Jump to content

Sfaturi achizitie e60


MociornitaCosmin

Recommended Posts

Masina va merge mai mult in oras, undeva la ~20000 km/an(give or take a few).

Sunt constient ca pentru acest rulaj mai indicat ar fi fost un benzinar, insa nu ma pot desparti de cuplul motoarelor diesel(pur si simplu are acel feeling ce imi confirma ca sunt intr-o masina puternica).

Initial as fi vrut un 535d insa bugetul mi-a fost redus considerabil, am ales in ultima instanta 530dA(cuplu destul de maricel 500Nm si un timp bun - 7.3s-0/100km/h)

Buget disponibil: undeva la 8500 euro, maxim 9000.

Am citit in mare parte despre problemele specifice modelului, nr de km deja a devenit irelevant pentru mine, consider ca starea tehnica a masinii cat si de un istoric al exploatarii corect sunt mult mai importante.

Am vazut 5 masini prin Ploiesti, toate numai cu probleme majore la cutie(vibratie puternica in caroserie la schimbatul treptelor 1-2 sau 2-3 in kick-down), dotari nefunctionale, retusuri estetice, etc.

Am cateva nelamuriri:

1.Vizavi de taxa: Daca eu depun cerere personal pentru a scoate adeverinta anaf, exista riscul ulterior ca proprietarul, desi a vandut masina(samsarului sau mie personal) sa-si recupereze taxa?

2.La e60 non LCI 2004-2005 exista optiunea din fabrica de buton start-stop sau toti au facut retrofit? De asemenea, care ar fi costurile acestui retrofit?

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

la 20k pe an e clar ca ai nevoie de diesel . Daca te orientezi la automata recomand sa nu iei o masina la care nu ai certitudinea ca are macar un schimb ulei . E pur si simplu loterie si reparatia la cutie nu e chiar o joaca . Succes
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca pot cumpara o masina cu taxa platita nerecuperata si ma pot trezi cand o vand ca trebuie platita taxa?

e posibil , depinde cand a intrat in tara totusi , 5 ani e termenul in care se poate actiona in instanta , adica daca iei o masina intrata in maxim 2009 , 2010 e ok , nu mai poate recupera , se prescrie . A mea e intrata in 2008 si fab 2006 .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Masina va merge mai mult in oras, undeva la ~20000 km/an(give or take a few).

Buget disponibil: undeva la 8500 euro, maxim 9000.

Am citit in mare parte despre problemele specifice modelului, nr de km deja a devenit irelevant pentru mine, consider ca starea tehnica a masinii cat si de un istoric al exploatarii corect sunt mult mai importante.

Am vazut 5 masini prin Ploiesti, toate numai cu probleme majore la cutie(vibratie puternica in caroserie la schimbatul treptelor 1-2 sau 2-3 in kick-down), dotari nefunctionale, retusuri estetice, etc.

 

Nu te astepta sa gasesti Bnw de 10 ani bun,iar la cati km faci pe an mai mult ca sigur va deveni o gaura fara fund. Nu inteleg de ce ai da 8-9k euro pe o masina cu cel putin 250-300k km.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e posibil , depinde cand a intrat in tara totusi , 5 ani e termenul in care se poate actiona in instanta , adica daca iei o masina intrata in maxim 2009 , 2010 e ok , nu mai poate recupera , se prescrie . A mea e intrata in 2008 si fab 2006 .

Am inteles. Deci la un e60 din 2007-2008 in tara cu taxa platita si nerecuperata, lucru atestat prin adeverinta anaf obtinuta de mine, pot sa stau linistit.

Am mai gasit ceva interesant, http://portal.just.ro/SitePages/dosare.aspx, un site unde poti verifica dupa numele proprietarului daca a fost sau nu depus un dosar pentru recuperare.

Poate a platit taxa in 2008-2009, a depus dosarul in 2013-2014 si inca nu s-a solutionat.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu te astepta sa gasesti Bnw de 10 ani bun,iar la cati km faci pe an mai mult ca sigur va deveni o gaura fara fund. Nu inteleg de ce ai da 8-9k euro pe o masina cu cel putin 250-300k km.

