Jump to content

Martor bord DDE


raluca93

Recommended Posts

Buna seara, am un 320d 150 de cai e46 din 2002, achizitionat de cca 1 luna din Austria. Am o problema la el in sensul ca masina trage ff bine pana se aprinde becul in bord DDE. Dupa ce se aprinde parca numai are putere. Masina am pus-o pe tester si mi-a zis ca e clapeta la admisie si presiune prea mica la rampa. Am schimbat clapeta, am incercat o proba cu un regulator de presiune si senzorul la pompa, insa tot la fel face. Mentionez ca schimbul de ulei l-am facut acum 2 zile si toate filtrele. Ultimul mecanic la care am fost mi-a zis ca e pompa de inalta sau pompa de motorina. Motorul merge frumos, porneste la sfert de cheie. Ce ar putea fi? Multumesc mult.
Link to comment
Share on other sites

Fara codurile de eroare citite la diagnoza e greu sa ne dam cu parerea. Mai mergi o data la un tester, noteaza-ti erorile si posteaza-le aici.

 

Inca ceva, a fost schimbat bordul masina, si sunt niste fire trase in spatele bordului. La Banat car Timisoara si in severin la tester nu au putut sa imi intre in computerul masinii. Doar la partea de motor atat. Nici asta nu stiu de ce. A zis ca trebuie lasata masina si ca dureaza sa vada cauza.

Link to comment
Share on other sites

Inca ceva, a fost schimbat bordul masina, si sunt niste fire trase in spatele bordului. La Banat car Timisoara si in severin la tester nu au putut sa imi intre in computerul masinii. Doar la partea de motor atat. Nici asta nu stiu de ce. A zis ca trebuie lasata masina si ca dureaza sa vada cauza.

Computerul masinii!!!! care? confort. Cum au vazut presiunea din rampa si/sau clapeta ca este nefunctionala( la diesel-unde este clapeta asta? )sunt tare curios. Faptul ca apare DDE aprins ar fi multe cauze , fara o constatare pe tester ar fi cazul sa iei toate mufele la bibilit. un contact imperfect la una din zecile de senzorii poate fi cauza intrucat se aprinde in mers.

Edited by Florinkim
Link to comment
Share on other sites

Computerul masinii!!!! care? confort. Cum au vazut presiunea din rampa si/sau clapeta ca este nefunctionala( la diesel-unde este clapeta asta? )sunt tare curios. Faptul ca apare DDE aprins ar fi multe cauze , fara o constatare pe tester ar fi cazul sa iei toate mufele la bibilit. un contact imperfect la una din zecile de senzorii poate fi cauza intrucat se aprinde in mers.

 

Asa mi-a zis la tester in severin ca nu il lasa sa intre decat la motor, nu il lasa la confort, instrumente, abs, clima, . Nu ma pricep, asta mi-a zis. DDE se aprinde cand ii dau forja, daca opresc motorul si il pornesc e totul ok se stinge becul. Daca merg frumos cu masina nu am probleme. Mi-a gasit o clapeta la galeria de admisie rupta, mi-a schimbat-o, a facut test cu un regulator de presiune si senzor la inalta si tot aceeasi problema. Ultima varianta mi-au zis ca sa schimb pompa de inalta. Daca nu e nici aia ce fac? :)) Sau recomandati-mi un mecanic bun in severin sau apropiere.

Link to comment
Share on other sites

atata timp cat a intrat pe mtor trebuia sa iti dea si eroarile care sunt memorate, parametrii live, restul modulelor nu au legatura cu functionarea motorului. In momentul cand iti apare dde aprins in bord automat calculatorul motor intra in protectie si refuza sa mai traga, posibil sa fie si pe la turbo nu neaparat la combustibil sau vacum Edited by Florinkim
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Astazi am fost la tester din nou si mi-am notat erorile, Este vorba de 4600 si 4560 Positive deviation or rail pressure too low.

re

Inca ceva, a fost schimbat bordul masina, si sunt niste fire trase in spatele bordului. La Banat car Timisoara si in severin la tester nu au putut sa imi intre in computerul masinii. Doar la partea de motor atat. Nici asta nu stiu de ce. A zis ca trebuie lasata masina si ca dureaza sa vada cauza.

 

 

 

 

Astazi am fost la tester din nou si mi-am notat erorile, Este vorba de 4600 si 4560 Positive deviation or rail pressure too low.

Fara codurile de eroare citite la diagnoza e greu sa ne dam cu parerea. Mai mergi o data la un tester, noteaza-ti erorile si posteaza-le aici.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

am incercat o proba cu un regulator de presiune si senzorul la pompa

Astazi am fost la tester din nou si mi-am notat erorile, Este vorba de 4600 si 4560 Positive deviation or rail pressure too low.

Daca s-au eliminat ca si cauze pompele electrice de motorina si senzorul de presiune de pe rampa atunci sunt sanse sa fie defecta pompa de inalta presiune.

Evident, inainte de orice investitie, trebuie verificate atent maruntisuri ca: fire rupte, contacte imperfecte etc.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Pompa de motorina mai ramane sa verific, daca nu e pompa de inalta. Ma duc maine sa vedem ce rezolv, mersi mult.

Daca s-au eliminat ca si cauze pompele electrice de motorina si senzorul de presiune de pe rampa atunci sunt sanse sa fie defecta pompa de inalta presiune.

