Jump to content

achizitionare - restaurare - urs JOY


Recommended Posts

Personal as merge pe 12 valve pentru simplul fapt ca nu iti faci probleme in ceea ce priveste omolgarea.Altfel 24 valve non vanos il depaseste cam la toate capitolele :) ar fi bine sa mergi cu fiecare ca sa iti faci o idee.verifica bine actele ,vezi daca motoarele sunt omologate si daca poti face identificarea la RAR fara probleme.

edit:mda daca ma gandesc bine pentru omologare 12 valve trebuie sa ai minim 320i sau 318is la baza.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost si am vazut ursul rosu, din anuntul cu autovit. E frumos pastrat, arata chiar bine cu foarte putina rugina, m am uitat pe unde am stiut si eu, la roata de rezerva, pe la mochete, ma rog. Tipul de acolo foarte de treaba, mai avea un z4 si un x6 ( :)) ) il adusese ca sa ii puna motor v8 pentru "liniute" dar i se cerusera 10mii de euro pentru asta si renuntase la proiect, masina fiind pastrata nemiscata in parcare de ceva timp, l-a si pornit chiar daca i-am zis ca nu il cumparam acuma. Pretul totusi e cam piperat..avand in vedere ca e neinmatriculat si motor mic.. . Nu pot sa spun ca mi-a displacut..Intre timp astept sa vad un alt exemplar de la breaza, lucru care se va intampla peste o saptamana, o saptamana si un pic.

 

 

http://www.autovit.ro/bmw-316-C33215470.htmlvazut azi, dezamagire. 1400 de euro. cheala, fara nimic, pragurile coapte ruginite...

 

E o discrepanta uriasa intre cele doua descrieri in conditiile in care masina cu pricina pare sa fie una si aceeasi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, masina este una si aceeasi doar ca acum m am dus si m am uitat mai atent la ea, avand ocazia sa stau singur 10 minute si sa o analizez. Masina arata ca in pozele de mai jos, iar mie peronal nu imi place. Poa' sa fie masina direct de proiect nu de luat si mers cu ea, dar atunci as fi dat 1000 de euro, nu 1400. In conditiile in care nu avea nici casetofon ci doar firele, bordul destul de crapat..neinscrisa, adusa de cateva luni si statuta in parcare in soare.

http://i.imgur.com/Mj0FAK1.jpg

http://i.imgur.com/pNEXsmu.jpg

http://i.imgur.com/eyfDmLy.jpg

http://i.imgur.com/5hdBlZ4.jpg

http://i.imgur.com/w8dauGw.jpg

http://i.imgur.com/cDE6t5M.jpg

http://i.imgur.com/jyOnGmJ.jpg

Nu stiu voi, dar eu as fi preferat sa ma bucur de ea, nu sa o iau si sa ma duc direct la tinichigiu si vopsitorie, pentru 1400, redusa de la 1500. 1400 in conditiile in care "da nu vii aici sa mi zici 1300 sau 1350 ca nu ti-o mai dau". Dupa urmele de la praguri nu exclud sa fi fost carata cu motostivuitorul.

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

deci iti mai spun decat odata ceea ce au zis toti colegii si te rog sa printezi cumva:

 

nu exista urs fara rugina la 1000 sau 1500 eur

Daca vrei masina in care sa bagi bani ia un Logan in leasing

 

Acum ca sa mai iti dau ceva sperante incearca si

 

http://www.tocmai.ro/bmw-e30-1987-18082449.html#sendemail

 

in poze arata ok,evident fiind NFL sunt sanse de 90% sa aiba ceva gauri prin portbagaj .dar,poate ai noroc

si nu uita:

nu exista urs fara rugina la 1000 sau 1500 eur

astea fiind spuse ma declar invins si promit ca nu iti mai scriu nimic pe aici.

Colegul EIPuric vad ca a inteles situatia mai bine ca tine

So again vrei urs bun?mai strange inca 2000 eu peste ce ai.

PS:oricum pariez ca nici la 1000 eur nu il luai pe ala rosu :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Off,asta iti spun ca sa nu ajungi in situatia mea,suplimenteaza bugetul.E de preferat sa iei un urs gata facut decat sa il faci tu.Ce-i drept la cel gata facut nu o sa stii niciodata daca s-a facut tot ca la carte dar cu putina atentie poti gasi ceva bun.Altfel o sa dai 1000-1500 pe o masina care in 2-3 ani va mai cere inca odata pe atat.In cazul meu probabil ca orice urs as fi luat tot ma apucam sa il desfac :) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

un sfat prietenesc: nu te grabi! cauta si vei gasi! :D

eu am achizitionat un E46 Coupe Facelift 2004, luni; asta dupa vreo 2 luni de cautari pe mobile, autoscout, etc; sute de telefoane si ore pierdute cu leptopul in brate.