Ma indoiesc cu un Bmw de 10 ani nu ar fi bun atata timp cat a fost intretinut corespunzator sau chiar si contrar, oricand putand fi adus la linia de plutire cu o investitie mai mult sau mai putin rentabila.

Nu mi se pare ca fac multi km pe an, sunt diesel-uri care in 2 ani au 200k km.

Gaura fara fund poate sa devina si un E30 si un F30. Al meu e46 avea 12 ani, 214000 km si era foarte bun.

Am ales sa dau 8-9k pe o masina cu cel putin 250-300k din mai multi factori:

1. Nu imi permit un e60 mai nou/scump/km mai putini.

2. Am vazut loganuri cu 400k, ma indoiesc ca la Bmw acesta este sfarsitul perioadei de viata. Un bmw intretinut corespunzator poate rula cel putin 600k fara reparatii capitale.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tu stii, insa o masina turbo care dezvolta un cuplu generos si are ceva tehnologie chiar si noua nu va apuca 200k km fara investitii majore.

 

Faze cu bmw-uri care ajung la 600k km fara investitii majore sunt desprinse din alta lume,iar Loganul la 400k km pur si simplu este o caruta care nu trece ITP-ul fara spaga.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.autovit.r...-C32399465.html se auzea un zgomot la motor(baiatul care vindea masina spunea c-ar fi de la o curea), tremura putin un bec, cutia schimba bine, motorul tragea bine, mergeau toate optiunile pe ea.

http://www.autovit.r...-C32468905.html cu putin efort financiar as putea s-o iau, ce-i drept masina este a unui prieten si o stiu de cand a luat-o cu mine(acum un an), avea o singura problema, pornea mai greu cateodata, rezolvata prin schimbarea bujiilor si oscila putin turometrul la 100 km/h, rezolvata prin schimbarea uleiului si filtrului la cutie.

Inclin spre a 2a varianta. Ce parere aveti?

Edited by MociornitaCosmin
Link to comment
Share on other sites

http://www.autovit.r...-C32399465.html se auzea un zgomot la motor(baiatul care vindea masina spunea c-ar fi de la o curea), tremura putin un bec, cutia schimba bine, motorul tragea bine, mergeau toate optiunile pe ea.

http://www.autovit.r...-C32468905.html cu putin efort financiar as putea s-o iau, ce-i drept masina este a unui prieten si o stiu de cand a luat-o cu mine(acum un an), avea o singura problema, pornea mai greu cateodata, rezolvata prin schimbarea bujiilor si oscila putin turometrul la 100 km/h, rezolvata prin schimbarea uleiului si filtrului la cutie.

Inclin spre a 2a varianta. Ce parere aveti?

 

Daca iti place masina si stii totul despre cum a fost exploatata si intretinuta, ce te mai retine ?

 

Eu am ajuns la concluzia ca nu merita sa faci eforturi financiare pt o masina. Masina respectiva te poate costa mult mai multi bani decat dai pe ea initial. Ia in calcul impozitul pe care trebuie sa-l platesti, asigurarea, casco....

 

Numai daca ii schimbi filtrul de particule, galeria de admisie, galeria de evacuare si fulia de la arbore mai bagi lejer 10.000-12.000ron. Ce ti-am enumerat se schimba la toate e60-urile cu motor de 2.5l , 3.0l. N-am auzit sa fi ''scapat'' vreun e60 pre lci de problemele astea. Asta bineinteles daca nu esti adeptul dpf desfiintat, egr off ca e mai bine si ''respira motorul'' , dopuri in admisie , si alte cateva trucuri ieftine.

Edited by Vision335
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi, masina a fost cumparata de la un dealer din Bucuresti http://www.autovehiculedeocazie.ro/ , testata inainte la service http://www.bmwclub.r...9848-alexteile/ care ne-a asigurat ca este in regula masina. Va mai dura putin dar voi alege 535d, chiar daca nu are unele din dotari pe care mi le doream(scaune incalzite, PDC,pachet m), ma consolez cu motorul care este pentru mine mai mult decat impresionant. Edited by MociornitaCosmin
Link to comment
Share on other sites

din 2 reply-uri, deja mi-e frica sa-mi mai iau e60 :))

 

De ce sa-ti fie frica?initial si eu vroiam sa trec la 6 cilindri ,dar am stat putin si am analizat situatia si m-am rezumat la un e90 tot 320d dupa ce am dat e46-le.

