Jump to content

Si eu vreau un BMW!


adrian_be_em_ve

Recommended Posts

de ce si masina ta arata bine cu ornamentele alea sunt din lemn?dece vrei sa le schimbi sunt rare rau e34cu ornamete mai bine schimba volanul pune unul original ala este prea strident parerea mea fara suparare.

22908[/snapback]

Pai sunt ornamente dar nu stiu ce material este.In nici un caz lem.Este un placaj f f subtire lipit acolo.Asta e ma multumesc cu atat dar in cazul in care gasesc ceva mai misto le schimb

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Puteti sa-mi spuneti ceva despre un BMW din '90 525i cu 170 CP.

Ma intereseaza in principal date tehnice despre motor. Stiam ca 525i are 192 CP...

Ce variante mai sunt la motorul de 2500 si care sunt cele mai bune?

23209[/snapback]

 

525i Motor:M20B25 Putere:170Hp Vit maxima:221km/h 0-100: 9.5s

perioada de fabr.: 88-90 consum extra/urban 8.5/13.1

Link to comment
Share on other sites

Merci,

 

-wlf- Cand o sa-mi iau BMW (sper ca intr-o luna si ceva) as vrea sa-l tapitez in piele (in caz ca nu gasesc cu piele de la mama lui). Nu sti pe cineva in Cluj care se ocupa cu asa ceva si sa fie mester adevarat? Si eventual cam la cat se ridica costurile... Pe aici nu am auzit de nimeni care sa se ocupe cu asa ceva. Te intreb pe tine pt. ca suntem "vecini" intr-un fel, eu is din Tg-Mures si mi-ar fi mai usor sa ma duc pana la Cluj decat pana la Bucuresti. Din cate imi amintesc,din poze, si E34-le tau e tot in piele. Asa era original sau l-ai tapitat tu ulterior?

Link to comment
Share on other sites

Merci,

 

-wlf-  Cand o sa-mi iau BMW (sper ca intr-o luna si ceva) as vrea sa-l tapitez in piele (in caz ca nu gasesc cu  piele de la mama lui). Nu sti pe cineva in Cluj care se ocupa cu asa ceva si sa fie mester adevarat? Si eventual cam la cat se ridica costurile... Pe aici nu am auzit de nimeni care sa se ocupe cu asa ceva.  Te intreb pe tine pt. ca suntem "vecini" intr-un fel, eu is din Tg-Mures si mi-ar fi mai usor sa ma duc pana la Cluj decat pana la Bucuresti. Din cate imi amintesc,din poze,  si E34-le tau e tot in piele. Asa era original sau l-ai tapitat tu ulterior?

23237[/snapback]

 

E tapiteria originala a masinii.Este o femeie care face asa ceva.Nu am fost eu personal la ea ca nu am avut nevoie,dar prietenul meu care are service auto si-a facut un scaun de urs acolo din piele intoarsa gri.Mie mi-a placut,semana foarte mult cu ce este in Passat-uri.Nici un pret exact nu stiu,dar sa te astepti la un scor mare.

Varianta a doua,este un 735 pentru dezmembrat cu tapiterie de piele aici la atelier,nu este impecabila,dar exista metode de a o face ca lumea.Potriveste in E34,chiar si bancheta din spate.Scaunele fata sunt complet electrice.

 

offtopic:

Prietena mea este din Tg Mures si de Paste merg pe acolo la socrii.

Link to comment
Share on other sites

Super!!! Poate vrei sa iesim la o bere sa ne cunoastem daca o sa ai timp. Esti singurul din zona pe care il stiu si se pricepe la BMW-uri si poate ma mai ajuti daca o sa am nevoie. Am si eu un verisor la Campia Turzii care e la faculta la Cluj si cateodata mai trec pe acolo. El vine de Pasti la mine si culmea si el vrea sa-si ia E34 ca si mine. :blink:

Ma cam intereseaza 735-ul ala cu piele... Sa vad ce masina gasesc eu si pe urma vedem noi.

