Jump to content

achizitionare - restaurare - urs JOY


Recommended Posts

Speram sa fie gata la sfarsitul lui mai cel tarziu, dar marti, mircea, prietenul cu care impart garajul si cu care vorbisem pt asamblarea masinii, pt pus motor, reparat motor etc, si a taiat mana (palma) cu flexul si e la spital acum. 7 ore l au operat, i au refacut 6 nervi 4 artere si 4 tendoane. Fara el sunt cam pierdut, dar nu asta conteaza, sper ca el sa se recupereze total si sa fie bine si daca nu cum era inainte, aproape la fel cum era inaint, eu gasesc pe altcineva, dar imi pare extrem de rau pt ce a patit.. am incredere ca are un spirit si o vointa de fier
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut.

Cum nu am mai scris de ceva timp, am mai luat 2-3 chestii si m am gandit sa fac un update in jurnalul pe care l tin aici.

Masina (http://i.imgur.com/MBRGv4w.jpg) a plecat inspre tinichigerie acum ceva timp, pe la sfarsitul lui ianuarie. Acum se afla acolo.(http://i.imgur.com/xylkbq3.jpg) (poza e de cand a ajuns)

 

Ce am mai cumparat:

 

http://i.imgur.com/TtWHVa7.png

 

http://i.imgur.com/fuGDcmI.jpg

 

Am reusit sa achit si jumatate din tinichigerie (250euro) . Sper si ma rog la univers sa mi o termine pana la sfarsitul lui martie. Apoi am luat o marja de 14 zile plus minus 2-3 pentru vopsit. Apoi e timp o luna si ceva pt asamblat si retusuri. (cred, sper sa fie gata pana in iunie.)

 

Urmatoarele piese pe care le cumpar vor fi - amortizoare + arcuri (arcuri sport sa o las putin) si bucsaraie spate.

 

Cand o sa fie gata, masina sigur o sa aiba geamuri electrice fata, bateria in spate si faruri smoked. Sper sa am bani si de retapitare.

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare, s a facut mai mult de o luna de cand n am mai scris..zboara timpul. Intre timp la masina se lucreaza, tinichigeria e gata marti, si miercuri va pleca spre vopsitorie (teoretic) .

aici am pus 2-3 poze de la tinichigerie https://goo.gl/photos/aqfZmGx9ywvKHTPW9 .

 

Rezumat tinichigerie - pret final 500 de euro cu tot cu materiale adica terosonat sub ea + zicncat (fara contururi aripi si interioare aripi spate care au fost si alea ~1150 de lei).

 

Rezumat vopsitorie - primul vopsitor pe care l am adus sa vada masina, ne am cunoscut cand am ajuns la tinichigiu acasa, e recomandat de un prieten (tapiterul mickey), nu am apucat sa ii vad lucrari etc. Lucreaza cu vopsea spies hecker dezvoltata de standox (deci cred ca materia e buna). Pretul pe care mi l a cerut 3500 dar mai discutam, in care intra 4x usi albe vopsit intergral pt ca sunt albe

2x aripi care sunt si alea albe

1x capac portbagaj care e galben nefiind nici el al masinii

si caroseria insemnand exterior, compartiment motor si portbagaj si interior pana la buza interioara de la praguri si usi. Interiorul efectiv al masinii nu are rost sa l vopsesc pt ca vreau sa pun oricum materialele alea de cauciuc inapoi apoi peste alea vine mocheta.

 

Rezumat ce mai trebuie sa cumpar :

-bucsaraie spate : pt punte 2 bucati de la meyle 87 de lei

pt brate 4 bucati de la swag/febi 50 de lei

- cheder trapa + portbagaj : nu stiu cred ca ~300 de lei

- kit baterie spate : ~250 de lei

- geamuri electrice : ~300 de lei

- suspensie : reconditionat amortizoarele mele originale ~400 de lei

cumparat arcuri drop -40 ~200 de lei

- facut faruri : 200 de lei

- baterie : 200 de lei

- mana de lucru : 600 de lei

- jante ~300 de euro

- prinderi plastic : ~ 200 de lei

- teava evacuare de 60mm : nu stiu cat e, cred ca ~ 150 de lei.

- toba intermediara 150 de lei

- pompa servo m42 100 de lei

 

Motorul e gata in proportie de 90% . Am inlocuit toate garniturile, termostatul si pompa de apa. Inca nu l am pornit pt ca nu e gata partea cu bobinele. Vreau sa punem bobine de m52.

 

Cam atat. Cam am ghinion...vopsitorul asta ieri si a bagat mana in ghips si s ar putea apuca de masina incepand cu 15 mai pana la sfarsitul lunii. Tinichigiul a fost si el in spital prin martie.. .

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare, Procesul decurge cam greu. Din pacate sunt sanse de 90% sa nu ajung la fest cu el, lucru cu care m am impacat aproape, desi tot imi pare rau.

Cateva poze https://goo.gl/photos/9ArapVg6EJaPJVYB8

 

Ce am mai cumparat: - toba intermediara - > https://www.autolux.ro/toba-sport-intermediara-57-mm-turbo-works-vtt-tw-tl-043/

- bucsa diferential - > https://www.autolux.ro/bucsa-poliuretan-sport-diferential-bmw-e30-bmw-e36-compact-031342a/

- tava si cablul +priza pentru mutarea bateriei

- busi spate , punte, brate.

