Jump to content

Ambreiaj


Recommended Posts

Am urmatoarea problema:

Imi ramine pedala de ambreiaz apasata, trebuie sa o ridic cu virful piciorului. Iar citeodata ca sa pot introduce in viteze trebuie sa "fac pedala" ca la frina.

Am observat ca asta se intimpla asta vara cind erau caldurile alea mari.

Nu veam difuzor la radiator si caldura cred ca provoca asta. Am avut o perioada doua ventilatoare electrice si nu a mai facut asta dupa care am pus dinnou viscocuplaj cu ventilator normal dar fiiind toamna -iarna nu am avut probleme cu ambreiajul.

Acum cum a dat caldura cum a inceput din nou ambreiajul sa faca figuri sa ramina pedala blocata sau sa trebuiasaca sa fac pedala sa bag in viteza.

De la ce credeti ca este problema? Asa cum banuiesc eu ca e prea cald sau de la altceva? Poate lichidul nu mai are proprietati bune si nu mai face presiune?

Circuitul de ambreiaj si cel de frina comunica au acelasi lichid? La frina nu am probleme asta inseamna ca lichidul e bun?

ce sa-i fac?

Link to comment
Share on other sites

Am urmatoarea problema:

Imi ramine pedala de ambreiaz apasata, trebuie sa o ridic cu virful piciorului. Iar citeodata ca sa pot introduce in viteze trebuie sa "fac pedala" ca la frina.

Am observat ca asta se intimpla asta vara cind erau caldurile alea mari.

Nu veam difuzor la radiator si caldura cred ca provoca asta. Am avut o perioada doua ventilatoare electrice si nu a mai facut asta dupa care am pus dinnou viscocuplaj cu ventilator normal dar fiiind toamna -iarna nu am avut probleme cu ambreiajul.

Acum cum a dat caldura cum a inceput din nou ambreiajul sa faca figuri sa ramina pedala blocata sau sa trebuiasaca sa fac pedala sa bag in viteza.

De la ce credeti ca este problema? Asa cum banuiesc eu ca e prea cald sau de la altceva? Poate lichidul nu mai are proprietati bune si nu mai face presiune?

Circuitul de ambreiaj si cel de frina comunica au acelasi lichid? La frina nu am probleme asta inseamna ca lichidul e bun?

ce sa-i fac?

22643[/snapback]

 

Eu am patit ca nu-mi mai intra in viteza si pedala de la ambreaiaj era foarte moale.

 

GHICI DE LA CE?!?!?!?!?

 

De la lichidul de FRANA! Era sub minim. Am completat pana la maxim si masina si-a revenit. Am tot completat la ala pana m-am saturat ca pierdea destul de mult lichid de frana.

 

Asa ca am fost la service si cica este un pistonas care intra in cutia de viteza si pe acolo pierdeam lichidul. Mi l-a schimbat si gata. (1.200.000lei)

Link to comment
Share on other sites

Pierzi lichid pe la cilindrul sau pompa de ambreiaj,mai mult ca sigur !

Poate trebuie inlocuite garnituri ceva !

Uita-te daca se vad pete de lichid pe circuitul hidraulic al ambreiajului .

Si umbla cu lichid pentru completare dupa tine...apoi pedale,stii tu :blink:

Oricum ar trebui sa mergi la un mecanic,sa nu se mai strice si alte chestii(prin cutie de exemplu) din cauza ca nu ambreiezi/debraiezi cum trebuie !

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problema asta dar mai grava, adica intr-o saptamana pierdea lichid cat sa ajunga pedala de ambreiaj la podea. Am schimbat niste garnituri la pistonul de sub pedala, plus, cel mai important, un arc care face pedala sa revina sus. Din cate mi-a spus mecanicul e un arc care intra in pistonul respectiv si mi-a potrivit unul de Dacie.
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problema asta dar mai grava, adica intr-o saptamana pierdea lichid cat sa ajunga pedala de ambreiaj la podea. Am schimbat niste garnituri la pistonul de sub pedala, plus, cel mai important, un arc care face pedala sa revina sus. Din cate mi-a spus mecanicul e un arc care intra in pistonul respectiv si mi-a potrivit unul de Dacie.

22672[/snapback]

 

Dupa cum v-am spus problema a aparut prima data asta vara. Cit timp a fost frig nu am avut-o acum, cum a dat caldura a inceput iar. Daca era vb de pierdere de lichid cred ca nu mai era picatura pina acum. Ma gindesc la garniturile care fac presiune si la arcul din interiorul cilidrului.

Link to comment
Share on other sites

la fel am si eu la 323i din 81

22722[/snapback]

 

 

Ok, inseamna ca nu e nici o improvizatie asa trebuie sa fie. Atunci cred ca ori lichidul cind se incalzeste nu mai are aceleasi proprietati (mai putin probabil) ori garniturile care sunt in piston, la temperatura mai mare se imoaie si nu mai fac presiune. ?!?! Corect? De curs nu curge, in borcan este lichid la nivel.

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problema asta si am skimbat garniturile din pistonasul de pe cutia de viteze...a tinut o perioada scurta cilindrul fiind uzat si ovalizat tocea garnitura rapid...a trebuit sa skimb pistonul cu totul.Likidul din borcan ramane la nivel daca pierzi pe la ambreiaj,numai in cazul in care ai fisuri in circuitul de frana va dispare din borcan.Bag o pe ramapa vezi daca pierzi pe undeva likid....sau poate kiar se intepenejte pe undeva...
Link to comment
Share on other sites

Guest NSL_BIX
La un BMW 730i /87 aveti idee borcanul de lichid este acelasi si pt frina si pt ambreiaj? Asa pare dar, nu prea e normal sa am eu cumva vreo modificare pe masina?

22679[/snapback]

 

 

 

 

e23 sau e32 ??

la e23 borcanele sunt separate

la e32 este lafel ca la celelalte

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.