Link to comment
Share on other sites

Super!!! Poate vrei sa iesim la o bere sa ne cunoastem daca o sa ai timp. Esti singurul din zona pe care il stiu si se pricepe la BMW-uri si poate ma mai ajuti daca o  sa am nevoie. Am si eu un verisor la Campia Turzii care e la faculta la Cluj si cateodata mai trec pe acolo. El vine de Pasti la mine si culmea si el vrea sa-si ia E34 ca si mine.  :blink:

Ma cam intereseaza 735-ul ala cu piele... Sa vad ce masina gasesc eu si pe urma vedem noi.

23298[/snapback]

 

Pai daca vin,cel mai probabil vin cu E34le si te poti uita la el ca sa il poti compara cu altele.Da-mi un PM cu numarul tau si daca vin te sun.Inca nu e hotarata treaba,daca merg la socrii sau la parintii mei la Valcea.Abia vineri stiu sigur.

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine, cand aud numele "BMW" exista numai benzina... Daca ma gandesc la diesel, atunci am in vedere "TDI, CDI, DTI, CDTI" si alte bazaconii din astea...

Un BMW dizel nu e BMW, nu suna a BMW, nu are turatii de BMW, arata doar ca un BMW... Nu ma incalzeste cu nimic un 530 de 218 cp sau un 535 de 270 de cp ca trage de rupe pamantul... partzaie ca un TDi VW, iar daca vreau sa aud pirtz-uri, nu-mi iau BMW...

Exista o vorba mai veche:" Un Mert se ia dupa cum se inchid usile, un BMW se ia dupa cum suna motorul"

Sunetul motorului de BMW este esenta acestei masini, pentru ca motorul este inima ei.

 

(sorry pentru posesorii de modele BMW pe motorina, dar asta este parerea mea personala. NU am vrut sa jignesc pe nimeni)

 

PEACE!

22475[/snapback]

haha,se vede ca nu ai mers cu nici un diesel in viata ta.dar poate o sa-ti schimbi parerea cand vei merge cu unul.asta e tot parerea mea.peace :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut Roger.

 

Poti sa-mi spui de ce imi sugerezi sa iau diesel? Vad ca pe aici peste 90% din BMW-isti prefera benzina.

Nu te intreb din rautate dar vreau sa stiu foarte bine partile bune si rele atat la diesel cat si la benzina. Nu vreau sa iau ceva si pe urma sa zic "Baaa sa-mi bag picioru', de ce nu l-am luat pe celalalt!!!"  :blink:

 

Am urmarit si alte discutii pe forum si multa lume spune ca dieselul nu suporta sa se incinga prea tare. Si is curios cum o sa ma descurc iarna la -20 cu un diesel asa vechi...

22314[/snapback]

daca e motorul bun si pus la punct nu ai absolut nici o problema iarna,cat de frig ar fi,cel putin eu nu am avut nici o problema cu pornirea si nici cu derapaje sau alte treburi de genul asta.doar daca vrei sa-ti iei o masina de liniutze atunci cumpara un benzinar.dieselul e mai economic la consum,are putere mare la turatii mici si e aproape la fel de silentios ca un motor pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

citeste ,,sfaturi,, de la rubrica <seria 5>, precum si ,,520i-24v,, de la aceeasi rubrica!

 

seria 7-e32 nu e mai scump decat seria 5-e34, uneori poti avea surpriza sa gasesti chiar mai ieftin, deoarece au motoare mai mari(consum mai mare) si de asemenea electrica e mai complicata, oricum acest ,,palat(e32),, asa cum ii spui tu, are intr-adevar un etaj in plus!

 

parerea mea e ca si dieselu' toarce frumos daka e reglata bine, aku' depinde ce vrei de la ea-din anii aceia(88-95) sa nu te astepti sa faca ce face un BMW diesel din 2005!

