Jump to content

Transmission Fault


Recommended Posts

Doar 250 euro + ulei sigur nu o sa fie.

 

Daca schimbi discurile trebuie sa schimbi kit-ul de etansare. Toate discurile costa oricum mai mult de 250 euro. O reconditionare de 6hp costa minim 1200 euro cu tot cu manopera.

 

La 250 euro schimba doar ce vede foarte ars, adica e carpeala.

 

Ma rog, asta asa ca o parere.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa nu tragi concluzii pripite Service Premium. Pana o sa ajungi tu la nivelul celor la care a fost in materie de reparat cutii, va mai trece foarte mult timp si evident bani.

 

tot asa ca o parere :)

Edited by RobyS
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca aici nu e vorba de pricepere, e vorba de mentalitate de business.

 

Probabil e un meserias foarte bun, dar sa schimbi doar discurile arse e carpeala. Carpeala indiferent cine o face.

 

Intr-adevar in perioada asta e greu sa gasesti clienti dornici sa-ti achite 1500 euro ca sa le reconditionezi o cutie. Tocmai d-aia multi s-au cam lasat de cutii automate, nu se mai fac bani ca inainte.

 

Nimeni nu-ti repara in Bucuresti un 6hp pe 250 euro + ulei.

 

Cutiile automate sunt o mare bataie de cap. Trebuie sa oferi garantie, sunt multe lucruri care pot sa creeze probleme. Daca pui discuri noi si ai niste garnituri care nu mai tin presiunea, iti vor arde discurile in cateva sute sau mii de km si trebuie sa o repari din nou, dar de asta asta pe banii tai.

 

Tocmai d-asta in afara nimeni nu schimba doar discurile sau doar kit-ul de etansare. Rebuild kit sau montezi cutie sh.

Pai doar kit-ul de frictiune costa mai mult de 250 euro. Desfaci cutia si nu schimbi garniturile?

 

Eu repar cutii automate de niste ani, am reparat si cutiile unor clienti de pe forum. Si, dupa cum poti vedea, nu s-a plans nimeni. Inclusiv acest model de cutie. Pozele sunt pe topic.

Asa ca nu e cazul sa ne masuram falusurile aici. Nu ma intereseaza despre cine e vorba, poate sa fie si zeul cutiilor automate. Eu ma refer strict la actiunea de a schimba doar discurile arse. C A R P E A L A

Daca intelegi bine, daca nu, asta e. Nu esti oricum direct interesat si cel din Timisoara oricum nu-mi face mie concurenta si nici invers. E strict o parere obiectiva si argumentata. Eu m-am lovit de lucrurile astea.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur ca faci treaba buna.

Dar nici de respectivul nu am auzit plangeri, eventual doar de preturi.

Nu face carpeli si probabil stie ce vorbeste.

 

Nu vreau sa intru in polemici. Nu-l cunosc si nu-mi este prieten. Stiu doar foarte multi care si-au rezolvat problemele acolo.

Edited by RobyS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fara sa intru si eu in polemica, domnul Samer mi-a "reparat" o cutie automata pentru care a cerut 1000 EUR (convertizorul + discuri). Dupa ce a stat masina la el aproape 2 saptamani pe motiv ca nu avea piese, cand am luat-o am facut exact 2 km si am avut aceeasi problema.

 

Nu zic ca a incercat sa ma intepe. Mi-a dat banii inapoi fara probleme dar am pierdut o gramada de timp si nervi.

 

Masina mi-a fost reparata de baietii de la Arad pentru acelasi pret. Fata de Samer, acestia sunt adevarati profesionisti (service, atitudine etc)!

 

PS: masina nu era un BMW dar nu cred ca e relevant

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati.

 

Am facut un test , am sters eroarea am dat o tura cu ea timp de 20 minute si a mers , cand a inceput sa se incinga a inceput si sa patineze si sa imi dea eroare iara si sa intre in protectie cutia.

 

Erorile de pe tester sunt :

20370 Supraveghere transmisie ambreiaj

20 355 Supraveghere cuplare ambreiaj ,

 

Test facut cu un Bosh.

 

 

Care sunt parerile voastre ? Eu zis sa incerc sa schimb uleiul , ca face numai cand se incinge , poate atunci isi pierde din propietati uleiul.. SERVICE PREMIUM , ce zici ? Ms frumos

Edited by Matza e36
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa pui un tester dedicat BMW. Macar INPA.

 

Daca problema se manifesta cand cutia se incinge, nu se va rezolva prin schimbarea uleiului, adica este o problema de presiune de ulei sau de etansare care apare dupa o anumita temperatura. Are legatura cu dilatatia anumitor piese si garnituri.

 

Dar incercarea moarte n-are daca vrei totusi sa schimbi uleiul si filtrul.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa pui un tester dedicat BMW. Macar INPA.

 

Daca problema se manifesta cand cutia se incinge, nu se va rezolva prin schimbarea uleiului, adica este o problema de presiune de ulei sau de etansare care apare dupa o anumita temperatura. Are legatura cu dilatatia anumitor piese si garnituri.

 

Dar incercarea moarte n-are daca vrei totusi sa schimbi uleiul si filtrul.

 

Deci parerea ta sincera este sa nu schimb uleiul si nici filtru ca nu are nici o legatura cu sintomele si erorile date ?

 

Am 2 variante , Un pr are o cutie de pe un 530d e60 care la lovit grav in spate , imi da cutia de pe el cu 400e , dar problema e ca nu mai are ulei deloc in ea , cand am dato jos nu mai avea ulei in ea . Mai e buna ?

