajung sa tin masina in garaj, nu intentionez sa ma ocup de zgarieturi si alte chestii ce tin de exterior. Nu ma intelege gresit, daca e ceva grav si urat o fac, dar altfel ba.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Nu te pot lamuri cu problema asta dar ma gandesc asa: masina intra cu totul la cuptor, daca anvelopele nu patesc nimic, nu vad de ce chederele vor fi afectate. Mai ales ca cel mai probabil capota va fi vopsita doar pe exterior, deci nu si unde prinde chederul ca sa se lipeasca si mai tarziu sa se rupa.

 

Vezi daca nu vor sa iti demonteze capota si sa o bage la cuptor singura, fara masina. Doar ca apoi nu e garantat ca iti aliniaza corect toate cele si e ideal sa nu iti faci de lucru singur :) .

 

Inteleg,merci de sfaturi,o sa va tin la curent cu mersul lucrurilor :). Sa vad cum fac pana la urma cu parbrizul pentru ca unii tot imi baga in cap sa merg pe unul second dar original pentru ca tine mai mult si nu se zgarie asa usor ca unul aftermarket nou,altii ca sa iau nou ca nah,e nou.. Lume multa,opinii asemenea..

Link to comment
Share on other sites

Inteleg,merci de sfaturi,o sa va tin la curent cu mersul lucrurilor :). Sa vad cum fac pana la urma cu parbrizul pentru ca unii tot imi baga in cap sa merg pe unul second dar original pentru ca tine mai mult si nu se zgarie asa usor ca unul aftermarket nou,altii ca sa iau nou ca nah,e nou.. Lume multa,opinii asemenea..

 

Pai deasta suntem atatia, ne dam cu parerea din proprie experienta cu BMW sau alte masini :). asterix___ e patit dar nu a zis si ce marca era parbizul.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Pai deasta suntem atatia, ne dam cu parerea din proprie experienta cu BMW sau alte masini :). asterix___ e patit dar nu a zis si ce marca era parbizul.

 

Nu nu nu,nu ma refer pe forum,zic din afara,colegi de serviciu sau altii.. Nu stiu cat de bine se pricep,dar na.. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu nu nu,nu ma refer pe forum,zic din afara,colegi de serviciu sau altii.. Nu stiu cat de bine se pricep,dar na.. :)

 

Daca freci parbizul cu o carpa prafuita sau il stergi (freci) de praf se zgarie la un moment dat. Nu e important la cate abuzuri rezista ci sa eviti abuzurile :) . La E36-le pe care l-am detinut, am luat o gramada de pietre in parbriz, nu avea nimic, dar avea zgarieturi fine si obositor la condus noaptea. La E46, in 3 luni am 2 ciupituri si nenumarate pe capota, vina fiind si a mea ca am stat prea aproape de alte masini.

 

Eu sunt sigur ca un parbriz original nou e mai bun decat unul after market. Dar merita sa suporti diferenta? Treci printr-o intamplare nefericita si faci sa fie in regula, nu neaparat cat mai ieftin sau cat mai scump ca tine mai mult.

 

Mai analizeaza problema, mai cauta pareri despre cei la care ai vorbit de parbriz, de calitatea parbrizelor si te hotarasti.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Criss88: DE ce nu te duci la Pilkington in Craiova si montezi parbriz Pilkington? Nu cred ca sari de 400 lei si e nou cu garantie si e Pilkington, sau daca nu vrei in Craiova, este si in Severin, centru Pilkington, tot in jur de aprox. 350 lei cu tot cu montaj, am montat eu la E46

 

vezi aici adresele:

 

http://www.parbrize.ro/network.php

 

Eu zic ca nu merita sa pui un parbriz SH, cand la acelasi pret pui unul nou cu garantie.

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Pai pana la urma,m-am hotarat intr-o oarecare masura. Pilkington optez,am aici in Calafat o firma care ia pe comanda de la centrul din Cluj. Mi-au aratat cateva parbrize pentru alte masini,erau imbracate in ciolofan dinala de la pilkington si paremise ca era si inscriptionat pe ele,doar ca de e46 nu aveau si au zis ca dau comanda. :)

 

@ClaudiuWBA ,da,o sa incerc sa fac poze,o sa va tin la curent cu ce o sa se intample,speranta mea e ca intr-o saptamana sa fie totul la loc ca inainte. De vopsit pe element,am vorbit cu omul acolo si imi ia 200 lei de element,eu zic ca e un pret destul de ok. I-am tot batut omului idei ca vreau sa nu se cunoasca diferenta de culoare sau la stalp sa nu aiba denivelari si el a zis ca nu este nicio problema,nu se va cunoaste nimic. Acum,sper sa fie asa :)

