Jump to content

'06 BMW E66 750Li


mik15

Recommended Posts

Din pacate nu am facut inca asigurarea, pentru ca astept o hartie de la o firma de RCA din Romania, cu istoricul de acolo. Astfel o sa ma incadreze intr-o clasa mai buna si imi scade considerabil asigurarea.

 

Daca nu ai istoric deloc, te baga la cea mai proasta clasa...si rezulta un scor de vreo 900 euro doar asigurarea obligatorie. Cu 3 ani fara daune cum sper sa obtin eu, scad pe undeva la 500 euro / an, ceea ce e ok. Bine, asta fara casco...cu totul ajunge pe la 1500-1600 euro cred.

 

Daca ajung pe la Milano ne vedem la o cafea si dam si o tura cu masina ;)

 

Doame ajuta, te astept cu cea mai mare placere, oricand; doar sa-mi dai de veste aici pe forum ca sa stabilim cum si ce feldrinks.gif

Legat de asigurare....pfuuuuuu pai omule, chiar si la banii astia esti BOIER! Gandeste-te ca eu plateam 1800€ la fostul 530 (e39) si asta in conditiile in care aveam si ceva reduceri, altfel ajungeam in jur de 2200€, iar acum la masina pe care o am (un amarat de fiat brava cu motor de 1.6 benzina 100 de martoage si consum cat rafinaria petrobrazi) platesc 1600€ pe anbashwall.gif, nesimtitii mi-au facut reducere doar 200€ nu au tinut cont ca puterea motorului si capacitatea cilindrica practic s-a micsorat aproape la dublu fata de cea de dinainte.

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Nici aici nu conteaza atat de mult motorul daca e mare sau mic. Pentru 320d de exemplu imi ieseau tot pe acolo calculele, ca m-am uitat de curiozitate. Conteaza ca e "bemveu" :)...o baga intr-o clasa de risc mai mare.

 

Conteaza mult istoricul, cati ani ai avut fara daune inregistrate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cateva mici probleme rezolvate, i-am schimbat PCV de pe ambele bancuri intrucat avea un usor tremurat la prima cheie dimineata, apoi a urmat senzorul de temperatura, nu pentru ca ar fi fost el de vina ci pentru ca pierdea antigel pe la oring, asa ca l-am schimbat cu totul, negasind in stoc la BMW doar garnitura, a urmat pompa de apa spalator parbriz, care era decedata. Toate astea le-am facut eu in garaj, DIY usurele si care totalizeaza maxim 3h de lucru, mi-a facut placere :) . Urmeaza sa repar perdeluta din spate, unul din brate are un clip rupt, am cumparat un kit de reparatie care vine cu clipsuri din Al, deci nu mai exista riscul sa se rupa din nou in viitor. O sa revopsesc partile de plastic care acopera pragurile pe interior intrucat sunt cateva locuri unde s-a exfoliat vopseaua cauciucata de 2 lei folosita de BMW intr-o masina care a reprezentat ce era mai bun in gama lor la vremea aceea. Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@MscleMike - mersi! E65/66 si reusita parca nu prea merg in aceeasi propozitie, e drept ca la E66 au mai rezolvat din probleme, dar cangrena era deja extinsa :), oricum, citind forumurile din US e absolut horrible ce povesti gasesti acolo despre E65, primele au fost chiar lemon car, nu-i de mirare ca in US au extins garantia la 100k mile si 7 ani iar multe din primele E65 vandute acolo au fost rascumparate de BMW din cauza problemelor care nu se mai terminau, horror... :wacko: , si cu toate astea asta a fost seria 7 care s-a vandut cel mai bine din istoria BMW :laugh:

 

am reusit in cele din urma sa repar si perdeluta, greu DIY, e nevoie de multa rabdare si nervi, daca e cineva interesat de procurarea unui asemenea kit de reparatie il ajut cu placere cu informatii, se aplica tuturor modelelor de BMW cu perdeluta pe spate actionata electric incepand de la E39 pana la seriile F, cele din urma au un alt design. Kit-ul permite reparatia fara a demonta tot mecanismul si rezolva situatia, cred cea mai des intalnita, ruperii piesei mobile din capatul celor 2 brate care ridica/lasa perdeluta.

Broken shade.jpeg

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

next step is in process, asa cum spuneam, am scos toata plasticaria care mascheaza pragurile din interior, si pe cele de la scaune si m-am apucat de treaba, in prima faza le-am lasat in apa cu detergent sa se inmoiae vopseaua originala iar apoi le-am frecat cu partea abraziva a unui buret de bucatarie, a durat cateva ore toata operatiunea...