 

si a 2 varianta sa schimb ulei si filtru la asta a mea care ma costa in jur de 350 ron + manopera.

 

Ce imi recomanzi , nu stau deloc bine acum cu bani..si nu as vrea sa dau bani aiurea pe cutia aia+ manopera 350 ron (dat jos cutia mea , pus sus cutia lui)

 

Si tester..nu prea are nimeni in Tm special bmw , sau cine are vrea 50e pe un test :)))

Link to comment
Share on other sites

E prosteala 350 lei uleiul si filtrul. E imposibil.

 

Uleiul ala e in jur de 100 lei litrul, iar baia de ulei e vreo 4 milioane pe Vaico si peste 600 lei pe original. Asa ca e imposibil sa-ti schimbe uleiul si filtrul cu 350 lei.

 

Poate nu retin eu bine, dar nu e un 6hp?

 

Daca nu mai are deloc ulei in ea, n-am cum sa-ti spun o parere.

 

E bine sa iei o cutie sh de la cineva de incredere. Si sa ai si o garantie, adica macar sa-ti iei banii inapoi daca o pui pe masina si nu merge perfect macar cativa km de proba.

Link to comment
Share on other sites

E prosteala 350 lei uleiul si filtrul. E imposibil.

 

Uleiul ala e in jur de 100 lei litrul, iar baia de ulei e vreo 4 milioane pe Vaico si peste 600 lei pe original. Asa ca e imposibil sa-ti schimbe uleiul si filtrul cu 350 lei.

 

Poate nu retin eu bine, dar nu e un 6hp?

 

Daca nu mai are deloc ulei in ea, n-am cum sa-ti spun o parere.

 

E bine sa iei o cutie sh de la cineva de incredere. Si sa ai si o garantie, adica macar sa-ti iei banii inapoi daca o pui pe masina si nu merge perfect macar cativa km de proba.

 

Habar nu am modelul de cutie , e un 530d limuzina e60 de 2004 , 55 de lei a zis ca e litru de ulei , si imi intra 5,3 litri, fara convertizor. + un filtru cat sa fie + o garnitura. Nu imi spune ca filtru la mine vine cu tot cu baie ca mor :))

Edited by Matza e36
Link to comment
Share on other sites

au foarte multi tester special BMW si cam toti cer 50-100 RON maxim pe diagnoza... nu stiu de unde vii tu cu pretu ala de 50 euro.

probabil nu vrei sa dai nici atat...

du-te la silviu buzila din freidorf ca are si tester si poate iti da si cutie la pret bun.

 

pretul de 350 uleiul cu filtru sunt bazme ... nu are cum asa ceva. poate ti-a zis pretul la filtru si ulei de motor.

tu sigur ai idee despre ce vorbesti sau doar din presupuneri personale zici preturile astea ?

Link to comment
Share on other sites

au foarte multi tester special BMW si cam toti cer 50-100 RON maxim pe diagnoza... nu stiu de unde vii tu cu pretu ala de 50 euro.

probabil nu vrei sa dai nici atat...

du-te la silviu buzila din freidorf ca are si tester si poate iti da si cutie la pret bun.

 

pretul de 350 uleiul cu filtru sunt bazme ... nu are cum asa ceva. poate ti-a zis pretul la filtru si ulei de motor.

tu sigur ai idee despre ce vorbesti sau doar din presupuneri personale zici preturile astea ?

 

Da-mi nr lu buzila te rog.

preturile sunt spuse de Samer , imi da ulei de la el cu 55 ron litru , ulei de care baga el in cutiile pe care le repara , garnitura e 40 ron la UNIX AUTO si filtru a fost o estimare , acum merg la unix sa vad cat e , ca e separat de baie , Nu vad de ce trebuie sa schimbi si baia .

Link to comment
Share on other sites

Baia este cu tot cu filtru. Nu exista filtru separat.

 

Probabil in pretul asta iti schimba doar uleiul(si ala cine stie de pe unde luat pentru ca e cam suspect de ieftin) si iti schimba doar garnitura la baia de ulei si atat.(baia cu filtrul raman alea vechi)

 

Pe scurt o mare carpeala, dar poate fi o solutie sa-ti dai seama daca e de la ulei sau nu si daca se manifesta ok sa-ti puna alta baie(care vine cu tot cu filtru) noua.

Link to comment
Share on other sites

Habar nu am modelul de cutie , e un 530d limuzina e60 de 2004 , 55 de lei a zis ca e litru de ulei , si imi intra 5,3 litri, fara convertizor. + un filtru cat sa fie + o garnitura. Nu imi spune ca filtru la mine vine cu tot cu baie ca mor :))

Deci e un 6hp.

Filtrul vine cu tot cu baie.

 

Un filtru cat sa fie? Exact cat ti-am zis.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salutare, acum 1 saptamana am avut o problema cu, cutia! I-am dat KD si cand s-a schimbat in a 2-a sa simtit un soc in spatele masinii si mi-a aparut Transmission Fault si sa contactez imediat BMW ! Am oprit si pornit motorul si martorul a disparut! Masina are 88.000km ( banuiesc ca sunt originali), am contactat BMW Braila dar nu am reusit sa fac o diagnoza deoarece azi am ajung in Italia si ei nu puteau sa ma programeze decat luni! Mi-au spus ca problema s-ar putea rezolva decat cu un schimb de ulei! A mai avut cineva problema asta? Nustiu ce sa fac ! Sa incep cu o diagnoza la dealerul BMW ? Sau sa ma duc direct la baietii care se ocupa cu schimbul de ulei?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.