Jump to content

problema ambreaj


stefanion

Recommended Posts

detin un bmw 530d manual,astazi am realizat ca m-am pricopsit cu un zgomot la ambreaj la apasarea pedalei,se aude cel mai accentuat la jumatea cursei iar la eliberare nu se aude,la fel la apasare completa sunetul dispare.Cineva mi-a spus ca ar putea fi rulmetul de presiune,voi ce parere aveti?

 

Cel mai probabil volant+kit ambreiaj [full houseclover.png]

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

este neaparat sa schimb ambreiajul daca se prezinta bine ?Vreau sa va mai intreb ceva,poate fi simptomul unui volant defect senzatia ca masina nu ar avea cuplu la relanti in comparatie cu un bmw 320 e90?(Ma refer ca la plecare motorul rontaie destul de serios daca nu il ajut putin mai mult din ambreiaj in comparatie cu e90-ul care pleaca foarte lin fara nici-o vibratie) Edited by stefanion
Link to comment
Share on other sites

o sa schimb si chitul cu tot cu volant am schimbat toate injectoarele tampoane bucsaraie debitmetru galerii nici nu mai tin minte in speranta ca voi putea sa ma bucur de aceasta masina care intradevar merge frumos dar cam incepe sa ma dezamageasca....daca dupa chit imi mai cade ceva va parasesc ma bag pe audi:)))))))apropo injectoarele le-am schmbat degeaba din cauza mecanicilor nepriceputi,am o tacanela cand motoru e rece, au crezut ca scap prin inlocuire dar misterul nu a fost elucidat asa ca cine vrea le dau la pret bun Edited by stefanion
Link to comment
Share on other sites

incearca sa mergi pe LUK asa vine parca si pe original. Partea nasoala ca orice nu ai pune nu mai este ca acel original.

Sunt cazuri in care dupa schimbare poate sa agate un pic in trapta 1, cutia este mai zgomotoasa, sau la oprirea cu toate ca se schimba totul nou cind motorul este cald daca nu tii piciorul pe ambreiaj parca zici ca mai trancane un pic.Dar asta este, probabil din cauza la piese care nu sunt 100 % originale, inschimb pretul este de original. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

uitati baieti pentru tacanela asta am aruncat 1000 euro degeaba(am schimbat toate injectoarele)si degeaba tacaneala tot acolo e,m-am ales si cu un set de injectoare de rezerva.Chiar nu exista nimeni sa stie despre ce este vorba cu exactitate?se aude doar cand e motorul rece pana ajunge la temperatura optima
Link to comment
Share on other sites

face dimineata cand o pornesti sau mereu?

 

fulia de la arbore am schimbat-o acum un an

 

incearca sa mergi pe LUK asa vine parca si pe original. Partea nasoala ca orice nu ai pune nu mai este ca acel original.

Sunt cazuri in care dupa schimbare poate sa agate un pic in trapta 1, cutia este mai zgomotoasa, sau la oprirea cu toate ca se schimba totul nou cind motorul este cald daca nu tii piciorul pe ambreiaj parca zici ca mai trancane un pic.Dar asta este, probabil din cauza la piese care nu sunt 100 % originale, inschimb pretul este de original. :frantics:

 

 

 

 

m.ai dezamagit un pic mie imi place sa fie totul perfect,dupa revelion cred ca o sa schimb kitul.Cazurile pe care le-ai mentionat sunt mai rare sau sunt cam o generalitate?

Link to comment
Share on other sites

am mai vizionat filmul si mai mult ca sigur nu se aude asa tare la mine.Imi face dar se aude mai putin si doar uneori, intradevar la rece, nu am dat insemnate asa tare mai ales ca este totusi un motir dezel.

Mai tare tacane la mine in partea de su in zona termostatuluoi superior cind se incalzeste motorul mai tare, dar la fal face si la X 5 unui prieten asa ca la fel nu am dat mare importanta acestui fapt.

Link to comment
Share on other sites

cind ai pus noile injectoare ai simtit ceva schimbare in mersul motorului ?

 

ai incercat sa schimbi uleiul, posibil sa nu se potriveasca tipul de ulei fiind mai viscos la rece si astfel iti bat tachetii pina se inmoaie uleiul si astfel are loc o ungere mai buna, disparind si tacaneala.

Link to comment
Share on other sites

uitati baieti pentru tacanela asta am aruncat 1000 euro degeaba(am schimbat toate injectoarele)si degeaba tacaneala tot acolo e,m-am ales si cu un set de injectoare de rezerva.Chiar nu exista nimeni sa stie despre ce este vorba cu exactitate?se aude doar cand e motorul rece pana ajunge la temperatura optima

Salut!Pompa de vacuum se afla in partea din fata motorul,posibil ca ea sa hodorogeasca asa,cel mai indicat ar fi sa mergi la un mecanic sa asculte cu un stetoscop special pompa de vacuum ca nu cumva ea sa fie cea care face tot taraboiul de la pornire.Bafta!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.