Jump to content

2010 E90 LCI 184 CP sau 163 Cp?


pss

Recommended Posts

Salut, am o nelamurire. Mi-am achizitionat un BMW E90 LCI din 2010 si nu stiu exact cati cai am. Suna amuzant dar as dori sa fiu lamurit.

 

Cand bag VIn-ul pe BMw Vin decoder imi apare asa:

 

Model description: 320D Market: Europa Type: PP11 E-Code: E90 (MUE) Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N47T - 2,00l (135kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Alpinweiss 3 (300) Upholstery: Stoff Vertex/anthrazit (EBAT) Production date: 11.05.2010

 

Dar uitandu-ma prin optiunile masinii am observat ceva:

 

S843A Leistungsreduzierung Power reduction

 

Dupa cum se comporta masina pe drum nu as spune ca am 163 Cp tinand cont ca am avut si modelul E90 M47 163 Cp. Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

este o optiune pentru Belgia-Olanda deobicei , deoarece la ei taxele sunt dupa putere, nu dupa cilindree. Ai acelasi cuplu, doar calutii redusi. La reprezentata iti scoate optiunea, si vei ramane cu puterea normala a masinii :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sal,

 

este o optiune pentru Belgia-Olanda deobicei , deoarece la ei taxele sunt dupa putere, nu dupa cilindree. Ai acelasi cuplu, doar calutii redusi. La reprezentata iti scoate optiunea, si vei ramane cu puterea normala a masinii :)

 

 

 

Stii cam cat ar costa aceasta operatiune?

Link to comment
Share on other sites

Mutlumesc pentru informatii. Sunt foarte dezamagit de motorizarile din ultima perioada. De la M47 doar si-au batut joc. Am achizitionat modelul de 184 Cp in speranta ca e mai fiabil decat 177 Cp si fac si eu un soft frumusel. Il sunt pe RBN si mi-a spus ca nu face deocamdata la modelul acesta ca este foarte problematic. Edited by pss
Link to comment
Share on other sites

Ai Power reduction! Se poate rescrie softul original la repr, prin aceasta rescriindu-se toate modulele! Pe mine m-a costat acum ~2 ani 200RON daca mai retin minte bine! Te vor pune sa semnezi pe propria raspundere ca daca se blocheaza vreun modul ei nu-si asuma nici o responsabilitate, etc!
Link to comment
Share on other sites

Am sunat la BMW Pitesti, unul dintre reprezentanti la service a zis ca nu a auzit de asa ceva si ca sa il sun pe colegul lui. colegul lui are BUSY TONE mereu. Am sunat la BMW Sibiu, mi-au zis ca ma suna inapoi in catevca minute, au trecut ore. Am sunat la BMW Baneasa Bucuresti, m-a transferat catre service cica, omul de acolo prelua apelul si imi punea melodia de asteptare, tot asa de cateva ori pana mi-a inchis. Nu sunt catusi de putin nervos, doar suntem in Romania. Daca ma poate ajuta cineva as aprecia.

 

Alta situatie cu care ma confrunt este aceea ca eu am navigatie business. Nu am magazie de cd-uri. Am dvd sub consola de clima. Am stick usb, bag stick-ul usb (cum bagam la fostul seria 5 cu navigatie profesiona) dau option (cum dadeam la precedentul) si nu am optiunea import music de pe stick.

 

Cei de la BMW Transilvania Cluj mi-au spus ca merge sa copiez muzica in memoria masinii doar de pe Stick asta dupa ce am incercat de fata cu ei sa copiez de pe cd. Pana la urma pot copia sau nu? Voi atasa cateva poze in curand cu navigatia si optiunile.

Edited by pss
Link to comment
Share on other sites

Masina ai luat-o din Arges cumva? Era una alba pe aici care a mai trecut pe la un coleg de forum...daca o fi aia.

 

Nu, este din CJ, adusa pe 23 martie daca nu ma insel. O sa o "prezint" la categoria adecvata dupa ce o voi termian de pus la punct. O am de cateva zile doar. Astazi schimb de ulei si filtre, maine cuplajul la alternator ca scartaie si in rest motorul e foarte ok, spusele celor de la BMW si a celor de la un service (mecanici de cartier) :))

Link to comment
Share on other sites

Am sunat la BMW Pitesti, unul dintre reprezentanti la service a zis ca nu a auzit de asa ceva si ca sa il sun pe colegul lui. colegul lui are BUSY TONE mereu. Am sunat la BMW Sibiu, mi-au zis ca ma suna inapoi in catevca minute, au trecut ore. Am sunat la BMW Baneasa Bucuresti, m-a transferat catre service cica, omul de acolo prelua apelul si imi punea melodia de asteptare, tot asa de cateva ori pana mi-a inchis. Nu sunt catusi de putin nervos, doar suntem in Romania. Daca ma poate ajuta cineva as aprecia.

