Jump to content

e46 320d 136 hp nu trage


Recommended Posts

Aceeasi problema o am si eu doar ca la mine cateodata masina imi merge ft. bine, trage liniar si ii simt puterea, ajung usor la 140-150 dar de cele mai multe ori nu trage deloc bine, in a 5-a, de exemplu nu vrea sa treaca de 3000 de ture + ca parca imi consuma mai mult. Zilele astea am sa merg si eu sa o pun pe tester sa vad care ar fii problema. EGR+admisia le-am curatat. Poate influenta toata treaba asta termostatul EGR?
Link to comment
Share on other sites

Eu iti zic cum sta treaba la mine. In iarna pe computer imi arata un consum de maxim 8,5. Dupa ce mi s-a dus termostatul EGR sub 9,5 nu mi-a mai aratat iar acum cum e mai frig nu scade sub 9,7. Aceste valori sunt in oras. Stiu ca valorile de pe computer nu sunt valorile exacte dar inainte estimam un consum de 9 si ceva in oras iar acum ajung la 11.
Link to comment
Share on other sites

Salut!Uita-te si vezi daca nu ai scapari de ulei pe la radiatorul intercooler,este un plastic de protectie stanga ,dreapta intercoolarului si acel plastic freaca de radiator si asa pierzi presiune turbo.Faptul sa tija de la turbo nu lucreaza poate sa arate o defectiune la pompa de vacuum.Verifica vacuumul facut cu motorul pornit,si la oprirea motorului presiunea trebuieste sa ramana constanta.Alt mode de a verifica turbina si felul ei de lucru:Furtunul care vine din magistrala de vacuum si intra in rezervorul de vacuum scoate-l si baga-l direct in actuatorul care misca tija de la turbo,apoi vezi cum merge masina.Daca merge mai bine inseamna ca ai probleme pe traseul de vacuum pentru turbo.Uite iti atasez o schita cu cea ce trebuieste sa faci,cu albastru este traseul nou ca sa verifici daca rezervorul de vacuum este defect sau electrovalva nu lucreaza.Indicat ar fi sa mergi cu masina (cu diagnoza cuplata)inainte si dupa ce modifici traseul de vacuum pentru a vedea ce valori iti arata la presiunea turbo.Bafta!

post-46628-0-50604300-1380090787_thumb.png

Am facut exact ce ai spus si probleme le sunt aceleasi. Pornesc motorul si tija intra inauntru iar daca accelerez chiar si in 4500 rpm tot nu misca de acolo. In mers e acelasi lucru chiar umpic mai rau. Am incercat sa accelerez de la 60 km/h, treapta 4, 1500 rpm si se plafonase, nu mai vroia sa accelereze, am luato dupa aceea usor cu 3 si si-a dat drumul dar greu. Mentionez ca se simte o lipsa totala de putere sub 2000 rpm si la 130-140 kmh dupa ce simt o usoara trepidatie in pedala de acceleratie plafoneaza. Parca ar da in limitare (pedala in blana pe orice treapta 3,4,5), nu trece de 140 si consumul se opreste la 9-10%. In rest CB imi arata un consum urban de 7.5-8 si extraurban de 5.4. Nu stiu ce dracu sa mai fac, ma exaspereaza masina asta.

Link to comment
Share on other sites

1 nu e bine pusa la punct

2 ai eroare pe pistonasul de avans

3 injectorul cu fir

4 debitmetru

5 electrovalva stricata

6 turbina blocata sau paleti rupti

7 furtune vacuum sparte

8 ciuperca clapete radiator Sparta

9 flansa admisie turbo Sparta

10 sensor presiune infundat

11 egr

 

una sau mai multe din astea.......

 

la rand cate una! :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Am facut exact ce ai spus si probleme le sunt aceleasi. Pornesc motorul si tija intra inauntru iar daca accelerez chiar si in 4500 rpm tot nu misca de acolo. In mers e acelasi lucru chiar umpic mai rau. Am incercat sa accelerez de la 60 km/h, treapta 4, 1500 rpm si se plafonase, nu mai vroia sa accelereze, am luato dupa aceea usor cu 3 si si-a dat drumul dar greu. Mentionez ca se simte o lipsa totala de putere sub 2000 rpm si la 130-140 kmh dupa ce simt o usoara trepidatie in pedala de acceleratie plafoneaza. Parca ar da in limitare (pedala in blana pe orice treapta 3,4,5), nu trece de 140 si consumul se opreste la 9-10%. In rest CB imi arata un consum urban de 7.5-8 si extraurban de 5.4. Nu stiu ce dracu sa mai fac, ma exaspereaza masina asta.

 

Sunt sanse mari sa ai dusa electrovalva de la EGR. Daca e blocata, poate sa-ti bage continuu gaze nearse in motor, astfel ajungandu-se la un amestec prost in motor, ardere incompleta, respectiv lipsa de putere (asta mi s-a intamplat acum 2 ani; am schimbat ambele electrovalve atunci + furtune vacuum noi 3.5). Scoate furtunul subtire care intra in EGR. Daca masina trage mai bine, clar trebuie s-o schimbi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Inca o chestie care mi se intampla mie cand nu merge bine, trepideaza ft. tare cand pornesc de pe loc, ca si cum ar da sa moara motorul.

Si mie imi trepideaza la turatii mici. La pornire nu are treaba. Dar daca schimb 2 la 20kmh, 3 la 30 kmh, 4 la 50 kmh trepideaza umpic si nu are deloc putere. Deabia urca. Cu egr decuplat merge la fel, chiar e umpic mai galagios la relanti.