- amortizoare kayaba premium

 

 

Saptamana viitoare iese masina de la vopsit si ne apucam sa o imbracam.

Link to comment
Share on other sites

Va salut. Acum mi-am facut contul, este prima mea postare. Nu stiu daca sa o lungesc cu vorba sau nu. Ideea e urmatoarea, m-am decis sa achizitonez un astfel de model. E visul meu, sa il am sa mesteresc la el (cat ma pricep) sa merg cu el cand am chef, etc. Am gasit un model, in germania aproape de granita cu elvetia. Am vb ieri cu tipul care vinde masina si am ramas cu o impresie buna, masina a fost a unchiului lui de cand a achizitionat-o adica de 23 de ani, a fost o masina de salon, luata din reprezentanta de noua, toate reviziile au fost facute la reprezentanta. Masina are 280.000 de km. Cureua de distributie a fost schimbata la 220.000 de km. Mi-a spus ca uneori ceasurile de la viteza si benzina "are stocking" presupun ca inseamna ca mor sau ceva de genul asta, mi-a zis ca e o problema generala a lor. Mi-a mai spus ca pentru ultimii 20.000 de km nu a avut nevoie decat de 2 litri de ulei, tot anul trecut din cauza "tuv-ului" lor, un fel de itp de-al nostru, i-a schimbat toate cele 4 arcuri, ii consuma 9 litri /100 de km in conditiile in care schimba vitezele la 2500 de rpm si completez (i don't drive in a city). Despre caroserie "no holes, only overground rust at the underside of the drivers door and a little over the rear wheel" . De asemenea mi-a mai spus ca vine un zgomot din spate de la roata, posibil sa fie rulmentul. Scurgeri de ulei nu are, nici pe la _chiulasa_. Cere pe ea 1250 de euro, usor negociabil, modelul 320 de 6 cilindrii 1991. Astazi imi va trimite poze cu masina. Am insistat sa-mi pozeze motorul, locurile de rugina, interiorul. (vorbim pe whatsapp)

 

Voi ce ziceti ? Se merita sau nu ? Eu m-am interesat pe net, taxa de mediu ~850 de euro, asigurarea ma costa 350 de lei pt jumatate de an, un kit de distributie ar fi ~350 de lei, ambreiajul e mai scump ~900 de lei, bujiile 15 lei bucata..ce sa mai zic.

Parerea voastra care e ? Nu vreau sa o fac masina de salon sau de competitii, nici nu vreau sa fie ultima cazatura, nici nu vreau sa investesc in ea lunar 10 milioane. Vreau sa fie un vis de-al meu implinit. Pretul de la taxa asa stiti si voi ca e ? Consumul cam asa stiti si voi ca e ? Masina pe care o am acum, in oras consuma ~9.5. Macar de ar consuma si asta 10..

 

Multumesc.

 

Interesant topicul,dar fiind incepator in ale BMW-urilor,fa-ma te rog sa inteleg un lucru: ce natie de model e asta?! ca seamana suspect de mult cu masina mea,un BMW 520i E34,din 1990 ,95kw! Doar ca al tau are multa rugina,sa ma ierti de sinceritate!

din cateva pagini cat am citit,tu esti ori foarte pasionat ori ai prea multi bani aruncati prin preajma!

dar sa postezi poze cu ea dupa ce-i gata ca m-ai facut curios ce poate sa iasa daca bagi multi bani intr-un bmw vechi! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Salut, modelul meu este e30. Este un "treiar", sau "urs" (cunoscut la noi) Diferentele le poti vedea pe google. : ) . Avea rugina, intr-adevar, nu multa ci in locurile tipice modelului. Ceea ce fac eu fac din pasiune si placere. Poze poti vedea in linkurile din ultimele pagini. Nu este masina mea principala. Banii au venit treptat, de aia nu a fost gata in 2 luni ci in 8-9 luni, pentru ca am incercat sa investesc treptat in el. Am inceput cu putini bani, masina costand o mie de euro si nimic umblat la ea. Probabil ca la 2500 de euro sau 3000 luam ceva "tzipla" cum se zice pe la noi.
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ... asta este un forum in care toata lumea e pasionata si cunoaste ... ca posesor de e30 iti spun ca e o placere maxima cand mergi cu el, iar dupa ce il vei face vei simti asta. Si inca ceva, niciodata nu vei termina de investit bani in el, doar daca ai cateva mii si atunci iei tot cap-coada. In urs an de an, luna de luna se gaseste ceva de cumparat. Asa ca eu unul iti urez sa-ti indeplinesti visul si sa ai masina care ai dorit-o.
Link to comment
Share on other sites

Normal...si asta e si farmecul, la masina. Este foarte flexibila, si iti poti pune in aplicare foarte usor tot ce iti propui de la o masina si de strada si de curse si de ce vrei tu.

 

Intre E30 si E34 sunt diferente majore?! Ma contraziceam cu un amic privitor la 520i-ul meu, el zicea ca e "urs" eu ... dracu s-o ia ca e seria 5 :rolleyes:

ce atatea animale cand vine vorba de BMW-uri?!

pisici,ursi,rechini,etc...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.