Jump to content

Nu ma trage


KYL

Recommended Posts

Salutare,

 

Am si eu o problema de vreo luna de zile masina mea nu mai trage , abia urca de la 100 la 140km/h . Are momente cand trage normal pana la 180 -190 km/h si multe momente cand e lesinata. Trage normal in general cand e motorul rece si ventilatorul de la radiator nu porneste

Ce am facut :

Tester = 0 erori

 

Vascocuplajul l-am schimbat acum cateva luni deoarece ventilatorul de la radiator mergea in continuu am crezut ca e blocat , dar si acum e la fel.

Am schimbat electrovalva turbo , parca s-a mai imbunatatit putin situatia sau a fost placebo nu pot sa-mi dau seama.

Am facut test cu egr anulat nici o diferenta

Am facut test cu mufa de debitmetru scoasa , e mai lesinata.

Am pus un alt debitmetru al unui prieten si nu e nici o diferenta.

 

Vreun sfat? Ma poate ajuta cineva cu un alt tester in Bucuresti?

 

Chiar nu mai stiuce sa-i fac.

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Eu la Skoda Octavia am avut asemenea problema (stiu ca nu se compara cu Bmw). Eroare nu aveam, in schimb problema provenea de la debitmetru! Dupa ce l-am schimbat, era totul in regula. Aveam fix aceleasi simptome! Eventual vezi la un parc de dezmembrari : dai banul pebtru debitmetru si ai oricum o perioada de cateva zile pentru retur.
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am si eu o problema de vreo luna de zile masina mea nu mai trage , abia urca de la 100 la 140km/h . Are momente cand trage normal pana la 180 -190 km/h si multe momente cand e lesinata. Trage normal in general cand e motorul rece si ventilatorul de la radiator nu porneste

Ce am facut :

Tester = 0 erori

 

Vascocuplajul l-am schimbat acum cateva luni deoarece ventilatorul de la radiator mergea in continuu am crezut ca e blocat , dar si acum e la fel.

Am schimbat electrovalva turbo , parca s-a mai imbunatatit putin situatia sau a fost placebo nu pot sa-mi dau seama.

Am facut test cu egr anulat nici o diferenta

Am facut test cu mufa de debitmetru scoasa , e mai lesinata.

Am pus un alt debitmetru al unui prieten si nu e nici o diferenta.

 

Vreun sfat? Ma poate ajuta cineva cu un alt tester in Bucuresti?

 

Chiar nu mai stiuce sa-i fac.

Multumesc,

 

Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar si eu am avut / am aceeasi problema. Initial am crezut ca e vorba de debitmetru, asa ca am schimbat vreo 3 debitmetre, la BMW service in Oradea am fost la tester si nu mi-a dat nici o eroare la debitmetru. Apoi am fost la un tip din Oradea care umbla vorba ca e guru in BMW, si mi-a facut o gramada de masuratori la motor, si mi-a spus ca debitmetrul e Ok, dar da valori gresite, si e mai mult ca sigur o problema cu aer fals pe la galerie. Daca ai eliminat problema debitmetrelor (ca si mine), verifica daca nu trage aer fals. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar si eu am avut / am aceeasi problema. Initial am crezut ca e vorba de debitmetru, asa ca am schimbat vreo 3 debitmetre, la BMW service in Oradea am fost la tester si nu mi-a dat nici o eroare la debitmetru. Apoi am fost la un tip din Oradea care umbla vorba ca e guru in BMW, si mi-a facut o gramada de masuratori la motor, si mi-a spus ca debitmetrul e Ok, dar da valori gresite, si e mai mult ca sigur o problema cu aer fals pe la galerie. Daca ai eliminat problema debitmetrelor (ca si mine), verifica daca nu trage aer fals. Bafta!

Pe unde mai exact pe la aglerie sa ma uit?

Link to comment
Share on other sites

Dude, de ce nu va luati un amarat de cablu cu 78.59 RON si imprumutati un laptop si dati niste loguri in mers ? 99% din loguri iti depistezi problema, nu exista sa nu-i dai de cap repede daca ai un pic de intuitie si atunci macar stii cauza.

1) Nu are aer dar are presiune => debitmetru obosit

2) Pressure requested e mai mare cu mult decat actual(adica ai boostul masurat in admisie cat e nevoie sau nu) => verificat vacuum, actuator turbina, geometrie variabila, traseu turbina, senzor presiune din admisie

3) fuel quantity, daca urca la 60mm3+ (la Facelit e un mm3), atunci ia-ti gandul de la injectoare si pompe.

La facelit mai ai railpressure, nu ma pricep bine la partea asta, dar ai acolo un setpoint si o valoare actuala, daca deviatia nu e mare, esti in regula cu astea, desi tind sa cred ca e o problema de boost dar nu cauti tu bine.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Am descoperit in final problema ... !

 

Furtunasele de vacuum de la electrovalva turbo erau inversate !

nu stiu cum , cert e ca in momentul in care le-am pus cum trebuie nu mi-am mai recunoscut masina!

gresala mea era ca le puneam ca in schema de pe net :) la mine se pare ca acel convertizor de presiune(butoiasul ala ) era montat invers automat furtunasele veneau invers si nu ca in schema

Edited by KYL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.