Jump to content

Rog ajutor urgent! Iese fum din motor.


darie

Recommended Posts

Am venit la mecanic sa repar un scut ce troncanea,cand deschid capota,supriza iese fum din motor! Acum ei nu cred ca ma pot rezolva sa desfaca capacu de pe motor si poate o sa fiu nevoit sa revin maine. Intrebarea e,pot pati ceva daca mai merg asa,e risc sa se aprinda? Ei zic ca e fum de motorina,ce sa fie str

icat?

Link to comment
Share on other sites

Scuze, 320D e masina. Iesie din zona busonului de ulei,dar nu langa buson. Fumu e alb ca si abur,dar ei zic ca e miros de motorina si ar putea fi un injector ceva..

Sunt doua variante probabile.

Sa piarda motorina si sa iasa gaze pe langa un injector, ceea ce inseamna ca trebuie date injectoarele jos si schimbate saibele de la injectoare.

O alta varianta ar fi sa fie fisurat capacul de tacheti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da,asa parca arata,la fel a zis si el ca posibil o garnitura,dar nu are extractor de injectoare si a zis ca incearca manual. Probabil de aia csnd am schimbat uleiul erau in loc de 4l ulei cat am bagat am scos 6,zis ca e posibil sa fi fost motorina nearsa. Am ramas fara masina acum si afara ploua torential sunt curios cum ajung acasa:)) vai de capu meu.
Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep prea mult la motoare, dar eu nu l-as lasa sa incerce manual, injectorul este extrem de fin. Nu uita ca este o piesa in care tolerantele sunt la nivel de microni.

Vezi ce zice si Service_Premium pentru un punct de vedere cu mult mai autorizat decat umila mea parere.

Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile, pe topicul cu uleiul ne-ai aratat ca iti era mult peste nivelul maxim...sa speram ca nu de acolo e problema.

 

Legat de extragerea injectorului, du-te la un service care are extractor sa nu strici mai mult.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep prea mult la motoare, dar eu nu l-as lasa sa incerce manual, injectorul este extrem de fin. Nu uita ca este o piesa in care tolerantele sunt la nivel de microni.

Vezi ce zice si Service_Premium pentru un punct de vedere cu mult mai autorizat decat umila mea parere.

 

este din otel si intepenit in calamina, etansarea se face printr-o saiba de cupru, oricum fara extractor nu merge scos, nici cu extractorul nu ai garantia ca-l poti scoate afara, mai ales ca a suflat gaze pe langa el si poate fi gripat

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep prea mult la motoare, dar eu nu l-as lasa sa incerce manual, injectorul este extrem de fin. Nu uita ca este o piesa in care tolerantele sunt la nivel de microni.

Vezi ce zice si Service_Premium pentru un punct de vedere cu mult mai autorizat decat umila mea parere.

Salut!Eu am scos injectoarele de pe un E39d motor 25 fabricatie 2003 cu mana,efectiv dupa ce am dat jos piulitele de la injector am miscat stanga dreapta de injector ,apoi l-am scos cu mana tragandul in sus,nu a fost mare filosofie,apoi fiecare injector a fost numerotat sa stiu de la ce cilindru a fost scos ,sa poata fi montat in acelasi loc.Daca sunt intepenite atunci poate fi problema.Dar si atunci poti rezolva relativ simplu:slabesti la toate injectoarele acele piulite care le tin fixate,apoi pornesti motorul,de la presiunea facuta in capul cilindrului injectorul este miscat in sus,si astfel el este degripat din locul sau.Asta e!Bafta!

Edited by botosanibmw
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep prea mult la motoare, dar eu nu l-as lasa sa incerce manual, injectorul este extrem de fin. Nu uita ca este o piesa in care tolerantele sunt la nivel de microni.

Vezi ce zice si Service_Premium pentru un punct de vedere cu mult mai autorizat decat umila mea parere.

 

Problema e ca majoritatea fac parghie apasand pe capacul de tacheti. Am vazut capace sparte fix din cauza asta.

 

Si l-am mai vazut pe unul intr-un service care tragea de tevi cu piulita prinsa inca de injector. Foarte gresit!

Link to comment
Share on other sites

Celui care a dat un minus la postarea mea, ar fi mai indicat sa dea niste argumente nu minusuri,sa ne lumineze si pe noi cu ale sale cunostinte.Eu povestesc chestii practice,nu teoretice,si daca cel ce da minus are niste argumente contra la ce am scris eu(argumente care sa ne ajute )doresc sa-si exprime parerea,nu asa dand un minus.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salut!Eu am scos injectoarele de pe un E39d motor 25 fabricatie 2003 cu mana,efectiv dupa ce am dat jos piulitele de la injector am miscat stanga dreapta de injector ,apoi l-am scos cu mana tragandul in sus,nu a fost mare filosofie,apoi fiecare injector a fost numerotat sa stiu de la ce cilindru a fost scos ,sa poata fi montat in acelasi loc.Daca sunt intepenite atunci poate fi problema.Dar si atunci poti rezolva relativ simplu:slabesti la toate injectoarele acele piulite care le tin fixate,apoi pornesti motorul,de la presiunea facuta in capul cilindrului injectorul este miscat in sus,si astfel el este degripat din locul sau.Asta e!Bafta!

 

E mai bine sa nu dai sfaturi de genul asta. Daca vrei sa-ti strici masina, stric-o pe a ta.

 

Daca ar fi asa simplu nu ar exista extractoare speciale. Calamina aia le blocheaza uneori atat de tare incat cu extractorul cu ciocan culisant te chinui 20-30 de minute la unul singur.

 

Iar partea cu slabitul e exemplul perfect de asa nu.

 

Sau bea-o si pune niste lichid de frana care sa actioneze peste noapte, de exemplu.

In sfarsit o idee buna!

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

E mai bine sa nu dai sfaturi de genul asta. Daca vrei sa-ti strici masina, stric-o pe a ta.

 

Daca ar fi asa simplu nu ar exista extractoare speciale. Calamina aia le blocheaza uneori atat de tare incat cu extractorul cu ciocan culisant te chinui 20-30 de minute la unul singur.

 

Iar partea cu slabitul e exemplul perfect de asa nu.

 

 

In sfarsit o idee buna!

Oky!Ai dreptate doar partial,daca spun ca am scos injectoarele de pe un E39d motor 25 cu mana,pai asa le-am scos,ce pot strica la masina daca au iesit asa de usor?Iar faza cu slabitul piulitelor tot la un service am vazut-o.Si da,ai dreptate,calamina este uneori asa de bine prinsa incat pana si cu extractorul scoti greu un injector.Referirea mea era STRICT la injectoarele care nu sunt foarte tare gripate.

Link to comment
Share on other sites

Eu te inteleg perfect ca ai reusit sa scoti astfel injectoarele la o masina. Fara sa vreau sa te iau peste picior, eu am scos zeci de injectoare. In 80% din cazuri a fost nevoie de extractor.

Chiar mi-ar placea sa fie usor de scos, insa nu e cazul.

Tocmai pentru ca sunt dificil de scos intotdeauna le dau cu o solutie de tip anti seize dupa ce le iau de la reconditionat sau curatat.

 

Un mecanic poate fi foarte bun. Daca nu are sculele necesare nu are cum sa faca o treaba ca lumea.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.