Jump to content

Bmw 320d lci dtf efficient dinamyc


CT22PYF

Recommended Posts

Salut,ma poate ajuta si pe mine cineva am un E90 dtf efficientbdinamyc din 2010 am constatat ca atunci cand masina e pe liber nu se tureaza mai mult de 3000de ture in momentul in care intra in sarcina 1 se tureaza pana la 5000 ture 2 la fel si asa mai departe masina trage am dezactivat si DTC si masina a plecat mai bine Are cineva idee de ce nu se tureaza cand e pe liber?am inteles ca sar putea sa fie vb de filtru de particule sicer sa zic se tureaza ea in sarcina dar parca sa zic ca nu asa cum ar trebuii sau e doar in mintea mea
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am inteles am dezactivat dsc dar sa zic ca pe loc in jur de 4000 ture in bord nu imi apare nimic care sa ma avertizeze dar din cate imi aduc aminte parca sa zic ca eu am turat masina si pe liber sa turat si mai tare Nu stiu ce zic masina trage dar parca nu asa cum ar trebuii ma gandesc ca daca ar fii fost ceva imi dadea eroare in bord
Link to comment
Share on other sites

Am discutat cu cineva zicea ca ar putea fii filtru de particule Ce sa zic masina am luat-o eu personal din germania de la proprietar el fiind si singurul proprietar iar masina are acum 150000km eu a luat-o in ianuarie anul acesta la 145000km

 

As fii citi si eu manualul dar e in germana

Link to comment
Share on other sites

Nu e vb ca vreau sa o turez de nebun eram la un giratoriu si am vrut sa plec mai tare si am bagat-o in viteza si am accelerat-o si atunci am observat si zic ma ce se intampla am oprit in parcare si am vrut sa vad daca se tureaza si am observat chestia asta si normal panica nu
Link to comment
Share on other sites

Nu e vb ca vreau sa o turez de nebun eram la un giratoriu si am vrut sa plec mai tare si am bagat-o in viteza si am accelerat-o si atunci am observat si zic ma ce se intampla am oprit in parcare si am vrut sa vad daca se tureaza si am observat chestia asta si normal panica nu

 

Nu-I prea recomandata aceasta practica la un diesel! Plus ca se stie ca E90-urile sunt sensibile in ceea ce priveste ambreiajul! Si pe de alta parte, chiar daca vrei sa pleci cu scartz, totusi e prea mult s-o turezi si la 3000rpm! Cu un benzinar intr-adevar altfel sta treaba, asta se preteaza mai mult la astfel de manevre!

Link to comment
Share on other sites

Am inteles am dezactivat dsc dar sa zic ca pe loc in jur de 4000 ture in bord nu imi apare nimic care sa ma avertizeze dar din cate imi aduc aminte parca sa zic ca eu am turat masina si pe liber sa turat si mai tare Nu stiu ce zic masina trage dar parca nu asa cum ar trebuii ma gandesc ca daca ar fii fost ceva imi dadea eroare in bord

Un avertisment pentru toti cei interesati de starea masinii care o conduc.

Am constat PERSONAL ca erorile care apar in bord, cel putin la E90 care conduc, ca sunt pe diferite NIVELE inregistrate in memoria ECU-lui, daca as putea fi inteles asa...

Sunt erori banale, uzuale, la care au acces toti posesorii, erori gen presiune in roti, nivel ulei mic, apa stergatoare...

 

Apoi urmeaza erori ca becuri-eroare fata de modulul de control becuri (astea sunt ascunse cumva in meniu, nu cel ascuns, al bordului), controlor- acutator turbina (ca untr-un post recent mai jos;) ) cred ca aici sunt genul de erori relativ simple (turbina nu functioneaza bine), alternatorul nu incarca, modul de lumini nealimentat corepunzator, modul CIC nu functioneaza bine.. [si (cred) care nu sunt totusi VITALE masinii] erori, care apar NU prin simboluri in bord CI prin coduri din litere si cifre!

 

Apoi urmeaza coduri de gen modul bujii incandescente defect sau una sau mai multe din bujii nu functioneaza (arse) (asta am avut eu) ca si eroarea de "air bag" pe care nu am putut sa o sterg decat cu INPA, chiar daca avertizarea era prin simbol, permament, in bord.. erori cei cele date prin senzori ca, cei - MAF, MAP, presiune pe evacuare si alti senzori de monitorizare a functionarii motorului.. coduri care, din nou nu apar in bord si poate sunt salvate in momoria ECU si care pun limitein functionare normala a motorului. Si astea din nou nu pot fi aflate decat prin soft ca si anulare a alor..