personal am stat departe de: dealeri, turci, polonezi, greci. doar privat, doar neamt. prin tara m-am uitat vag, dar nimic interesant ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am nevoie de un sfat va rog mult cine se pricepe sa ma ajute cu 2-3 detalii. Masina este un 316i din 90. Inmatriculata pe persoana, are carte, talon, taxa platita. Singura problema este ca toate astea au fost facute inainte ca pe ea sa se monteze un motor de 320,m20b20 cel de 12v, tot e30. Inca nu am cumparat-o. Cum sa fac sa nu am probleme la rar ? Nu as vrea sa dau motorul jos, sa pun un 1.6 si dupa sa l pun iar pe asta inapoi, plus ca nu am un astfel de motor. Vreau sa fie asta omologat sa fie totul ok sa nu am probleme. E posibil asa ceva ? Parerea mea este ca da pentru ca are sub 40% din puterea motorului original, este aceeasi serie an(banuiesc,sper) apropiat...e drept nu are punte spate cu discuri, dar e nevoie ? Astept sfaturi. Eu i-am propus lui sa o autentifice el, la rar in orasul lui si eu sa ma duc direct la mine la rar cu foaia de autenticitate dar nu prea vrea. Din pacate nu are o foaie de unde l a luat si nici unde l a montat. A fost schimbat motorul+cutie, cardan si parte electrica, asa mi-a spus.

Multumesc.

Edited by CatalinCristian
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pentru tine, cel mai simplu e sa faca el toata operatiunea. Nu prea vrea pentru ca dureaza si costa.

In conditiile expuse de tine, corect si legal nu ai cum sa o treci pe tine. Sunt necesare niste acte, pe care tu nu le vei avea.

Acuma, pe de alta parte, in Romania, orice se rezolva; in final.

Eu in locul tau as zice "Pas" la masina asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Va salut si va anunt cu bucurie ca in sfarsit am gasit si cumparat ceva. Este din Germania, maine dimineata ar trebui sa ajunga in tara (vine pe platforma) . Este un 318 din 90. Ar trebui saptamana viitoare pe la mijloc sa ma duc sa o ridic si sa vin cu ea pe roti la bucuresti. (de la sighisoara)

Am ceva emotii pentru ca nu am vazut o decat in poze. Nu a avut poze cu motorul insa mi-a zis germanul de la parcul de masini de unde am luat-o (ezel automobile) ca mai merge 300-400 de km pana la o revizie.

Link to comment
Share on other sites

Am adus o si in oras. Sighisoara bucuresti fara nici o problema. Am o intrebare totusi, o problema tot am. Vreau mai multe pareri. Dupa ce am parcat-o, dupa vreo 1 minut a inceput sa mi curga apa dn radiator dintr un loc ciudat. Langa busonul albastru mic e o duza ceva...pe acolo a curs pana s a golit vasul alb atasast de radiator(probabil ca in instalatie mai e). http://i.imgur.com/YAQaGcL.jpg

Tot drumul acul de la temperatura a stat aproape de jumate nici macar la jumate, am stat in cozi in bucuresti o ora, nu a scos aburi nu nimic, cand am ajuns acasa s-a intamplat asta. De ce ? Mai pot circula asa ? De asemenea, dupa vreo juma de ora am mai completat cu putin antigel diluat cu apa(http://www.autokraljevo.co.rs/attachments/Image/glacelf.jpg?template=generic) am mai stat cu motorul pornit, temperatura nu sare de jumate.

Radiatorul arata impecabil, ori e schimbat ori e spalat cu periuta de dinti.

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

ok,completeaza dar nu pana la maxim cu antigel si apa.Apoi spune in cat timp apa ajunge la jumatate.Daca ajunge greu posibil ca termostatul sa fie deschis .O mica poveste(doar poveste nu cred ca se aplica si la tine) in 2004 cand am luat primul urs am vazut ca masina la temp mai mici de 10 grade se incalzea greu,cand am vrut sa schimb termostatul am vazut ca lipsea.Un an mai tarziu ,in vara masina se supraincalzea(practic cam trebuia sa merg cu caldura pornita ,in trafic bara la bara apa se ducea aproape de rosu) in final in toamna abia dupa ce am stricat linia in service mi-au zis ca radiatorul e dus(radiator care il dadusem jos de pe masina si il curatasem bine).

Pe scurt daca pierde in continuare apa pe acolo schimba radiatorul,si daca tot vrei sa faci o treaba schimba si termostat ,pompa apa si vezi cand a fost distributia schimbata.

mai multe despre motor

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/M40

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.