Evident, trebuie verificate atent maruntisuri ca: fire rupte, contacte imperfecte etc.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si pompa de inalta, si senzorul la pompa si clapeta de acceleratie ca mi-a mai zis cineva ca poate e si din cauza asta, insa nu am rezolvat. Am descoperit ca atunci cand merg cu ea pe tempomat nu are absolut nimic i-am dat 170 in treapta a 4`a si nu s-a aprins DDE, cum am apasat un pic acceleratia s-a aprins DDE. Chiar nu stiu ce poate avea. Am verificat si injectoarele pe banc, sunt bune.

Pompa de motorina mai ramane sa verific, daca nu e pompa de inalta. Ma duc maine sa vedem ce rezolv, mersi mult.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pompele electrice sunt in regula?

 

intra livetest pe injectoare si verifica daca toate lucreaza la fel, am citit pe un forum din Germania si zicea ca rezultatul a fost un injector stricat care dadea de 3 ori mai multa motorina decat restul

 

deci merita sa faci un test din inpa la injectoare

Link to comment
Share on other sites

pompele electrice sunt in regula. Astazi am fost la un mecanic si mi-a verificat tot ce tine de alimentare, toate sunt bune. Am facut alta diagnoza masurand presiunea la rampa, in momentul in care dau talpa la masina presiunea la rampa creste si la 1300-1400 de bari, dupa ce se aprinde DDE numai urca mai mult de 800-900 de bari presiunea la rampa in acel moment apare si eroare 4560. Mi-a zis ca o pompa de inalta presiune 90%. O sa o schimb si pe aia sa vad rezultatul.

 

 

pompele electrice sunt in regula?

 

intra livetest pe injectoare si verifica daca toate lucreaza la fel, am citit pe un forum din Germania si zicea ca rezultatul a fost un injector stricat care dadea de 3 ori mai multa motorina decat restul

 

deci merita sa faci un test din inpa la injectoare

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pompele electrice sunt in regula. Astazi am fost la un mecanic si mi-a verificat tot ce tine de alimentare, toate sunt bune. Am facut alta diagnoza masurand presiunea la rampa, in momentul in care dau talpa la masina presiunea la rampa creste si la 1300-1400 de bari, dupa ce se aprinde DDE numai urca mai mult de 800-900 de bari presiunea la rampa in acel moment apare si eroare 4560. Mi-a zis ca o pompa de inalta presiune 90%. O sa o schimb si pe aia sa vad rezultatul.

 

 

 

asa am patit la un ford....intra in limp-mode!dupa indelungi cautari si constatari,cauza a fost din turbo,actuatorul cred!baga presiune prea mare in admisie si intra in limp-mode,calc proteja motorul sa zicem!

Edited by LUKAS320d
Link to comment
Share on other sites

pompele electrice sunt in regula. Astazi am fost la un mecanic si mi-a verificat tot ce tine de alimentare, toate sunt bune. Am facut alta diagnoza masurand presiunea la rampa, in momentul in care dau talpa la masina presiunea la rampa creste si la 1300-1400 de bari, dupa ce se aprinde DDE numai urca mai mult de 800-900 de bari presiunea la rampa in acel moment apare si eroare 4560. Mi-a zis ca o pompa de inalta presiune 90%. O sa o schimb si pe aia sa vad rezultatul.

 

 

 

pai ai zis ca ai schimbat pompa si senzorul de presiune mai sus...?

Link to comment
Share on other sites

 

pompa urca maxim la 1600bar tu zici ca ai 1400 maxim? si la relanti ce valori are?

 

am crezut cá faci un test in inpa sau dis, inainte sa inlocuiesti altceva mai cere o parere si la alt service AVIZAT!!

 

vezi ca motorul ala are niste clapete in admisie care se blocheaza si se pot rupe ....pot fi chiar si motivul erorii plus alte 100, de ex turbina sau un injector, un furtun spart, egr blocat...

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

am avut rupta o clapeta la admisie si am inlocuit. egr-ul este ok, l-am curatat si pe ala. Azi am mai aflat ceva despre masina, am fost la alt tester si doar partea de motor se conecteaza la tester. Tipul mi-a zs ca cel mai probabil a luat foc instalatia pe ea si cand au reparat masina nu au mai facut toate legaturile si din aceasta cauza nu se conecteaza pe celelalte module. Pompa de sub scaunul soferului si cea electrica din rezervor le-am schimbat. La relanti are in jur de 300 de bari, oscileaza putin. Injectoarele sunt ok.

 

 

pompa urca maxim la 1600bar tu zici ca ai 1400 maxim? si la relanti ce valori are?

 

am crezut cĂĄ faci un test in inpa sau dis, inainte sa inlocuiesti altceva mai cere o parere si la alt service AVIZAT!!

 

vezi ca motorul ala are niste clapete in admisie care se blocheaza si se pot rupe ....pot fi chiar si motivul erorii plus alte 100, de ex turbina sau un injector, un furtun spart, egr blocat...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat masina, asa e cand nu te duci la cine trebuie. a fost chestia de niste contacte imperfecte.

am avut rupta o clapeta la admisie si am inlocuit. egr-ul este ok, l-am curatat si pe ala. Azi am mai aflat ceva despre masina, am fost la alt tester si doar partea de motor se conecteaza la tester. Tipul mi-a zs ca cel mai probabil a luat foc instalatia pe ea si cand au reparat masina nu au mai facut toate legaturile si din aceasta cauza nu se conecteaza pe celelalte module. Pompa de sub scaunul soferului si cea electrica din rezervor le-am schimbat. La relanti are in jur de 300 de bari, oscileaza putin. Injectoarele sunt ok.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.