 

In concluzie, masinile conduse de noi sunt, devin din ce in ce mai sofisticate in diagnoza si analiza..

Sigure multe, foarte multe nu sunt lasate la indemana conducatorului auto.. ceea ce ar fi firesc, ca altfel bordul ar fi trebuit sa fie ca unul de avion :frantics: luand in considerare ca probabil unele din erori pot fi aleatoriu inregistrate de ECU si probabil nu devin permanente (memorate) decat in masura in care eroarea e detectata din nou prin senzori sau tensiuni lipsa...

 

Parerea mea e ca posesorii de masini ar trebui sa se instruiasca insisi in masura in care isi doresc si pot daca ii intereseaza masina condusa, cum se conduce eficient pentru minime dureri de cap :console:

 

..Consider ca un soft ca INPA, [cu toate ca modelele F acum "cer" alt tip de interfata, mai scumpa(daca nu ma insel), mai rapida - date mai multe, deh ...] nu ar trebui sa lipseasca ca sa stam cat mai departe de dealer.. 8)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu e vb ca vreau sa o turez de nebun eram la un giratoriu si am vrut sa plec mai tare si am bagat-o in viteza si am accelerat-o si atunci am observat si zic ma ce se intampla am oprit in parcare si am vrut sa vad daca se tureaza si am observat chestia asta si normal panica nu

Se prea poate ca motorul sa intre intr-un mod de semi-LIMP.

Asta e si genul de "eroare" care e pe cale sa se desfasoare un sens negativ, care ma scoate din pepeni :purple: ...la un F (ca si la acele E90 cu filtru DPF) faptul ca starea (..necunoscuta soferului pana in momentul galbenului din bord..) care nu poate fi vazuta decat fie cu BMWhat (soft pe mobil) constatand diferenta de presiune din filtru..

 

Sigur ca pot fi si alte motive de intrebare, de ce motorul nu trage... dar prezenta fitrului in starea de umplere (pana la chiar 75%, in trafic de oras, permanent) e ca un dop pentru gazele de esapament ce se vor afara...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Gata am rezolvat misterul am iesit pe autostrada masina merge foarte bine pana si in viteza a4a am turat-o pana in lumita mergea foarte bine cand am oprit pe loc tot nu se tura am fost la mecanic su mi-a zis sa stau linistit ca are senzor care nu iti da voie sa se tureje cand e pe liber si am facut si un experiment : cand tin apreaju calcat nu se tureaza mai mult de 3000ture cand il calc se tureaza pana la 4200 ceva de genu dar in sarcina se tureaza pana un lumitare Multumesc pentru sugestii si sfaturii o zii buna tuturor
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut cine ma poate ajuta si pe mine am o eroare la un bmw e90 LCI din 2010 facelit 320 d efficient dinamic si are momente cand trage cand nu trage cum trebuie am bagat-o pe tester dar nu la bmw la reprezentanta si imi da urmatoarea eroare 4D96exhuast-gas pressure sezor before turbo charger range 3F00charge-air pressure senzor signal as vrea daca se poate cum as putea sa il indentific cineva mi-a zis ca e posibil sa fie fitru de particule infundat cu toate ca nu imi apare nici o eroare in bord sau tester legat de asa ceva si e posibil sa nu poata sa isi faca evacuarea si de aceea sa dea eroare pe acel senzor Aveti idee care ar fii problema si cum as putea sa o rezolv Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut cine ma poate ajuta si pe mine am o eroare la un bmw e90 LCI din 2010 facelit 320 d efficient dinamic si are momente cand trage cand nu trage cum trebuie am bagat-o pe tester dar nu la bmw la reprezentanta si imi da urmatoarea eroare 4D96exhuast-gas pressure sezor before turbo charger range 3F00charge-air pressure senzor signal as vrea daca se poate cum as putea sa il indentific cineva mi-a zis ca e posibil sa fie fitru de particule infundat cu toate ca nu imi apare nici o eroare in bord sau tester legat de asa ceva si e posibil sa nu poata sa isi faca evacuarea si de aceea sa dea eroare pe acel senzor Aveti idee care ar fii problema si cum as putea sa o rezolv Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.