 

inca un sfat:vezi cel putin 3 masini inainte de a cumpara si cauta sa te documentezi cat mai mult-asa o sa ai cea mai potrivita alegere!(parca era si o reclama cu sloganul asta? :) )

 

peste 10 zile(daca mai poti astepta) pot sa-ti mai dau ceva sfaturi-spun asta deaorece sper sa am un e34 la usa... :blink:

Link to comment
Share on other sites

citeste ,,sfaturi,, de la rubrica <seria 5>, precum si ,,520i-24v,, de la aceeasi rubrica!

 

seria 7-e32 nu e mai scump decat seria 5-e34, uneori poti avea surpriza sa gasesti chiar mai ieftin, deoarece au motoare mai mari(consum mai mare) si de asemenea electrica e mai complicata, oricum acest ,,palat(e32),, asa cum ii spui tu, are intr-adevar un etaj in plus!

 

parerea mea e ca si dieselu' toarce frumos daka e reglata bine, aku' depinde ce vrei de la ea-din anii aceia(88-95) sa nu te astepti sa faca ce face un BMW  diesel din 2005!

 

inca un sfat:vezi cel putin 3 masini inainte de a cumpara si cauta sa te documentezi cat mai mult-asa o sa ai cea mai potrivita alegere!(parca era si o reclama cu sloganul asta? :) )

 

peste 10 zile(daca mai poti astepta) pot sa-ti mai dau ceva sfaturi-spun asta deaorece sper sa am un e34 la usa... :blink:

23700[/snapback]

 

 

Salut,

 

Am sa ma uit la sfaturile acelea poate ma vor ajuta cu ceva. In legatura cu seria 7 era numai o idee. Nu-mi sta in cap sa cumpar unul, consuma cat un tanc, si momentan salarul nu-mi permite... :)

M-am decis sa iau benzinar dar is in cumpana... 50% E34 520i 150CP -- 50% E34 525i 192CP. O sa conteze in special diferenta de consum dintre cele doua. Am citit pe aici ca un 525i poate sa consume mai putin decat 520i din cauza greutati masinii. Daca e asa sau consuma nu cu mult mai mult decat un 520i atunci prefer 525i. (nu strica sa ai ceva putere in plus la nevoie) Si in plus am mai auzit ca modelele cu motoare mai mari au fost facute cu mai multe extra, din fabrica. Ceea ce ma incanta avand in vedere ca pt. mine conteaza foarte mult luxul intr-o masina. :)

 

Mai pot astepta si 30 de zile obligat-fortat pt. ca numai atunci o sa am bani. Asa ca astept sa-ti iei E34-le si sa-mi scrii despre el. Luna asta o sa incerc sa vad cat mai multe masini sa pot face o comparatie. Din pacate in orasul unde loc. eu (Tg Mures) cam lipsesc BMW-urile E34 si o sa caut in orasele apropiate, Clujul fiind pe primul loc pt. ca am un var acolo (care se stie foarte bine la masini) si deja a gasit un 520i full electric la 4000 euroi.

Link to comment
Share on other sites

Ia-ti 525!!! Eu, ca posesor de 520i de 150cp te sfatuiesc sa-ti iei 525i de 192cp.

Fuge si 520, dar o sa vrei mai mult... Eu personal vreau s-o duc undeva pe la 200cp pentru ca as vrea sa am rezerva aia de putere...

Un 525, daca vrei sa-l modifici, scoti caluti multi din el

23732[/snapback]

 

 

Am o intrebare "de baraj" pt. tine MAS...

Cat iti mananca in oras si cat afara?? Astept un raspuns sincer... pleaseeeee

(daca nu vrei sa vada vreun posibil cumparator trimite-mi un MP sau un e-mail)

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare "de baraj" pt. tine MAS...