 

Trebuie sa-ti asumi un cost de intretinere mai mare,consum mai mare ,taxe ,cum spui tu ca majoritatea km ii faci in oras nu vad rostul pentru un 3000 diesel,nu te poti bucura de motor prea mult......important este sa-ti iei ce-ti

 

place tie .thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

din 2 reply-uri, deja mi-e frica sa-mi mai iau e60 :))

 

fara frica :)) totul e sa mai ai ceva cash in caz de probleme , ca nu stii niciodata , chiar daca e masina super intretinuta si de la un cunoscut poate trosni ceva oricand .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

De ce sa-ti fie frica?initial si eu vroiam sa trec la 6 cilindri ,dar am stat putin si am analizat situatia si m-am rezumat la un e90 tot 320d dupa ce am dat e46-le.

 

Trebuie sa-ti asumi un cost de intretinere mai mare,consum mai mare ,taxe ,cum spui tu ca majoritatea km ii faci in oras nu vad rostul pentru un 3000 diesel,nu te poti bucura de motor prea mult......important este sa-ti iei ce-ti

 

place tie .thumbsup.png

 

Dupa 2 e46 nu ma deranja nici un e90 insa este ceva mai scump datorita anului mai recent de fabricatie si am hotarat sa trec la ceva mai mare si mai confortabil, initial vroiam e39, insa 3.0d am auzit ca ar avea ceva probleme ale cutiei, ZF construind cutii ce nu suporta cuplul maxim al motorului.

 

de ce vrei masina care porneste greu si trepideaza la viteza constanta?

Masina nu trepida, la viteza constanta oscila turometrul fara a se simti vreo schimbare in acceleratia masinii, pornea greu datorita bujiilor care au fost inlocuite si problema remediata.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca 535d-ul ala e in mintile lui, cred ca merita efortul financiar suplimentar...masina o sa-ti dea niste senzatii incredibile ;)

 

Restul le mai faci pe parcurs, un pachet M, niste jante, etc.

 

Cum spuneau si colegii, nu trebuie sa fii speriat in special de e60...ci de ORICE masina SH de 10 ani ai cumpara :) Un buget de 1500-2000 euro e musai pe langa pretul de achizitie, pentru tot felul de nimicuri (revizie, ulei, filtre, lichide, role, curele, bucse, poate niste anvelope, etc)

 

Faptul ca a avut uleiul schimbat la cutie e un mare plus, daca raul nu era deja facut...caz in care e posibil sa ai surpriza sa inceapa sa faca iar figuri in curand.

 

Daca tot platesti taxele motorului de 3000cmc, macar sa se bucure si sufletul tau :D

Link to comment
Share on other sites

Daca vei fi nevoit sa dai toti banii pe masina si sa nu mai pastrezi pt intretinere cel putin 2 mii de euro in primul an de la achizitie eu te-as sfatui sa n-o iei.

Chiar daca stii masina si ai certitudinea ca a fost ingrijita, oricand pot aparea cheltuieli neasteptate care pot fi semnificative, asa cum spunea si altcineva pe pagina anterioara.

Eu am cumparat luna trecuta un E46 si deja am schimbat piese de peste 2 mii de euro, deci sa nu crezi ca cine zice ca trebuie sa ai ceva bani deoparte bate campii.

Din cate stiu la 535d trebuie schimbate/reparate turbinele la un anumit nr de km, in special cea mica. Caseta de directie iar e un consumabil de luat in seama la E60.

O masina ca asta a fost o masina de senzatie la aparitie insa acum ca a ajuns la pret de Logan nou o sa inghita ceva bani, doar cheltuielile fixe cu asigurarea si impozitul insumeaza o mie de euro anual.

In fine, daca situatia iti permite sau dragostea pt masina invinge ratiunea, atunci asteptam sa ne-o preziti cat mai repede intr-un topic. :D

Edited by cataxxl
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.