Jump to content

Pareri X6


yoosined

Recommended Posts

In primul rand salutare tuturor.

 

In al doilea rand dupa cum spune si titlul topicului este vorba despre BMW X6, masina ce a avut mare succes la noi din cate se observa.

 

 

Intrebarea ar fi daca se merita X6 pe benzina, iar aici ma refer la 3.5i (3000 cmc , 306 cp , 400 nm). De ce benzina?! Pentru ca am avut experiente groaznice cu masinile diesel care le-am avut (ML , Touareg) si totusi experiente deosebit de placute cu masinile pe benzina care le-am avut (C320 , S500). Mentionez ca ar fi primul BMW deci nu prea stiu cu ce se mananca acest 6 in linie si nu prea stiu ce poate iesi dintr-un motor MEDIU (e un 3000 totusi) in combinatie cu aceasta caroserie care e destul de grea.

 

Va multumesc si sunt foarte curios de ce raspunsuri voi primi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5.0i sau diesel.

 

Ar fi mers si o explicatie sa stii :))

 

Vreau sa fiu constient de posibilitatile mele si 5.0i iese din schema, impozit nejustificat de mare + consum enorm iar eu fac in jur de 30-40.000km pe an ceea ce m-ar face sa nu ma pot bucura de acel motor

Link to comment
Share on other sites

Ar fi mers si o explicatie sa stii :))

 

Vreau sa fiu constient de posibilitatile mele si 5.0i iese din schema, impozit nejustificat de mare + consum enorm iar eu fac in jur de 30-40.000km pe an ceea ce m-ar face sa nu ma pot bucura de acel motor

 

Explicatia ar fi ca 3.0i este un motor reusit dar s-ar putea sa fie dezamagitor pentru tine pe o caroserie de X6 dpdv al consumului si acceleratiei.

Link to comment
Share on other sites

Explicatia ar fi ca 3.0i este un motor reusit dar s-ar putea sa fie dezamagitor pentru tine pe o caroserie de X6 dpdv al consumului si acceleratiei.

 

Adica ar fi mai puturos decat 3.0TDI de pe Touareg si ar consuma mai mult de 18 oras si 12 exterior? Astea is consumuri care le aveam la tampenia aia de Touareg.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e o problema subiectiva aici. Chiar daca e un SAV, personal vad X6-le tot in categoria "tancurilor", iar asta este singurul motiv pentru care nu as merge niciodata pe o asemenea caroserie combinata cu motor pe benzina. Mi se pare de-a dreptul inutil si duce catre ideea de "sport-wannabee".

Personal as merge pe varianta M50d, l'am condus la xDriveTour, senzatie curata :thumbsup: Feeling-ul triturbo e fenomenal, la >3500rpm in orice treapta de viteza simti cum te catapulteaza o rezerva de putere parca de nicaieri (a 3-a turbina).

Daca bugetul este limitat, mergi pe 40d fara sa mai stai pe ganduri.

Edited by TudorMTS
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e o problema subiectiva aici. Chiar daca e un SAV, personal vad X6-le tot in categoria "tancurilor", iar asta este singurul motiv pentru care nu as merge niciodata pe o asemenea caroserie combinata cu motor pe benzina. Mi se pare de-a dreptul inutil si duce catre ideea de "sport-wannabee".

Personal as merge pe varianta M50d, l'am condus la xDriveTour, senzatie curata :thumbsup: Feeling-ul triturbo e fenomenal, la >3500rpm in orice treapta de viteza simti cum te catapulteaza o rezerva de putere parca de nicaieri (a 3-a turbina).

Daca bugetul este limitat, mergi pe 40d fara sa mai stai pe ganduri.

 

Nu contest senzatia care o ofera un motor diesel. Totusi,

 

la Touareg in 3 ani de zile am schimbat supapele (sarise una la 200 km/h si incepuse toata masina sa zguduie) , 5 injectoare , turbina (picata la 120.000) , filtrul de particule o data pe saptamana se bloca sau se intampla ceva ca imi tot baga masina in LIMP mode. Toate astea pana in 130.000 km

 

la ML a plecat cutia de viteze automata , injectoarele , turbina , toata ziua imi sarea cate un vacuum sau un furtun ceva. (Botosani-Iasi ; Brasov-Iasi pe platforma din cauza unor furtunele ceva). Toate pana in 300.000 (recunosc ca are scuza pentru ca a fost ceva rulaj)

 

C-Class 320 benzina --> 320.000 km schimbata doar pompa de benzina , 1 calculator de la scaunele electrice iar restul doar consumabile !

 

S-Class nu pot spune multe despre el pentru ca nu l-am tinut decat vreo 50,000 km

 

Intreb de motorul asta pe X6 pentru ca nu mai vreau motorina de nici o culoare iar pentru 5.0i s-au cam dus vremurile alea :))

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg aversiunea ta fata de diesel, eu unu as alege 40 d-ul 306 ponei si impozitu e tot ala cilindreea de 3000, avantaj fiind cuplu mai mare pe care il simtti de la turatii joase, ca de-aia ai 2 turbine :D de la 1700 deja simti ca trage + ca poti sa scoti sub 12 in oras la un condus nu foarte agresiv, cat despre masina arata bestial !!! da nu e tocmai practic.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce e greu de inteles, omu vrea benzina pt fiabilitate si cost de intretinere mai scazut decat la diesel.

