Jump to content

Probleme EGR X3 3.0d e83 2007


Recommended Posts

Intr-un interval de temperatura 5-25 de grade la relanti tremura masina de zici ca moare. Ma chinuie problema de 3 ani dar a inceput din ce in ce mai rau.

Am fost la reprezentanta BMW si la baneasa si la filaret.

Nimeni nu i-a dat de cap.

Am depistat de curand ca are legatura cu EGR adica da drumu la prea multe gaze si motorul ramane fara oxigen. De aici si mersul balbait ca in 3 pistoane. Practic motorul se sugruma in lipsa oxigenului.. Daca scot furtunul de vacum de la EGR se potoleste instant.

Precizez ca in ture merge foarte bine.

De cateva zile merg fara furtun la EGR si motorul la relanti merge bine in ture trage mai bine si este mai silentios.

Valva de comanda a EGR am schimbat-o acum un an si nu a fost nicio imbunatatire.

Ce ar putea fi ?

 

A si am uitat sa mentionez ca atunci cand EGR activ aburul de la esapament are un miros intepator de nu poti sa respiri pe langa masina. Cand scot furtunul de la EGR nu mai miroase deloc.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Intr-un interval de temperatura 5-25 de grade la relanti tremura masina de zici ca moare. Ma chinuie problema de 3 ani dar a inceput din ce in ce mai rau.

Am fost la reprezentanta BMW si la baneasa si la filaret.

Nimeni nu i-a dat de cap.

Am depistat de curand ca are legatura cu EGR adica da drumu la prea multe gaze si motorul ramane fara oxigen. De aici si mersul balbait ca in 3 pistoane. Practic motorul se sugruma in lipsa oxigenului.. Daca scot furtunul de vacum de la EGR se potoleste instant.

Precizez ca in ture merge foarte bine.

De cateva zile merg fara furtun la EGR si motorul la relanti merge bine in ture trage mai bine si este mai silentios.

Valva de comanda a EGR am schimbat-o acum un an si nu a fost nicio imbunatatire.

Ce ar putea fi ?

 

A si am uitat sa mentionez ca atunci cand EGR activ aburul de la esapament are un miros intepator de nu poti sa respiri pe langa masina. Cand scot furtunul de la EGR nu mai miroase deloc.

am si eu cam aceiasi problema cred, a mea este tot moor 3.0, 204 cai, scoate fum alb,i am schimbat valva egr dar tot asa merge. intrerupe,intre 2000 si 2300rpm, poate cineva are ideii noi ce putem face , am fost la reprezentanta si habar nu au,unu zicea de turbo,altu de injectooare, am fost si cu injectoarele la verificat,scos dupa masina,si toate sunt ok, astept raspuns daca cineva stie. multumesc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am si eu cam aceiasi problema cred, a mea este tot moor 3.0, 204 cai, scoate fum alb,i am schimbat valva egr dar tot asa merge. intrerupe,intre 2000 si 2300rpm, poate cineva are ideii noi ce putem face , am fost la reprezentanta si habar nu au,unu zicea de turbo,altu de injectooare, am fost si cu injectoarele la verificat,scos dupa masina,si toate sunt ok, astept raspuns daca cineva stie. multumesc.

 

Poate sunt eu cârcotaș dar si la mine se simte un ușor mers instabil la relanti si eșapamentul miroase ĂŽnțepĂŁtor a noxe...in ture merge perfect, nu scoate fum si nici nu da nici o eroare pe tester...am fost si la Filaret si au zis ca e totul perfect normal (furtune vacuum, suporti motor, etc)...injectoarele au fost date jos si verificate pe tester...totul perfect...vreo idee? Mulțumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Eu am schimbat de curand valva EGR, valva turbina si am curatat admisia + cateva furtune schimbate. Masina merge foarte bine acum. Masina nu mai tragea deloc, nu intra turbo deloc dupa 2000 rpm, faceam 100km/h in 20 secunde. Am observat din timp ca masina nu mai tragea cum trebuie, cateodata parca oricat acceleram, turatia crestea liniar,nu aveam boost, dar a culminat cu blocarea completa in zilele friguroase de acum 2 saptamani. In schimb motorul mergea rotund, era silentios si nu scotea fum. Parca fumul la pornire era mai intepator la miros. eu am X3 2.0d 2005, 352 000km. Masina am reparat-o la Contempo BV Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat de curand valva EGR, valva turbina si am curatat admisia + cateva furtune schimbate. Masina merge foarte bine acum. Masina nu mai tragea deloc, nu intra turbo deloc dupa 2000 rpm, faceam 100km/h in 20 secunde. Am observat din timp ca masina nu mai tragea cum trebuie, cateodata parca oricat acceleram, turatia crestea liniar,nu aveam boost, dar a culminat cu blocarea completa in zilele friguroase de acum 2 saptamani. In schimb motorul mergea rotund, era silentios si nu scotea fum. Parca fumul la pornire era mai intepator la miros. eu am X3 2.0d 2005, 352 000km. Masina am reparat-o la Contempo BV

