Jump to content

probleme la motor 520i e34 24v 1994


Recommended Posts

Verifica bobinele si bujiile in prima faza, dupa care debitmetru. Poti incerca o diagnoza cu BMW Scanner 14.0 cu adaptorul de 21 pini. Sunt multe aspecte care ar putea influenta comportamentul masinii, insa abia dupa diagnoza putem vorbi. Sa schimbi piese dupa ureche nu e o solutie. Pe langa faptul ca e costisitor iti creeaza si o stare de nervi.
Link to comment
Share on other sites

Bujiile sunt noi bosch au 3 saptamini. Sar nu stiu daca o fi bobinele pt ca masina dupa 3000 ture trage bn zic eu am mai vazut la colegi de pe bmwclub au zis ca daca vrei sa vezi ca debitmetru iti functioneaza ĂŽi scoti mufa cand motorul este pornit si cand o pui din nou la loc trebuie sa se accelereze. Dar o sa ma duc si la o diagnoza sa vad ce imi zice. Multumesc mult.
Link to comment
Share on other sites

Verifica bobinele si bujiile in prima faza, dupa care debitmetru. Poti incerca o diagnoza cu BMW Scanner 14.0 cu adaptorul de 21 pini. Sunt multe aspecte care ar putea influenta comportamentul masinii, insa abia dupa diagnoza putem vorbi. Sa schimbi piese dupa ureche nu e o solutie. Pe langa faptul ca e costisitor iti creeaza si o stare de nervi.

Nu cred ca poate face diagnoza cu BMW Scanner ca e o interfata OBD ( e buna pentru E38,E39,E46 ), el are nevoie de o interfacta ADS cu adaptor cu 20 pini ca atata are mufa de diagnoza :rolleyes: .....

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am reusit sa ajung la un tester din cauza serviciului dar am mai verificat cate ceva la ea din ce am vazut pe forum.

Am curatat debitmetru si lam demontat am suflat in el si motorul sa oprit adica ala cred ca este bun. Ä‚n plus am gasit un furtun care ajunge in tubul de la filtru de aer chiar langa clapeta de acceleratie era crapat lam scos afara si ala am vazut ca aspira aer daca tii degetu til trage inauntru si am vazut ca motorul sa oprit la inlocuit si am vazut ca motorul merge mai bine zic eu a ramas sa o probez la strada. Inca ceva daca vi sa intamplat a intrat apa in masina pe sub bord stie cineva problema. Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

la o masina atat de veche trebuie sa inlocuiesti tot ce e furtun.. sunt vechi, coapte si crapate.. Furtunul ala duce fix la regulatrul de relanti, si mai ai dedesupt si EGR-ul, ala se strica exrem de rar, regulatorul de relanti e un defect comun

ala se strica mai des.. e in jur de 6 mil iar daca iei unul sh sunt pur si simplu bani aruncati pe fereastra...

Furtunele de aer sunt in marea lor majoritate ieftine si se pot cumpara la metru, exceptand burlanul ala mare dintre filtru de aer si corpul clapetei de acceleratie.

Daca nu ai masina de mult, inspecteaza tot ce inseamna furtun, de aer si tot ce inseamna furtun de apa de asemenea... inlocuiestele pe toate ca sunt ieftine, asta te va scuti sa ramai pe un camp undeva...

 

LA e34 probleme cu relantiul apar din urmatoarele cauze.. :

-aer fals ( inlocuit /verificat tot ce inseamna furtun de aer)

-regulator de relanti

-debitmetru.

Dupa ce ai inlocuit to ce inseamna furtun de aaer si problema persista, daca iti si da in nas la acceleratii mai bruste din turatii mici 90 % e debitmetrul..

E greu de diagnostica debitmetrul, mtorul la tine nu trebuia sa se opreasca, asta inseamna ca ai si alte probleme pe langa el...

Pe tester nu o sa vezi absolut nici o eroare decat cand e mort complet...

Sh daca pui e la fel de vechi si decalibrat cum e al tau, iar curatarea nu rezolva absolut nimic..

Pe tester la relanti trebuie sa ai o valoare in jur de 12 mc/min

Daca asta nu merge cum trebuie ar trebui sa ai si un consum mai mare.

Eu urmaresc in mod obsesiv consumul la e34, nu ca fac atac de cord la consmurile mai ales urbane in special, ci ca orice defect legat de de aer fals/ debitmetru, sonda lambda, aprindere il influeteaza in mod negativ si este primul semn ca e ceva in neregula cu motorul..

Daca nu ai un consum mai mare, si nu ai ezitari in acceleratie , nu da in nas, poti exclude debitmetrul si sa te uiti dupa un regulator de relanti....

Din pacate cred ca piesele legate de admisie/amestec de combustibil sunt cred cele mai scumpe defecte mecanice care pot aparea la e34 .

Cat dai pe un debitmetru si un regulator de relanti ajung cam la pretul unul alt motor... ..

debitmetrul e in jur de 11-12 mil in ROmania, cam 8 in DE, daca nu te grabesti il poti comanda de acolo, si un ICV ( regulatorulde relanti ) in jur de 6 mil ..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de cat de repede demareaza.. ci daca de la relanti o accelerezi brusc daca se ineaca sau da in nas...

Daca e diferenta mare de cum trage pana in 3k si dupa ala e vanos-ul dus, dar ma rog ala nu lucreaza oricum la relanti, nu de acolo e problema .ta, se rezolva si ala cu un kit de garnituri... numai ca operatia e destul de complicata si relativ costisitoare...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.