 

Le: am inteles ca la motorizarea 3.5i ar fi o problema cu injectoarele si pompa de inalta presiune.

Edited by r0n1n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce e greu de inteles, omu vrea benzina pt fiabilitate si cost de intretinere mai scazut decat la diesel.

 

Le: am inteles ca la motorizarea 3.5i ar fi o problema cu injectoarele si pompa de inalta presiune.

 

Din cate am inteles doar cele din State ar avea aceasta problema. :-??

 

Vreau benzina chiar daca consuma mai mult, dar sa nu stau cu ea prin service-uri. Sa nu am senzatia aia ca se poate strica oricand :))

Link to comment
Share on other sites

Am avut suv pe benzina ( mult mai usor decât x6 si cu specificații ale motorului aproximativ la fel ) si sincer iti zic ca nu se merita. Mult mai bine se misca motorul diesel pe o caroserie de genul asta. Acum, tu faci ce vrei, eu doar ti-am spus pĂŁrerea mea.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am avut ML 430 benzina si Touareg V10 TDI. Benzinarul era gurmand ca o camila in desert si senzatiile erau dezamagitoare. Dieselul in schimb era senzatie curata la vremea aceea (2006). Ulterior am mai avut destule masini si benzina si diesel si pot spune ca motoarele in 6 cilindri diesel de la BMW nu au moarte daca au servisare corecta, eu sunt la al 4-lea BMW diesel si sunt incantat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

de regula motoarele pe benzina sunt penalizate mult mai tare de masa mare decat cele diesel

iar la benzinare cand le pui la munca sare foarte tare consumul fata de diesel unde se pastreaza in niste limite acceptabile

 

oricum 35i-ul nu este un motor fara probleme - pompe de inalte, waste gate-urile de la turbine, pompe de apa care sunt doar electrice si nu se potrivesc de la alte modele

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da ai ani buni de ai avut timp sa duci toate masinile alea la peste 300,000 de km :))mergi pe diesel si nu te mai plange de impozite si toate cele, sa iei un X6 si sa te pretezi ca ai taxe prea mari la el, e cam penibil. Oare de ce unii mizeaza pe SUV-uri sa faca multi kilometri cu ele?:))) Esti senzatie, n-am intalnit o persoana pana acum ca tine sa circule asa de mult cu motoare mari.
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Uhmm...eu am facut din oct 2013 pana acuma 30k km cu X6-le. 3-4 drumuri de Olanda, 2 Drumuri de Germania si vreo cateva prin tara...deci se poate...

 

 

P.S. Nu stiu daca masina a vazut din kilometri aia mai mult de 500km prin oras...(exceptand, orasele din tarile unde am fost iar acolo a dormit mai mult prin parcarile hotelurilor :)) )

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

X6 3.5i nu l-as lua, se misca greoi masina si nu are cine stie ce performante, daca mergi mult pe autostrada in EU atunci e ok, nu prea conteaza la drumuri lungi pe autobahn, altfel tot mai bine iesi cu un 3.0d/4.0d sau evident un 5.0d, asta daca nu vrei 5.0i. Dar cred totusi ca tu esti ghinionist cand vine vorba de motoare diesel, prea multe probleme ai avut cu ele...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De preferat ar fi o limuzina pentru drumuri lungi, nu SUV-uri. Fiecare isi creeaza propriile conceptii, dar sa nu ne iesim din minti. Alegerea apartine fiecaruia, nu vrea motor mare pe o caroserie destul de grea, atunci ce? Te sperii de niste impozite mizerabile si mizezi pe o masina poate putin cam scumpa, aberatii.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da ai ani buni de ai avut timp sa duci toate masinile alea la peste 300,000 de km :))mergi pe diesel si nu te mai plange de impozite si toate cele, sa iei un X6 si sa te pretezi ca ai taxe prea mari la el, e cam penibil. Oare de ce unii mizeaza pe SUV-uri sa faca multi kilometri cu ele?:))) Esti senzatie, n-am intalnit o persoana pana acum ca tine sa circule asa de mult cu motoare mari.

 

:)) Nu ma plangeam nicaieri de impozite si de consum. Am zis ca nu as mai cumpara ceva peste 3000 cmc pentru ca impozitele sunt mult prea mari. Mi se pare aberant ca un impozit la 3.200 cmc sa fie exact cat 2 de 3000 plus unul de 2200. ( va rog fara replici gen vrei X si nu-ti permiti Y, ca e old si o stim toti )

 

Mizez pe suvuri domnule "senzatie" din cauza ca oricat de mult mi-ar place un seria 5 sau un seria 7 nu cred ca pot intra cu el prin balastiere, santiere, etc. Sper ca te-am lamurit.

 

Cred ca se poate inchide topicul pentru ca nu ii mai vad rostul din moment ce trebuie sa iasa un X6 nou.

 

Multumesc la toti si ma voi gandi si la un diesel de la BMW 6 in linie, motor ce vad ca e foarte laudat pe forum pe aici.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cand iti iei o masina de talia lui x6 impozitul este ultima grija,un set de anvelope rft pe 20 costa 13-1400e,casco undeva la 4-5000e (in functie de dotari) si cand te gandesti ca pana si dieselul iti scoate din buzunar mai bine de 700ron pt fiecare mie de km parcursa in regim mixt....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.