Jump to content

BMW e46 320d 136CP se merita sau nu?


vreaubmw

Recommended Posts

Salutare tuturor,Daniel ma numesc si sunt pe cale de a achizitiona un 320d e46 136cp am sa rog si eu detinatorii sau fosti detinatori de acest model/motoriare sa-mi spuna si mie principalele probleme tehnice ale motorului daca se poate si cateva preturi de referinta ale reparatiei.Precizez ca nu ma intereseaza decat adevaratele minusuri ale acestor motoare nu intretineri periodice regulate(ulei placute buci brate etc),si doresc informati despre turbina injectoare(pe la ce km sa ma astept sa pice etc) si alte derivate de natura mai costisitoare ce pot aparea.As vrea informatii cat se poate de reale si exacte nu stranse de la "coada la lapte":p.Precizez ca ce voi achizitiona va fi cu maxim 250k reali si ca o voi aduce personal din Germania. Sunt constient ca sunt "N" astel de topicuri dar toate din pricina unora deviaza de la subiect sau pica in patima "cat consuma" si atunci informatile sunt dispersate considerabil.Multumesc anticipat tuturor!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Turbina nu pica, injectoarele nici alea , pt ca sunt clasice , mecanice . Poate sa-ti pice cel mult injectorul cu fir din cauza senzorului . Totusi injectoarele mai obosesc si ar mai trebui schimbate diuzele . Problema la motorul asta e pompa de injectie - cum ai norocul .
Link to comment
Share on other sites

am avut eu timp de un an si cca 25.000km. a fost primul meu bmw si nu am avut nici o problema cu motorul. masina avea la vremea respectiva vreo 300.000km si am vandut-o unui prieten care in afara de ambreiaj nu a schimbat nimic. motorul trage destul userul george mi-a resoftat-o si am fost foarte multumit. consum ft bun si performante suficiente pt un e46 din 99
Link to comment
Share on other sites

Precizez ca nu ma intereseaza [...] buci

:shifty:

 

 

 

ON: La motorul asta inafara de pompa de injectie, nu prea ai probleme. Turbina se mai strica (de la un anumit nr de km) si articulatia la e46 e cam pretentioasa. In rest nu sunt probleme.

Totusi, iti sugerez sa mai astepti si sa iti iei modelul urmator, facelift-ul cu motorul de 150cp. Este mai fiabil, consum mai mic, mai silentios,nu vibreaza asa de tare si nu mai are problema cu pompa de injectie.

Link to comment
Share on other sites

:shifty:

 

 

 

ON: La motorul asta inafara de pompa de injectie, nu prea ai probleme. Turbina se mai strica (de la un anumit nr de km) si articulatia la e46 e cam pretentioasa. In rest nu sunt probleme.

Totusi, iti sugerez sa mai astepti si sa iti iei modelul urmator, facelift-ul cu motorul de 150cp. Este mai fiabil, consum mai mic, mai silentios,nu vibreaza asa de tare si nu mai are problema cu pompa de injectie.

Sa inteleg ca este cu mult mai ok cel de 150? la acest motor s-a remediat problema cu pompa de injectie ? dar nu are altele asemanator de costisitoare?

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca este cu mult mai ok cel de 150? la acest motor s-a remediat problema cu pompa de injectie ? dar nu are altele asemanator de costisitoare?

Da, e mult mai bun si nu mai are problema cu pompa si nici altele mai costisitoare. Cu exceptia problemelor obisnuite la e46, pe care o data ce le rezolvi nu te mai bati de ele, sunt masini bune.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Da, e mult mai bun si nu mai are problema cu pompa si nici altele mai costisitoare. Cu exceptia problemelor obisnuite la e46, pe care o data ce le rezolvi nu te mai bati de ele, sunt masini bune.

Pe scurt la ce probleme te referi cand spui"odata rezolvate nu te mai lovesti de ele" Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

se refera la faptul ca masinile bmw sunt la un moment dat trase de mustati pana la limita sau peste, de aceea la achizitionare trebuiesc investitii, gen bascule, injectoare , turbina, volanta, amortizoare, arcuri rupte, defecte electrice, etc, dupa remediere insa masina va functiona insa in continuare foarte bine inca multi ani :sorcerer:
Link to comment
Share on other sites

se refera la faptul ca masinile bmw sunt la un moment dat trase de mustati pana la limita sau peste, de aceea la achizitionare trebuiesc investitii, gen bascule, injectoare , turbina, volanta, amortizoare, arcuri rupte, defecte electrice, etc, dupa remediere insa masina va functiona insa in continuare foarte bine inca multi ani :sorcerer:

Multumesc pentru parere eu pe baza dreptului la opinie il cataloghez evaziv,argumentez cea ce spun prin faptul ca eu am spus ca intentionez sa cumpar un e46 nu o cazatura de e46 sunt perfect deacord cu tine cu faptul ca bmw-urile sunt destul de alergate de tot felul de pusti' mai mult sau mai putin in facultatile mintale dar pe mine ma intereseaza problemele tipice inevitabile ale acestui model/motorizare cat de exploatata va fi masina ce o voi cumpara voi vedea eu la momentul respectiv,ma opresc aici pentru ca nu vreau sa intram in polemica si sa deviem de la subiect ci doar sa aflu cateva informatii pentru a stii la ce sa ma astept de la viitorul meu bmw.Multumesc,seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Sigur o sa ai probleme cu bucse/brate/pivoti, dar odata schimbata te vor tine cel putin 40k km.

