Jump to content

Filtru K&N


2dor

Recommended Posts

De unde pot sa iau si eu un kit de admisie K&N? Sunt din Bucuresti. Multumesc.

204926[/snapback]

De la autoitalia...perugia sau cum i-o mai zice.

Pe Bdul Ion Mihalache, inainte de intersectia cu Turda pe partea dreapta, acolo unde este un showroom SANGYONG. Astia au o legatura cu importatorii de K&N

Dar inainte de a da banii mai documenteaza-te. Parerile sunt impartite daca are sau nu sens un filtru K&N in Ro.

Eu am avut si l-am dat jos. Nu stiu ce masina ai, dar daca-l vrei pe al meu de E46, 318i ti-l fac cadou. L-am putat 30000km l-am spalat, l-am inmuiat in uleiul lui original si l-am pastrat in casa.

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa emit o teorie clara de cauzalitate intre schimbarea filtrului de aer normal cu cel K&N si distrugerea debitmetrului meu...dar iata faptele:

 

Am avut timp de 140000 km un e36, 316i cumparat de nou prin 1995 de la Automobile Bavaria si caruia nu i-am pus decat filtre "original BMW" sau MANN (asta de 2 ori - intrucat aparuse Total Auto prin 2001), masina pe care am vandut-o unui cunoscut cu care am tinut ulterior legatura. Ei bine acel 316 are in momentul de fata vreo 240000 km si debitmetru original, asta in conditiile in care a folosit numai filtre Mann, Delphi si BMW.

In schimb, pe mine la noul meu E46 318i, m-a apucat setea de putere (+6 CP) si economia de combustibil (more than 15%), la filtru K&N, ambele doar povesti de marketing, evident, si pe la 50000Km am trecut pe filtru de aer K&N...Toate bune si frumoase, performante si consum identice, poate sunetul motorului (perceptibil doar cu capota ridicata) un pic diferit...si la 85000 km mi s-a aprins becul galben (celebrul check engine de pe forum). Dupa nenumarate testari si resetari la Filaret in care dignosticul era ba MIXTURE TOO LOW ba MIXTURE TOO HIGH, am decis sa schimb atat debitmetrul, cat si sonda Lambda si sa trec din nou la filtrul de aer original. Drept pentru care ma aflu acum la 159000 Km si masina functioneaza perfect fara check engine aprins. Ca sa evit alte intrebari, sonda mea lambda veche, functioneaza in momentul de fata perfect pe o alta masina.

Mentionez ca am intretinut ca la carte filtrul K&N, numai ca mult mai des decat era prescris in prospectul lui. Adica l-am spalat si uns la fiecare 15000km.

So....

Up 2 U

 

PS: Sunt intregi teorii pe diferite forumuri legate de aceste filtre. Trebuie numai sa sapi mai adanc...Parerile sunt impartite...Decizia iti va aprtine cu siguranta.

Poate tara nu e potrivita pentru K&N...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.