Jump to content

Bate motorul bmw320d


Recommended Posts

Am revenit ...mare lucru nu am mai facut la ea ,dar dupa parerea mecanicului nu e de la motor ...maine o sa umble la distributie , am pornit iarasi motorul si parca bataia se aude ca de lant intr-o carcasa .... maine o sa vedem daca nu e rupt un intinzator ceva , motorul asta are 3 perechi de lanturi la distributie unul sun , unul la mijloc si unul jos la arbore,o sa inceapa cu cel de jos .baie ulei data jos si vazut daca a ajuns ceva resturi in baie ,o sa anunt imediat ce gasesc .

o seara buna

 

La 15k fac de fel schimbul nu trec peste

Link to comment
Share on other sites

Nu am nimik schimbat la ea ...o sa caut motor acuma sa vad la ce bani il gasesc si cum o fi si ala ...nu stiu daca se poate gasi separat arbore ?daca il da cineva (dar am inteles ca nu ar da la cote una de la alta)o parere cineva ceva?...nu stiu dc se ajunge aici stiu ca la audi am patit la axele cu came nu baga pompa pana sus si se duceau ...dar aici?cand sta in uleiul din baie ...ma depasesc chestiile astea. Edited by minu_co
Link to comment
Share on other sites

audi este renumita la ala de 2.5 pentru uzura came, dar vezi tu in Germania daca intri pe forum nu gasesti nici una aproape, daca intri in Romania gasesti sute de cazuri, pentru ca au km dati inapoi

 

poate a fost prost uleiul, arbore gasesti separat, in cazul asta nu trebuie sa schimbi motorul cu totul

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil ti s a infundat vreun canal de ungere din bloc si a obturat curgerea uleiului catre arbore la cuzinetl respectiv

Datorita intervalelor lungi de revizii recomandate de bmw

In locul tau as incerca sa rectific arborele si sa pun cuzineti noi la cota mai mare

In cazul in care nu se poate rectifica arborele un arbore nou e in jur de 1000e, m as gandi si la varianta asta

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e mai usor si mai ieftin cu motorul schimbat ,decat sa caut arbore sa dau atatia bani pe el ...si apoi sa caut cauza de s-a ajuns aici ?sa dau chiulasa jos apoi cumparata garnitura ,cuzineti ,biela ...mult mai simplu si ieftin varianta cu motorul schimat.

Am gasit motor 1000e+tva chel fara nik pe el ...si in UK 1500£ cu totul pe el inclusiv injectoare , turbo si restul ,germania 1.500euro fara injectie si turbo ,acuma sa ma gandesc bn ce o sa fac! oricum anul asta nici o sansa e nevoie de cash

Edited by minu_co
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e mai usor si mai ieftin cu motorul schimbat ,decat sa caut arbore sa dau atatia bani pe el ...si apoi sa caut cauza de s-a ajuns aici ?sa dau chiulasa jos apoi cumparata garnitura ,cuzineti ,biela ...mult mai simplu si ieftin varianta cu motorul schimat.

Am gasit motor 1000e+tva chel fara nik pe el ...si in UK 1500£ cu totul pe el inclusiv injectoare , turbo si restul ,germania 1.500euro fara injectie si turbo ,acuma sa ma gandesc bn ce o sa fac! oricum anul asta nici o sansa e nevoie de cash

 

Vezi ca sunt colegi pe forum care dezmembreaza masini la Mica Publicitate. Intreaba si la ei.

 

In locul tau as lua unul complet, care nu are nici un fel de problema sau oscilatie in mers, apoi vinzi de pe al tau ce e bun si iti mai recuperezi din bani.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca se ajunge aici, pt ca noi luam masini din germania merse 30-35mii km din revizie in revizie cu uleiul pe minim si e normal ca nu pica la ei ca pana in 200k nu au nimik , si vine romanasul fraierul si le ia de la 200k si e normal ca nu ai unde sa ii faci ungere bn cand mergi pe unde mergi .........dar asta e o alta discutie cand nu ai bani de una noua o iei de la ei . Edited by minu_co
Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca se ajunge aici, pt ca noi luam masini din germania merse 30-35mii km din revizie in revizie cu uleiul pe minim si e normal ca nu pica la ei ca pana in 200k nu au nimik , si vine romanasul fraierul si le ia de la 200k si e normal ca nu ai unde sa ii faci ungere bn cand mergi pe unde mergi .........dar asta e o alta discutie cand nu ai bani de una noua o iei de la ei .

si tu schimbai la 15 k ulei destul de mult. max 10 k las uleiul de la primul bmw pe care l-am avut si asa fac multi de aici.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca se ajunge aici, pt ca noi luam masini din germania merse 30-35mii km din revizie in revizie cu uleiul pe minim si e normal ca nu pica la ei ca pana in 200k nu au nimik , si vine romanasul fraierul si le ia de la 200k si e normal ca nu ai unde sa ii faci ungere bn cand mergi pe unde mergi .........dar asta e o alta discutie cand nu ai bani de una noua o iei de la ei .

 

exact, merge cu 5w30 si schimba la 30k o tine pana in 200k si pe urma o da la dealer inapoi buyback, o ia altul de buna si mai face 100k samd

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.