Jump to content

E90 320d Vibratii pedale, pod pedalier, volan, schimbator.


Coparsau

Recommended Posts

Salut,

 

Sorry daca pun un nou topic nou cu o problema generala discutata dar, situatia la mine este in felul urmator (E91 320d - 140k),

 

-ambreaj-volanta-rulment nou, inainte sa le schimb mi-a trepidat volanta de cateva ori atat de tare incat am crezut ca se rupe ceva.(poate s-au si rupt suportii de motor)

-la apasarea ambreajului se simte dupa jumatate de cursa un fel de zgriat de rulment, ca si cum ar fi rulmentu vechi, si o mica bataie/trepidatie in pedala, in functie de turatie se simte mai tare sau nu.

-se simt vibratii in pedala de frana, in volan, in pod pedalier,

-tremura schimbatorul la relanti, nu tare pt un diesel, dar inainte nu facea asa

-in sarcina (daca urc un deal )parca trepideaza totul mai tare, dar doar in sarcina, pe loc nu vibreaza cu mult mai tare daca in duc in 2500-3000

-la pornire, oprire misca schimbatorul cam tare (nu facea asa acum 5000km)

-Toate aceste siptome nu depind de pedala de abreaj daca e calcata sau nu, volanta noua nu face zgomot, masina pleaca forte lin de pe loc.

 

Cum sa verific suportii motor fara a da jos scutul si, e normal ca atunci cand misc de masina (trag de aripa in lateral) motorul sa se miste stanga-dreapta in sens opus, ca si cum ai avea planetare in fata si ceva l-ar tine?

 

Ce altceva ar mai putea fi? (motorul merge bine, nu consuma ulei si trage normal, consumul e normal)

Mentionez ca parca vibreaza totul mai tare cand pornesc clima si patineaza cureaua (2 sec) la pornirea motorului.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

in primul rand verifica fulia de la vibrochen, sa nu fie crapata sau sa fuleze foarte tare

 

apoi verifica suporti motor, se baga in treapta 1 pentru unul, pentru celalat se baga in marsarier,

cu frana de mana trasa, si dai drumu usor la ambreiaj si vezi cat de tare se ridica motorul - trebuie un ochi specializat care stie

 

verifica suporti cutie, si flanse cardan, ai putea sa te uiti si la suportii de la diferential

 

eu unul pariez pe fulia de la vibrochen

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat acum 1 saptamana la suporti, am dat scutul jos pe elevator, si nu se vede nimic, din cate am intele au ceva ulei inauntru si daca sunt rupti de tot, se vede ulei curs.

 

Am incercat varianta cu frana de mana, eu langa motor si cineva la volan, se misca motorul vreo ...2-3 degete in sus :unsure: , la fel si schimbatorul, sincer nu pot sa-mi dau seama ca nu am vazut prea multe.

Am vazut un filmulet pe youtube (

) cand sare motorul o palma in sus in cazul suportului rupt, nu e cazul aici.

 

 

Am sa verific fulia, in mers nu se vede nimic, am sa dau jos cureaua si trag de roti.

 

Zgomot oscilant la clima la relantiu spune ceva?

Edited by Coparsau
Link to comment
Share on other sites

Cine a schimbat volanta, discul ambreiaj si rulmentul?

 

S-a pus placa de caiuciuc (verificat integritatea) si cele doua flanse: cea de la cutie si cea a transmisiei catre spate EXACT IN POZITIA in care erau prinse impreuna!? E foarte important ca cele doua piese metalice si flansa dintre ele sa fie pozitionate (cu micile sageti orientate corespunzator...

 

... daca acea parte a transmisiei nu e montata asa cum a fost pot aparea vibratii! Balansarea transmisie catre spate a fost facuta in fabrica...

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Ms pt posturi,

 

Mecanicul este cel care toata ziua asta face :download: 8 ore la BMW reprezentanta si restu in particular (mai multe date nu pot sa dau :good: )

 

.... azi am curatat EGRul si am abservat ca jegul in galeria de admisie are 4...5 mm :alien: dar e of topic....

 

Cred ca volanta noua LUK dupa cei arox 2000km a inceput sa ticaie (la intervale aleatorii, indiferent daca e ambreajul calcat sau nu), nu stiu daca neaparat de la volanta vine acel ticait dar e ca si cum se dilata/incalzeste toba, asa se aude...acelasi zgomot l-am avut si inainte

...dar de mers merge OK, nu am nici o trepidatie sau oscilatie la plecarea din loc (cu volanta veche plecam in trepte de pe loc)

 

Sincer daca tine 70.000 km sunt multumit: ( daca pana atunci nu o schimb cu automata RECOMANDAREA MECANICULUI DE LA BMW)

 

Volanta veche, originala de pe masina arata la fel, pana si stantele si nituriile aveau aceeasi orientare. :w00t: nu mai stiu ce sa cred

Edited by Coparsau
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Salutari ! Am o problema cand calc ambreajul la relanti pe la jumate se aude un tacanit daca il apas pana la fund dispare ! In sarcina nu este acelasi lucru, nu se mai aude! Masina merge normal, nu trepideaza si nici pedala nu mi o arunca. Ceea ce am mai observat ar fi schimbatorul care tremura si cand opresc motorul se ``scutura`` timp de o secunda masina. Nu stiu cat de explicit am fost dar sper sa se fi inteles cat de cat...ma poate ajuta careva in aceasta problema ? Seria 3 - E90, anul 2005 Motor 204D4. Multumesc! Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.