Jump to content

Ralanti mare ( peste 1000 rot)


sL!cK

Recommended Posts

Salutare.

 

De ceva vreme ralantiul masinii ( e46,318i,nFL) nu mai sta normal pe la 700-800 rot,sta undeva pe la 1000-1200 rot.

 

Astazi am spalat masina la spalatorie si dupa ce au terminat ,cand am pornit-o se tura singura masina de nebuna. Se ducea pana pe la 1500 rot,revenea si tot asa. Am plecat de acolo si pe drum ,atunci cand masina era pe liber(nu era in viteza) facea acelasi lucru ,se tura singura. Am ajuns acasa ,am oprit motorul si l-am pornit dupa 10 min. Facea la fel,doar k de data asta nu mai urca asa de mult in turatii. Am mers asa cu ea vreo 3 km si am obs ca nu se mai tura singura,doar ramanea ralantiul ridicat,pe la 1200 rot. Apoi cand am ajuns acasa a disparut treaba cu acceleratul de capul ei,doar a ramas ralantiul foarte ridicat ,pe la 1000-1200 rot. Asta cu ralantiul se intampla doar dupa ce se incalzeste motorul. Cand motorul este rece ,ralantiul este mai scazutsta pe undeva pe la 900 rot. Am verificat regulatorul de ralanti si era curat. Furtunele de la debitmetru sunt ok.

 

Alta cauza care poate fi???

Link to comment
Share on other sites

La motorul asta 1895cm ,m43 b19 ai de sapat la greu ca sa descoperi cauza, la a mea facea identic pe ploaie, am schimbat bobina si fisele si am observat ca 90 la suta s a rarit fenomenul dar nu a disparut complet.cauta si tu pe sub masina la sonda lambda(prima) daca nu i cumva sarita din contact,ceva apa ajunsa acolo ii da direct in cap. altfel,vezi cablul de masa motor caroserie ,ala o sa l schimb si eu curand, multi mi au zis ca e f important in comportamentul masinii,daca e oxidat sau intrerupt mai ales pe umezeala face urat masina. in rest bafta si rabdare:)
Link to comment
Share on other sites

La motorul asta 1895cm ,m43 b19 ai de sapat la greu ca sa descoperi cauza, la a mea facea identic pe ploaie, am schimbat bobina si fisele si am observat ca 90 la suta s a rarit fenomenul dar nu a disparut complet.cauta si tu pe sub masina la sonda lambda(prima) daca nu i cumva sarita din contact,ceva apa ajunsa acolo ii da direct in cap. altfel,vezi cablul de masa motor caroserie ,ala o sa l schimb si eu curand, multi mi au zis ca e f important in comportamentul masinii,daca e oxidat sau intrerupt mai ales pe umezeala face urat masina. in rest bafta si rabdare:)

 

 

Sonda lambda nu am schimbat-o ,si este acolo de cand am luat masina. Inainte nu statea ralantiul asa de sus. Ma gandesc ca poate atunci cand mecanicul a umblat la galeria de evacuare ,atunci cand mia schimbat flansa de la cardan ,poate a deranjat sonda acea.Ar fi o pista viabila. Osa ma uit la ea...eventual poate o schimb sa fiu sigur ca nu are vreun defect.

Ms

 

Probabil ca trage aer fals pe undeva.

 

Pe unde sa traga aer fals ca am luat toate furtunele acelea la rand si sunt ok..

 

Spune-mi macar la care sa ma uit mai cu atentie, care le stii tu ca poate influenta ralantiul in felul asta. POate nu m-am uitat unde trebuie.

Link to comment
Share on other sites

o chestie ce am patit o aseara, merg cu masina prin oras ,opresc si vad aburi iesind de sub capota. ridic capota , si peste tot era antigel sarit din furtunul ala pcv (ala dublu de sub carcasa filtrului de polen). Dilimanul de mecanic a strans colierul pe furtun fara sa prinda si stutul ala de plastic negru din valva si datorita presiunii a sarit furtunul si a scapat vreo 3 l de antigel. am luat antigel dintr un peco ,am pus la loc ,aerisit si acum e ok. vezi furtunul ala sa stea teapan acolo.

legat de treaba ta cu ralantiul ..inainte de faza asta turometrul facea ca dracu ba 500 ba 1100 , imediat cum am pus furtunul bine strans acolo s a stabilizat la 750 800.

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

De ceva vreme ralantiul masinii ( e46,318i,nFL) nu mai sta normal pe la 700-800 rot,sta undeva pe la 1000-1200 rot.

 

Astazi am spalat masina la spalatorie si dupa ce au terminat ,cand am pornit-o se tura singura masina de nebuna. Se ducea pana pe la 1500 rot,revenea si tot asa. Am plecat de acolo si pe drum ,atunci cand masina era pe liber(nu era in viteza) facea acelasi lucru ,se tura singura. Am ajuns acasa ,am oprit motorul si l-am pornit dupa 10 min. Facea la fel,doar k de data asta nu mai urca asa de mult in turatii. Am mers asa cu ea vreo 3 km si am obs ca nu se mai tura singura,doar ramanea ralantiul ridicat,pe la 1200 rot. Apoi cand am ajuns acasa a disparut treaba cu acceleratul de capul ei,doar a ramas ralantiul foarte ridicat ,pe la 1000-1200 rot. Asta cu ralantiul se intampla doar dupa ce se incalzeste motorul. Cand motorul este rece ,ralantiul este mai scazutsta pe undeva pe la 900 rot. Am verificat regulatorul de ralanti si era curat. Furtunele de la debitmetru sunt ok.

 

Alta cauza care poate fi???

90% sonda lambda.

Link to comment
Share on other sites

Pe unde sa traga aer fals ca am luat toate furtunele acelea la rand si sunt ok..

 

Spune-mi macar la care sa ma uit mai cu atentie, care le stii tu ca poate influenta ralantiul in felul asta. POate nu m-am uitat unde trebuie.

 

Sunt destule locuri. In general nu se verifica doar vizual ci si cu un spray.

 

Oricum trebuie vazut si pe tester ce erori apar.

 

Mai mult ca sigur e undeva fisurat un furtun sau spart bine de tot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.