Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Va salut!am o problema cu un f 10 525 xdrive automat si anume de multe ori cand pornesc masina si dau sa plec de pe loc se opreste motoru si se comporta de parca ar ramane fara alimentare cu motorina.am fost la bavaria si au pus masina pe tester acesta nu a dat eroarre la nimic.mecanici au dat-o pe bajbaite ca ar fi de la egr sau turbina.am vazut atata nesiguranta la ei si am plecat.am ajuns la un mecanic de oras,a pus testerul si ia dat eroare la egr si filtru de particule am mers pe mana lui si am schimbat egr-ul urmand sa fac regenerare la filtru.toate astea fara folos aceeasi problema persista,precizez ca in merss masina nu are nici o problema merge inpecabil.stie cineva ce ar putea fi??
Link to comment
Share on other sites

Va salut!am o problema cu un f 10 525 xdrive automat si anume de multe ori cand pornesc masina si dau sa plec de pe loc se opreste motoru si se comporta de parca ar ramane fara alimentare cu motorina.am fost la bavaria si au pus masina pe tester acesta nu a dat eroarre la nimic.mecanici au dat-o pe bajbaite ca ar fi de la egr sau turbina.am vazut atata nesiguranta la ei si am plecat.am ajuns la un mecanic de oras,a pus testerul si ia dat eroare la egr si filtru de particule am mers pe mana lui si am schimbat egr-ul urmand sa fac regenerare la filtru.toate astea fara folos aceeasi problema persista,precizez ca in merss masina nu are nici o problema merge inpecabil.stie cineva ce ar putea fi??

 

Salut.. Intreaba si pe FB pe grupul " BMW F10 Romania " , poate stie cineva.. :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Dupa ce am citit topicul "din scoarta in scoarta" am si eu cateva nelamuriri. Intentionez in viitorul cat mai apropiat sa cumpar un F10, dar benzina 2.0l, facand in jur de 10k km pe an cu masina. Momentan am tot benzina, dar nu BMW si am un consum de 9-12 in Bucuresti si 5.5-6.5 la drum intins.

 

1. Am observat ca toti recomandati dieseluri. E diferenta de consum chiar asa mare intre un 528i (2.0l) si un 530d incat sa merite impozitul, care pana la urma s-ar traduce cu aprox 30l de benzina pe luna. (am observat ca la asigurare e neglijabila diferenta)

 

2. Motoarele N47, la care stim cu totii ca mai trebuie schimbata distributia si aia cam da gaura in buget, sunt chiar asa de economice comparativ cu un 520i incat sa merite costurile cu distributia?

 

3. Avand in vedere ca nu s-a vorbit mai deloc, ce costuri implica intretinerea unui 528i (aici ma refer la ce implica o revizie normala din punct de vedere al consumabilelor, cam ce consum are in viata reala ca oficialele le stim cu totii, cam ce probleme se intalnesc mai des, iar cei care au casco, cam cat e aprox si ce acopera)

 

Daca ati avea de ales intre 528i si 530d de ce ati alege, sau ati ales una sau alta? Si aici va rog sa nu veniti cu argumente de genul "30d ca daca nu e L6 nu e BMW".

 

Astept parerile voastre :drinks:

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Eu iti spun din persepctiva motorului N47, nu stiu de ce f.multi considera ca o distributie este asa "gaura mare in buget" ... din moment ce costa 700€.

M-a gandesc ca daca gasesti un f10 la 18.000 si altul cu mai multe optiuni la 18.700 ce faci? Il iei p-ala de 18700 ... deci la sumele platite pt un f10 nu cred ca 700 e capat de drum. Asta inseamna ca mai toti banii se duc pe masina, iar de intretinut "vedem noi".

Iar consumul este unul mai mult decat decent ... eu unul in Bucuresti, la cum merg eu si pe unde merg n-am trecut de 9l/100km.

Motorul de 2l benzina turbo este destul de fiabil din ce am citit, consumul este unul decent ... acum nu ramane decat sa vezi cum se misca masinile, ce vrei de la masina si nu in ultimul rand cati bani ai de intretinut ... vb unuia, masina e usor de cumparat, e greu de intretinut.