 

 

La mine nu este asa rau, singurul lucru care ma deranjaza este relantiul usor instabil si mirosul intapator de la esapament tot la relanti, in rest masina merge excelent...EGR-ul a fost curatat acum 40.000 de km...si de atunci am mers 90% exterior...o fi de la el...colegii de mai sus ziceau ca au schimbat EGR-ul si nu s-a imbunatatit nimik?

Link to comment
Share on other sites

Singura masura scoasa de cei de la BMW este sa bage mai mult aer in admisie.

Asta in caz ca nu ai nici o problema tehnica.

 

Citez: In service functions/diesel electronics/adjustment programs/ exhaust-gas recirculation,you must clear any fault codes first. Run the test scheduled then set the adjustment to +40 (less exhaust gas - more clean air)

Whilst cruising at higher speeds, typically on the motorway during constant throttle, there is an intermittent jolt like a misfire. the jolt / misfire / hesitation occurs once only.Typical speeds under which the complaint is present are; 1800 / 2000 rpm @ 60 / 70 mph

 

During cruising, EGR regulation takes place;- typically when re-applying the accelerator pedal. The actual air consumed by the engine increases but the measured value (actual value from HFM) does not rise proportionally in order for favourable fuelling to take place, this is because the EGR is open and an element of unmetered air negatively effects the calculated. The engine hesitates briefly as a result.

 

In the event of complaint, carry out the following;

- Adjust the EGR, adjust rate of fresh calculated during EGR to +40

- To do this use the service function of the DDE, adjust it by adding the value 40

- End with programming the DDE using the option in the ABL

- Following successful manipulation, let the vehicle assume sleep mode and then check the status of the EGR by entering the test module once more to ensure the value has taken place before carrying out a thorough road test.

 

Carrying out the above procedure does not constitute a fault with the engine as the wear

characteristics of the engine and ancillaries may necessitate the need to adapt the DDE running parameters accordingly.

 

It should however, be noted that the air and fuel system should be fault free prior to

adopting such a change.

Link to comment
Share on other sites

Singura masura scoasa de cei de la BMW este sa bage mai mult aer in admisie.

Asta in caz ca nu ai nici o problema tehnica.

 

Citez: In service functions/diesel electronics/adjustment programs/ exhaust-gas recirculation,you must clear any fault codes first. Run the test scheduled then set the adjustment to +40 (less exhaust gas - more clean air)

Whilst cruising at higher speeds, typically on the motorway during constant throttle, there is an intermittent jolt like a misfire. the jolt / misfire / hesitation occurs once only.Typical speeds under which the complaint is present are; 1800 / 2000 rpm @ 60 / 70 mph

 

During cruising, EGR regulation takes place;- typically when re-applying the accelerator pedal. The actual air consumed by the engine increases but the measured value (actual value from HFM) does not rise proportionally in order for favourable fuelling to take place, this is because the EGR is open and an element of unmetered air negatively effects the calculated. The engine hesitates briefly as a result.

 

In the event of complaint, carry out the following;

- Adjust the EGR, adjust rate of fresh calculated during EGR to +40

- To do this use the service function of the DDE, adjust it by adding the value 40

- End with programming the DDE using the option in the ABL

- Following successful manipulation, let the vehicle assume sleep mode and then check the status of the EGR by entering the test module once more to ensure the value has taken place before carrying out a thorough road test.

