Jump to content

Model bmw320


Logofatusorin

Recommended Posts

Salutare!

As vrea sa achizitionez un bmw 320d si nu prea stiu ce sa aleg intre 320 pre facelift 136cv sau facelift 150cv?

Am auzit de ceva probleme la facelift,si cred ca cel mai in masura sa imi spuna ce sa aleg ar fi cei care au unu din aceste modele.

Astept pareri!va multumesc!

 

 

Sent from my iPhoneââ˘ÂĽusing TapatalkðŸâÂľ

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

As vrea sa achizitionez un bmw 320d si nu prea stiu ce sa aleg intre 320 pre facelift 136cv sau facelift 150cv?

Am auzit de ceva probleme la facelift,si cred ca cel mai in masura sa imi spuna ce sa aleg ar fi cei care au unu din aceste modele.

Astept pareri!va multumesc

 

 

 

Salut!Problemele lui 320fl si ale lui 320nfl sunt aproximativ aceleasi,cu diferenta ca la fl trebuieste sa verifici starea clapetilor din admisie pentru a nu exista riscul ruperii si absorbtiei in admisie a acelor clapeti,iar la nfl problemele cu pompa de injectie fac ca motorul sa nu functioneze in parametrii.In rest problemele la suspensie, caroserie sau mai stiu eu pe unde sunt aceleasi la ambele masini(nfl si fl)

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Despre problema asta cu clapetii,dar ma gandesc ca depinde si de noroc!!dar asta presupun ca se verifica doar in service nu?

 

 

Sent from my iPhone♼using TapatalkđŸ“ľ

 

Din cate stiu eu, clapetele se pot scoate, se pun niste dopuri in locul lor, ca sa scapi de o grija :)

 

Uite aici, este pentru E60, insa e acelasi lucru in mare:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/56413-desfiintare-clapete-din-galeria-de-admisie-e-60-diesel/

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

,,cv,, am vazut prin spania parca si inseamna ,, cavalo velocita ,, scuze daca am scris gresit.

 

 

si ca sa iti raspund la intrebare....cam asta e problema la nfl 136 cp , pompa de injectie este cam cu probleme dar daca prinzi o masina buna care sa traga ok poti proteja cat de cat pompa , ii bagi 1l ulei in 2 timpi in rezervor la fiecare plin.la motorul fl de 150 cp cea mai des intalnita problema este cea cu clapetele de aceeleratie , am auzit ca nici la capitolul injectoare nu stau prea bine , turbina nu e asa de fiabila ca la nfl

Link to comment
Share on other sites

AM fost in aceiasi situatie acum un an,eu am ales 320d NFL,este ceva mai ieftin,mai simplu si mai fiabil,deasemenea piesele la dezmembrari mai ieftine.Deocamndata am 74.000km cu el fara probleme majore(o bieleta de directive,2 pivoti bascule,cruce cardan gripata).Mare atentie la achizitionare cum e starea tehnica a masinii,ambreiajul,turbina etc.Eu am luat-o din Austria cu carte service la zi.
Link to comment
Share on other sites

atata timp cat nu st piese de la directie si franare nu vad de ce nu

 

st 2 feluri de posesori de bmw, unii care au nevoie de o masina cu costuri ieftine si fiabila si altii care dau 40k pe un F....., cum e46 e trecut deja la utilaje agricole se mai gasesc si destui care il considera tocmai bun de magareata sorcerer.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Anumite componente nu se mai gasesc de noi sau sint mai scumpe decit valoreaza toata masina:),cind achizitionezi o masina veche de 14 ani in valoare de 3000 de euro nu cred ca iti propui daca ai probleme la motor sa iei motor nou.Binenteles anumite piese ce tin de siguranta spre exemplu la sistemul de frinare le pui noi pe masina chiar daca e veche de 30 de ani.Dar ma rog fiecare face cum vrea.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

iti dai seama ca nu mergi sa iti achizitionezi o masina de 3000- 4000e, si sa te gandesti ca ii schimbi motorul... mergi la un test si iti iei o masina buna... sigur sunt care isi iau masina la ochi...eu altceva nu inteleg... eu imi fac un calcul ... cat bani as baga intr-un bmw lunar( cu benzina, intretinere, rca, impozit)... daca sunt la limita nu imi iau o masina care sa zic costa 2000( lasa domne ca e ieftina si vad eu, o fac), imi iau un matiz in mintile lui... sa ma duca din punctul a in b...
Link to comment
Share on other sites

masina la 3000-4000e e loterie cand vine vorba de bmw unde orice piesa costa de la cateva sute in sus, datorita declinului pe piata au devenit mai accesibile ca pret dar asta nu inseamna ca si preturile la piesele noi au scazut si ele

toata lumea stie cat costa un bmw la intretinere si se gandeste ca daca ii cade motorul alta alternativa nu are decat sa ia un motor complet sh, la fel si in cazul unui modul abs, casete de directie etc

cu toate ca ai dreptate in cazul unei constatari in service inainte de cumparare, cred ca cea mai buna afacere este sa iei unul din germania, cel putin sunt mai cinstiti si nu dau km inapoi si daca sunt reparate sunt inlocuite cu piese noi, asta in cazul in care ai timpul banii si dispozitia sa cauti in germania un e46 la aceeasi bani ca in romania plus taxele de inmatr

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Matizul nu are 6 airbaguri si asc/dsc/confort/performante :p,un motor SH pt 320d nfl e 400 de euro +/- depinde de stare si anexe,te costa mai putin sa-l schimbi cu totul decit sa-l faci bucati si sa-l repari,asta in caz ca ai nevoie.Dar astea sint cazuri rare totusi.Pe de alta parte lasa sa manance o paine si baietii cu dezmembrari :)
Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza de unde cumperi piese de schimb ma intereseaza doar ca masina sa fie mai buna decat ford focusul 1,8 tdci la care am scimbat injectoarele de 2 pri in 80k si au m.au lasat si a 3 a oara prin austria,vrea o masina in care sa ai mai multa incredere cand pleci la un drum lung si bmw mi se pare una dintre ele.Vorba neamtului'pleci cu fordu te intorci cu trenu":)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Matizul nu are 6 airbaguri si asc/dsc/confort/performante :p,un motor SH pt 320d nfl e 400 de euro +/- depinde de stare si anexe,te costa mai putin sa-l schimbi cu totul decit sa-l faci bucati si sa-l repari,asta in caz ca ai nevoie.Dar astea sint cazuri rare totusi.Pe de alta parte lasa sa manance o paine si baietii cu dezmembrari :)

 

 

am inteles aluzia :thumbsup: , dar nici nu am vazut accidente cu matiz(poate fi orice alta masina usor de intretinut) cum am vazut cu bmw, cumparate pe post de avion, neintretinute din lipsa de fonduri, si da au airbaguri, dar ce folos... :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Un BMW la banii pe care ii ai tu e o ragalie sinistra, cazatura de prim rang, adevarat cosciug pe roti. Nu stiu ce o fi in capul vostru de vreti BMW cu orice pret dar aveti bani de Logan 2005 cu taxa recuperata ?!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.