Link to comment
Share on other sites

700 eur la minim de 60k km nu e un capat de tara, intradevar. Un prieten la E60 a primit cotatie de 6000 lei la distributie, adica dublu, deci nu stiu ce sa mai cred :unsure:

 

In orice caz, comparatia cea mai corecta din punctul meu de vedere ar fi 528i/530d, iar la capitolul "de intretinut vedem noi" de asta intreb de costuri, pentru a lua o decizie informata. Uleiul si alte consumabile e simplu de calculat: ma uit cat costa si la ce perioada se schimba. Si la motocicleta le schimb cu strictete. Ce nu am de unde afla, decat de la alti posesori, sunt alte costuri care nu sunt trecute in intervalele de servisare, si anume cam ce se defecteaza mai usor.

 

Am inteles ca ar fi si jocul din caseta de directie, unii zic ca asa fac de noi, altii ca nu dar oricat le-ai repara revine repede.

Link to comment
Share on other sites

La cati km faci pe an nu inteleg de ce te-ar mai interesa fiabilitatea sincer.daca vrei sa fie super silentios chiar merita benzinar.

 

Ma intereseaza fiabilitatea pentru ca nu vreau sa pierd timp cu masina prin service.

 

Da, chiar vreau sa fie silentios, dar si destul de puternic, sa nu ma rog de masina sa accelereze de la 80 intr-o depasire, sau sa trebuiasca turata pana in rosu. De asta ma orientasem catre motorizarile de 245PS.

 

KM sunt putini pentru ca pe timp de "vara" mai fac cam cel putin inca odata pe atat cu motocicleta.

Link to comment
Share on other sites

salut...am si eu un F10 525D din 2011, urmeaza sa ii fac schimbul de ulei saptamana viitoare...o sa schimb si filtrele si as vrea sa stiu care sunt cele mai bune si tot odata daca pot face ceva sa ii dau un boost la putere(cai) ... nush poate daca ii pun filtre sport sau ceva? daca ma poate ajuta cineva care cunoaste subiectul nu din auzite. multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Zilele acestea am de gand sa schimb discurile de frana pe fata si placutele. Discuri voi pune originale iar placute m-am gandit sa pun ATE sau originale, desi originalele normal sunt facute tot de ATE,zic bine nu?! credeti ca ar fi vre-o difeernta de calitate intre cele pe care e scris ATE si cele originale care sunt facute tot de ATE? Multumesc!

Pe ce ai mers pana la urma?

Eu la ultimul schimb pe placute pe spate am pus TRW(f multumit) si zilele astea urmeaza sa schimb pe fata tot cu TRW.Ideea e ca in ~10k km le vine iar randul celor de pe spate si as vrea sa schimb si discurile.Ma bate gandul sa pun tot TRW tinand cont ca pe etrier e stantat TRW.Din ce am vazut pe site-urile de piese sunt 2 feluri de sisteme de franare OEM: TRW si ATE.

Cineva ceva sugestii?

Link to comment
Share on other sites

sa zicem ca arata si mai frumos...

 

lasand gluma la o parte, si eu l-am schimbat pe al meu cu unul extins

 

mesajele sunt afisate in partea stanga

 

cifrele sunt luminate doar cand masina este deschisa si pornita

 

in plus in urma unor codari, la mine deasupra range-ului acum am si viteza afisata in format digital

 

mai exista si un logo M pentru cei care doresc sa-l activeze, sus intre ceasuri....

 

si poate mai sunt si altele, sunt destul de nou aici...asa ca mai asteptam sugestii :)

Edited by Dragos Axl
Link to comment
Share on other sites

@Marius2015, te referi la ceasurile de bord? pentru ele exista trei tipuri/niveluri de echipare.

 

Kombi (aici nu am gasit codul) - cu diplayul doar sub turometru,

6WA - Cu display pe toata lungimea, adica sub turometru si sub vitezometru

6WB - 100% digital. cand e stins nu are ace.

 

Poze nu am, dar se gasesc usor pe google cautand dupa acele coduri si "F10".

Edited by Atomykatt
Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu trecerea la cel extins, intradevar arata mai bine, pe partea de navigatie e muuuult mai explicit, efectiv nu trebuie sa te mai uiti la unitatea de navigatie centrala, e chiar interesant, urmeaza sa tot descopar diferentele. O sa fac si eu codarile cu viteza in format digital si altele care mai sunt.
Link to comment
Share on other sites

http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7Gil5t.html

 

păreri? face banii? alte alternative?

 

privesc cu toata indoiala anuntul.

inainte de parerea mea specific ***ESTE DOAR O PARERE SUNT UN OM CU O PARERE***

-nu are navi NBT decat in capul vanzatorului pe care l am atentionat ca nu e navi NBT (NBT e dupa 2012 si are cursorul plin) a lui e CIC. A raspuns ca a inteles dar nu a modificat anuntul. Asta nu e o parere ci o realitate.