Cat iti mananca in oras si cat afara?? Astept un raspuns sincer... pleaseeeee

(daca nu vrei sa vada vreun posibil cumparator trimite-mi un MP sau un e-mail)

23805[/snapback]

Mai corect ar fi sa spui ce astepti de la masina,daca vrei sa alergi cu ea sau iti place sa mergi mai sportiv raspunsul e 525i daca nu 520 isi face treaba la fel de bine si are un consum decent.Eu unul E34 nu as lua decat 535 pretenii stiu de ce :blink:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu unul E34 nu as lua decat 535 pretenii stiu de ce
Alex, ai scapat din vedere un aspect important: tu nu ai avut experienta personala de a pune benzina intr-un BMW Serie 5 cu motor M30 de 3.5 litri, din buzunarul propriu, ani la rand... Sunt convins ca nu ai mai fi la fel de entuziast :blink:
Link to comment
Share on other sites

Alex, ai scapat din vedere un aspect important: tu nu ai avut experienta personala de a pune benzina intr-un BMW Serie 5 cu motor M30 de 3.5 litri, din buzunarul propriu, ani la rand... Sunt convins ca nu ai mai fi la fel de entuziast  :)

23809[/snapback]

Pai la cat merg eu cu masina :) si de aia am sora si parinti sa-i storc de bani :)

cat despre consum ce mai conteaza 4 l in + ,speranta mea e sa reziste motorul la ceea ce am sa-i fac :blink: .

Link to comment
Share on other sites

In afara, am reusit un consum mediu de 8.6% in conditiile de mers amestecat (si 120-130 si 200-220)

Daca mergi in ritm mai alert, adica vitezometru nu scade sub 150-160, scoti cam 10-11 daca ai si aerul conditionat pornit.

Pe drumul spre Buzau am scos si consumuri mai mari, dar i-am dat in buza rau de tot (n-am prea scazut sub 200 decat pe unde era necesar....)

 

23811[/snapback]

 

Tre sa iti vad masina neaparat cand vin pe la Bucuresti si sa ma dai o tura cu ea.Nu imi dau seama cum de iti duce tie 220 si peste,cand altii cu aceleasi masini abia ajung la 210,dar fortata rau de tot.

Link to comment
Share on other sites

Tre  sa iti vad masina neaparat cand vin pe la Bucuresti si sa ma dai o tura cu ea.Nu imi dau seama cum de iti duce tie 220 si peste,cand altii cu aceleasi masini abia ajung la 210,dar fortata rau de tot.

23813[/snapback]

Probabil vitezometrul indica eronat,parca am mai avut o discutie pe aceasi tema la 0-100 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai la cat merg eu cu masina  :)  si de aia am sora si parinti sa-i storc de bani :)

cat despre consum ce mai conteaza 4 l in + ,speranta mea e sa reziste motorul la ceea ce am sa-i fac :blink: .

23812[/snapback]

 

Vezi ca daca ai ganduri din astea sa omori 535ul,ar trebui sa cauti sponsori seriosi de tot ca sub 20 nu te va lasa.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca daca ai ganduri din astea sa omori 535ul,ar trebui sa cauti sponsori seriosi de tot ca sub 20 nu te va lasa.

23815[/snapback]

Hmm ursulica e mai cuminte nu a trecut de 16-17 asta mers cu el pana la 6000 unde intra limitarea.Mai vedem oricum raman la parerea de mai devreme E34 decat 535 se merita :blink: .

Link to comment
Share on other sites

sub 20? cred ca glumesti

23817[/snapback]

 

Pai sub 20 nu o sa vada el consum daca ii da rau in gura.Mi-a supt jumate de rezervor de la Pitesti la Bucuresti pe autostrada in regim de formula 1.Mentionez ca rezervorul meu are 80 de litri.Daca bag 10 litri in el nici nu se stinge becul de la rezerva.

Link to comment
Share on other sites

Hmm ursulica e mai cuminte nu a trecut de 16-17 asta mers cu el pana la 6000 unde intra limitarea.Mai vedem oricum raman la parerea de mai devreme E34 decat 535 se merita :blink: .

23819[/snapback]

 

Pai zii asa atunci,inseamna ca esti obisnuit.Asa si eu dupa ce am scapat de un A6 Quattro care lua de la 25 in sus,mi s-a parut 535ul foarte economic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.