 

Carrying out the above procedure does not constitute a fault with the engine as the wear

characteristics of the engine and ancillaries may necessitate the need to adapt the DDE running parameters accordingly.

 

It should however, be noted that the air and fuel system should be fault free prior to

adopting such a change.

 

Teoretic eu am inteles si este foarte logic....si eu cred ca merge instabil si miroase puternic la relanti pentru ca amestecul e prea bogat in combustibil si prea sarac in aer asa ca ar trebui sa mai cresc aerul insa cine ma poate ajuta sa fac asta? La cine sa merg in Bucuresti sa ma ajute cu aceasta setare?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am si eu un bmw x3 e 83 2005 2.0 diesel.sunt nou aici asa ca nu sunt sigur ca scriu unde trebuie,daca am gresit imi cer scuze.Masina mia dat impresia ca nu trage inca de la inceput de cand am cumparato.mentioney ca are acum 217000 km.intradevar motorul e mic pentru o masina de 1800 de kg.dar ori cum.am observat ca la relanti nu o pot tura mai tare de 4000 de ture cu pedala in blana.am pus mana pe furtunu ala gros care duce la egr si cineva mia spus ca ala cand masina e turata el trebuie sa stea tare incat sa nu il poti strange cu mana pt ca isi face presiune insa la mine se intareste o secunda doua si apoi e dinou moale desii masina e la aceasi turatie.am fost pe un tester in germania si din cate mia spus mosu ala de la subaru ca nu lam prea inteles a yis ca trebuie sa schimb bujiile incandescente toate 4 si filtru de particule e infundat si trebuie schimbat.dar eu ma gandesc sa nu fie totusi de la turbo ceva.in treapta unu doi trei si patru pare sa merga destul de normal insa deja in a cincea si a sasea treapta turometrul urca foarte greu in a sasea nu mai rca de 3000 de tureasta fiind la 160 de km la ora si mai tare nu pot sa merg decat daca ma rog de ea pe autostrada 10 km ca sa ajung la 175 plus ca imi consuma 8.2 pe autostrada si 10 in oras .mi se pare mult.cand trebuie sa urc un deal in treapta 6 atat ii scade puterea incat imi scade viteya de deplasare.daca ma poate ajuta si pe mine cineva CU NISTE RASPUNSURI as fii tare recunoscator.MULTUMESC FRUMOS
Link to comment
Share on other sites

Daca ai DPF atunci ala e infundat, scoate o la drum si da i forja

 

In momentul in care nu prea trece sau trece greu de 3000/3500 de turatii, inseamna ca nu se face corect evacuarea gazelor, din cauza filtrului de particule infundat, cu motorul cald da i turatii ridicate in reprize si poate se mai topeste ceva funingine din el.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Iam dat forje .Locuiesc in germania.am mers numa in forja cu ea vreo 400 de km si tot degeaba. asa.se vede ca e ala original pt ca suruburile cu care e prins filtru sunt foarte ruginite.am gasit pe ebay filtru NOU facut de o firma nemteasca cu 300 euro dar nu stiu cat o fii de bun si daca are euro 4.acolo apare ca inca 14 persoane au cumparat produsu.apai nu stiu ce sa zic.....nu cred ca o sa scoata aceleasi noxe.deci creyi ca nu ar fii nimic de pe la turbo?vreo un furtun spart sau ceva?el se aude si pare sa functioneze normal.fluiera foarte sensibil si insesizabil.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am si eu un bmw x3 e 83 2005 2.0 diesel.sunt nou aici asa ca nu sunt sigur ca scriu unde trebuie,daca am gresit imi cer scuze.Masina mia dat impresia ca nu trage inca de la inceput de cand am cumparato.mentioney ca are acum 217000 km.intradevar motorul e mic pentru o masina de 1800 de kg.dar ori cum.am observat ca la relanti nu o pot tura mai tare de 4000 de ture cu pedala in blana.am pus mana pe furtunu ala gros care duce la egr si cineva mia spus ca ala cand masina e turata el trebuie sa stea tare incat sa nu il poti strange cu mana pt ca isi face presiune insa la mine se intareste o secunda doua si apoi e dinou moale desii masina e la aceasi turatie.am fost pe un tester in germania si din cate mia spus mosu ala de la subaru ca nu lam prea inteles a yis ca trebuie sa schimb bujiile incandescente toate 4 si filtru de particule e infundat si trebuie schimbat.dar eu ma gandesc sa nu fie totusi de la turbo ceva.in treapta unu doi trei si patru pare sa merga destul de normal insa deja in a cincea si a sasea treapta turometrul urca foarte greu in a sasea nu mai rca de 3000 de tureasta fiind la 160 de km la ora si mai tare nu pot sa merg decat daca ma rog de ea pe autostrada 10 km ca sa ajung la 175 plus ca imi consuma 8.2 pe autostrada si 10 in oras .mi se pare mult.cand trebuie sa urc un deal in treapta 6 atat ii scade puterea incat imi scade viteya de deplasare.daca ma poate ajuta si pe mine cineva CU NISTE RASPUNSURI as fii tare recunoscator.MULTUMESC FRUMOS