-din n factori de care eu tin cont deduc ca anuntul nu are mare legatura cu vreun pasionat al marcii ci cu un samsar care revinde o masina.

-nimeni nu poate spune din poze starea tehnica a masinii insa eu am rezerve

-despre pret la acesti bani mergi spre un LCI 2014 poate mai putin dotat sau macar 2012 pe final sa prinzi cu NBT. Anii sunt ani.

-pachet lumini "led alb" interior si exterior nu are ca nu are manerele cu nichel pe ele... numai daca a pus el dupa.

-un pumn in gura inginerilor bmw care atat de lipsiti de gust au fost sa faca triplele rosii s a gasit iata cineva sa le faca cu alb "mai smekere"

-soft close pe portbagaj numit si automatic tailgate operation e la fel doar in capul lui - (are 2 butoane la portbagaj modelul cu aceasta optiune-ce are el in poza o simpla incuiere a masinii din portbagaj)

-soft close pe usi... fara confort acces?? ca nu are confort acces ca nu are ridurile pe manere

-incepe anuntul mare cu INDIVIDUAL... ce are individual? culoarea-NU/ interior-NU e dakota schvartz/ individual roofline ntracit-Nu(adica plafon negru)/ individual glazing pe gamuri ori trimuri-NU)

 

Maisna poate fi OK intretinuta nu pot sa spun din poze insa nu mai pierd timpul sa analizez o balarie de anunt mai departe. Nu are nicio legatura cu pt pasionati si cunoscatori- EU SUNT PASIONAT SI CUNOSCATOR le visez optiunile, motorizarile si tot ce vrea el si ca si cunoscator zic ca anuntul e "haotic". Ia un m pachet stock 2012 cu NBT mai renunti la optiuni (asta are destule dar nu da pe afara de optiuni). Cat despre km sunt rezervat ca locul la cinema nu pot demonstra nici ca sunt nici ca nu sunt. In Romania e posibil orice.

...

Edited by raul333
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

privesc cu toata indoiala anuntul.

inainte de parerea mea specific ***ESTE DOAR O PARERE SUNT UN OM CU O PARERE***

-nu are navi NBT decat in capul vanzatorului pe care l am atentionat ca nu e navi NBT (NBT e dupa 2012 si are cursorul plin) a lui e CIC. A raspuns ca a inteles dar nu a modificat anuntul. Asta nu e o parere ci o realitate.

-din n factori de care eu tin cont deduc ca anuntul nu are mare legatura cu vreun pasionat al marcii ci cu un samsar care revinde o masina.

-nimeni nu poate spune din poze starea tehnica a masinii insa eu am rezerve

-despre pret la acesti bani mergi spre un LCI 2014 poate mai putin dotat sau macar 2012 pe final sa prinzi cu NBT. Anii sunt ani.

-pachet lumini "led alb" interior si exterior nu are ca nu are manerele cu nichel pe ele... numai daca a pus el dupa.

-un pumn in gura inginerilor bmw care atat de lipsiti de gust au fost sa faca triplele rosii s a gasit iata cineva sa le faca cu alb "mai smekere"

-soft close pe portbagaj numit si automatic tailgate operation e la fel doar in capul lui - (are 2 butoane la portbagaj modelul cu aceasta optiune-ce are el in poza o simpla incuiere a masinii din portbagaj)

-soft close pe usi... fara confort acces?? ca nu are confort acces ca nu are ridurile pe manere

-incepe anuntul mare cu INDIVIDUAL... ce are individual? culoarea-NU/ interior-NU e dakota schvartz/ individual roofline ntracit-Nu(adica plafon negru)/ individual glazing pe gamuri ori trimuri-NU)

 

Maisna poate fi OK intretinuta nu pot sa spun din poze insa nu mai pierd timpul sa analizez o balarie de anunt mai departe. Nu are nicio legatura cu pt pasionati si cunoscatori- EU SUNT PASIONAT SI CUNOSCATOR le visez optiunile, motorizarile si tot ce vrea el si ca si cunoscator zic ca anuntul e "haotic". Ia un m pachet stock 2012 cu NBT mai renunti la optiuni (asta are destule dar nu da pe afara de optiuni). Cat despre km sunt rezervat ca locul la cinema nu pot demonstra nici ca sunt nici ca nu sunt. In Romania e posibil orice.

...

Nu merita sa-ti bati capul,cel care o vinde e prezent si pe forum dar a intepat prea multi colegi si a luat ban...ma rog pe unul din conturi ca are vreo 4-5

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.