 

 

Suna si la Banat Car! Eu la ei mi-am facut anularea! Incearca sa-i intrebi de: Anulare optiune Power Reduction! Si eu cand am vrut sa fac treaba asta am avut ceva de asteptat, intrucat unele repr faceau si altele nu, a urmat o perioada in care au luat decizia ca toti sa faca si abia dupa aceasta perioada au vrut sa ma programeze! De obicei cand suni la repr, iti raspunde cate-o domnita de la receptie, aia nu stie nimic de asa ceva ori alta chestiune tehnica, dar solicita-i sa te transfere la cineva de la Service/Preluare masini!

Link to comment
Share on other sites

Suna si la Banat Car! Eu la ei mi-am facut anularea! Incearca sa-i intrebi de: Anulare optiune Power Reduction! Si eu cand am vrut sa fac treaba asta am avut ceva de asteptat, intrucat unele repr faceau si altele nu, a urmat o perioada in care au luat decizia ca toti sa faca si abia dupa aceasta perioada au vrut sa ma programeze! De obicei cand suni la repr, iti raspunde cate-o domnita de la receptie, aia nu stie nimic de asa ceva ori alta chestiune tehnica, dar solicita-i sa te transfere la cineva de la Service/Preluare masini!

 

Cei de la Sibiu nu au auzit de chestia asta deocamdata. Au zis ca se informeaza si ma anunta.

Link to comment
Share on other sites

la modelul lui nu o sa-i faca reprezentanta nici o scoatere de optiune ca nu pot rescrie ecu :)

singura metoda e sa-ti iei kitul de performance care vine cu alt ECU cu care vei avea 184 + aprox 15%

asta daca e disponibil pentru motoru asta... ceea ce nu stiu sigur

Edited by RobyS
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o curiozitate, pe brief sau certificat cati KW iti apar? Sau sunt identici cu cei de pe site-ul de decodare VIN. Intreb asta deoarece eu am un E90 318d si pe brief masina a venit cu 100KW dar pe site-urile de decodare VIN masina apare cu 105KW.
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o curiozitate, pe brief sau certificat cati KW iti apar? Sau sunt identici cu cei de pe site-ul de decodare VIN. Intreb asta deoarece eu am un E90 318d si pe brief masina a venit cu 100KW dar pe site-urile de decodare VIN masina apare cu 105KW.

pe site iti arata toti kw si mai jos iti scrie optiunea

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o curiozitate, pe brief sau certificat cati KW iti apar? Sau sunt identici cu cei de pe site-ul de decodare VIN. Intreb asta deoarece eu am un E90 318d si pe brief masina a venit cu 100KW dar pe site-urile de decodare VIN masina apare cu 105KW.

 

Pe brief imi apare 120 kw, pe site 135 kw.

 

Cat despre colegul care spune ca nu pot rescrie ECU de ce crezi asta? Cineva mai sus atesta ca a facut asta.

 

Eu vreau sa o aduc inapoi la 184 pentru ca vreau sa ii fac "soft tuning". Asa nu mai bine ii fac softare direct?! dar totusi 21 de caluti tinuti in frau nu sunt chiar nimic parerea mea..

Edited by pss
Link to comment
Share on other sites

Are Anti Tuning protection ecu tau de aia nu ti-l fac la reprezentanta cred (la masinile cu update dupa 2010 e asa parca). Te poti duce direct la cineva care face tunning si te duce la pe la 215cp

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Are Anti Tuning protection ecu tau de aia nu ti-l fac la reprezentanta cred (la masinile cu update dupa 2010 e asa parca). Te poti duce direct la cineva care face tunning si te duce la pe la 215cp

Toate dupa 09/2009 (parca) au anti-tuning protection. La reprezentanta nu se face 'tuning', au ei scule cu ce sa rescrie ECU, stai linistit.

Link to comment
Share on other sites

au probabil aceleasi "scule" ca cei care fac softuri (desi din ce am citit nu prea stau reprezentantele sa rescrie ecu, dau inlocuire direct) - ideea e ca trebuie dat ECU jos de pe masina, nu merge schimbat prin interfata
Link to comment
Share on other sites

Ti-ai gasit si tuner serios unde sa faci masina... Altii mai buni nu stii? Dupa ce ca ai motor cu probleme si mai vrei si tuning vrei performante de la RBN?

Lasa masina asa ca oricum nu e potrivit motorul asta pt putere mai mare. Sau du-o la niste adevarati profesionisti unde primesti GARANTIE SCRISA, factura si pot testa masina pe dinamometru inainte si dupa resoftare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

au probabil aceleasi "scule" ca cei care fac softuri (desi din ce am citit nu prea stau reprezentantele sa rescrie ecu, dau inlocuire direct) - ideea e ca trebuie dat ECU jos de pe masina, nu merge schimbat prin interfata

Lol, OK, daca stii tu ... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.