Amortizoarele si arcurile, daca nu au fost schimbate sigur va trebui sa le schimbi pt ca la km aia nu isi mai fac treaba.

In rest, probleme costisitoare nu prea sunt. Ar mai fi cuplajul de volan (nu la toate) si turbina, depinde cum a fost intretinuta.

 

PS: Si flansa de la cardan, daca auzi un "boom" in partea din spate cand bai in viteza.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru parere eu pe baza dreptului la opinie il cataloghez evaziv,argumentez cea ce spun prin faptul ca eu am spus ca intentionez sa cumpar un e46 nu o cazatura de e46 sunt perfect deacord cu tine cu faptul ca bmw-urile sunt destul de alergate de tot felul de pusti' mai mult sau mai putin in facultatile mintale dar pe mine ma intereseaza problemele tipice inevitabile ale acestui model/motorizare cat de exploatata va fi masina ce o voi cumpara voi vedea eu la momentul respectiv,ma opresc aici pentru ca nu vreau sa intram in polemica si sa deviem de la subiect ci doar sa aflu cateva informatii pentru a stii la ce sa ma astept de la viitorul meu bmw.Multumesc,seara buna!

 

Ce incerca Boaska sa iti spuna e ca tu o sa cumperi o masina destul de veche (nu e neaparat o problema), cu sanse maximale de km masluiti si datorita uzurii reale, pica cele enumerate de el mai sus.

 

Dupa cum ai putut observa, e vorba doar de consumabile. Ca un sfat, asigura-te ca dupa achiztie si inmatriculare, ai 1000euro de o revizie. Posibil sa nu fie nevoie sa bagi banii in ea imediat cum o cumperi, dar pe parcurs, datoria factorilor ce tin de Romania (drumuri, motorina etc), o sa ai nevoie de ei.

 

Nu mi se pare ca raspunsul lui Boaska a fost evaziv, ti-a enumerat pe scurt chestiile uzuale de care se lovesc userii de pe forum.

 

Si daca bine imi amintesc, Boaska detine (sau detinea) un BMW 320d 136CP.

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce incerca Boaska sa iti spuna e ca tu o sa cumperi o masina destul de veche (nu e neaparat o problema), cu sanse maximale de km masluiti si datorita uzurii reale, pica cele enumerate de el mai sus.

 

Dupa cum ai putut observa, e vorba doar de consumabile. Ca un sfat, asigura-te ca dupa achiztie si inmatriculare, ai 1000euro de o revizie. Posibil sa nu fie nevoie sa bagi banii in ea imediat cum o cumperi, dar pe parcurs, datoria factorilor ce tin de Romania (drumuri, motorina etc), o sa ai nevoie de ei.

 

Nu mi se pare ca raspunsul lui Boaska a fost evaziv, ti-a enumerat pe scurt chestiile uzuale de care se lovesc userii de pe forum.

 

Si daca bine imi amintesc, Boaska detine (sau detinea) un BMW 320d 136CP.

Ok am inteles perfect ideia motorul e sufletul masinii daca el e ok restul conteaza mai putin articulatile la drumurile noastre la toate se duc mai repede sau mai tarziu ideia ca sunt destul de costisitoare am retinuto trecem peste si astept in continuare probleme legate de motor comune 320 e46.Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt alte probleme. Asta e tot: la nFL pompa si turbina (care pana la urma e consumabil) , la FL doar turbina.

 

Restul tine de cum a fost exploatat motorul si nu poti zice clar ca se strica ceva.

 

PS: Eu de exemplu am motorul de 150cp si ce am facut la motor in 2 ani de cand o am:

-curatat EGR + galerie admisie

-schimbat furtun intercooler (din cauza vechimii)

-schimbat furtunase vacuum

-curele

-eliminat clapete admisie (au axul subtire si exista riscul sa se rupa si sa fie aspirate in motor. Exista cateva cazuri pe forum)

-termostat

-evident filtre si ulei (inclusiv cel epurator)

-ulei servodirectie

-garnitura de la pompa de vacuum

 

Si am mai schimbat:

- 2 senzori ABS (400 lei pe fata, 350 lei pe spate ATE)

-amortizoare + arcuri + flanse + protectii

-senzor temperatura exterioara

-baterie

-bucse brate Lemforder

-bucse esapament

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uite ce am schimbat eu la masina, in aproximativ 5 ani de utilizare. Am cumparat-o la 105.000km si am vandut-o pe la 190.000km:

 

- brate fata, bucsi fata, bielete antiruliu (de 2 ori)

- 4 amortizoare, 4 arcuri, 4 flanse (pe la 180.000 km)

- racord flexibil catalizator

- o bucsa pe la diferential

- bujii incandescente

- furtun EGR-intercooler

- tampoane motor

- caseta directie (reconditionata)

- kit ambreiaj

 

Alte elemente care trebuiau schimbate dar am vandut masina:

 

- senzor airbag pasager

- releu bujii

Edited by buldy
Link to comment
Share on other sites

http://www.autovit.ro/bmw-320-C31837481.html O intrebare pentru cunoscatori aceasta masina(sper sa nu se considere reclama) ete intradevar M optic de fabrica? sau e facuta ulterior prin adaugare de elemente? Pedalierul ala este OEM?

Singurele elemente M originale de pe masina asta sunt bara fata si schimbatorul ( care este de E90 ). :laugh:

Edited by Alin KIR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.