Jump to content

Motor defect / Schimbare motor BMW 525 E39


Recommended Posts

Sigur ca ai cum sa faci. Trebuie sa iti dea cineva km inainte. La noi in Romania sunt multi care dau km inapoi si castiga bani frumosi din chestia asta, tu o sa fii probabil singurul care vrea invers. Cu toate astea tot tu o sa ii platesti. :D
Link to comment
Share on other sites

Pai eu vreau sa ii dau inapoi sa fie atatia cat are noul motor de ex 150000km in loc de 260000km, locuiesc in germania si ma ajuta la impozit si asigurare.

Cum se pot da km inapoi?

Si kmetrajul care este afisat in bord nu este dat de calculatorul masini? adica sigur pot sa schimb bordu si sa imi arate ce arata pe vechia masina sau imi va arata ce este setat in calculatorul meu bord?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Te ajuta a.k.a vrei sa faci o frauda.

 

Schimbarea motorului nu inseamna ca esti indreptatit sa dai km inapoi.

 

 

Depinde cum privesti lucrurile, nu intereseaza pe nimeni sau nu ii spune nimanui kmetrajul unui om cat de uzata e o planetara dar toata lumea stie cat de uzat e un motor dupa kmetraj asa ca mi se pare normal ca atunci cand ai un motor de 150000km bordul sa iti indice acelas lucru

Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, aici e un fel de discutie Robin Hood vs. un hot oarecare.

 

In orice caz, nu vad de ce te-ar ajuta cineva sau te-ar indruma despre cum sa dai tu km inapoi.

 

Kilometrajul unei masini este al masinii in totalitatea ei, nu al motorului.

Toate piesele sunt influentate de uzura, nu doar masina.

 

Ma rog, discutia e penibila.

Ar fi culmea sa te indrumam spre cineva care da km inapoi si sa te si invatam cum sa faci treaba in asa fel incat sa nu lasi urme.

Link to comment
Share on other sites

Da, aici e un fel de discutie Robin Hood vs. un hot oarecare.

 

In orice caz, nu vad de ce te-ar ajuta cineva sau te-ar indruma despre cum sa dai tu km inapoi.

 

Kilometrajul unei masini este al masinii in totalitatea ei, nu al motorului.

Toate piesele sunt influentate de uzura, nu doar masina.

 

Ma rog, discutia e penibila.

Ar fi culmea sa te indrumam spre cineva care da km inapoi si sa te si invatam cum sa faci treaba in asa fel incat sa nu lasi urme.

 

 

 

 

Din cate stiu eu absolut orice piesa din masina mai putin motorul se poate inlocui fara sa se tina cont de kmtrajul masinii, deci kmetrajul este al motorului ca nu exista nici o alta forma de a inregistra km sau timpul de folosire al unui parbriz sau al unui pivot si intradevar discutia este in totalitate penibila atunci cand doua persoane vb despre lucuri diferite sau considera ca asa cum gandesc ei este corect iar ceilalti care gandesc diferit sunt "diferiti":D

Dar multumesc frumos pt sfat am sa tin cont de el.

Link to comment
Share on other sites

Daca tu ai un BMW, chiar si unul in garantie, si iti pica motorul si iti schimba respectivul motor pe garantie, masina va ramane cu kilometrajul ei original, nu se da la 0 chiar daca motorul e nou.

 

Discutia e penibila pentru ca vorbim de un lucru ilegal pentru care ceri sfaturi pe un forum public. Daca vrei sa faci ceva ilegal, fa-l pe responsabilitatea, smecheria si know-how-ul tau.

 

Pe de alta parte, vezi ca in Germania legile nu sunt ca in Romania.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Daca tu ai un BMW, chiar si unul in garantie, si iti pica motorul si iti schimba respectivul motor pe garantie, masina va ramane cu kilometrajul ei original, nu se da la 0 chiar daca motorul e nou.

 

Discutia e penibila pentru ca vorbim de un lucru ilegal pentru care ceri sfaturi pe un forum public. Daca vrei sa faci ceva ilegal, fa-l pe responsabilitatea, smecheria si know-how-ul tau.

 

Pe de alta parte, vezi ca in Germania legile nu sunt ca in Romania.

 

 

 

Multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Revin cu aceeasi problema insa foarte ciudata in legatura cu schimbare motorului.Este vb de 520i an 2001 motor 2171 cmc 170 cp. Locuiesc in italia si fac des drumuri it-ro...ajunsese motorul sa consume 3 litri la mia de km..am hotarat ca este dus si sa l schimb.avea 300000km.Am venit in tara si am cautat un motor ..am gasit acelasi motor de 2171cmc dar din 2002 noiembrie.Deci mult mai tanar fata de masina aceasta fiind 201.ok..Motorul era perfect fara semne ee uzura l am desfacut i am schimbat semeringurile nu erau duse dar am zis sa fie totul nou apoi garnitura de _chiulasa_ ..tot ce inseamba garnituri pana sus la capac..bujii si bobine noi ..senzori noi ..(mentionez ca am pus toata partea electrica a mașinii originale cu tot cu ecu ) am schimbat toate furtunele de la admisie care erau coapte filtre filtrul de benzina valva pcv debitmetru garnitura galerie admisie ..practic totul nou fara produse after market .Cutia am pastrat o schimbandu i kitul de ambreaj ..pomba de benzina si filtrul schimbate.Totul repet nou gandindu ma ca la cati km fac eu pe an merita si ea..Bun..sa nu o mai lungim...dupa toate schimbarile a pornit la sfert de cheie .mersul motorului perfect rotund chiar perfect.Am fost incantat ca totul a iesit perfect.Am mets la tester dedicat bmw sa sterg toate erorile..sau sters totul a ramas perfect..Dupa o saptamana si cam 2500de km parcursi ro it..surprizĂŁ ..masina a inceput sa trepideze in relantiu fara sa oscileze turometrul .scoate fum la relantiu dupa 5 min alb albastrui cu miros intepator (nu imi scade antigelul deloc .deci nu mi intra apa in motor) si merge intrerupt.Am scos mufa de la senzorul axei cu came ..trage bine insa fumul si trepidat ul au ramas..am schimbat senzorul gandindu ma ca i dus dar la fel ..acum merg cu mufa scoasĂŁ consum de benzina nu am trage bine insa nu mi se pare in regula ...Am ramas insa cu celelalte probleme

1.scoate fum in relanti alb albastrui cu miros intepator

2.bineinteles ca arde ulei ....1l la 1mie

3.trepideaza la relanti dupa 5 min de la pornire fara sa mi oscileze turometru.

 

IN CONCLUZIE rog pe cineva priceput sa mi dea cateva sfaturi ca m am saturat imi vine sa i dau foc ..la cati bani am bagat in ea si tot nou fara after market.

pb este ca sunt in it si tester aici nu gasesc sunt niste retardati de mecanici it care cer o gramada de bani si habar nu au de bmw ... las adresa mea de email : Ct24bmw@gmail.com poate ma ajuta cineva cu sfaturi ..va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.