 

 

SALUT. AM SCHIMBAT RUSSPARTIKELFILTER ALA CE E PUS PE TOBA DE ESAPAMENT PE LA JUMATATEA MASINII.INSA CAND MAM DUS SA IL SCHIMB TIPU DE LA SERVICI MIA SPUS INAINTE SAL SCHIMBE CA EL CREDE CA NU MAI AM PUTERE DIN MOTIV CA MAI E UN ALT FILTRU LANGA MOTOR MULT MAI IN FATA PE ESAPAMENT. SI CA ALA E INFUNDAT NICI DECUM RUSSPARTIKEL CARE LAM CUMPARAT EU...IN FINE.. L-AM SCHIMBAT ALA CARE LAM AVUTSI TIN SA PRECIZEZ CA MASINA MERGE FOARTE BINE ACUMA.TRAGE SI AJUNG REPEDE LA 200 KM PE ORA CHIAR DACA AM SCHIMBAT DOAR RUSSPARTIKELFILTER.MASINA ARE PUTERE INSA TREBUIE SA MERG CU EA PE TURE TRAGE CA UN BENZINAR INSA TOT NU SUNT MULTUMIT PT CA IMI DA IMPRESIA CA NU MA BAGA IN SCAUN DUPA 2000 DE ROTATII PE MINUT...E NORMAL SA FIE ASA?PLUS DE ASTA AM OBSERVAT CA DACA ACCELEREZ IN BLANA IN TREAPTA A 3-A SI A 4-A MISE AUDE UN TRONCANIT CATE O DATA SI SE SIMTE IN TIMPUL ZGOMOTELOR REPETATE CU PAUZA INTRE ELE DE FRACTIUNE DE SECUNDA ,CA MASINA INTRERUPE DE PARCA AR MERGE IN TREI PISTOANE SI INTIMPUL FIECARUI ZGOMOT EA NU MA MAI TINE IN SCAUN.CE POATE FII?UN INJECTOR CARE NU PULVERIZEAZA BINE MOTORINA LA FORTA MARE SAU?CA DACA MERG NORMAL NU SE AUDE.SI DUPA UN MERS ASA HAOTIC CAND AJUNG LA SEMAFOR SAU SUNT NEVOIT SA CALC FRANA SI SA OPRESC MASINA IN LOC DUPA CE SA OPRIT ROTILE MISE AUDE IARASI UN TRONCANIT UNUL SINGUR DAR DE DATA ASTA DIN SPATELE MASINII.EU CRED CA DIN CUTIA DE TRANSMISIE.CAM DE ACOLO SE AUDE.SA SCHIMB ULEIUL IN EA SAU E PE DUCA? MULTUMESC FRUMOS

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am exact aceeasi problema cu un x3 2006,am schimbat filtrul de particule si problema persista...am simtit o mica remediere..in sensul ca are ceva putere in plus,dar nu la valoare...sa zic asa...se tureaza greu in treptele a 5 a si a 6 a...si maxim pana la 160 de km/h....maine merg la tester
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.