 

cam asa aratau inainte, evident cel al soferului aflandus-se langa pedala moarta a fost cel mai afectat:

 

http://i41.tinypic.com/351vfic.jpg

 

si cele de la scaune au fost zgariate in timp:

 

http://i44.tinypic.com/14xgbpk.jpg

 

iar aici piesa din planul secund este deja revopsita:

 

http://i41.tinypic.com/34yuq13.jpg

 

si cam asa arata cateva dintre elemente dupa indepartarea stratului original de vopsea, unele au aproape aceeasi culoare ca si vopseaua insa e un plastic lucios si nu are aspectul mat pe care il da vopseaua:

 

http://i40.tinypic.com/301lv0x.jpg

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

proiectul de mai sus a fost terminat cu succes si elementele montate, schimba in bine aspectul interior acum fiind totul perfect :). Intre timp i-am facut primul service de cand este la mine, am folosit ulei LM 5w40 si am facut o mica/mare revizie pe la motor schimband o serie de garnituri si furtune de racire care fie aveau ceva scurgeri fie urmau poate in viitor, pentru a sta linistit o vreme de acum incolo.

 

Am reusit sa fac si cateva drumuri lungi si acum pot impartasi ceva mai multe impresii despre masina:

 

- imi place felul cum "se aseaza" la drum si senzatia de siguranta pe care ti-o da indiferent de viteza; e foarte liniste in masina chiar si la peste 200kmh, doar vantul se aude, in rest poti asculta muzica in surdina.

- chiar si pe modul comfort nu-i chiar atat de confortabila pe drumuri mai rele, aici singrul drum mai rau se traduce prin denivelari create de tiruri dar si o calitate mai proasta a asfaltului, mai cate o mica groapa fiind o autostrada folosita strict de tiruri in principal, pe autostrazile principale nu circula masini grele ele avand autostrada separata aici, deci autostrazile uzuale sunt mai bune ca cele din DE. La capitolul asta o compar cu Phaeton care efectiv plutea peste denivelarile de pe acelasi drum, probabil si jantele pe 20 au un cuvant de spus, dar evident setarea suspensiei e una sportiva;

- in schimb in curbe nu simti masa mare a masinii iar asta se datoreaza in mare parte lui dynamic drive care chiar si cu suspensia in comfort mode isi face treaba excelent, are extrem de putin ruliu fapt ce iti permite sa abordezi virajele cu o viteza destul de mare pentru o masina din categoria asta, de fapt vazuta din spate pare ca nu se inclina deloc, cel putin asta a exclamat un prieten care mergea in spatele meu, surprins fiind de lucrul acesta;

- nu-i deloc obositoare si dupa un drum de 600km as fi vrut sa nu se fi terminat, foarte placuta/odihnitoare la drumuri lungi, asta pe sosele bune, altfel, cum am spus, nu-i chiar o placere si asta a fost mereu punctul slab al seriei 7, in comparatie cu ceilalti concurenti; scaunele confort cu masaj/ventilatie/incalzire sunt absolut superbe, sunt atat confortabile cat si sportive in acelasi timp, multitudinea de reglaje le fac sa fie ideale dupa parerea mea, imi place ajustarea aripioarelor laterale care se deschid/strang cand iesi/intri din/in masina, ca si cum te-ai pune intr-un scaun de avion de vanatoare sa te tina strans :)

- iDrive-ul, desi e a 2a generatie e totusi lent comparativ cu cel actual, are un delay notabil, de apreciat insa BT care merge si cu iPhone pentru ca stiu ca cel putin pe E60 nu se puteau pair-ui pana la LCI(parca) cand au schimbat modulul;

- desi conceputa sa transporte oameni pe locurile din spate, e totusi si un driver's car fara indoiala creata pentru a strabate distante mari, in oras nu-i chiar in largul sau fiind usor "neindemanatica" trebuind sa te misti cu atentie in spatiile mici.

 

Deocamdata cam atat, sper sa stam o vreme mai indelungata impreuna, o simt a fi parca ce trebuie :D .