Link to comment
Share on other sites

Sper Krebs :). O intrebare scurta am : a mai montat cineva parbrizul cu chederele existente? Fara sa dea comanda de altele noi? Am vorbit cu cei de acolo si au spus ca pot comanda si fara cheder dar la montaj,ar exista riscul sa stea in valuri sau nu stiu cum s-a exprimat.. Oricum,da impresia ca nu ar fi chiar ok treaba asta. Se poate monta si cu chederul deja existent fara sa existe probleme?
Link to comment
Share on other sites

chederul ala e lipit, automat il dezlipeste ori prin taiere ori prin incalzire si cauciucul dupa cum bine stii se deformeaza. degeaba il pune la loc ca ar arata ca o treaba de mantuiala + ca nu ar mai fi impermeabil si te-ai trezi cu apa pe la chedere :)

 

ce dreacu nu te mai zgarcii, daca faci o treaba fa-o pana la capat, daca nu... las-o asa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trag primele concluzii dupa 4 zile de cand masina este la reparat.. Am fost azi si am vazut ce a reusit omul sa faca pana azi. Ce sa zic,se vede clar ca nu e un oras mai mare,de aici si ideea ca "mai asteapta si tu putin ca mai sunt ceva masini".. Si le face pe toate in paralel. Deci,ca plusuri as puncta : stalpul este ca si cum nu a fost atins vreodata,vopseaua nu s-a vazut prea bine pe capota pentru ca era acoperita cu praf,dar pe stalp din ce am observat,nuanta e cam aceeasi cu mentiunea ca restul masinii era totul a praf,nu s-a putut distinge cum trebuie totul uniform.

 

Minusurile sunt insa : stalpul a fost vopsit pana in partea superioara a parbrizului si nu cum stabilisem initial,pana la jumatatea masinii,acolo mai fiind cateva puncte la care era sarit primul strat de vopsea (mici ce e drept),dar omul a spus ca da toata capota cu polish pe luni pentru ca nu a avut timp (nu stiu in ce masura acea zona o sa iasa la polish,dar o sa discut eu cu el,in caz ca nu se rezolva,as considera`o pe buna dreptate o jignire pentru ca s-a abatut de la vorba),pe capota sub emblema am vazut un bulb de vopsea de cum a fost capota vopsita,s-a prelins prin 2 zone si s-a unit,intarindu-se asa. La intrebarea daca ala iese,omul a zis ca iese,dar nu stiu de ce am eu impresia ca nu poate iesi,din moment ce este intarit acolo de tot,ar mai fi niste puncte foarte mici de intepaturi sau nu stiu cum sa le numesc,ca si cum sunt puncte de praf de cum a vopsit,dar nu stiu cum de au ramas acolo din moment ce s-a folosit cuptor.. Si mai pot adauga faptul ca de plafon inca nu s-a ocupat deloc. S-a incercat "dregerea busuiocului" cu vorba "dam luni un polish pe ea ca sa fie uniform,sa nu se vada prea strident cum capota luceste si restul e mai inchis (desi vopseaua care o aveam pe masina nu era deloc matuita,acum nu prea se cunostea din cauza prafului gros care este pe ea).. Deci,pe luni o sa vad rezultatul final si o sa postez o imagine cu finalul ei. Sper ca minusurile astea sa nu fie permanente si sa se poata remedia,desi parca sunt putin sceptic..

Link to comment
Share on other sites

mici particule de praf o sa intre in vopsea cat ar fi cuptorul de bun,din cauza ca nu schimba filtrele prea des, acum depinde si ce polisare iti face,daca iti da cu jmilghel de 2000 ,pe urma 2500 si dupa aia polish o sa iti iasa destul de bn ,si nu o sa se mai observe toate imperfectiunile,sa l intrebi cum ti o poliseaza inainte :thumbsup: , si inca ceva nu te uita numai din fata masinii uita te din lateral evenutal la lumina de neon Edited by lvi
Link to comment
Share on other sites

@manolica, pai da,deja ar fi 2 zile si ceva de cand s-a vopsit,deci n-ar mai fi problema de "vopsire recenta".. polisata,spalata,data cu ceara,cam astea ar trebui facute luni

 

@lvi, merci de informatie,chiar o sa intreb. m-am invartit de cateva ori in jurul ei dar nu am putut distinge prea bine pentru ca era o tona de praf pe ea,nu am mai vazut atata praf nici pe o masina de la remat :mellow: .. Ce am reusit sa disting au fost acele minusuri spuse mai sus.. Iar cele mai mari griji mi le-as face pentru acel "bulb" de vopsea,e exact sub emblema si e marisor.. Ar fi culmea,in loc de puncte cum aveam de la pietricele sa ramana aia..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.