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi trepideaza la turatii mici. La pornire nu are treaba. Dar daca schimb 2 la 20kmh, 3 la 30 kmh, 4 la 50 kmh trepideaza umpic si nu are deloc putere. Deabia urca. Cu egr decuplat merge la fel, chiar e umpic mai galagios la relanti.

Cum sa stai frate in a 4 la 50/h?!

Link to comment
Share on other sites

Eu daca am chef sa merg extraurban cu 60 km/h merg in treapta 3. Asa ca.... :thumbsup:

ce are a 4- a la 50?

Azi dupa ce am calcato umpic pana in 4000 pe liber sa vad daca scoate fum a mers in 3 pistoane (era si motorul cam rece). Dupa aceea am pornito din nou si si-a revenit.

Edited by vaduva88
Link to comment
Share on other sites

ce are a 4- a la 50?

Azi dupa ce am calcato umpic pana in 4000 pe liber sa vad daca scoate fum a mers in 3 pistoane (era si motorul cam rece). Dupa aceea am pornito din nou si si-a revenit.

 

vai doamne, merge cu a4-a la 5o dar in rest 4000 pe liber cu motorul rece, si cica de ce dracu nu mai merge rabla asta?

Link to comment
Share on other sites

vai doamne, merge cu a4-a la 5o dar in rest 4000 pe liber cu motorul rece, si cica de ce dracu nu mai merge rabla asta?

Frate cred ca ai o problema cu exprimarea sau nu te-ai trezit bine azi. Daca poti ajuta e ok, daca nu, poate e mai bine sa iti tii parerile pentru tine. Motorul avea 60 de grade deci nu era rece rece. Nu era inca la temperatura optima. Oricum ar fi fost nu era normal sa mearga in 3 pistoane.

Edited by vaduva88
Link to comment
Share on other sites

ce are a 4- a la 50?

Azi dupa ce am calcato umpic pana in 4000 pe liber sa vad daca scoate fum a mers in 3 pistoane (era si motorul cam rece). Dupa aceea am pornito din nou si si-a revenit.

 

Pai spuneai ca nu are putere intra 4-a la 50/h... asta pentru ca este subturata!!! In fine... mergi cum vrei cu masina ta, dar nu te plange prosteste dupa...

Link to comment
Share on other sites

Pai spuneai ca nu are putere intra 4-a la 50/h... asta pentru ca este subturata!!! In fine... mergi cum vrei cu masina ta, dar nu te plange prosteste dupa...

Mai cand am spus ca nu trage intr-a 4- a la 50 am vrut sa spun ca ma rog de ea si nu vrea sa urce, la fel si intr-a 5- a la 90. Stiu si eu ca la 1300 RPM masina este slaba si subturata dar nu este acelasi lucru. La viteze mari problema tinde sa apara atunci cand tin mai mult de 4-5 secunde acceleratia la podea (dupa 4-5 secunde simt o trepidatie discreta in pedala de acceleratie si se plafoneaza) iar acolo nu vb de 1300 RPM ci de 3000+. Viteze mari la ea inseamna 130- 140 km/h.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
La m47, cuplu maxim este la 1750rot/min, deci pt un consum mic e bine ca turatia sa fie in cuplu max, adica pt oras e bine sa se mearga cu a 3-a la 50km/h, sau in afara orasului, cu a 4-a la 70km/h si a 5-a la 90km/h. Nu e indicat sa se mearga cu motorul sub turatia de 1750. La schimbatul vitezei, ar fi bine sa se duca in 2500rot/min pt a putea cadea turometrul in 1750rot/min, adica sa revina motorul in cuplu.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Am deja jumatate de an si 3 mecanici care s-au uitat la masina si problema se mentine. Este vreun user din Drobeta Turnu Severin dispus sa ma ajute? Poate mie mi-a scapat ceva.

Dude, de ce nu-ti iei tu un tester sa faci niste loguri in mers si sa vezi problema? O sa depistezi foarte rapid cauza iti garantez. Faci niste loguri pe Mass Air , Charge air, si limitation delivery. Ceva imi zice ca esti blocat la fuel delivery sau de la air mass si atunci verifici si tu, furtune turbo daca nu-s sparte ca se cam duc, furtune vacuum sa vezi daca tzin vacuum pentru geometria variabila desi la turatii mari trebuie sa traga si cu furtunele de vacuum scoase.

Probleme debitmetrul, dupa 100k se cam oboseste hotfilmul din el si nu citeste peste 900 mg aer, ceea ce te poate limita.

Rablele astea de 136 cp is usor de diagnosticat daca urmezi niste pasi. Spera doar sa nu fie problema cu pompa vp44, pistonul de avans, sau electronica, atunci e mai aiurea.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Dude, de ce nu-ti iei tu un tester sa faci niste loguri in mers si sa vezi problema? O sa depistezi foarte rapid cauza iti garantez. Faci niste loguri pe Mass Air , Charge air, si limitation delivery. Ceva imi zice ca esti blocat la fuel delivery sau de la air mass si atunci verifici si tu, furtune turbo daca nu-s sparte ca se cam duc, furtune vacuum sa vezi daca tzin vacuum pentru geometria variabila desi la turatii mari trebuie sa traga si cu furtunele de vacuum scoase.

Probleme debitmetrul, dupa 100k se cam oboseste hotfilmul din el si nu citeste peste 900 mg aer, ceea ce te poate limita.

Rablele astea de 136 cp is usor de diagnosticat daca urmezi niste pasi. Spera doar sa nu fie problema cu pompa vp44, pistonul de avans, sau electronica, atunci e mai aiurea.

Multumesc pt raspuns. O sa verific furtunele turbo, debitmetru si filtru epurator pt inceput.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.