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Vizavi de confort,pot confirma toate cele enumerate de tine,insa incepand cu F01 situatia s-a schimbat,suspensia fiind intr-adevar comoda mai ales pe Confort Plus.Oricum tendinta celor de la BMW cu noua serie F se pare ca se este catre confort,suspensiile fiind din ce in ce mai comode.
Link to comment
Share on other sites

o scurta sedinta foto dupa ce am rezolvat problema cu camera telefonului, pozele anterioare era incetosate din cauza faptului ca sticla protectoare a lentilei telefonului era degradata, dupa ce eram gata sa il schimb mi-a picat fisa sa il desfac si sa verific protectia asta, la prima vedere parea ok insa pusa sub o lumina puternica se puteau vedea o gramada de zgarieturi pe ea, momentan, pana vine cea de schimb, am inlaturat-o si iata rezultatul, ajuta si lumina din garaj :)

 

http://i40.tinypic.com/ht9r2g.jpg

http://i43.tinypic.com/fw2is9.jpg

http://i44.tinypic.com/34sfez7.jpg

http://i42.tinypic.com/24pfgau.jpg

http://i43.tinypic.com/30s7epg.jpg

http://i42.tinypic.com/3310tp2.jpg

http://i42.tinypic.com/21k9hf7.jpg

http://i39.tinypic.com/2mrt9mw.jpg

http://i41.tinypic.com/jtqb1u.jpg

 

Si pentru ca nimeni nu a intrebat, masina are momentan 229890km la bord, avea 227k cand am luat-o, e prima masina pe care o am cu peste 200k km, dar merge impecabil pana acum in ciuda varstei si a km si daca fi fost dati inapoi probabil as fi crezut ca are doar 100k km, un avantaj il constituie si faptul ca a fost folosita majoritatea timpului pentru drumuri lungi si mergea singur in masina fostul proprietar care a fost si primul de altfel si evident intretinerea corespunzatoare. Una peste alta, imi place foarte mult vaporul asta :rolleyes: .

Edited by mik15
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

sunt OEM, inaltatoare sa iti pui picioarele, nu imi aduc exact aminte denumirea...o sa o caut si revin...

 

l.e. - footrest le zice in engleza, gasesti pe ebay originale, la drumuri lungi cred ca ajuta putin pe cei din spate.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

o scurta sedinta foto dupa ce am rezolvat problema cu camera telefonului, pozele anterioare era incetosate din cauza faptului ca sticla protectoare a lentilei telefonului era degradata, dupa ce eram gata sa il schimb mi-a picat fisa sa il desfac si sa verific protectia asta, la prima vedere parea ok insa pusa sub o lumina puternica se puteau vedea o gramada de zgarieturi pe ea, momentan, pana vine cea de schimb, am inlaturat-o si iata rezultatul, ajuta si lumina din garaj :)

 

http://i40.tinypic.com/ht9r2g.jpg

http://i43.tinypic.com/fw2is9.jpg

http://i44.tinypic.com/34sfez7.jpg

http://i42.tinypic.com/24pfgau.jpg

http://i43.tinypic.com/30s7epg.jpg

http://i42.tinypic.com/3310tp2.jpg

http://i42.tinypic.com/21k9hf7.jpg

http://i39.tinypic.com/2mrt9mw.jpg

http://i41.tinypic.com/jtqb1u.jpg

 

Si pentru ca nimeni nu a intrebat, masina are momentan 229890km la bord, avea 227k cand am luat-o, e prima masina pe care o am cu peste 200k km, dar merge impecabil pana acum in ciuda varstei si a km si daca fi fost dati inapoi probabil as fi crezut ca are doar 100k km, un avantaj il constituie si faptul ca a fost folosita majoritatea timpului pentru drumuri lungi si mergea singur in masina fostul proprietar care a fost si primul de altfel si evident intretinerea corespunzatoare. Una peste alta, imi place foarte mult vaporul asta :rolleyes: .

In ultimul timp am mers destul de mult cu 740xD,este o masina extraordinara,nu te oboseste deloc la drum lung,foarte comoda pe drumuri denivelate ( un plus pentru generatia noua,o data cu introducerea pe langa CONFORT a optiunii CONFORT PLUS ).Revenind la masina ta,arata extraordinar,chiar nu isi arata km ,se vede ca a fost si este ingrijita exemplar.Sa te bucuri de ea cat mai mult timp :)

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Superba masina.. se vede ca a fost intretinuta corespunzator..interiorul zici ca-i nou.. :thumbsup:

Ai schimbat folia pe geamuri? ai pus mai deschisa? in primele poze pare mai inchisa..sau era de la telefon..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

intr-adevar am schimbat folia, cea dinainte era mai inchisa, asta este legala, Lumar de 30%, acum sunt si perdelutele coborate si e mai transparenta...

 

nu am avut ocazia sa o incerc la un drum lung din prespectiva unui calator in spate, am stat acolo de curiozitate si ceea mi s-a parut putin nelalocul sau e faptul ca bancheta/sezutul in pozitia default e cam inalta, daca nu ti-o ajustezi e putin ciudata pozitia comparativ cu alte masini.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.